abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13571924
Heeft er iemand tips voor een beginner?

- Werken met de drum machine en loops creeren lukt me wel, de rest niet

Alle tips zijn welkom.

:: take a look around once in a while ... you could miss it ::
pi_13572006
ik heb het proggie zelf hier, nog nooit getest hehe
maar kan je wel vertellen dat vrienden van me (met eigen rapgroep) er hevige beats mee maken en dat ze prof. erin zijn.
maar die gasten zijn al 3 jaar in die shit en spenderen er veel tijd aan.
enige wat ik kan zeggen is succes en neem de tijd!!
ik maak feiten van eventuele twijfels
  woensdag 1 oktober 2003 @ 15:09:34 #3
63752 Daleo
Wolfenstein (GoTy)
pi_13572204
Niet echt een tip, maar ik heb het hier ook, en het is me nog nooit geluk er iets leuks mee temaken... heel fucked up is het.. :S
Kut, Kut ALLEMAAL
pi_13572630
Wat ontzettend handig is in combinatie met Reason is een midi-keyboard waarmee je de verschillende apparaten kunt bespelen (samplers, synths en ook de drumcomputer). Vervolgens kun je onderin het venster je noten gaan tekenen, of je noten inspelen (door ze op te nemen met de record knop). Het is een beetje uitproberen in het begin (eigenlijk best wel veel), maar als je het plaatsen van noten onder de knie hebt kun je erg gave dingen doen. Met de record-knop onderin kun je bijvoorbeeld de bewegingen van knoppen (die je zelf uitvoert) over een aantal noten opnemen waardoor je erg gave effecten kunt creëren. Als je tijd en geld voor een midi-keyboard hebt: Veel uitproberen! That's the key
pi_13572647
Gebruik maken van de interne sequencer om de boel aan te sturen, staat wel in de help file hoe het ongeveer werkt en voor de rest zelf ontdekken.

Ik gebruik zelf een externe sequencer (Cakewalk Pro Audio 9).

pi_13574608
Reason
Reason

Een van deze twee topics kan best een schopje met je vragen gebruiken.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')