quote:ja, en je moeder is eigenlijk een man.
Op dinsdag 7 oktober 2003 17:31 schreef pandoraB het volgende:[..]
Dat is toch algemeen bekend?
Wat vervelender is dat dit verhaal redelijk de rondte gaat en ongetwijfeld ook bij een paar sick ass klojo's komt die dat ook daadwerkelijk uitgaan proberen. De Westlandse KnokPloeg moest maar eens in actie komen
quote:Waar moet ik me aanmelden?
Op woensdag 8 oktober 2003 13:24 schreef [Efink] het volgende:
De Westlandse KnokPloeg moest maar eens in actie komen
quote:Die miep gaat nu vertellen dat de politie dit zegt om mensen niet ongerust te maken, en dat de politie zo aan de zaak kan werken
Op woensdag 8 oktober 2003 12:01 schreef kweenie911 het volgende:
Tja.. het is toch echt NIET waar
quote:Idd meisje uit Leiden en tijd geleden ook bij Hollands Spoor...ik geloofde het al niet echt maar vandaag op school werd het nog gekker..
Op woensdag 8 oktober 2003 14:32 schreef bitchiej het volgende:
uhm mensuh.. in leiden en omstreken gaat dit verhaal ook.. en het is hier in Nederland nooit gebeurd.. alleen 15 jaar geleden in Londen.. maja..
Er zou zijn in: Leiden, Hollands Spoor, Honselersdijk, Naaldwijk en ook in Monster...
Maar gelukkig dat ze het op teletekst hebben gezet, hopelijk houdt het gerucht dan op
En als er idd maar geen leipo's komen die dat soort dingen gaan zeggen tegen meisjes etc
quote:Het Westland, Appelboom heb ik verzonnen, dacht dat wel duidelijk was.
Op woensdag 8 oktober 2003 13:28 schreef [Efink] het volgende:
Chayenn, kom jij nou trouwens uit het westland of uit Appelboom
Als de WOS zegt dat het niet waar is, dan zal dat wel niet. Maar het blijft vreemd waarom de politie zegt dat je naar het bureau moet komen om te vragen of het waar is of niet.
quote:En die vader van die vriendin van je, die had het dus mis.
Op woensdag 8 oktober 2003 19:13 schreef Chayenn het volgende:[..]
Het Westland, Appelboom heb ik verzonnen, dacht dat wel duidelijk was.
Als de WOS zegt dat het niet waar is, dan zal dat wel niet. Maar het blijft vreemd waarom de politie zegt dat je naar het bureau moet komen om te vragen of het waar is of niet.
Deze berichten kwamen in de kranten maar na grondig onderzoek bij politiediensten en ziekenhuizen kwamen ze tot de vaststelling dat nergens zo'n slachtoffers opgedoken zijn en dat het verhaal dus niet waar was.
Een ander veel gehoorde hoax is die van het meisje die door een ex-vriendje of vrienden van hem gesneden wordt in het aangezicht door een met AIDS besmet cuttermes.
Een ander verhaal is dat van de moeder die even onoplettend is in de supermarkt en daardoor wordt haar kind ontvoert door een man die voor een Poolse bende of zo werkt die handelt in kinderorganen. Om het kind gemakkelijk naar buiten te kunnen smokkelen neemt hij het mee in een pashokje, doet het andere kleren aan en scheert zijn/haar haren af.
quote:Vind die vader zichzelf niet toevallig een ontzettende lolbroek? En waarom zouden ze het hem wel vertellen als hij naar het bureau zou komen? Je wilt iets vertellen of niet, niet alleen als iemand langskomt.
Op woensdag 8 oktober 2003 19:13 schreef Chayenn het volgende:[..]
Het Westland, Appelboom heb ik verzonnen, dacht dat wel duidelijk was.
-Ik heb een verhaal gehoord dat een groep jongens in het Westland
-Heb gehoord dat dat laatst in stratum (eindhoven) gebeurt is
-k heb dit verhaal dus ook gehoord van die SMILEY gebeurd rond HOLLANDS SPOOR
-Bizar! Mn moeder kwam met hetzelfde verhaal aan toen ik haar vanavond sprak. En die had het dus idd over 's-Gravenzande....
-Hier in Roosendaal gaat ook de rondte dat het daadwerkelijk gebeurd is
en zo kan i knog wel ff doorgaan, trek je conclusie...
De heerlijke details:
http://pub15.ezboard.com/fsanctuary1090frm9.showMessage?topicID=6.topic
quote:Ik had daar een keer iets over geschreven in een topic, verhaal had ik ook gehoord (maar dan zonder schaakbord, maar wel de smile en verkrachting. In de trein)
Op woensdag 1 oktober 2003 20:04 schreef ChrisJX het volgende:
Ja, laatst ook al ergens gelezen hier
quote:Wat een intelligente reactie voor iemand waarvan zijn moeder ook zijn zus is.
Op dinsdag 7 oktober 2003 18:51 schreef attilaHUNGARIAN het volgende:[..]
ja, en je moeder is eigenlijk een man.
quote:Nee, zo grappig is hij nou ook weer niet. Maar ik vind het wel raar.
Op donderdag 9 oktober 2003 00:08 schreef Lexie het volgende:[..]
Vind die vader zichzelf niet toevallig een ontzettende lolbroek? En waarom zouden ze het hem wel vertellen als hij naar het bureau zou komen? Je wilt iets vertellen of niet, niet alleen als iemand langskomt.
Volgens mij wilde pa gewoon een grapje met dochterlief uithalen..
Gezien op tv op SBS in een reportage over de kutkanten van de Amerikaanse modellenwereld btw.
quote:
Een vaak gehoorde verzuchting bij het blootleggen van een moderne sage, is dat een dergelijk gerucht mensen op verkeerde ideeën kan brengen. Helaas moet Burger dat bij een enkel geval beamen. Een halve eeuw geleden begon in Amerika het verhaal rond te zoemen dat het snoep die kinderen ophalen bij Halloween, soms gif of scheermesjes bevatte. Dat bleek nergens op gebaseerd tot in jaren zeventig een man zijn eigen kind op die manier vergiftigde om zo verzekeringsgeld te kunnen trekken. Dat is overigens niet gelukt, maar nog steeds kun je tijdens Halloween de opgehaalde snoep door de röntgenmachine laten halen om die te checken op ongeregeldheden.
quote:Gister zaten we met vrienden hier thuis, toen hetzelfde verhaal ook hier opdook. Het zou ondertussen ook al op helmond station zijn gebeurd. Ik hun verteld over dit topic, maar nee hoor..het zou echt gebeurd zijn. want die moeder had da weer van iemand enzo...maja ut wordt wel steeds geloofwaardiger he..als ze da ineens toevallig in heel nederland gaan doen
Op donderdag 9 oktober 2003 11:22 schreef zerrocool het volgende:
even wat reply's uit dit topic:-Ik heb een verhaal gehoord dat een groep jongens in het Westland
-Heb gehoord dat dat laatst in stratum (eindhoven) gebeurt is
-k heb dit verhaal dus ook gehoord van die SMILEY gebeurd rond HOLLANDS SPOOR
-Bizar! Mn moeder kwam met hetzelfde verhaal aan toen ik haar vanavond sprak. En die had het dus idd over 's-Gravenzande....
-Hier in Roosendaal gaat ook de rondte dat het daadwerkelijk gebeurd is
en zo kan i knog wel ff doorgaan, trek je conclusie...
nou zal je het toch niet meer geloven chayenn??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |