abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13669476
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 18:13 schreef Wisp het volgende:

[..]

een mond is al open... meestal

ja duh...de mondhoeken worden een stuk verder opengesneden, zodat je zo kijkt zonder te lachen...
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_13669489
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 18:14 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

ja duh...de mondhoeken worden een stuk verder opengesneden, zodat je zo kijkt zonder te lachen...

cool
[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
pi_13669499
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 18:00 schreef Chayenn het volgende:

[..]

Het is niet 100% zeker, het verhaal is begonnen als een broodje aap. Maar hier gaat het de ronde dat het dus wel gebeurd. Lees anders even het topic door.

Joh, je hebt zelf dit topic gestart en je geeft nu zelf toe dat het verhaal als broodje aap is begonnen en aangezien je zelf dit topic geopend hebt.....

Ik snap je echt neit meer nu nee. maar ja het zal wel waar zijn he, want ik zal het nu wel weer verkeerd gelezen hebben natuurlijk

pi_13669502
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 18:13 schreef raptorix het volgende:

[..]

Bron?

Loop langs hollands spoor als je daar ooit bent geweest, kom je langs genoeg bronnen. Er gebeuren genoeg van dit soort dingen bij holland spoort, maar meestal blijft het bij verkrachtig op beroving.

Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  zondag 5 oktober 2003 @ 18:16:33 #130
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_13669510
Oud
pi_13669521
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 18:15 schreef Wisp het volgende:

[..]

cool

nee, ziek
Feauteaux
pi_13669527
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 18:14 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

hoe subtiel!!!
pi_13669534
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 18:15 schreef LKP het volgende:

[..]

Joh, je hebt zelf dit topic gestart en je geeft nu zelf toe dat het verhaal als broodje aap is begonnen en aangezien je zelf dit topic geopend hebt.....

Ik snap je echt neit meer nu nee. maar ja het zal wel waar zijn he, want ik zal het nu wel weer verkeerd gelezen hebben natuurlijk

Als hij het topic niet geopent had, had ik het wel geopend. Dus kom nou niet met je theorietjes...je praat wel anders als het met jou vriendin/zusje/moeder/kennis gebeurd....

Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  zondag 5 oktober 2003 @ 18:18:52 #134
36965 Marjan1985
Blablablablabla
pi_13669559
Het kan natuurlijk zo zijn dat het weleens gebeurd is, meisjes worden verkracht, in elkaar geslagen, ontvoerd, vermoord noem het maar op... Maar als er een bende in het Westland zou zijn, dan zou wel zeker weten 1 van mijn bekende het weten en als er echt zo'n bende hier loopt zal het zeker weten wel verteld worden om zo iedereen in te lichten....

Als het straks gebeurt met een meisje en de politie zegt ja we wisten van die bende, dan hebben hun stront aan de knikker denk ik....

Your lips keep on moving... but all i hear is " Blah Blah Blah "
pi_13669599
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 18:17 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Als hij het topic niet geopent had, had ik het wel geopend. Dus kom nou niet met je theorietjes...je praat wel anders als het met jou vriendin/zusje/moeder/kennis gebeurd....

Ik dacht dat ik mocht discussieren hier op een forum, maar als mijn theorien die het tegendeel kunnen bewijzen al niet goed zijn. Tsja, waar is dit topic dan voor nodig. Ik trek dit verhaal gewoon in twijfel, omdat ik het nog nooit gehoord heb en mij niet kan voorstellen dat zoiets schokkends in het gehele Westland onbekend kan blijven. Maar goed, ik ga niet verder met discussieren. Je hebt gelijk, het is waar!!
pi_13669614
Ik hoorde ook nog een verhaal.. de vader van een vriendin van mij, die z'n buurvrouw had een kennis wiens vader ineens levend verbrande doen zijn klok 13 keer sloeg
[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
  zondag 5 oktober 2003 @ 18:21:28 #137
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_13669616
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 18:17 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

nee, ziek

ja, maar t zou wel een goede film zijn
pi_13669641
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 18:20 schreef LKP het volgende:

[..]

Ik dacht dat ik mocht discussieren hier op een forum, maar als mijn theorien die het tegendeel kunnen bewijzen al niet goed zijn. Tsja, waar is dit topic dan voor nodig. Ik trek dit verhaal gewoon in twijfel, omdat ik het nog nooit gehoord heb en mij niet kan voorstellen dat zoiets schokkends in het gehele Westland onbekend kan blijven. Maar goed, ik ga niet verder met discussieren. Je hebt gelijk, het is waar!!

Je hoeft het niet te geloven, ze was nog niet met bewijs gekomen he.
Over het meisje wat ik heb gehoord was dan ook niet in Westland...
Feauteaux
pi_13669671
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 18:21 schreef Tiemie het volgende:

[..]

ja, maar t zou wel een goede film zijn

Als het dan alleen bij een film blijft...Maar door zo'n film breng je weer een hoop gekken op een idee...
Feauteaux
pi_13669720
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 18:23 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Als het dan alleen bij een film blijft...Maar door zo'n film breng je weer een hoop gekken op een idee...

Laten we dan heel Hollywood maar opdoeken. Ik kan nog wel een paar films opnoemen die in het echt uitgevoerd kunnen worden.

Een toepasselijke film is American History X, daar leer je ook hoe je een alternatief op deze 'smile' kan geven...

Ow wacht, ik zou niet meer reageren...

Nou ja, kadotje

pi_13669791
Wat ik een tijdje geleden gehoord heb is iets anders,
Het zouden Marokkanen geweest zijn bij de bushalte in Naaldwijk die dat bij een meisje hebben gedaan.
Meer weet ik er niet over.
pi_13669869
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 18:25 schreef LKP het volgende:

[..]

Laten we dan heel Hollywood maar opdoeken. Ik kan nog wel een paar films opnoemen die in het echt uitgevoerd kunnen worden.

Een toepasselijke film is American History X, daar leer je ook hoe je een alternatief op deze 'smile' kan geven...

Ow wacht, ik zou niet meer reageren...

Nou ja, kadotje

ja oke das wel weer waar. maar je snapt wat ik bedoel he
Feauteaux
pi_13670450
Ik hoor deze verhalen ook. Ik ken niemand die het is overkomen, dus weet niet of het waar is of niet. Maar het zal me niks verbazen als er zulke achterlijke debielen rondlopen die dit nog doen ook.
  zondag 5 oktober 2003 @ 18:58:30 #144
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_13670480
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 18:23 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

nee dat is een zwak excuus gekken verzinnen zoiets zelf
pi_13670501
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 18:57 schreef -EauRouge- het volgende:
Ik hoor deze verhalen ook. Ik ken niemand die het is overkomen, dus weet niet of het waar is of niet. Maar het zal me niks verbazen als er zulke achterlijke debielen rondlopen die dit nog doen ook.
ja echt ziek zoiets. dan vraag ik me toch af wat er nou zo leuk aan is om iemand fysiek en psychisch pijn te doen... Als je graag wil snijden en van bloed houd, wordt je toch lekker chirurg ofzo
Feauteaux
pi_13670518
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 18:58 schreef Tiemie het volgende:

[..]

nee dat is een zwak excuus gekken verzinnen zoiets zelf

en met een film erover breng je de gekken die niet zo creatief kunnen denken ook op zulke ideeen
Feauteaux
  zondag 5 oktober 2003 @ 19:01:54 #147
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_13670536
Gek dat dit verhaal nu ineens overal opduikt.

* Jojogirl hoorde van allerlei mensen dat het hier in Leiden de afgelopen maand ook twee keer gebeurd zou zijn.

pi_13670593
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 18:59 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

ja echt ziek zoiets. dan vraag ik me toch af wat er nou zo leuk aan is om iemand fysiek en psychisch pijn te doen... Als je graag wil snijden en van bloed houd, wordt je toch lekker chirurg ofzo

Ik begrijp het ook niet, maar blijkbaar vinden het mensen het stoer ofzo.
Terwijl het gewoon de grootste losers zijn. Triest...
  zondag 5 oktober 2003 @ 19:06:12 #149
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_13670604
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 19:00 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

en met een film erover breng je de gekken die niet zo creatief kunnen denken ook op zulke ideeen

ben ik het niet mee eens
pi_13670605
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 18:09 schreef Catwoman1986 het volgende:

ja precies. die kennis van mij heeft zeker ook voor de lol verzonnen dat het een achternichtje van haar is overkomen. grappig zeg!

nou kom dan maar met een foto als bewijs. zal wel geenp robleem zijn als je der zo goed kent.
quote:
het zal wel als broodje aap verhaal zijn begonnen, maar er zijn altijd lui die zoiets horen en het dan echt gaan doen...
er zijn nog altijd 1000x zoveel goedgelovigen die dit soort onzin verhalen geloven. Your point being?
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')