abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13608841
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 21:27 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn mening dat de nederlandse politie uit een stel slappe dweilen bestaat wordt weer bevestigt.
Waar is Mcintosh?!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 2 oktober 2003 @ 21:57:02 #77
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_13608854
Die Charlie lijkt mij niet te liegen, kwam eerder over als een redelijk oprechte crimineel van de oude stempel

Eerst met een drugsbaas wippen en toen met de roverhoofdman van de oorlogszuchtige Bosniers en nu ons homoseksuele reserve prinsje, ze zoekt ze wel uit zeg

Er zijn nou eenmaal vrouwen die kicken op macht en foute mannen

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_13608890
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 21:57 schreef BAZZA het volgende:
Eerst met een drugsbaas wippen en toen met de roverhoofdman van de oorlogszuchtige Bosniers en nu ons homoseksuele reserve prinsje, ze zoekt ze wel uit zeg
Alleen om deze zin al moet je een Nobelprijs krijgen.
pi_13608894
quote:
Er zijn nou eenmaal vrouwen die kicken op macht en foute mannen
Ze neukt zichzelf gewoon omhoog. Hetgeen best knap is aangezien ze haar uiterlijk niet echt meeheeft.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_13608939
quote:
Die Charlie lijkt mij niet te liegen, kwam eerder over als een redelijk oprechte crimineel van de oude stempel
Zo zie ik het ook, eentje van de ouwe stempel. Wel bikkel hard hoor, om bang van te worden hoe die criminelen met elkaar omgaan.

Wat een giller weer he die politie hier, geven ze hem zelfs zijn blaffers terug.

pi_13608956
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 21:58 schreef Strolie75 het volgende:
Hetgeen best knap is aangezien ze haar uiterlijk niet echt meeheeft.
Damn, ze is echt niet om aan te zien. Dat gebit enzo.
Een beter bewijs voor Friso's homosexualiteit is niet te vinden.
pi_13608982
Ooo geweldig. Ook hoe de politie weer ongelofelijk debiel blijkt te zijn.
Kopen van criminelen, allemaal de andere kan top kijken bij een liquidatie in die auto. Geniaal.

Haha Bea veel plezier. Ik ben benieuwd of bernard net zo goed zwijnen neerknalt als De Lange andere mensen

Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
pi_13608988
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 21:49 schreef gelly het volgende:
Die Charlie kwam wel erg ongeloofwaardig over, beetje een popi jopie die zichzelf interessanter wil doen lijken dan ie was. Maar ja, wie spreekt hem tegen ? Er is niemand meer om dat te kunnen doen.
Totaal niet.
Waarom zou hij liegen
Hij heeft alles prima voor elkaar, die Mabel zal hem verder aan zijn reet roesten.
Peter R. heeft hém benaderd, niet andersom.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_13608993
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:00 schreef What het volgende:

idd, ik dacht al homo zijn, ok, maar sex met een paard....
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  Redactie Frontpage donderdag 2 oktober 2003 @ 22:02:48 #85
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13609014
Charly was leuk om te zien maar niet het interessantst. Dat was de brief van Mabel met het statement tot eind 1989 contact met hem te hebben gehad, een paar keer op de Neeltje Jacoba te zijn geweest (en overnacht te hebben aldaar) terwijl Bruinsma pas eind 1989 de boot aanschafte. En het is een feit dat Charly zijn schaduw was.
pi_13609019
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:00 schreef What het volgende:

[..]

En Klaas dan
Die was geen homo
Ze pijpt vast als de beste, ondanks dat gebit.
pi_13609022
Hehe, doei Mabel.

Zal wel zweten zijn nu in Huis ten Bos. .

[b]Op vrijdag 7 november 2003 00:23 schreef gelly het volgende:[/b][br]Ik wil Fok! wel leuk houden.
pi_13609030
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:01 schreef milagro het volgende:
Totaal niet.
Waarom zou hij liegen
Hij heeft alles prima voor elkaar, die Mabel zal hem verder aan zijn reet roesten.
Had ik vandaag al gezegd dat ik van je hou?
  donderdag 2 oktober 2003 @ 22:03:37 #89
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_13609039
Nu is het wachten op de foto's.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_13609040
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:02 schreef SunChaser het volgende:
Charly was leuk om te zien maar niet het interessantst. Dat was de brief van Mabel met het statement tot eind 1989 contact met hem te hebben gehad, een paar keer op de Neeltje Jacoba te zijn geweest (en overnacht te hebben aldaar) terwijl Bruinsma pas eind 1989 de boot aanschafte. En het is een feit dat Charly zijn schaduw was.
ben ik 't idd mee eens, Mabel kan der borst(en) nat maken de volgende keer dat ze bij Bea op bezoek komt.

of zou ze nu al aan de tel. hangen?

... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_13609044
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:02 schreef SunChaser het volgende:
Ja, dat was idd grappig.
Foutje, bedankt!

Is ze toch niet zo slim als men denkt.

Redactie Frontpage donderdag 2 oktober 2003 @ 22:03:57 #92
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13609050
quote:
die Mabel zal hem verder aan zijn reet roesten.
Da's niet waar. Hij had nog steeds het beste voor met mabel. Omdat Bruinsma zo gek op haar was had hij nog steeds respect voor haar. Als ze iig niet zou liegen.
pi_13609071
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:03 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Da's niet waar. Hij had nog steeds het beste voor met mabel. Omdat Bruinsma zo gek op haar was had hij nog steeds respect voor haar. Als ze iig niet zou liegen.

Ik bedoel dat hij geen enkele reden heeft om haar te naaien (no pun intended).
pi_13609078
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:03 schreef static het volgende:
Die zijn toch verkocht aan de Story?
pi_13609099
quote:

[..]

Totaal niet.
Waarom zou hij liegen

Ja, dat weet ik. Maar hij kwam een beetje over als een fantast die z'n eigen rol bij Bruinsma lichtelijk overdreef om zo wat interessanter te lijken. Hij zal best wat met Bruinsma te maken hebben gehad, maar ik denk dat die rol kleiner is als hij zelf schetst. Hoeveel zou Peter 'm betaald hebben voor het interview ?
pi_13609102
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:03 schreef static het volgende:
Valt me nog mee dat Peter R. de Vries daar niets van heeft gevonden. Zou toch schitterend zijn als ie in 't programma een foto kon laten zien van die 2 als een verliefd stelletje.
pi_13609116
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:04 schreef Strolie75 het volgende:
Die zijn toch verkocht aan de Story?
Ja maar dat heeft niets met charlie te maken, maar die andere ex van bruinsma. DIe heeft die fotos

PS een echte crimineel maakt geen fotos denk ik, zeker die charlie niet. Met wapen en al zeker

[Dit bericht is gewijzigd door Brammetje op 02-10-2003 22:08]

Redactie Frontpage donderdag 2 oktober 2003 @ 22:06:46 #98
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13609127
Charly kwam wel een beetje over als die andere fantaserende wannabe-crimineel, Pistolen Paultje.
pi_13609131
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:03 schreef What het volgende:

[..]

Had ik vandaag al gezegd dat ik van je hou?

Heb je ook twee van die geile blaffers onder je broekriem, 32 kogels en twee 765's?
pi_13609133
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:05 schreef gelly het volgende:
Ja, dat weet ik. Maar hij kwam een beetje over als een fantast die z'n eigen rol bij Bruinsma lichtelijk overdreef om zo wat interessanter te lijken. Hij zal best wat met Bruinsma te maken hebben gehad, maar ik denk dat die rol kleiner is als hij zelf schetst. Hoeveel zou Peter 'm betaald hebben voor het interview ?
Hij had heimwee en herleefde zijn oude glorie, dat kun je die man niet kwalijk nemen aangezien hij al 12 jaar tussen de koeien leeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')