quote:Idd, was er sinds gister al
Op donderdag 2 oktober 2003 16:51 schreef Furious het volgende:
Woei, Ghost Recon: Island Thunder, 2e downloadable content!
Ik was dus een van die mensen die verslaafd was aan MGP1 omdat 't zo simpel en vooral grappig met vrienden was, vind nix aan MGP2 em heb 'm ook op verschillende plaatsen te koop staan
. Is wel een goed en mooi spel, alleen trekt 't me niet omdat je er o.a. veel tijd in moet stoppen en dat heb ik niet met Live en FF
.
quote:Ben bezig
Op donderdag 2 oktober 2003 13:44 schreef GTiMICRO het volgende:
Heeft iemand SC vselka part one al ut gespeeld, deze missie rules
Wel erg cool
quote:Als met een sticky camera op iemands kop schiet is diegene bewusteloos, je moet het dus wel van dichtbij doen. Maarja eigenlijk heb ik dit nooit nodig gehad, was eigenlijk nooit in kogel nood.
Op donderdag 2 oktober 2003 12:01 schreef Brick_Top het volgende:[..]
Je hebt ze niet echt nodig in dat level. Vind ik dan.
Level 6 of 7 zit ik nu geloof ik...heb het intro nog niet gezien...dus ik weet nog niet precies wat ik moet doen...in het begin staat er een vrouwtje voor me....
quote:Chinesen toch? Hier moet je echt sneaken ze mogen je niet zien iig.
Op vrijdag 3 oktober 2003 08:57 schreef R_B het volgende:
Splinter cell
Gister CIA HQ gehaald en het volgende level....Level 6 of 7 zit ik nu geloof ik...heb het intro nog niet gezien...dus ik weet nog niet precies wat ik moet doen...in het begin staat er een vrouwtje voor me....
quote:Dat vorige level vond ik overigens heel tof....vooral dat stuk in het theater...dat die gasten ineens omhoog komen rennen...
Op vrijdag 3 oktober 2003 09:41 schreef Brick_Top het volgende:
Yep, daar zit ik nu ook. Beetje een kutbegin. Niemand neerschieten en over de daken klimmen.
Niet dat Sam zich gewoon even verkleedt in traditionele Chinese kleding zodat ie niet opvalt. Nee, Sam gaat gewoon in traditionele US special forces kledij over de daken kutten. *zucht*.
Had er ff heel snel een wallmine geplant....en BOEM!!
Echt een top spel....
EA SPORTS Bio: Memory card based tracking/rating system recognizes and rewards gamers for playing multiple EA SPORTS titles.
Als je dus meerdere EA titels hebt....wat gebeurt er dan?
Weet iemand dit?
quote:Gewoon een fragmentation-grenade voor hun flikker.
Op vrijdag 3 oktober 2003 09:52 schreef R_B het volgende:[..]
Dat vorige level vond ik overigens heel tof....vooral dat stuk in het theater...dat die gasten ineens omhoog komen rennen...
Had er ff heel snel een wallmine geplant....en BOEM!!
Echt een top spel....
Microsoft today announced that the new Xbox Live! update Xbox Live! Now is available for download.
Xbox Live! Now is a freely available download that grants gamers better interaction with friends online. Enhancements include the ability to see which friends are online from the Xbox Dashboard, know what games theyre playing and view announcements about new Xbox Live! content, including content downloads, tournaments, new titles, and other events.
Listening to most gamers chatting instead of actually playing, Xbox Live! Now allows gamers to chat from the Dashboard instead of hogging up games.
To upgrade to Xbox Live! Now simply turn your Xbox on without a game disc and Xbox Live! Now will self-install.
quote:Ja dat is een baard.
Op vrijdag 3 oktober 2003 11:48 schreef Chocobo het volgende:
Huh ? Ik lees dit net,... die update hebben wij toch al gehad ?Microsoft today announced that the new Xbox Live! update Xbox Live! Now is available for download.
Xbox Live! Now is a freely available download that grants gamers better interaction with friends online. Enhancements include the ability to see which friends are online from the Xbox Dashboard, know what games theyre playing and view announcements about new Xbox Live! content, including content downloads, tournaments, new titles, and other events.
Listening to most gamers chatting instead of actually playing, Xbox Live! Now allows gamers to chat from the Dashboard instead of hogging up games.
To upgrade to Xbox Live! Now simply turn your Xbox on without a game disc and Xbox Live! Now will self-install.
quote:Kan het in de source niet vinden nee,........ Check anders zelf,... misschien een nieuwe update ofzo ?
Op vrijdag 3 oktober 2003 11:50 schreef U-lerZzZ het volgende:
Staat er geen versienummer bij, Chocobo?
http://www.totalvideogames.com/?section=Read%20News&id=4000&gameid=3116&format=000005
Misschien nu pas uit daar ofzo
quote:Spel schijnt al klaar te zijn.. maar ze wachten tot Maart als de abonnemten weer verlengd moeten worden.
Op vrijdag 3 oktober 2003 11:51 schreef Brick_Top het volgende:
Halo 2 op live...
quote:Wat is dat voor n kak? Bron? Link?
Op vrijdag 3 oktober 2003 11:54 schreef Bastard het volgende:[..]
Spel schijnt al klaar te zijn.. maar ze wachten tot Maart als de abonnemten weer verlengd moeten worden.
quote:Ik ben binnen een uurtje thuis, dan zal ik mijn boxje wel even aanzwengelen en dan weten we meer.
Op vrijdag 3 oktober 2003 11:52 schreef Chocobo het volgende:[..]
Kan het in de source niet vinden nee,........ Check anders zelf,... misschien een nieuwe update ofzo ?
http://www.totalvideogames.com/?section=Read%20News&id=4000&gameid=3116&format=000005
Misschien nu pas uit daar ofzo
![]()
quote:Heb je alweer vrij vanmiddag?
Op vrijdag 3 oktober 2003 11:57 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
Ik ben binnen een uurtje thuis, dan zal ik mijn boxje wel even aanzwengelen en dan weten we meer.
quote:Ongelovige thomas
Op vrijdag 3 oktober 2003 11:56 schreef Brick_Top het volgende:[..]
Wat is dat voor n kak? Bron? Link?
quote:Dat wilde ik NET gaan zeggen!
Op vrijdag 3 oktober 2003 11:59 schreef U-lerZzZ het volgende:
Altijd op vrijdag, en dat is okay. Al voel ik me belabberd en ga ik in bed liggen. Goede gelegenheid om Splinter Cell nóg maar eens proberen te spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |