quote:ja dan voelen ze zich zeker helemaal 'the man'
Op zondag 5 oktober 2003 19:05 schreef -EauRouge- het volgende:[..]
Ik begrijp het ook niet, maar blijkbaar vinden het mensen het stoer ofzo.
Terwijl het gewoon de grootste losers zijn. Triest...
quote:En gisteravond hoorde ik op een feestje dat het ook in Tilburg of Helmond gebeurd zou zijn. Wat een onzin zeg.
Op zondag 5 oktober 2003 19:01 schreef Jojogirl het volgende:
Gek dat dit verhaal nu ineens overal opduikt.* Jojogirl hoorde van allerlei mensen dat het hier in Leiden de afgelopen maand ook twee keer gebeurd zou zijn.
quote:Dat verzin je vast niet maar er zijn meerderen die zeggen dat het onzin is en jij hebt van 1 persoon dat ie de politie heeft gebeld.
Op zondag 5 oktober 2003 17:28 schreef Chayenn het volgende:[..]
Dat is politie uit een ander district. Ik zou willen dat het niet waar was, maar blijkbaar gebeurd er wel iets soortgelijks. Geef jij anders maar een andere verklaring voor het feit dat de vader van een vriendin de politie heeft opgebeld om te vragen of het waar is en die vervolgens zegt dat hij naar het politiebureau moet komen, omdat ze dat niet over de telefoon vertellen. Tuurlijk dat verzin ik allemaal.
Bel dan nu de politie en vraag wat er waar van is, of er inderdaad meiden zijn zijn verkracht of die een pil moesten slikken of die zijn uitgesneden.
Ik geloof het pas als ik een interview lees wat niet uit de Telegraaf komt en waar een foto is geplaatst van een niet herkenbaar meisje met gesneden mondhoeken.
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 19:18 schreef Leila het volgende:
Djeez, het is niet waar....
Iedereen hoort andere verhalen over Naaldwijk, Tilburg, Helmomd, het Westland, Leiden en het Hollands Spoor in Den Haag.Ik geloof het pas als ik een interview lees wat niet uit de Telegraaf komt en waar een foto is geplaatst van een niet herkenbaar meisje met gesneden mondhoeken.
Telegraaf inlichten? Die smullen van dit soort verhalen
quote:Hee die ken ik ja!
Op zondag 5 oktober 2003 19:20 schreef Doctor_Bara het volgende:
Hm, lijkt een beetje op die film waarin zon model vanaf dr mondhoeken helemaal tot dr oren opengesneden wordt.
quote:ja net als in Seven, bij ijdelheid, verminkt ie het hele gezicht van een vrouw
Op zondag 5 oktober 2003 19:20 schreef Doctor_Bara het volgende:
Hm, lijkt een beetje op die film waarin zon model vanaf dr mondhoeken helemaal tot dr oren opengesneden wordt.
quote:ja die, bizarre film
Op zondag 5 oktober 2003 19:29 schreef Leila het volgende:[..]
Hee die ken ik ja!
En weg is haar carriere.
quote:idd, maar mensen die zoiets doen zijn ook geen mensen meer eigenlijk
Op zondag 5 oktober 2003 19:31 schreef Catwoman1986 het volgende:[..]
ja net als in Seven, bij ijdelheid, verminkt ie het hele gezicht van een vrouw
quote:nee die lui zijn echt ziek
Op zondag 5 oktober 2003 19:33 schreef Doctor_Bara het volgende:[..]
idd, maar mensen die zoiets doen zijn ook geen mensen meer eigenlijk
quote:Ik kan niet begrijpen wat iemand aanzet iemand anders lichamelijk te verminken. Als t een dierbare van mij was geweest had ik die kerel opgezocht en wat lichamelijke verminkingen op hem gedaan.
Op zondag 5 oktober 2003 19:40 schreef Catwoman1986 het volgende:[..]
nee die lui zijn echt ziek
quote:ja precies, die lui moet je met hetzelfde aanpakken wat ze bij zo'n meisje hebben gedaan!
Op zondag 5 oktober 2003 19:41 schreef Doctor_Bara het volgende:[..]
Ik kan niet begrijpen wat iemand aanzet iemand anders lichamelijk te verminken. Als t een dierbare van mij was geweest had ik die kerel opgezocht en wat lichamelijke verminkingen op hem gedaan.
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 19:48 schreef Catwoman1986 het volgende:[..]
ja precies, die lui moet je met hetzelfde aanpakken wat ze bij zo'n meisje hebben gedaan!
Nee hoor.........ERGER VEEL ERGER!!
quote:ja he eigenlijk wel
Op zondag 5 oktober 2003 19:50 schreef tongytongylickylicky het volgende:[..]
quote:Maar ja dat neemt de gedane schade bij zon meisje niet weg.
Op zondag 5 oktober 2003 19:48 schreef Catwoman1986 het volgende:[..]
ja precies, die lui moet je met hetzelfde aanpakken wat ze bij zo'n meisje hebben gedaan!
quote:nee, dat doe je fout.
Op zondag 5 oktober 2003 17:57 schreef Lurcker het volgende:
dit doe ik iedere zaterdag nacht met mijn homies... vet kicken!en die meisjes zo van: "Tja, doe maar smile dan", en me maat grijpt ze mes en snijdt zo haar mond open tot aan haar oren
, wij allemaal lachen natuurlijk
ja, ik loop et me maten op waterlooplein. zie ik een kansloze turk zitten. voor 50 cent mag je wat vragen, je eh smile, schaakbord of kontjebonken?
Eh smile. Snij ik zijn wangen door. Hij zo van, Wat doe je? mijn mond, wij: ja, maar ik heb toch van je gekocht en zo.
quote:Maak dat even anita Chayenn wijs
Op zondag 5 oktober 2003 20:16 schreef Vision het volgende:
maak je anders druk over een hoax
quote:Ik weet zat martelingen die erger zijn dan die mondhoeken, schaakbord of vrekrachting. misschien wel erger dan alledrie bij elkaar maar die mag ik niet posten.
Op zondag 5 oktober 2003 19:50 schreef tongytongylickylicky het volgende:[..]
quote:we stellen ons wel gewoon erge martelingen voor
Op zondag 5 oktober 2003 20:44 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
Ik weet zat martelingen die erger zijn dan die mondhoeken, schaakbord of vrekrachting. misschien wel erger dan alledrie bij elkaar maar die mag ik niet posten.
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 20:37 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
nee, dat doe je fout.
ja, ik loop et me maten op waterlooplein. zie ik een kansloze turk zitten. voor 50 cent mag je wat vragen, je eh smile, schaakbord of kontjebonken?
Eh smile. Snij ik zijn wangen door. Hij zo van, Wat doe je? mijn mond, wij: ja, maar ik heb toch van je gekocht en zo.
![]()
![]()
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 20:37 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
nee, dat doe je fout.
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |