abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 oktober 2003 @ 21:45:27 #176
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_13674794
Lieve mensen, als ook de moord op Vaatstra op het nieuws komt, het nulde geval, dan dit zeker niet? Alleen dat al is voor mij genoeg bewijs dat het gewone immens grote LARIEKOEK is.

En nou ophouden met dit suffe welles nietes topic

Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_13675082
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 20:38 schreef raptorix het volgende:

[..]

Maak dat even anita Chayenn wijs

Jij bent echt zielig, want er valt niet op een normaal niveau met jou te discussieren.
pi_13675297
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 21:45 schreef Rodie83 het volgende:
Lieve mensen, als ook de moord op Vaatstra op het nieuws komt, het nulde geval, dan dit zeker niet? Alleen dat al is voor mij genoeg bewijs dat het gewone immens grote LARIEKOEK is.

En nou ophouden met dit suffe welles nietes topic

Jammer genoeg werkt het niet zo. Maar goed het is nu eenmaal zo dat de meeste mensen (meestal met een enorm bord voor hun kop) pas iets geloven als ze het keiharde bewijs hebben.

Het verhaal is begonnen als een hoax, jajajajajajaja DAT WEET IK NU ONDERHAND WEL. Voor de 80e keer daar gaat het hier niet om. Blijkbaar gebeurd er in het Westland iets soortgelijks, alleen de verhalen verschillen erg van elkaar. Dat krijg je ervan als iedereen het steeds aan elkaar doorverteld. Dan nog kan het verzonnen zijn, maar ik twijfel daar nog steeds aan. En ik zal het nog maar een keer uitleggen, want sommige mensen schijnen het over het hoofd te zien: een vader van een vriendin heeft de politie gebeld en die vertellen niet over de telefoon of het waar is. Ook dat is vreemd, maar dat is voor mij wel een rede om het serieus te nemen.

Laat iedereen gewoon lekker in ze waarde. Ik word er een beetje moe van als je gelijk als dom en naief wordt afgeschilderd, omdat het een hoax zou zijn. Als ik geen bewijs zou hebben dat het wel waar zou zijn, zou ik het ook niet geloven, maar dat is nu niet het geval. Ik wacht af en dan zullen we wel zien wie het laatste lacht.

Dus de mensen die nu nog zeggen dat het een hoax is kunnen dat wel achterwege laten, want dat is allang gezegd. Ik (TS) ben gewoon benieuwd of er meer mensen zijn die dit hebben gehoord en in het Westland wonen.

zondag 5 oktober 2003 @ 22:08:43 #179
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_13675526
Liverd, dit soort dingen komen ALTIJD in het nieuws, danwel landelijk, danwel regionaal. Ik geloof namelijk niet dat het hier gaat om iets wat tot landelijke paniek uit zou kunnen lopen, of wel? Gebeurt het niet in het nieuws is er weinig reden aan te nemen dat het wel gebeurt, ook al schijn jij iets te hebben opgevangen wat heel misschien zou kunnen betekenen dat het een aan de waarheid aangrenzende waarschijnlijkheid is. En nee, dit soort dingen kan ook de politie niet geheim houden hoor. Laten we hopen dat je niet ZO naief bent.

En ik woon in het hoge noorden, en nee, ik heb het verhaal, ook de hoax, nog helemaal nooit gehoord. Verder ben je een mooie meid, laten we hopen dat jij geen smilie oploopt.

Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_13677141
maar dit is er wel eentje met waarheidswortels in ieder geval wat dat smiley en schaakbord snijden gebeurd in ieder geval wel als "straf" voor prostituees e.d. dus...

naja.

het zou me niet verbazen laat ik het zo zeggen

FOK!-Schrikkelbaas zondag 5 oktober 2003 @ 23:00:11 #181
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_13677236
Er viel vanavond in ieder geval weer nix te lachen voor die chick

ff mijn mes in het vet zetten.

pi_13678444
wacht maar tot ik het in jouw achterste zet. denkt je grappig te zijn of zo.
  maandag 6 oktober 2003 @ 00:07:21 #183
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_13679063
GAAAAAAAP....
Ik heb al een boek.
pi_13679409
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 22:01 schreef Chayenn het volgende:

Jammer genoeg werkt het niet zo. Maar goed het is nu eenmaal zo dat de meeste mensen (meestal met een enorm bord voor hun kop) pas iets geloven als ze het keiharde bewijs hebben.

beetje stom van je dat je mensen die jou niet geloven en bewijs willen zien af probeert te schilderen als mensen met een plank voor hun kop. Vooral omdat je zelf wil dat ze jou wel op je woord moeten geloven.

't is nog altijd zo dat je 't bewijs moet kunnen aantonen. Als ik zeg dat ik een ufo heb gezien en zeg dat de pa van een maat van me 'm ook gezien heeft en de politie niets hierover wil mededelen lach je me ook (terecht) uit.

Wat is er zo raar aan bewijs willen zien dat tastbaar is? Ik geloof er nl. nog steeds geen reet van. Voornamelijk omdat 't als een hoax begon. Een van je vrienden zal 't ook wel gehoord hebben en 't verhaal wat verdraait hebben ('t gebeurt nu in jou omgeving) zoals zo vaak gebeurt met dit soort dingen.

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_13679535
Ik ken nog een hele goeie, waarna ik zelf onderzoek heb gedaan, namelijk het verhaal dat je dood zou kunnen gaan van de combinatie bayleys en seven up. Het zou een blok vormen in je maag waardoor je zou sterven, kom maar op met de verhalen van de nichtjes van vriendinnetjes die dit hebben meegemaakt
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_13679767
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 00:36 schreef raptorix het volgende:
Ik ken nog een hele goeie, waarna ik zelf onderzoek heb gedaan, namelijk het verhaal dat je dood zou kunnen gaan van de combinatie bayleys en seven up. Het zou een blok vormen in je maag waardoor je zou sterven, kom maar op met de verhalen van de nichtjes van vriendinnetjes die dit hebben meegemaakt
Bayley's en cola was het toch!
pi_13679889
paul mc cartney is dood, er zit sperma in de knoflooksaus van de snackbar, er werden kinderen ontvoerd in pretparken, er worden toeristen ontvoerd in verre landen om hen te beroven van hun organen, etc etc etc.
pi_13682377
quote:
Ik wacht af en dan zullen we wel zien wie het laatste lacht.
Wordt dan wel een hele brede lach
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 01:09 schreef attilaHUNGARIAN het volgende:
paul mc cartney is dood
Haha ja die ken ik, moet je sommige nummers op die platen is achterstevoren draaien, krijg je shit te horen zoals "Paul is dead".
Ghehe, hoe verzin je het (trouwens wel is geprobeerd met een vriend van me, het lijkt wel of je dat hoort btw)
pi_13682877
Hm, dat schaakbord had ik nog niet gehoord, maar het verhaal zelf is al zo ontzettend oud... en niet waar overigens.

EDIT: Good god, het topic is al 8 draadjes lang
Damn dat zoveel mensen dat geloven zeg...
Zelfde mensen zeker die geloven dat tonic en bayleys dodelijk is.

"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_13683158
quote:

[..]

Als ik geen bewijs zou hebben dat het wel waar zou zijn, zou ik het ook niet geloven, maar dat is nu niet het geval. Ik wacht af en dan zullen we wel zien wie het laatste lacht.

Dat is nu wel het geval, want je hebt geen bewijs, want de politie die niet dat het wel zo was.
quote:
Dus de mensen die nu nog zeggen dat het een hoax is kunnen dat wel achterwege laten, want dat is allang gezegd. Ik (TS) ben gewoon benieuwd of er meer mensen zijn die dit hebben gehoord en in het Westland wonen.
Ik woon niet in het Westland, ik woon omgeving Leiden en ja daar heb ik het verhaal ook gehoord maar dan in de zin van fabel en van verhaal en niet dat het echt gebeurd zou zijn.
Vind ik
pi_13684451
Broodje aap verhaal!
Demon to some, angel to others
pi_13687743
Ook al in Roosendaal
Weet niet of het al gepost was:

http://www.internetbode.nl/diversen/278816000550153.bsp

maandag 6 oktober 2003 @ 13:55:39 #193
36965 Marjan1985
Blablablablabla
pi_13687755
Whaha vandaag op school het verhaal gehoord over dat het een meisje in leiden is geweest en ook iemand in Naaldwijk is overkomen...ik geloof het alleen nog steeds niet echt...
Your lips keep on moving... but all i hear is " Blah Blah Blah "
pi_13687810
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 13:55 schreef Marjan1985 het volgende:
Whaha vandaag op school het verhaal gehoord over dat het een meisje in leiden is geweest en ook iemand in Naaldwijk is overkomen...ik geloof het alleen nog steeds niet echt...
Het is ook niet zo, anders had het echt wel op TV geweest

[offtopic]
Telepathie???
[/offtopic]

maandag 6 oktober 2003 @ 14:20:21 #195
32831 ramsesii
Geen steen maar wel een KEI
pi_13688407
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 17:55 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Ok dan zeg ik het zo: het was een achternichtje van een meisje dat ik 1x heb gezien. zo geloofwaardiger?

nee
Ik ben niet gladjes, eerder harig.
Weet waar ik het over heb want ik ben meerderjarig.
  maandag 6 oktober 2003 @ 14:38:28 #196
58560 Oksel
Gezellig.
  maandag 6 oktober 2003 @ 14:39:09 #197
58560 Oksel
Gezellig.
pi_13688870
Ze noemen het ook wel een engelenglimlach.. dat je mond van oor tot oor word opengesneden..

(Like Ichi the Killer.. )

maandag 6 oktober 2003 @ 14:48:18 #198
32831 ramsesii
Geen steen maar wel een KEI
pi_13689097
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 13:55 schreef kweenie911 het volgende:
Ook al in Roosendaal
Weet niet of het al gepost was:

http://www.internetbode.nl/diversen/278816000550153.bsp

Iedereen zit elkaar bang te maken. Vind je gek dat de politie verkeersboetes uit moet delen, de mensen binnen moeten ze meer betalen omdat ze overuren draaien door dit soort onzin.
Ik ben niet gladjes, eerder harig.
Weet waar ik het over heb want ik ben meerderjarig.
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 17:13:13 #199
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_13718753
Nog een keer GAAAAAAAP.
Ik heb al een boek.
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 17:31:19 #200
54874 pandoraB
Prikkelbaar
pi_13719235
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 01:09 schreef attilaHUNGARIAN het volgende:
paul mc cartney is mag dood, er zit sperma in de knoflooksaus van de snackbar, er werden kinderen ontvoerd in pretparken, er worden toeristen ontvoerd in verre landen om hen te beroven van hun organen
Dat is toch algemeen bekend?
www.billyzane.com
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')