quote:Als het bewust uit het nieuws gehouden wordt en niet veel mensen er van af weten, verspreid het nieuws zich toch veel langzamer tot niet. Ik vond het eerst ook maar een bullshit verhaal, maar lees mijn berichtje hierboven maar.
Op zondag 5 oktober 2003 17:28 schreef Tonnetje het volgende:
Absolute onzin.Zelfs als het gebeurt zou zijn dan hadden wij het geweten hier in het westland. Is een hecht volk en het nieuws verspreidt erg snel!
quote:Waarom zou de politie dit niet via de media naar buiten willen brengen en dan wel het aan individuele burgers gaan vertellen? Denk je dat de politie ermee gebaat is dat dit soort geruchtvorming ontstaat? Ze hebben er toch veel meer aan als dit gewoon bekend is, waardoor 'het volk' ook op zijn hoede is.
Op zondag 5 oktober 2003 17:30 schreef Chayenn het volgende:[..]
Als het bewust uit het nieuws gehouden wordt en niet veel mensen er van af weten, verspreid het nieuws zich toch veel langzamer tot niet. Ik vond het eerst ook maar een bullshit verhaal, maar lees mijn berichtje hierboven maar.
quote:Maar hij gaat ook niet op theekransje bij de politie om over het weer te praten. Ze kunnen ook moeilijk gaan liegen. Waarom ze het zo doen weet ik ook niet. Ik geloof best dat het in andere steden een 'volksmythe' is, maar als hier de politie zich zo gedraagt is er meer aan de hand. Verzin er maar een andere verklaring voor.
Op zondag 5 oktober 2003 17:40 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Waarom zou de politie dit niet via de media naar buiten willen brengen en dan wel het aan individuele burgers gaan vertellen? Denk je dat de politie ermee gebaat is dat dit soort geruchtvorming ontstaat? Ze hebben er toch veel meer aan als dit gewoon bekend is, waardoor 'het volk' ook op zijn hoede is.
Ik kan me best voorstellen dat zo'n bericht iemand heel bang kan maken. Ik krijg er zelf ook rillingen van, of het nou echt gebeurd is of niet.
Daarom moet je als meisje altijd goed op jezelf passen en nooit 's nachts alleen naar huis fietsen of lopen. Neem dan maar liever een taxi of laat je door iemand ophalen.
quote:Ok dan zeg ik het zo: het was een achternichtje van een meisje dat ik 1x heb gezien. zo geloofwaardiger?
Op donderdag 2 oktober 2003 17:14 schreef ramsesii het volgende:[..]
Hoe ongeloofwaariger kan het zijn...
Misschien was het wel een achternicht van de vriendin van de achternicht van die ene vriendin van de vakantie en daar de ex van... en als je door de stad loopt ben je nooit alleen... zeker als het een op uitgaansavond is.
en die meisjes zo van: "Tja, doe maar smile dan", en me maat grijpt ze mes en snijdt zo haar mond open tot aan haar oren , wij allemaal lachen natuurlijk
quote:Dat zou kunnen, maar de vader van een vriendin is voor mij betrouwbaar genoeg. Ik wacht gewoon af tot wat de politie hem verteld. En inderdaad wat Angeles zegt, je moet altijd in je achterhoofd houden dat zulke dingen kunnen gebeuren, hoe erg dat ook is. Je bent pas naief als je dat gelijk als bullshit bestempeld.
Op zondag 5 oktober 2003 17:50 schreef imago het volgende:
Chayenn, anders bel je zélf de politie, dan weet je het zeker.
quote:Het is niet 100% zeker, het verhaal is begonnen als een broodje aap. Maar hier gaat het de ronde dat het dus wel gebeurd. Lees anders even het topic door.
Op zondag 5 oktober 2003 17:58 schreef Lurcker het volgende:
ow fak.. ik lees net de posts hierboven me... komt dit echt voor ofwat?
quote:Ongelovelijk, is de club van domme mensen weer volop op pad ofzo
Op zondag 5 oktober 2003 17:28 schreef Chayenn het volgende:[..]
Dat is politie uit een ander district. Ik zou willen dat het niet waar was, maar blijkbaar gebeurd er wel iets soortgelijks. Geef jij anders maar een andere verklaring voor het feit dat de vader van een vriendin de politie heeft opgebeld om te vragen of het waar is en die vervolgens zegt dat hij naar het politiebureau moet komen, omdat ze dat niet over de telefoon vertellen. Tuurlijk dat verzin ik allemaal.
quote:Ja, dan kan jij onderussen ff wat anders gaan doen dan hier de hele tijd als een gek 'welles' te gaan lopen roepen.
Op zondag 5 oktober 2003 18:00 schreef Chayenn het volgende:[..]
Het is niet 100% zeker, het verhaal is begonnen als een broodje aap. Maar hier gaat het de ronde dat het dus wel gebeurd. Lees anders even het topic door.
quote:Ik heb toch BEWIJS DAT HET EVENTUEEL WAAR ZOU KUNNEN ZIJN. Tieft jij nou maar gewoon op met je 'nietus', en je bent dom en naief en weet ik veel wat nog niet meer.
Op zondag 5 oktober 2003 18:03 schreef Rio het volgende:[..]
Ja, dan kan jij onderussen ff wat anders gaan doen dan hier de hele tijd als een gek 'welles' te gaan lopen roepen.
quote:ja precies. die kennis van mij heeft zeker ook voor de lol verzonnen dat het een achternichtje van haar is overkomen. grappig zeg!
Op zondag 5 oktober 2003 18:06 schreef Chayenn het volgende:[..]
Ik heb toch BEWIJS DAT HET EVENTUEEL WAAR ZOU KUNNEN ZIJN. Tieft jij nou maar gewoon op met je 'nietus', en je bent dom en naief en weet ik veel wat nog niet meer.
het zal wel als broodje aap verhaal zijn begonnen, maar er zijn altijd lui die zoiets horen en het dan echt gaan doen...
quote:ik snap jou ook niet.... maar goed je bent er zo zeker, het zal wel waar zijn.......
Op zondag 5 oktober 2003 17:26 schreef Chayenn het volgende:[..]
Ik snap jou niet hoor, ga toch lekker iemand anders vervelen.
quote:Welk bewijs dan
Op zondag 5 oktober 2003 18:06 schreef Chayenn het volgende:[..]
Ik heb toch BEWIJS DAT HET EVENTUEEL WAAR ZOU KUNNEN ZIJN. Tieft jij nou maar gewoon op met je 'nietus', en je bent dom en naief en weet ik veel wat nog niet meer.
Edit: blond en krulle, en je heet...... anita?
[Dit bericht is gewijzigd door raptorix op 05-10-2003 18:13]
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 17:38 schreef xxsaskiaxx het volgende:
Het zou laatst ook op hollandsspoor in den haag gebeurd zijn. Meisje stond laat in de avond op iemand tewachten en toen heb een paar jongens dat ook geflikt bij haar. Maarja opzich ben je ook best dom als je alleen (zoiezo als meisje) laat in de avond op hollandspoor gaat staan.
Dit verhaal heb ik dus ook gehoord....dat het gebeurd is bij hollands spoor...
quote:een mond is al open... meestal
Op woensdag 1 oktober 2003 19:59 schreef Chayenn het volgende:
waarna vervolgens haar mond werd opengesneden.
quote:Bron?
Op zondag 5 oktober 2003 18:12 schreef tongytongylickylicky het volgende:[..]
Dit verhaal heb ik dus ook gehoord....dat het gebeurd is bij hollands spoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |