quote:Welkom in de politiestaat Nederland
Op donderdag 2 oktober 2003 00:23 schreef gelly het volgende:
Sja, da's dan ff pech hebben.
quote:Dat gebeurt ook. Maar met name onschuldigen krijgen de toorn van de ME op zich af.
In het geval van marokkanen waren de "nekschot" en "" reacties niet van de lucht geweest. En dat door dezelfde mensen die altijd zeggen dat marokkanen elkaar moeten aanspreken op hun gedrag. Waarom gebeurt dat bij hooligans niet ?
Maar goed ik heb verder geen zin in deze discussie. En zeker niet met jou.
quote:O ja? De meest felle tegenstanders van het ME beleid zoals hier uitgevoerd bij dit incident zal je dat echt niet snel zien posten...
Op donderdag 2 oktober 2003 00:23 schreef gelly het volgende:In het geval van marokkanen waren de "nekschot" en "
" reacties niet van de lucht geweest. En dat door dezelfde mensen die altijd zeggen dat marokkanen elkaar moeten aanspreken op hun gedrag.
quote:Beter lezen.
Op donderdag 2 oktober 2003 00:23 schreef gelly het volgende:
Waarom gebeurt dat bij hooligans niet ?
quote:Hoe had jij die relschoppers willen oppakken
Op donderdag 2 oktober 2003 00:26 schreef Frenkie het volgende:[..]
Welkom in de politiestaat Nederland
quote:Echt gigantische flauwekul. Dat er af en toe onschuldige supporters klappen krijgen ok, maar je kunt het ook overdrijven.
[..]Dat gebeurt ook. Maar met name onschuldigen krijgen de toorn van de ME op zich af.
quote:Nee, wees maar trots op je "harde kern".
Maar goed ik heb verder geen zin in deze discussie. En zeker niet met jou.
quote:Weer iemand die alleen de misleidende titel leest en verder niet weet waar het over gaat
Op donderdag 2 oktober 2003 00:27 schreef mental_remmy het volgende:
hooligans kun je niet te hard aanpakken. Die mafkezen moeten gewoon het pak slaag krijgen wat ze verdienen!
quote:Laten we dan uit voorzorg maar alle Marokkanen in de binnenstad oppakken op zaterdagavond. Scheelt misschien wel een hoop gezeur
Op donderdag 2 oktober 2003 00:28 schreef gelly het volgende:
Hoe had jij die relschoppers willen oppakken
quote:Af en toe is al te veel.
Echt gigantische flauwekul. Dat er af en toe onschuldige supporters klappen krijgen ok, maar je kunt het ook overdrijven.
quote:Waar slaat dat nou weer op..??
Nee, wees maar trots op je "harde kern".
quote:Geen onzin. Ook dat heb ik al in dit topic uitgelegd.
Op donderdag 2 oktober 2003 00:28 schreef gelly het volgende:Echt gigantische flauwekul. Dat er af en toe onschuldige supporters klappen krijgen ok, maar je kunt het ook overdrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |