quote:ja maar dat helpt niet.
Op dinsdag 14 oktober 2003 12:16 schreef Chayenn het volgende:
snopjes, vergiftiging blabla
niemand die het merkt.
tot 't te laat is.
of kleur de snoepjes met ijzer.
die kun je niet eens snel genoeg uit de maag pompen.
quote:Nee hoor, ik was al overtuigd.
Op zaterdag 18 oktober 2003 23:07 schreef bunniej het volgende:
http://www.peterrdevries.nl/tekst/ubentgewaarschuwdtot.htmnou zal je het toch niet meer geloven chayenn??
Maarja ik heb ik ook weer "gehoord" van het zusje van het meisje, die dus in dat betreffende ziekenhuis werkt
Maar mezelf kennende ga ik nooit zo op dat "ik-heb-van-die-en-die- gehoord-dat" geruchten in. Maar toch blijf ik het wel ergens in me achterhoofd houden.
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 11:49 schreef Ichi het volgende:
[afbeelding]hier een slachtoffer, mijn grote vriend kakihara die op dit moment niet meer bij ons is
quote:met photoshop of iets dergelijks
Op dinsdag 21 oktober 2003 12:10 schreef eetomit het volgende:[..]
Jammer. Hij was altijd heel creatief.
Gelooft iedereen dan echt alles wat ze op internet lezen?!
Ik heb direct de kamer verlaten. Met sommige mensen kan je op sommige momenten sommige discussies soms beter even vermijden.
Afijn.. Moest het effe kwijt.
Denk nou eens na mensen: Vrienden of familieleden van deze 'slachtoffers' zouden al lang en breed de pers hebben opgezocht, die er op hun beurt weer als strontvliegen bovenop waren gesprongen.
Als het echt waar was, hadden we al 2 jaar lang op Hart van Nederland, Peter R. de Vries etc. mogen 'genieten' van de zielige verhaaltjes van de meisjes die dit is overkomen. Voor het leven getekent: trauma's, dure psychologen en plastische chirugie. Het enige wat in de media verschijnt over dit fenomeen is dat het NEP is: NEP! NEP! NEP!
Tevens hebben we hier 70.000 users, waarvan er NIEMAND, maar dan ook NIEMAND een slachtoffer in de verste verte DIRECT kent. Ik herhaal:
NIEMAND KENT EEN SLACHTOFFER DIRECT.
Het is altijd: Het zusje van de vader van het broertje die ... blah blah. Mijn verzoek aan deze mensen is:
Kom met een foto/verhaal van iemand die jij direct kent, of flikker op!
Geloof je het nu!!!
quote:Oh mijn heilige GOD! Blijkt het toch geen urban legend te zijn! Ik heb ook wat research gedaan, en vond ook een ernstig geval van een smiley!
Op donderdag 23 oktober 2003 12:23 schreef -Eddow- het volgende:
Hier een foto van een meisje met Smilie
[afbeelding]Geloof je het nu!!!
quote:wel lachen als ik een keer in het teejaat achter je ga staan en dan vraag of je een smiley of een verkrachting wil
Op donderdag 23 oktober 2003 14:07 schreef Chayenn het volgende:
Dat het nep is weten we nu onderhand wel hoor. Dat hoeft niet 80x herhaald te worden, tenminste voor mij niet.
quote:ja dat dat gebeurt daar ben ik dus nou bang voor.
Op donderdag 23 oktober 2003 15:39 schreef [Efink] het volgende:[..]
wel lachen als ik een keer in het teejaat achter je ga staan en dan vraag of je een smiley of een verkrachting wil
quote:Gelukkig kom ik daar nooit meer.
Op donderdag 23 oktober 2003 15:39 schreef [Efink] het volgende:[..]
wel lachen als ik een keer in het teejaat achter je ga staan en dan vraag of je een smiley of een verkrachting wil
In de regio Haaglanden probeert de politie wel het gerucht uit de wereld te helpen. In een persbericht stelt de politie dat 'de angst volkomen onterecht is' en 'er geen enkele reden is om ongerust te zijn'.
De vermeende bende heeft de gemoederen in het Leidse uitgaansleven flink beziggehouden. Het verhaal wil dat een bende in de Haarlemmerstraat meisjes voor een vreselijke keuze stelt: of ze moeten meedoen aan groepsseks, of ze krijgen in beide wangen een kerf met een mes, zodat hun mondhoeken uitscheuren. Deze verminking wordt de 'eeuwige glimlach' genoemd.
Jaap Burger, kenner van zogenoemde 'stedelijke legenden' legde twee weken geleden in deze krant uit dat de mythe over de wangsnijders al zeker vijftig jaar oud is, uit Engeland komt en nog steeds in telkens verschillende gedaanten opduikt. Verboon zegt dat wat Hollands Midden betreft het verhaal daarmee uit de wereld is geholpen.
Frans van Rijnswou, voorlichter van de politie Haaglanden, verwacht niet dat het persbericht in één klap een einde maakt aan de geruchten in zijn district. ,,Bij ons leeft het gerucht vooral in het Westland. Met name op scholengemeenschappen maken mensen zich vreselijk ongerust. Ze komen naar het politiebureau en spreken de wijkagenten aan. Je kan steeds aan ieder afzonderlijk gaan uitleggen dat het niet waar is, maar met het persbericht hopen we bij veel mensen tegelijk een deel van de onrust weg te nemen. Een permanente oplossing voor dit soort verhalen bestaat niet. Volgend jaar duikt het toch weer op in een andere vorm.''
vrijdag 10 oktober 2003
Let op.
Er is een bende aan de gang, genaamd: smiley-bende.
Ze komen overal. Ze hebben al zover mij bekent is,
slachtoffers gemaakt in Antwerpen en Bergen op zoom, Roosendaal en
nu ook zelfs in Halsteren. (Den Haag Centraal Station ook)
Wat doet de smiley-bende??
Ze pakken meisjes (zo rond 16/20 jaar) en stellen
haar de vraag: Glimlach door het leven of verkracht worden.
Zodra je kiest voor glimlach door het leven,
snijden ze je mond open in de vorm van een glimlach naar je oor toe en ze strooien
er zout op, zodat je heel je leven een litteken hebt.
Dit is geen grap!!!
Pas op, het zijn ongeveer 6 marokanen.
Stuur dit door naar zoveel mogelijk meisjes
eventueel jongens) zodat ze het weten!!
Echt waar!
quote:túúrlijk
Op donderdag 23 oktober 2003 22:00 schreef Mardoek het volgende:
Mensen, dit is echt gebeurd!
Een achterneef van de overbuurman van de vriendin haar tante heeft een nichtje wiens vriend zn buurman iemand kent wie dit is overkomen!!!
Echt waar!
er is door de politie bekend gemaakt dat dit in heel nederland niet gebeurd is
broodje aap verhaal dus
quote:en jij ben moderator dus het MOET gewoon waar zijn
Op donderdag 2 oktober 2003 00:05 schreef Liejannuh het volgende:
Bizar! Mn moeder kwam met hetzelfde verhaal aan toen ik haar vanavond sprak. En die had het dus idd over 's-Gravenzande....
Ieuw! Creepy!
Ik kwam gisteren bij de kapper en die vriendin van de kapper die kat die wel eens bij de buurvrouw komt die tevens ook de vriendin is van de vrouw die daarna bij de kapper kwam die dr moeder haar vriending met die grote hond kende een man en vrouw en bij die dochter was het gebeurd.. Dus volgens mij is het echt waar !!!
OEEEEEH SCARRY!!!
quote:En heb je die dochter gezien
Op vrijdag 24 oktober 2003 08:58 schreef -Eddow- het volgende:
Mensen het is echt waar!!!Ik kwam gisteren bij de kapper en die vriendin van de kapper die kat die wel eens bij de buurvrouw komt die tevens ook de vriendin is van de vrouw die daarna bij de kapper kwam die dr moeder haar vriending met die grote hond kende een man en vrouw en bij die dochter was het gebeurd.. Dus volgens mij is het echt waar !!!
OEEEEEH SCARRY!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |