quote:Kreeft: 21 juni - 22 juli
Op woensdag 1 oktober 2003 16:00 schreef Tally het volgende:En als ik de liefdesmeter mag geloven hebben een kreeft en een maagd de grootste lol..
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 16:02 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Kreeft: 21 juni - 22 juli
U bent sympathiek en u luistert altijd naar andermans problemen. Andere mensen vinden u een watje. U stelt alles uit, dus u bereikt niets in uw leven. Kreeften zijn uitkeringstrekkers. U heeft problemen met uw haarkleur en lengte.
quote:haarlengte
Op woensdag 1 oktober 2003 16:03 schreef Tally het volgende:[..]
uhm een liefdesmeter die je dus niet serieus moet nemen
Deze erotische horoscoop is voor de geboortedatum maandag 11 juni 1979 en betreft de periode van woensdag 1 oktober 2003 tot en met zondag 5 oktober 2003
Op woensdag 1 oktober 2003 passeert Venus uw Zon op een afstand van 120 graden. Een uitstekende dag voor een liefdesspel waarbij u samen naar een hoogtepunt toewerkt. Doordat u zich prettig voelt en openstaat voor aanvullende ideeën van uw partner, is de kans groot dat u samen een fantastisch éénheidsgevoel totstandbrengt waaraan u nog lang zult terugdenken.
Op donderdag 2 oktober 2003 passeert de Maan uw Mercurius op een afstand van 180 graden. Vandaag denkt u niet helder en bent u geneigd tot vooroordelen. Zo kunt u uw partner aardig tegen u in het harnas jagen. Staat u bij uzelf stil, dan merkt u dat uw gevoel en uw verstand niet overeenstemmen. Een dialoog met uw partner kan beide (en daarmee ook u beiden) dichter bij elkaar brengen.
Op vrijdag 3 oktober 2003 passeert de Maan uw Pluto op een afstand van 90 graden. Vandaag hebt u de neiging wat krampachtig met uw relatie om te gaan, bijvoorbeeld door steeds te klagen tegenover uw partner. Op die manier probeert u, tegen diens wensen in, dingen bij de ander gedaan te krijgen. Probeer uw eigen wensen reëel onder ogen te zien en met uw partner te bespreken.
Op zaterdag 4 oktober 2003 passeert de Maan uw Venus op een afstand van 120 graden. Onder deze transit staat de liefde vol in bloei. U en uw geliefde voeden elkaar in dit opzicht bijna voortdurend en u moet elkaar helpen maat te houden. Het is wellicht een goed idee anderen hierin te betrekken, afhankelijk van uw beider behoefte. Trek er in ieder geval ook even samen op uit.
Op zondag 5 oktober 2003 passeert de Maan uw Pluto op een afstand van 120 graden. Vandaag liggen uw gevoelens en emoties veel dichter aan de oppervlakte dan normaal. Daardoor bent u geneigd uzelf vast te bijten in wat op uw weg komt. Betreft dit uw relatie, dan kan uw partner zich hierdoor erg beklemd voelen. Op deze manier maakt u elke spontaniteit van die zijde onmogelijk.
quote:geldt die ook voor 7 juni 1979??
Op woensdag 1 oktober 2003 16:04 schreef Tally het volgende:
Mijn Eroscoop:<knipje>
quote:Zo ongeveer denk ik wel ja..
Op woensdag 1 oktober 2003 16:28 schreef Waxxer het volgende:[..]
geldt die ook voor 7 juni 1979??
Hai!
Ben ik 4 dagen ouder!
quote:4 dagen ouder maar jij bent wel vier jaar verder qua gesetteld, geld, huis....
Op woensdag 1 oktober 2003 16:29 schreef Tally het volgende:[..]
Zo ongeveer denk ik wel ja..
komt ook allemaal wel, ooit!
quote:Ik heb alles veel te vroeg..
Op woensdag 1 oktober 2003 16:33 schreef Waxxer het volgende:[..]
4 dagen ouder maar jij bent wel vier jaar verder qua gesetteld, geld, huis....
ik heb het tot nu toe verprutst, ik had al een jaar afgestudeerd kunnen zijn
en werk hebben en een eigen huis en alles *zucht*
komt ook allemaal wel, ooit!
quote:Ben is anders een hele aardige jongen, hij heeft hele andere denkpatronen die best interesant zijn, je moet er wel voor open staan
Op woensdag 1 oktober 2003 15:12 schreef DennisMoore het volgende:
Pfff... spreekt hij me aan op gay.nl, en is zijn eerste vraag wat mijn sterrenbeeld is..
quote:Denkpatronen?
Op woensdag 1 oktober 2003 17:09 schreef Driftwood het volgende:[..]
Ben is anders een hele aardige jongen, hij heeft hele andere denkpatronen die best interesant zijn, je moet er wel voor open staan
quote:hai Tiz
Op woensdag 1 oktober 2003 17:09 schreef Tizmo het volgende:[..]
Denkpatronen?
Leg uit.
het is fucking moeilijk uit te leggen, want zelfs ik kan het nog steeds niet volgen. maar (heel simpel gezegd) je leven bestaat uit 5 "levens", waarvan je leven op aarde je 3e leven is wat je hebt. En tijd is een heel ander begrip wat eigenlijk niet bestaat, het Nu bestaat wel, maar dat is weer erg ingewikkeld, en snap ik ook niet helemaal
quote:Aha, klinkt interessant
Op woensdag 1 oktober 2003 17:12 schreef Driftwood het volgende:[..]
hai Tiz
het is fucking moeilijk uit te leggen, want zelfs ik kan het nog steeds niet volgen. maar (heel simpel gezegd) je leven bestaat uit 5 "levens", waarvan je leven op aarde je 3e leven is wat je hebt. En tijd is een heel ander begrip wat eigenlijk niet bestaat, het Nu bestaat wel, maar dat is weer erg ingewikkeld, en snap ik ook niet helemaal
quote:ik moest er erg aan wennen in ieder geval, maar vond het wel interesant, heeft iets misterieus en uitdagends ofzo
Op woensdag 1 oktober 2003 17:16 schreef Tizmo het volgende:[..]
Aha, klinkt interessant
.
Maar ja, klinkt een beetje als een hippie.
maar goed, ik ga ff eten naar binnen spaaien, tot zo
Mijn manager vindt ook dat ik moet bellen ipv afwachten, en ik heb nu beloofd dat ik morgen kan zeggen dat ik dat gedaan heb, als ik kom werken
Hij heeft me wel een superpeptalk gegeven moet ik zeggen - ik denk veel te veel na bij wat anderen wel niet zouden kunnen vinden...
NU ga ik de nieuwe revu lezen!
quote:Doeg
Op woensdag 1 oktober 2003 17:17 schreef Driftwood het volgende:[..]
ik moest er erg aan wennen in ieder geval, maar vond het wel interesant, heeft iets misterieus en uitdagends ofzo
maar goed, ik ga ff eten naar binnen spaaien, tot zo
quote:wat heb je gehad
Op woensdag 1 oktober 2003 17:29 schreef Driftwood het volgende:[..]
Klaar
quote:tomatensoep en de restjes van een of andere aardappel/bloemkool schotel van gisteren. maar goed vandaag was mc donalds dag bij ons in de klas (elke woensdag) dus zo erg was het niet.
Op woensdag 1 oktober 2003 17:29 schreef Tizmo het volgende:[..]
wat heb je gehad
?
en ik ben jaloers op je *ook vrij wil*
quote:aha, lekker
Op woensdag 1 oktober 2003 17:31 schreef Driftwood het volgende:[..]
tomatensoep en de restjes van een of andere aardappel/bloemkool schotel van gisteren. maar goed vandaag was mc donalds dag bij ons in de klas (elke woensdag) dus zo erg was het niet.
en ik ben jaloers op je *ook vrij wil*
Moet je ook wat regelen met de wiskunde leraar .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |