quote:denk ik niet. Als je die foto op de kermis bekijkt lijkt 't alsof ze elkaars beste maatjes waren. Maar goed, schijn kan bedriegen.
Op donderdag 2 oktober 2003 22:05 schreef gelly het volgende:Ja, dat weet ik. Maar hij kwam een beetje over als een fantast die z'n eigen rol bij Bruinsma lichtelijk overdreef om zo wat interessanter te lijken. Hij zal best wat met Bruinsma te maken hebben gehad, maar ik denk dat die rol kleiner is als hij zelf schetst.
quote:Kom op nou gelly, je snapt er geen hol van.
Op donderdag 2 oktober 2003 22:05 schreef gelly het volgende:
Hij zal best wat met Bruinsma te maken hebben gehad
quote:Dankje
Op donderdag 2 oktober 2003 21:58 schreef What het volgende:
Alleen om deze zin al moet je een Nobelprijs krijgen.
quote:Ze heeft gewoon een bepaalde uitstraling, ze heeft vast wel een aardig IQ en dat in combinatie met een kak achtergrond is natuurlijk best grappig.... weten wij veel misschien is ze wel erg leuk
Op donderdag 2 oktober 2003 21:58 schreef Strolie75 het volgende:Ze neukt zichzelf gewoon omhoog. Hetgeen best knap is aangezien ze haar uiterlijk niet echt meeheeft.
Die Klaas had ieder lekker ding kunnen hebben denk ik met zijn geld, hij zag dus toch wel wat in Mabel
quote:Des te meer een reden om aan de geloofwaardigheid van de man te twijfelen. Had ie eindelijk eens de aandacht die "vriend" Bruinsma altijd kreeg.
Op donderdag 2 oktober 2003 22:07 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Hij had heimwee en herleefde zijn oude glorie, dat kun je die man niet kwalijk nemen aangezien hij al 12 jaar tussen de koeien leeft.
quote:Als jij dat wil:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:07 schreef milagro het volgende:
Heb je ook twee van die geile blaffers onder je broekriem, 32 kogels en twee 765's?
quote:Ja, dat zegt ie zelf.
Op donderdag 2 oktober 2003 22:07 schreef What het volgende:[..]
Kom op nou gelly, je snapt er geen hol van.
Hij was da bomb voor Bruinsma. 100%.
quote:Geen idee.
Op donderdag 2 oktober 2003 22:05 schreef gelly het volgende:[..]
Ja, dat weet ik. Maar hij kwam een beetje over als een fantast die z'n eigen rol bij Bruinsma lichtelijk overdreef om zo wat interessanter te lijken. Hij zal best wat met Bruinsma te maken hebben gehad, maar ik denk dat die rol kleiner is als hij zelf schetst. Hoeveel zou Peter 'm betaald hebben voor het interview ?
quote:Mabel vond het blijkbaar ook allemaal reuze opwindend en interessant.
Op donderdag 2 oktober 2003 22:08 schreef SunChaser het volgende:
Ik irriteerde me wel dat Charly het alleen over wijven en blaffers had en het zo verheerlijkte, de misdaad. Mensen die Bruinsma hadden verraden moesten dood want het waren en ik citeer: 'honden.'
Voor je het weet blijkt dat Mabel ook nog een tijd de slet van Volkert v/d G is geweest en dan breekt echt de pleuris uit
quote:Hehehee, je vergeet de reservepatronen
Op donderdag 2 oktober 2003 22:07 schreef milagro het volgende:[..]
Heb je ook twee van die geile blaffers onder je broekriem, 32 kogels en twee 765's?
quote:Je kunt zeggen wat je wil, maar deVries heeft een netwerk waar je bang van wordt.
Op donderdag 2 oktober 2003 22:05 schreef gelly het volgende:[..]
Ja, dat weet ik. Maar hij kwam een beetje over als een fantast die z'n eigen rol bij Bruinsma lichtelijk overdreef om zo wat interessanter te lijken. Hij zal best wat met Bruinsma te maken hebben gehad, maar ik denk dat die rol kleiner is als hij zelf schetst. Hoeveel zou Peter 'm betaald hebben voor het interview ?
Die gozer was gewoon z'n schaduw en dat moet ook wel in dat wereldje.
Ben benieuwd of ze in Soestdijk allemaal met een zak popcorn op schoot zaten te kijken
......en wat zal E. de R van Z in zijn knuistje lachen......
quote:Ja, duh, hij zal er geen afkeer van hebben, lijkt me vrij logisch.
Ik irriteerde me wel dat Charly het alleen over wijven en blaffers had en het zo verheerlijkte, de misdaad. Mensen die Bruinsma hadden verraden moesten dood want het waren en ik citeer: 'honden.'
Hij heeft Nederlands in de lik geleerd , hence the language I presume...
quote:Dat zijn nou criminelen van de oude stempel
quote:Dat krijg je als je een inburgeringscursus nederlands in ''de Lik' volgt.
Ik irriteerde me wel dat Charly het alleen over wijven en blaffers had en het zo verheerlijkte, de misdaad.
quote:"Barretje Hilton" ach, the good old days
Op donderdag 2 oktober 2003 22:09 schreef milagro het volgende:[..]
Geen idee.
Maar Peter kende hem zelf al van vroeger.
Ik denk niet dat hij de boel mooier maakte dan het is.
Hij heeft blijkbaar erg genoten van dat leventje.
Ik vond vooral veel weemoed klinken in zijn stoere praat.
Een en ander is ook best na te trekken lijkt me.
Ze waren kind aan huis bij Okura, Amstel en Hilton.
quote:Oh ja.. trouwens, die Bruinsma was best een lekker ding
Op donderdag 2 oktober 2003 22:10 schreef Vivi het volgende:[..]
Hehehee, je vergeet de reservepatronen
quote:Inderdaad. Jan de Bont spreekt slechter Nederlands.
Op donderdag 2 oktober 2003 22:11 schreef bop het volgende:
wat mij opviel is dat die kerel nog goed nederlands sprak na zo'n tijd niet meer in nederland geweest te zijn.
quote:Hij had twie extra magazijnen in die zijkanten van die broek. En hij kon schieten tot die er moe van werd.
Op donderdag 2 oktober 2003 22:10 schreef Vivi het volgende:
Hehehee, je vergeet de reservepatronen
quote:Die Mabel daarintegen
Op donderdag 2 oktober 2003 22:12 schreef milagro het volgende:[..]
Oh ja.. trouwens, die Bruinsma was best een lekker ding
quote:mooi, hè
Op donderdag 2 oktober 2003 22:11 schreef BAZZA het volgende:[..]
Dat zijn nou criminelen van de oude stempel
quote:Jawel, maar hij was ook bekend. Niet alleen in zijn kringen maar ook daarbuiten.
Op donderdag 2 oktober 2003 22:09 schreef gelly het volgende:
Ja, dat zegt ie zelf.
quote:Had hij in de lik geleerd. Daarvoor sprak hij geen woord NL.
Op donderdag 2 oktober 2003 22:11 schreef bop het volgende:
wat mij opviel is dat die kerel nog goed nederlands sprak na zo'n tijd niet meer in nederland geweest te zijn.
Dat is nog eens integratie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |