quote:Je hebt ook geen bewijs dat het wél waar is...
Op donderdag 2 oktober 2003 15:53 schreef Chayenn het volgende:
Misschien houden ze het wel bewust uit het nieuws, ook al lijkt me dat een beetje stug. Het is een raar verhaal, ik heb er nog steeds me twijfels over. Maar om het nou meteen af te doen als niet waar (omdat het een hoax zou zijn), doe ik niet tot ik een bewijs heb dat het echt niet waar is.
quote:Kan best waar zijn; ze houden het tegenwoordig ook vaak uit het nieuws als een man of vrouw zijn/haar hele gezin uitmoord, omdat er vaak sprake was van copycats nadat dit in het nieuws geweest was.
Op donderdag 2 oktober 2003 15:53 schreef Chayenn het volgende:
Misschien houden ze het wel bewust uit het nieuws, ook al lijkt me dat een beetje stug. Het is een raar verhaal, ik heb er nog steeds me twijfels over. Maar om het nou meteen af te doen als niet waar (omdat het een hoax zou zijn), doe ik niet tot ik een bewijs heb dat het echt niet waar is.
Niet dat ik denk dat dit waar is, al zou het me niets verbazen als het wel waar blijkt te zijn...
En t is ook al aantal keren eerder 'in het nieuws' geweest. een voorbeeldje: http://www.leidschdagblad.nl/Index/0,4412,,00.html?sHoofdUrl=http%3A%2F%2Fwww.leidschdagblad.nl%2FPagina%2F0%2C7104%2C14-1-6392--1604068-1488--%2C00.html
[Dit bericht is gewijzigd door PRMNS op 02-10-2003 17:00]
quote:shit man, je avatar hebben ze ook al te pakken gehad!
Op woensdag 1 oktober 2003 20:03 schreef dr.dunno het volgende:[..]
hoax
en het was geen 'smile' maar een (destijds zo genoemde) 'engelenglimlach'.
quote:Hoe ongeloofwaariger kan het zijn...
Op donderdag 2 oktober 2003 16:59 schreef Catwoman1986 het volgende:
dit is dus wel echt gebeurt. Ik weet niet waar precies, maar ik hoorde het van een goede vriendin. Het was een nichtje of achternichtje van een vriendin van haar. Het meisje liep met een vriendin door de stad, stond een groepje jongens en die zeiden dus: je mag kiezen, of je wordt verkracht of je loopt lachend weg. Toen had ze dus gezegt dat ze lachend weg wilde lopen. die jongens hebben haar dus vastgepakt en haar mond opengesneden. die vriendin van haar kon nog net wegrennen.
ik woon tussen leiden en zoetermeer, indien geografische spreiding van urban legends in dit geval ter zake doet.
quote:Begrijp je het zelf nog
Op vrijdag 3 oktober 2003 21:13 schreef Chayenn het volgende:
Dat het begonnen is als een verhaal wat verzonnen is weten we nu wel, daar gaat het ook helemaal niet om.Het gaat er om of er zieke gasten zijn, die door dat verhaal op ideeen zijn gekomen. En ik heb nu wel bewijs dat het echt waar is gebeurd, een vader van een meisje uit de klas van een zusje van een vriendin van mij heeft de politie opgebeld, die zei dat die vader naar het politiebureau moest komen. Op het politiebureau werd hem dus verteld dat het wel echt is gebeurd. Een meisje uit 's Gravezande ligt al 2 weken in het ziekenhuis.
quote:Jij bent blijkbaar te dom om het te begrijpen, maar voor jou zal ik het even met namen uitleggen. Ik heb een vriendin die heet Petra, haar zusje heet Marieke (Marieke ken ik dus ook vrij goed). Marieke zit in de klas bij Eefje (die ken ik niet). De vader van Eefje is naar de politie geweest.
Op vrijdag 3 oktober 2003 21:26 schreef -Eddow- het volgende:[..]
Begrijp je het zelf nog
quote:De namen zijn verzonnen.
Op vrijdag 3 oktober 2003 21:45 schreef gelly het volgende:
Wie noemt z'n kind nou eefje ?
quote:Net als het hele verhaal.
Op vrijdag 3 oktober 2003 21:46 schreef Chayenn het volgende:[..]
De namen zijn verzonnen.
quote:Wat jij wil. Als jij het niet wilt geloven, prima.
Op vrijdag 3 oktober 2003 21:46 schreef gelly het volgende:[..]
Net als het hele verhaal.
quote:Ik heb ook in de klas gezeten bij een Eefje, dus die naam is niet verzonnen, in de zin dat die wel bestaat...
Op vrijdag 3 oktober 2003 21:46 schreef Chayenn het volgende:[..]
De namen zijn verzonnen.
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 21:43 schreef Chayenn het volgende:[..]
Jij bent blijkbaar te dom om het te begrijpen, maar voor jou zal ik het even met namen uitleggen. Ik heb een vriendin die heet Petra, haar zusje heet Marieke (Marieke ken ik dus ook vrij goed). Marieke zit in de klas bij Eefje (die ken ik niet). De vader van Eefje is naar de politie geweest.
En er is niets over in het nieuws gekomen ofzo? Of wat meer informatie? Meer mensen die dit kunnen bevestigen?
quote:Het wordt bewust uit het nieuws gehouden, omdat ze de mensen niet ongerust willen maken, zegt de politie. De vader van een vriendin heeft nu zelf ook de politie opgebeld (politie westland) en die zeiden niet over de telefoon of het waar is of niet. Hij moet dus langskomen, nou dat zegt voor mij genoeg. Jammer dat er zoveel mensen bestaan met een enorm bord voor hun kop, want als iets oorspronkelijk verzonnen is kan het nog wel uitgevoerd worden. En ik zeg dit echt niet voor de lol.
Op vrijdag 3 oktober 2003 23:49 schreef tongytongylickylicky het volgende:[..]
En er is niets over in het nieuws gekomen ofzo? Of wat meer informatie? Meer mensen die dit kunnen bevestigen?
Er zijn toch nog mooie vrouwen op FOK!
jaja wat is ie weer doorzichtig he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |