Het forum voor 's werelds enige universele hobby! Snaren of toetsen, vinyl of cd, eendagsvlieg of rasartiest, op de radio of op een festival! Hier kun je al je ongebreideld enthousiasme, maar ook je weldoordachte kritische noten kwijt over muziek
ik heb het proggie zelf hier, nog nooit getest hehe maar kan je wel vertellen dat vrienden van me (met eigen rapgroep) er hevige beats mee maken en dat ze prof. erin zijn. maar die gasten zijn al 3 jaar in die shit en spenderen er veel tijd aan. enige wat ik kan zeggen is succes en neem de tijd!!
Wat ontzettend handig is in combinatie met Reason is een midi-keyboard waarmee je de verschillende apparaten kunt bespelen (samplers, synths en ook de drumcomputer). Vervolgens kun je onderin het venster je noten gaan tekenen, of je noten inspelen (door ze op te nemen met de record knop). Het is een beetje uitproberen in het begin (eigenlijk best wel veel), maar als je het plaatsen van noten onder de knie hebt kun je erg gave dingen doen. Met de record-knop onderin kun je bijvoorbeeld de bewegingen van knoppen (die je zelf uitvoert) over een aantal noten opnemen waardoor je erg gave effecten kunt creëren. Als je tijd en geld voor een midi-keyboard hebt: Veel uitproberen! That's the key