ik heb weer een muziekvraag nog bedankt voor het beantwoorden van de vorige alhoewel bleek dat die vraag ergens anders al eens eerder beantwoord was. ik heb weer een vraag die volgens mij nog niet beantwoord is. Ik zoek nu namenlijk muzieknummers met een kerkorgel erin, zoals bijvoorbeeld rave world van rotterdam terror corps. Wie heeft er nog meer namen van nummers met kerkorgels erin voor me?
Maar das wel wat heel anders dan Rave
quote:ik zal het eens downloaden je weet maar nooit. bedankt
Op woensdag 1 oktober 2003 20:07 schreef spacemangraig het volgende:
Muse - MegalomaniaMaar das wel wat heel anders dan Rave
quote:Zondag nederland 1 kijken kan ook wel helpen.
Op woensdag 1 oktober 2003 20:11 schreef The-Chosen1 het volgende:
het puttens mannenkoor
quote:bedankt maar dat klinkt toch best fout ik denk ook niet dat je die op kazaa kan vinden.
Op woensdag 1 oktober 2003 20:11 schreef The-Chosen1 het volgende:
het puttens mannenkoor
quote:Close to the Edge en Awaken van Yes zijn er al 2, maar als je zoiets zoekt als hierboven heb je daar niks aan denk ik
Op woensdag 1 oktober 2003 20:06 schreef JOS_JAN het volgende:
...zoals bijvoorbeeld rave world van rotterdam terror corps...
quote:idd
Op woensdag 1 oktober 2003 20:13 schreef JOS_JAN het volgende:[..]
bedankt maar dat klinkt toch best fout ik denk ook niet dat je die op kazaa kan vinden.
quote:zondag moet ik naar feyenoord om ze te steunen.
Op woensdag 1 oktober 2003 20:12 schreef spacemangraig het volgende:[..]
Zondag nederland 1 kijken kan ook wel helpen.
quote:nee ik ben nog niet zo bekend met black metal maar als er kerkorgels in komen vind ik het misschien wel leuk. bedankt.
Op woensdag 1 oktober 2003 20:14 schreef Graveland het volgende:
Al es in de richting van Black Metal gezocht? veel BM bands gebruiken kerkorgels etc, ik zal even mijn collectie nazoeken
[Dit bericht is gewijzigd door ilona-scuderia op 01-10-2003 20:19]
quote:nee queen hou ik niet van dat weet ik zeker dat vind ik zo'n walgenlijke vent. maar toch bedankt.
Op woensdag 1 oktober 2003 20:16 schreef Fixxxer het volgende:
Queen - who wants to live forever.
quote:Nuja, als je vanaf Rave komt, weet ik niet of je 't wel tof vind, maar naar mijn weten zijn er verscheidene bands die ze gebruiken, helaas kan ik er zo 1,2,3 niet opkomen welken!
Op woensdag 1 oktober 2003 20:17 schreef JOS_JAN het volgende:[..]
nee ik ben nog niet zo bekend met black metal maar als er kerkorgels in komen vind ik het misschien wel leuk. bedankt.
quote:bedankt maar nee dat vind ik zo'n waardeloos nummer veel te happy voor mij.
Op woensdag 1 oktober 2003 20:18 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hakkuhbar - Supergabber (vreemd orgeltje, maar toch)
quote:nou toch bedankt ik typ gewoon wel black metal in op kazaa en kijk wat er gebeurt.
Op woensdag 1 oktober 2003 20:18 schreef Graveland het volgende:[..]
Nuja, als je vanaf Rave komt, weet ik niet of je 't wel tof vind, maar naar mijn weten zijn er verscheidene bands die ze gebruiken, helaas kan ik er zo 1,2,3 niet opkomen welken!
quote:Ik vind de tekst wel lachwekkend eigenlijk...
Op woensdag 1 oktober 2003 20:19 schreef JOS_JAN het volgende:[..]
bedankt maar nee dat vind ik zo'n waardeloos nummer veel te happy voor mij.
quote:jaja
Op woensdag 1 oktober 2003 20:20 schreef JOS_JAN het volgende:
bedankt allemaal. ik zet fokforum nu uit zodat ik sneller kan downladen op kazaa.
quote:maar ik wil nog doorfokken!
Op woensdag 1 oktober 2003 20:20 schreef JOS_JAN het volgende:
bedankt allemaal. ik zet fokforum nu uit zodat ik sneller kan downladen op kazaa.
quote:NEE !!! ZET UIT EN NAAR BED !!!
Op woensdag 1 oktober 2003 20:24 schreef Fixxxer het volgende:[..]
maar ik wil nog doorfokken!
quote:Led Zeppelin - Good Times, Bad Times.
Op woensdag 1 oktober 2003 20:06 schreef JOS_JAN het volgende:
Hallo vrienden,ik heb weer een muziekvraag nog bedankt voor het beantwoorden van de vorige alhoewel bleek dat die vraag ergens anders al eens eerder beantwoord was. ik heb weer een vraag die volgens mij nog niet beantwoord is. Ik zoek nu namenlijk muzieknummers met een kerkorgel erin, zoals bijvoorbeeld rave world van rotterdam terror corps. Wie heeft er nog meer namen van nummers met kerkorgels erin voor me?
quote:Zeker zo'n triest persoontje dat denkt van "bah, die's homo - dadelijk gaan m'n homies nog denken dat ik ook homo ben"
nee queen hou ik niet van dat weet ik zeker dat vind ik zo'n walgenlijke vent. maar toch bedankt
dus omdat Freddie je niet aanstaat is het meteen niks? d'r zijn zoveel artiesten die mij niet aanstaan qua gedrag - betekent nog niet dat de muziek meteen kut is....
btw, d'r zit niet eens een kerkorgel in Who Wants To Live Forever...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |