abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13566829
Ik heb de search al gebruikt, maar kon er niet zoveel over vinden:

Wat kost een gemiddelde piano-les bij je thuis? En hoe gaat het in z'n werk? Is het bv eens per week, enz.

Que..?
pi_13567280
Als je naar les gaat: ongeveer 60 euro per maand, als de leraar bij je thuis komt is het wel duurder denk ik
Signature:
Max. 4 regels
pi_13567331
Ik heb een keer in de week les op het CKV in Almere. Samen met een andere jongen 40 minuten. Dit kost volgens mij iets van 20 euro per maand.
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
pi_13567453
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 11:55 schreef Mister_Slide het volgende:
Ik heb een keer in de week les op het CKV in Almere. Samen met een andere jongen 40 minuten. Dit kost volgens mij iets van 20 euro per maand.
Ik betaalde 5 jaar geleden zeg maar 15,00 GULDEN, voor een half uurtje prive les bij mij thuis. Maar kweet wel dat dat al erg goedkoop was........
"Ik zeg maar zo, ik zeg maar appeltaart."
pi_13567480
Ligt aan je gemeente, en of je bij een muziekschool zit of niet.. Muziekschool is over het algemeen goedkoper dan prive les, maar hoeveel goedkoper ligt aan de gemeente z'n subsidie, en aan de muziekschool zelf. kan je zo geen concrete getallen geven.. Loop eens langs bij de plaatselijke muziekschool.. en vraag een foldertje
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_13568695
je moet geowon even contact opnemen met je dichtsbijzijnde muziekshcool of met een leraar uit de goudengids etc.! dan weet je 't zo!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')