abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13721377
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 17:31 schreef pandoraB het volgende:

[..]

Dat is toch algemeen bekend?

ja, en je moeder is eigenlijk een man.
pi_13736160
Tja.. het is toch echt NIET waar

Westland: geruchten onwaar

pi_13737911
ik heb het ook gehoord ja, van meerdere kanten. wat niet wil zeggen dat het waar is natuurlijk, ik geloof de WOS wel eerlijk gezegd (zie bovenstaande link).

Wat vervelender is dat dit verhaal redelijk de rondte gaat en ongetwijfeld ook bij een paar sick ass klojo's komt die dat ook daadwerkelijk uitgaan proberen. De Westlandse KnokPloeg moest maar eens in actie komen

pi_13738025
Chayenn, kom jij nou trouwens uit het westland of uit Appelboom
pi_13739155
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 13:24 schreef [Efink] het volgende:
De Westlandse KnokPloeg moest maar eens in actie komen
Waar moet ik me aanmelden?
pi_13739348
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 12:01 schreef kweenie911 het volgende:
Tja.. het is toch echt NIET waar

Westland: geruchten onwaar

Die miep gaat nu vertellen dat de politie dit zegt om mensen niet ongerust te maken, en dat de politie zo aan de zaak kan werken
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 8 oktober 2003 @ 14:32:36 #207
66359 bitchiej
*blaa* kus voor me skattie :$
pi_13739802
uhm mensuh.. in leiden en omstreken gaat dit verhaal ook.. en het is hier in Nederland nooit gebeurd.. alleen 15 jaar geleden in Londen.. maja..
  woensdag 8 oktober 2003 @ 16:46:05 #208
36965 Marjan1985
Blablablablabla
pi_13743466
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 14:32 schreef bitchiej het volgende:
uhm mensuh.. in leiden en omstreken gaat dit verhaal ook.. en het is hier in Nederland nooit gebeurd.. alleen 15 jaar geleden in Londen.. maja..
Idd meisje uit Leiden en tijd geleden ook bij Hollands Spoor...ik geloofde het al niet echt maar vandaag op school werd het nog gekker..

Er zou zijn in: Leiden, Hollands Spoor, Honselersdijk, Naaldwijk en ook in Monster...

Maar gelukkig dat ze het op teletekst hebben gezet, hopelijk houdt het gerucht dan op

En als er idd maar geen leipo's komen die dat soort dingen gaan zeggen tegen meisjes etc

Your lips keep on moving... but all i hear is " Blah Blah Blah "
pi_13747056
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 13:28 schreef [Efink] het volgende:
Chayenn, kom jij nou trouwens uit het westland of uit Appelboom
Het Westland, Appelboom heb ik verzonnen, dacht dat wel duidelijk was.

Als de WOS zegt dat het niet waar is, dan zal dat wel niet. Maar het blijft vreemd waarom de politie zegt dat je naar het bureau moet komen om te vragen of het waar is of niet.

pi_13747185
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 19:13 schreef Chayenn het volgende:

[..]

Als de WOS zegt dat het niet waar is, dan zal dat wel niet. Maar het blijft vreemd waarom de politie zegt dat je naar het bureau moet komen om te vragen of het waar is of niet.

En die vader van die vriendin van je, die had het dus mis.
Vind ik
  woensdag 8 oktober 2003 @ 19:30:29 #211
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_13747493
De "angelface" hoax vindt zijn origine in België. Het ging hier zogezegd om een bende allochtonen die in Brusselse ondergrondse parkings de monden van vrouwen opensneden van oor tot oor.

Deze berichten kwamen in de kranten maar na grondig onderzoek bij politiediensten en ziekenhuizen kwamen ze tot de vaststelling dat nergens zo'n slachtoffers opgedoken zijn en dat het verhaal dus niet waar was.

Een ander veel gehoorde hoax is die van het meisje die door een ex-vriendje of vrienden van hem gesneden wordt in het aangezicht door een met AIDS besmet cuttermes.

Een ander verhaal is dat van de moeder die even onoplettend is in de supermarkt en daardoor wordt haar kind ontvoert door een man die voor een Poolse bende of zo werkt die handelt in kinderorganen. Om het kind gemakkelijk naar buiten te kunnen smokkelen neemt hij het mee in een pashokje, doet het andere kleren aan en scheert zijn/haar haren af.

pi_13752429
Mijn zusje kwam gisteren ook helemaal in paniek thuis met dit verhaal, had ze van een vriendinnetje gehoord. "Iemand op school" had dit ook meegemaakt. Wie en of ze het overleefd heeft is dan weer niet bekend. Toen ik mijn lieve ukkiezusje vertelde over dit topic was ze weer een beetje gerustgesteld..
Mon 'en!
pi_13755457
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 19:13 schreef Chayenn het volgende:

[..]

Vind die vader zichzelf niet toevallig een ontzettende lolbroek? En waarom zouden ze het hem wel vertellen als hij naar het bureau zou komen? Je wilt iets vertellen of niet, niet alleen als iemand langskomt.
Volgens mij wilde pa gewoon een grapje met dochterlief uithalen..
pi_13759917
even wat reply's uit dit topic:

-Ik heb een verhaal gehoord dat een groep jongens in het Westland
-Heb gehoord dat dat laatst in stratum (eindhoven) gebeurt is
-k heb dit verhaal dus ook gehoord van die SMILEY gebeurd rond HOLLANDS SPOOR
-Bizar! Mn moeder kwam met hetzelfde verhaal aan toen ik haar vanavond sprak. En die had het dus idd over 's-Gravenzande....
-Hier in Roosendaal gaat ook de rondte dat het daadwerkelijk gebeurd is

en zo kan i knog wel ff doorgaan, trek je conclusie...

pi_13764993
Mjah, die smile... Er is geloof ik wel zoiets als de Chelsea Smile. Deden de hooligans van chelsea dan bij iemand van de tegenpartij... kwam op hetzelfde neer, wel niet van oor tot oor maar in ieder geval wel een stukje.

De heerlijke details:
http://pub15.ezboard.com/fsanctuary1090frm9.showMessage?topicID=6.topic

Catch ya on the flipside...
pi_13769684
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 20:04 schreef ChrisJX het volgende:
Ja, laatst ook al ergens gelezen hier
Ik had daar een keer iets over geschreven in een topic, verhaal had ik ook gehoord (maar dan zonder schaakbord, maar wel de smile en verkrachting. In de trein)
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey No one is to stay Where ever it's going What is the way?
pi_13770090
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 18:51 schreef attilaHUNGARIAN het volgende:

[..]

ja, en je moeder is eigenlijk een man.

Wat een intelligente reactie voor iemand waarvan zijn moeder ook zijn zus is.
www.billyzane.com
pi_13789807
stond gister ook een stukje in de telegraaf over dat smile gebeuren en dat het onzin was
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 15:08:12 #219
63432 Petra76
no, but...yeah, but...
pi_13790419
Het Brabants Dagblad maakte melding van een geval in Zaltbommel gisteren, maar er is geen slachtoffer Echt een broodje aap verhaal.
pi_13796309
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 00:08 schreef Lexie het volgende:

[..]

Vind die vader zichzelf niet toevallig een ontzettende lolbroek? En waarom zouden ze het hem wel vertellen als hij naar het bureau zou komen? Je wilt iets vertellen of niet, niet alleen als iemand langskomt.
Volgens mij wilde pa gewoon een grapje met dochterlief uithalen..

Nee, zo grappig is hij nou ook weer niet. Maar ik vind het wel raar.
pi_13857675
Een tijdje terug in het topic staat een stukje over een meisje/model wiens gezicht opengehaald zou worden door (vrienden van) der ex. Dit is geen hoax. In de VS is een beginnend modelletje ooit eens door vrienden van haar huisbaas bewerkt met een scheermesje omdat ze niet met hem uit wou oid. Zij had idd grove lijnen over haar wang en mondhoeken en de littekens waren 10 jaar oud ofzo? Gruwelijk.

Gezien op tv op SBS in een reportage over de kutkanten van de Amerikaanse modellenwereld btw.

maandag 13 oktober 2003 @ 20:11:13 #222
50314 Tuana
Turkse Troel
pi_13858454
Er stond laatst nog een artikel hierover in de Mare. De link op internet is: http://www.leidenuniv.nl/mare/2003/06/0901.html
I will permit no man to narrow and degrade my soul by making me hate him ...
"I never did give anybody hell. I just told them the truth and they thought it was hell." - Harry Truman
pi_13871685
quote:
Een vaak gehoorde verzuchting bij het blootleggen van een moderne sage, is dat een dergelijk gerucht mensen op verkeerde ideeën kan brengen. Helaas moet Burger dat bij een enkel geval beamen. Een halve eeuw geleden begon in Amerika het verhaal rond te zoemen dat het snoep die kinderen ophalen bij Halloween, soms gif of scheermesjes bevatte. Dat bleek nergens op gebaseerd tot in jaren zeventig een man zijn eigen kind op die manier vergiftigde om zo verzekeringsgeld te kunnen trekken. Dat is overigens niet gelukt, maar nog steeds kun je tijdens Halloween de opgehaalde snoep door de röntgenmachine laten halen om die te checken op ongeregeldheden.
pi_13974639
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 11:22 schreef zerrocool het volgende:
even wat reply's uit dit topic:

-Ik heb een verhaal gehoord dat een groep jongens in het Westland
-Heb gehoord dat dat laatst in stratum (eindhoven) gebeurt is
-k heb dit verhaal dus ook gehoord van die SMILEY gebeurd rond HOLLANDS SPOOR
-Bizar! Mn moeder kwam met hetzelfde verhaal aan toen ik haar vanavond sprak. En die had het dus idd over 's-Gravenzande....
-Hier in Roosendaal gaat ook de rondte dat het daadwerkelijk gebeurd is

en zo kan i knog wel ff doorgaan, trek je conclusie...

Gister zaten we met vrienden hier thuis, toen hetzelfde verhaal ook hier opdook. Het zou ondertussen ook al op helmond station zijn gebeurd. Ik hun verteld over dit topic, maar nee hoor..het zou echt gebeurd zijn. want die moeder had da weer van iemand enzo...maja ut wordt wel steeds geloofwaardiger he..als ze da ineens toevallig in heel nederland gaan doen
pi_13974834
http://www.peterrdevries.nl/tekst/ubentgewaarschuwdtot.htm

nou zal je het toch niet meer geloven chayenn??

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')