quote:Waarom niet? Waarom in godsnaam niet? Die mythe van de top drie kun je toch echt niet meer levend houden. Iedere club heeft slechte spelers, mislukkelingen, slechte aankopen, spelers in vormcrisis etc.
Op vrijdag 3 oktober 2003 18:03 schreef zjroentje het volgende:[..]
De slechtste speler van de HCE loopt echt niet bij Ajax, PSV of Feyenoord.
Bij de 128 begin ik aan de 1e ronde.
quote:Sorry hoor, maar als je VdV nomineert dan ben je in mijn ogen echt een voetbalmongool.
Op vrijdag 3 oktober 2003 19:48 schreef SCH het volgende:[..]
Waarom niet? Waarom in godsnaam niet? Die mythe van de top drie kun je toch echt niet meer levend houden. Iedere club heeft slechte spelers, mislukkelingen, slechte aankopen, spelers in vormcrisis etc.
quote:Ik heb niks tegen Van der Vaart - ik constateer slechts en Ajax heeft ondanks hem gewonnen woensdag en een coach met ballen stelt zo'n speler niet op.
Op vrijdag 3 oktober 2003 20:00 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Sorry hoor, maar als je VdV nomineert dan ben je in mijn ogen echt een voetbalmongool.
.
NoFI natuurlijk...
Maar hij heeft in 2003 erg goed gespeeld, op een mindere periode nu..
Jij hebt gewoon iets tegen VdV, wees eens wat objectiever zijn...
Ik begrijp ook niet waarom spelers als van Bommel en Ono genoemd worden.. Als ik denk aan slechtte spelers, dan denk ik aan spelers als Rzaza, Wamberto en die Koreaan van psv (van de top 3 dan)
Bovendien is dit een vrije inschrijving dus ik snap niet waar je je mee bemoeit.
maar ik vind het wel gezellig hoor, dat gekibbel
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 20:02 schreef SCH het volgende:[..]
Ik heb niks tegen Van der Vaart
quote:Oh ja, ik discrimineer zeker zigeuners inenen enzo
Op vrijdag 3 oktober 2003 20:03 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
.
quote:Door 2 blunders van hem (en 1 van de grensrechter) won Twente van RKC. Geen toeval dat die door een Tukker genoemd wordt.
Op vrijdag 3 oktober 2003 16:24 schreef raptorix het volgende:[..]
Sinouh, kan me niet herinderen dat ik die ooit slecht heb zien spelen.
quote:Niet de slechtste, wel misschien de meest overschatte, maar dat is wat anders. Maar dat is mijn mening.
Op vrijdag 3 oktober 2003 19:48 schreef SCH het volgende:[..]
Waarom niet? Waarom in godsnaam niet? Die mythe van de top drie kun je toch echt niet meer levend houden. Iedere club heeft slechte spelers, mislukkelingen, slechte aankopen, spelers in vormcrisis etc.
quote:Die doet mee aan het toernooi voor beste voetballer van de gevangenis.
Op vrijdag 3 oktober 2003 21:45 schreef tong80 het volgende:
Abdellaoui.
Ik heb de spelers momenteel op A-Z volgorde (met voornaam) in Excel staan.
Op welke manier kan ik straks het makkelijkste/eerlijkste een willekeurige verdeling krijgen van spelers die elkaar treffen?
quote:Dat soort zaken tellen ook mee. Voor mij is een goede voetballer ook iemand die professioneel is op alle fronten, niet aan de lopende band elleboogjes uitdeelt enz. En er is een onderscheid tussen nomineren en uiteindelijk bij de laatste 8 hier komen
Op zaterdag 4 oktober 2003 15:29 schreef zjroentje het volgende:[..]
Niet de slechtste, wel misschien de meest overschatte, maar dat is wat anders. Maar dat is mijn mening.
Ik geloof dat we nu wel richting de 128 gaan
anders als reserves
Waterreus
Lobont
Lodewijks
Boschker
Breuer
Cziommer
Thijs Houwing
quote:Ik wil zo snel mogelijk beginnen met dat toernooi en een aantal spelers moeten toch een makkelijke loting hebben
Op zondag 5 oktober 2003 12:09 schreef Inquistor87 het volgende:
Lobont en Sneijder........................ (dit was sarcastisch bedoeld
)
ok ok kezman mag ook wel uit dat lijstje hoor montana
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |