abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13976290
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 12:16 schreef Chayenn het volgende:
snopjes, vergiftiging blabla
ja maar dat helpt niet.
neem wat marsepein of ander amandel ruikend spul en doe er kaliumcyanide in.

niemand die het merkt.

tot 't te laat is.

of kleur de snoepjes met ijzer.
die kun je niet eens snel genoeg uit de maag pompen.

pi_13986058
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 23:07 schreef bunniej het volgende:
http://www.peterrdevries.nl/tekst/ubentgewaarschuwdtot.htm

nou zal je het toch niet meer geloven chayenn??

Nee hoor, ik was al overtuigd.
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 10:08:17 #228
40875 Zaluki
His Contractor
pi_14024684
Hier gaan ook de "geruchten" (Omgeving Amersfoort) Dat er een meisje in het ziekenhuis zou liggen. Met dus die gruwelijke glimlach.

Maarja ik heb ik ook weer "gehoord" van het zusje van het meisje, die dus in dat betreffende ziekenhuis werkt

Maar mezelf kennende ga ik nooit zo op dat "ik-heb-van-die-en-die- gehoord-dat" geruchten in. Maar toch blijf ik het wel ergens in me achterhoofd houden.

Wetenschappelijk nog niet bewezen.
pi_14027215

hier een slachtoffer, mijn grote vriend kakihara die op dit moment niet meer bij ons is

pi_14027746
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 11:49 schreef Ichi het volgende:
[afbeelding]

hier een slachtoffer, mijn grote vriend kakihara die op dit moment niet meer bij ons is

Jammer. Hij was altijd heel creatief.
Nederland heeft een cellentekort. [br] Parttime DnB-Addicts Crew® Promoter.
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 12:15:30 #231
32831 ramsesii
Geen steen maar wel een KEI
pi_14027864
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 12:10 schreef eetomit het volgende:

[..]

Jammer. Hij was altijd heel creatief.

met photoshop of iets dergelijks
Ik ben niet gladjes, eerder harig.
Weet waar ik het over heb want ik ben meerderjarig.
pi_14046389
Niet te geloven. Komt gisteren die vriendin van mijn broer: 'Heb je het al gehoord over de smile!!!'

Gelooft iedereen dan echt alles wat ze op internet lezen?!

Ik heb direct de kamer verlaten. Met sommige mensen kan je op sommige momenten sommige discussies soms beter even vermijden.

Afijn.. Moest het effe kwijt.

Nederland heeft een cellentekort. [br] Parttime DnB-Addicts Crew® Promoter.
pi_14047487
slaan, gewoon slaan
pi_14068838
Leuk! Vandaag hoorde ik dit verhaal voor het eerst. Ik gelijk naar Fok! en zoeken op: 'Smiley Leiden Marokkanen' en kom gelijk op dit prachtige topic uit! Toen ik het vanavond hoorde vermoede ik al dat het om een zogenaamde 'Urban Legend' ging.

Denk nou eens na mensen: Vrienden of familieleden van deze 'slachtoffers' zouden al lang en breed de pers hebben opgezocht, die er op hun beurt weer als strontvliegen bovenop waren gesprongen.

Als het echt waar was, hadden we al 2 jaar lang op Hart van Nederland, Peter R. de Vries etc. mogen 'genieten' van de zielige verhaaltjes van de meisjes die dit is overkomen. Voor het leven getekent: trauma's, dure psychologen en plastische chirugie. Het enige wat in de media verschijnt over dit fenomeen is dat het NEP is: NEP! NEP! NEP!

Tevens hebben we hier 70.000 users, waarvan er NIEMAND, maar dan ook NIEMAND een slachtoffer in de verste verte DIRECT kent. Ik herhaal:

NIEMAND KENT EEN SLACHTOFFER DIRECT.

Het is altijd: Het zusje van de vader van het broertje die ... blah blah. Mijn verzoek aan deze mensen is:

Kom met een foto/verhaal van iemand die jij direct kent, of flikker op!

pi_14076380
Hier een foto van een meisje met Smilie

Geloof je het nu!!!

http://www.autogespot.com De verzameling van bijzondere auto's!!
http://www.klassiekergespot.nl
©1983-2007 -Eddow-
pi_14076567
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 12:23 schreef -Eddow- het volgende:
Hier een foto van een meisje met Smilie
[afbeelding]

Geloof je het nu!!!

Oh mijn heilige GOD! Blijkt het toch geen urban legend te zijn! Ik heb ook wat research gedaan, en vond ook een ernstig geval van een smiley!

pi_14078918
Dat het nep is weten we nu onderhand wel hoor. Dat hoeft niet 80x herhaald te worden, tenminste voor mij niet.
pi_14081293
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 14:07 schreef Chayenn het volgende:
Dat het nep is weten we nu onderhand wel hoor. Dat hoeft niet 80x herhaald te worden, tenminste voor mij niet.
wel lachen als ik een keer in het teejaat achter je ga staan en dan vraag of je een smiley of een verkrachting wil
  donderdag 23 oktober 2003 @ 16:01:45 #239
36965 Marjan1985
Blablablablabla
pi_14081927
Ik kreeg gister zelfs een Emaitje met waarschuwing, staat dan in dat het 6 marrokaanse/antiliaanse jongeren zijn die het hele land terroriseren.....In het begin was het wel grappig dat iedereen er steeds mee kwam, maar nu wordt ik er gewoon moe van
Your lips keep on moving... but all i hear is " Blah Blah Blah "
pi_14082024
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 15:39 schreef [Efink] het volgende:

[..]

wel lachen als ik een keer in het teejaat achter je ga staan en dan vraag of je een smiley of een verkrachting wil

ja dat dat gebeurt daar ben ik dus nou bang voor.

pi_14086877
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 15:39 schreef [Efink] het volgende:

[..]

Gelukkig kom ik daar nooit meer.
pi_14090601
wangsnijders-mythe
LEIDEN - De politie Hollands Midden gaat niet verder waarschuwen voor de geruchten over de smiley-bende. In Leiden mag inmiddels bekend worden verondersteld dat de verhalen over 'wangsnijders' niet kloppen, zegt politiewoordvoerder Verboon van Hollands Midden.

In de regio Haaglanden probeert de politie wel het gerucht uit de wereld te helpen. In een persbericht stelt de politie dat 'de angst volkomen onterecht is' en 'er geen enkele reden is om ongerust te zijn'.

De vermeende bende heeft de gemoederen in het Leidse uitgaansleven flink beziggehouden. Het verhaal wil dat een bende in de Haarlemmerstraat meisjes voor een vreselijke keuze stelt: of ze moeten meedoen aan groepsseks, of ze krijgen in beide wangen een kerf met een mes, zodat hun mondhoeken uitscheuren. Deze verminking wordt de 'eeuwige glimlach' genoemd.

Jaap Burger, kenner van zogenoemde 'stedelijke legenden' legde twee weken geleden in deze krant uit dat de mythe over de wangsnijders al zeker vijftig jaar oud is, uit Engeland komt en nog steeds in telkens verschillende gedaanten opduikt. Verboon zegt dat wat Hollands Midden betreft het verhaal daarmee uit de wereld is geholpen.

Frans van Rijnswou, voorlichter van de politie Haaglanden, verwacht niet dat het persbericht in één klap een einde maakt aan de geruchten in zijn district. ,,Bij ons leeft het gerucht vooral in het Westland. Met name op scholengemeenschappen maken mensen zich vreselijk ongerust. Ze komen naar het politiebureau en spreken de wijkagenten aan. Je kan steeds aan ieder afzonderlijk gaan uitleggen dat het niet waar is, maar met het persbericht hopen we bij veel mensen tegelijk een deel van de onrust weg te nemen. Een permanente oplossing voor dit soort verhalen bestaat niet. Volgend jaar duikt het toch weer op in een andere vorm.''

vrijdag 10 oktober 2003

Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_14090668
zo gaat hij dus rond over hotmail, mijn vriendin woont 3 stappen vanaf cs den haag, leuk als je zoiets krijgt:

Let op.
Er is een bende aan de gang, genaamd: smiley-bende.
Ze komen overal. Ze hebben al zover mij bekent is,
slachtoffers gemaakt in Antwerpen en Bergen op zoom, Roosendaal en
nu ook zelfs in Halsteren. (Den Haag Centraal Station ook)

Wat doet de smiley-bende??
Ze pakken meisjes (zo rond 16/20 jaar) en stellen
haar de vraag: Glimlach door het leven of verkracht worden.
Zodra je kiest voor glimlach door het leven,
snijden ze je mond open in de vorm van een glimlach naar je oor toe en ze strooien
er zout op, zodat je heel je leven een litteken hebt.

Dit is geen grap!!!
Pas op, het zijn ongeveer 6 marokanen.
Stuur dit door naar zoveel mogelijk meisjes
eventueel jongens) zodat ze het weten!!

Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_14091055
Mensen, dit is echt gebeurd!
Een achterneef van de overbuurman van de vriendin haar tante heeft een nichtje wiens vriend zn buurman iemand kent wie dit is overkomen!!!

Echt waar!

From 1901 to 2200
  Milf vrijdag 24 oktober 2003 @ 00:02:44 #245
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_14094646
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 22:00 schreef Mardoek het volgende:
Mensen, dit is echt gebeurd!
Een achterneef van de overbuurman van de vriendin haar tante heeft een nichtje wiens vriend zn buurman iemand kent wie dit is overkomen!!!

Echt waar!

túúrlijk

er is door de politie bekend gemaakt dat dit in heel nederland niet gebeurd is

broodje aap verhaal dus

👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_14094804
Dat is toevallig zeg dat ik dit topic nu zie! Ik had er echt helemaal nog nooit van gehoord he, en vanmorgen komt ineens een collega op m'n werk met ongeveer hetzelfde verhaal,maar dan dat het bij ons in de stad gebeurde. Maar ik had wel meteen door dat het onzin was. Dan had je het zeker al in het nieuws gehoord. Maar stel je voor zeg, dat een of andere psycho dat nog een leuk idee vindt ook.... brrr....
Back in business.
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 00:37:32 #247
47910 Killa_Bee
life bites...BITE BACK
pi_14095384
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 00:05 schreef Liejannuh het volgende:
Bizar! Mn moeder kwam met hetzelfde verhaal aan toen ik haar vanavond sprak. En die had het dus idd over 's-Gravenzande....
Ieuw! Creepy!
en jij ben moderator dus het MOET gewoon waar zijn
biggest revolution since the microchip
pi_14097807
Mensen het is echt waar!!!

Ik kwam gisteren bij de kapper en die vriendin van de kapper die kat die wel eens bij de buurvrouw komt die tevens ook de vriendin is van de vrouw die daarna bij de kapper kwam die dr moeder haar vriending met die grote hond kende een man en vrouw en bij die dochter was het gebeurd.. Dus volgens mij is het echt waar !!!
OEEEEEH SCARRY!!!

http://www.autogespot.com De verzameling van bijzondere auto's!!
http://www.klassiekergespot.nl
©1983-2007 -Eddow-
pi_14097986
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 08:58 schreef -Eddow- het volgende:
Mensen het is echt waar!!!

Ik kwam gisteren bij de kapper en die vriendin van de kapper die kat die wel eens bij de buurvrouw komt die tevens ook de vriendin is van de vrouw die daarna bij de kapper kwam die dr moeder haar vriending met die grote hond kende een man en vrouw en bij die dochter was het gebeurd.. Dus volgens mij is het echt waar !!!
OEEEEEH SCARRY!!!

En heb je die dochter gezien
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
pi_14098092
Ik heb er nog niemand over horen praten, ik heb het alleen hier gelezen...
Vind ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')