quote:Ja, dat was ook een gedrocht. Dus misschien heeft Static wel gelijk
Op donderdag 2 oktober 2003 01:23 schreef Cynix ® het volgende:[..]
Zij zal vast niet de enige geweest zijn. Sowieso had hij al een vrouw thuis zitten.
quote:Als Wimlex en Maxima omkomen worden Friso en Mabel onze koning en koningin. Tenminste, als de kamer goedkeuring geeft. Voor dit hele verhaal zou het slechts een formaliteit zijn, nu zal het een heel debat worden.
Op donderdag 2 oktober 2003 00:58 schreef gelly het volgende:[..]
Wat voor enorm belangrijke functie gaat Friso bekleden, en hoeveel geld ontvangt ie van de staat ?
quote:En nu een heuse prins.
Op donderdag 2 oktober 2003 09:20 schreef Lelijke_Aap het volgende:
Hoe doet ze dattoch, eerst een criminele Bosnier, daarna Neerlands grootste drugsbaron, knap hoor.
quote:Past niet echt in het rijtje he?
Op donderdag 2 oktober 2003 09:22 schreef SunChaser het volgende:
En nu een heuse prins.
quote:NIet? Je bent wel op de hoogte van de CV's van de diverse voorgangers?
Op donderdag 2 oktober 2003 09:38 schreef Lelijke_Aap het volgende:[..]
Past niet echt in het rijtje he?
Waar ik me wel aan stoor, en wat haar in mijn ogen ongeschikt maakt als potentiėle kandidate voor troonopvolging is dat continue gelieg en gedraai van haar. Verder is het natuurlijk vreselijk hypocriet van de koninklijke famillie dat zei nu door de koningin en de RVD zo in bescherming wordt genomen terwijl die Roy publiekelijk aan de schandpaal werd genageld.
quote:Voor het stelen van een paar sokken in zijn jeugd, toch?
Op donderdag 2 oktober 2003 10:01 schreef Strolie75 het volgende:
terwijl die Roy publiekelijk aan de schandpaal werd genageld.
quote:En directeur van de Soros stichting. Soros is een niet zo frisse filantroop.
Op donderdag 2 oktober 2003 09:20 schreef Lelijke_Aap het volgende:
Hoe doet ze dattoch, eerst een criminele Bosnier, daarna Neerlands grootste drugsbaron, knap hoor.
Ik heb het ook gehoord, maar net even anders: volgens mij zou die weduwe van Klaas hebben gezegd, dat ze destijds wel eens een triootje met Mabel zouden willen hebben... toch een verschil???
Vanavond zullen we het wel horen....
Emmy
quote:Een Bi-wijf die trouwt met een homo. Only in the Dutch Royal familly!
Op donderdag 2 oktober 2003 10:41 schreef emmy het volgende:
["In Barend en Van Dorp werd bekend gemaakt dat de weduwe van Klaas bekende wel eens triootjes gehad te hebben met Mabel! Remkes zat erbij en was 'not amused'! "]
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 10:43 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Een Bi-wijf die trouwt met een homo. Only in the Dutch Royal familly!
quote:Wat heb je nou aan zo'n opmerking. Zeg dan; weg met de monarchie, omdat....
Op woensdag 1 oktober 2003 20:23 schreef boyv het volgende:
Nu komt de grote vraag: WATTHEF*CK BOEIT HET???Ze moeten gewoon niet zo zeiken, als je van iemand houd en daarmee wilt trouwen dan doe je dat!
quote:Als blijkt dat het toch waar is allemaal, heeft zij, het koninklijk huis EN de RVD gewoonweg gelogen. Toch niet gering, hoor.
Op woensdag 1 oktober 2003 20:23 schreef boyv het volgende:Nu komt de grote vraag: WATTHEF*CK BOEIT HET???
quote:What else is new?
Op donderdag 2 oktober 2003 10:50 schreef Bommelding het volgende:
heeft zij, het koninklijk huis EN de RVD gewoonweg gelogen.
quote:het koninklijk huis en de rvd liegen al jaren
Op donderdag 2 oktober 2003 10:50 schreef Bommelding het volgende:[..]
Als blijkt dat het toch waar is allemaal, heeft zij, het koninklijk huis EN de RVD gewoonweg gelogen. Toch niet gering, hoor.
quote:Ja, dat zei iemand al, maar als het bewezen kan worden is dat nogal een rel, schat ik zo in.
Op donderdag 2 oktober 2003 11:54 schreef Tiemie het volgende:[..]
het koninklijk huis en de rvd liegen al jaren
quote:Ze hebben al goedkeuring gevraagd aan de Kamer. De behandeling van de toestemmingswet zal echter nog wel even op zich laten wachten (de bruiloft is pas in april).
Op donderdag 2 oktober 2003 10:52 schreef Bommelding het volgende:
Voor een beetje vuurwerk vragen ze trouwens NU het huwelijk aan. Maar dat zal wel niet, vrees ik.
Het was niet zomaar een drugshandelaartje of zo, hij heeft onder andere eens bij iemand levend zijn penis en benen af laten snijden en deze persoon vervolgens in de beton gegoten. Ik vind als je daar mee naar bed gaat dan vind je mensen die dit doen dus normaal en ben je zelf net zo slecht!
Johan F. is trouwens best slim: hij heeft nu alle aandacht laten vestigen op Mabel, zodat niemand zich meer herinnert dat hij toch eigenlijk homo was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |