En nou ophouden met dit suffe welles nietes topic
quote:Jij bent echt zielig, want er valt niet op een normaal niveau met jou te discussieren.
Op zondag 5 oktober 2003 20:38 schreef raptorix het volgende:[..]
Maak dat even anita Chayenn wijs
quote:Jammer genoeg werkt het niet zo. Maar goed het is nu eenmaal zo dat de meeste mensen (meestal met een enorm bord voor hun kop) pas iets geloven als ze het keiharde bewijs hebben.
Op zondag 5 oktober 2003 21:45 schreef Rodie83 het volgende:
Lieve mensen, als ook de moord op Vaatstra op het nieuws komt, het nulde geval, dan dit zeker niet? Alleen dat al is voor mij genoeg bewijs dat het gewone immens grote LARIEKOEK is.En nou ophouden met dit suffe welles nietes topic
Het verhaal is begonnen als een hoax, jajajajajajaja DAT WEET IK NU ONDERHAND WEL. Voor de 80e keer daar gaat het hier niet om. Blijkbaar gebeurd er in het Westland iets soortgelijks, alleen de verhalen verschillen erg van elkaar. Dat krijg je ervan als iedereen het steeds aan elkaar doorverteld. Dan nog kan het verzonnen zijn, maar ik twijfel daar nog steeds aan. En ik zal het nog maar een keer uitleggen, want sommige mensen schijnen het over het hoofd te zien: een vader van een vriendin heeft de politie gebeld en die vertellen niet over de telefoon of het waar is. Ook dat is vreemd, maar dat is voor mij wel een rede om het serieus te nemen.
Laat iedereen gewoon lekker in ze waarde. Ik word er een beetje moe van als je gelijk als dom en naief wordt afgeschilderd, omdat het een hoax zou zijn. Als ik geen bewijs zou hebben dat het wel waar zou zijn, zou ik het ook niet geloven, maar dat is nu niet het geval. Ik wacht af en dan zullen we wel zien wie het laatste lacht.
Dus de mensen die nu nog zeggen dat het een hoax is kunnen dat wel achterwege laten, want dat is allang gezegd. Ik (TS) ben gewoon benieuwd of er meer mensen zijn die dit hebben gehoord en in het Westland wonen.
En ik woon in het hoge noorden, en nee, ik heb het verhaal, ook de hoax, nog helemaal nooit gehoord. Verder ben je een mooie meid, laten we hopen dat jij geen smilie oploopt.
naja.
het zou me niet verbazen laat ik het zo zeggen
quote:beetje stom van je dat je mensen die jou niet geloven en bewijs willen zien af probeert te schilderen als mensen met een plank voor hun kop. Vooral omdat je zelf wil dat ze jou wel op je woord moeten geloven.
Op zondag 5 oktober 2003 22:01 schreef Chayenn het volgende:Jammer genoeg werkt het niet zo. Maar goed het is nu eenmaal zo dat de meeste mensen (meestal met een enorm bord voor hun kop) pas iets geloven als ze het keiharde bewijs hebben.
't is nog altijd zo dat je 't bewijs moet kunnen aantonen. Als ik zeg dat ik een ufo heb gezien en zeg dat de pa van een maat van me 'm ook gezien heeft en de politie niets hierover wil mededelen lach je me ook (terecht) uit.
Wat is er zo raar aan bewijs willen zien dat tastbaar is? Ik geloof er nl. nog steeds geen reet van. Voornamelijk omdat 't als een hoax begon. Een van je vrienden zal 't ook wel gehoord hebben en 't verhaal wat verdraait hebben ('t gebeurt nu in jou omgeving) zoals zo vaak gebeurt met dit soort dingen.
quote:Bayley's en cola was het toch!
Op maandag 6 oktober 2003 00:36 schreef raptorix het volgende:
Ik ken nog een hele goeie, waarna ik zelf onderzoek heb gedaan, namelijk het verhaal dat je dood zou kunnen gaan van de combinatie bayleys en seven up. Het zou een blok vormen in je maag waardoor je zou sterven, kom maar op met de verhalen van de nichtjes van vriendinnetjes die dit hebben meegemaakt
quote:Wordt dan wel een hele brede lach
Op zondag 5 oktober 2003 22:01 schreef Chayenn het volgende:
Ik wacht af en dan zullen we wel zien wie het laatste lacht.
quote:Haha ja die ken ik, moet je sommige nummers op die platen is achterstevoren draaien, krijg je shit te horen zoals "Paul is dead".
Op maandag 6 oktober 2003 01:09 schreef attilaHUNGARIAN het volgende:
paul mc cartney is dood
EDIT: Good god, het topic is al 8 draadjes lang
Damn dat zoveel mensen dat geloven zeg...
Zelfde mensen zeker die geloven dat tonic en bayleys dodelijk is.
quote:Dat is nu wel het geval, want je hebt geen bewijs, want de politie die niet dat het wel zo was.
Op zondag 5 oktober 2003 22:01 schreef Chayenn het volgende:[..]
Als ik geen bewijs zou hebben dat het wel waar zou zijn, zou ik het ook niet geloven, maar dat is nu niet het geval. Ik wacht af en dan zullen we wel zien wie het laatste lacht.
quote:Ik woon niet in het Westland, ik woon omgeving Leiden en ja daar heb ik het verhaal ook gehoord maar dan in de zin van fabel en van verhaal en niet dat het echt gebeurd zou zijn.
Dus de mensen die nu nog zeggen dat het een hoax is kunnen dat wel achterwege laten, want dat is allang gezegd. Ik (TS) ben gewoon benieuwd of er meer mensen zijn die dit hebben gehoord en in het Westland wonen.
quote:Het is ook niet zo, anders had het echt wel op TV geweest
Op maandag 6 oktober 2003 13:55 schreef Marjan1985 het volgende:
Whaha vandaag op school het verhaal gehoord over dat het een meisje in leiden is geweest en ook iemand in Naaldwijk is overkomen...ik geloof het alleen nog steeds niet echt...
[offtopic]
Telepathie???
[/offtopic]
quote:nee
Op zondag 5 oktober 2003 17:55 schreef Catwoman1986 het volgende:[..]
Ok dan zeg ik het zo: het was een achternichtje van een meisje dat ik 1x heb gezien. zo geloofwaardiger?
(Like Ichi the Killer.. )
quote:Iedereen zit elkaar bang te maken. Vind je gek dat de politie verkeersboetes uit moet delen, de mensen binnen moeten ze meer betalen omdat ze overuren draaien door dit soort onzin.
Op maandag 6 oktober 2003 13:55 schreef kweenie911 het volgende:
Ook al in Roosendaal
Weet niet of het al gepost was:http://www.internetbode.nl/diversen/278816000550153.bsp
quote:Dat is toch algemeen bekend?
Op maandag 6 oktober 2003 01:09 schreef attilaHUNGARIAN het volgende:
paul mc cartney is mag dood, er zit sperma in de knoflooksaus van de snackbar, er werden kinderen ontvoerd in pretparken, er worden toeristen ontvoerd in verre landen om hen te beroven van hun organen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |