quote:Live 80 euro?!?! Dan weet je al dat je genaaid wordt als je in de winkel staat... pakketjes zijn normaal 60 euro...
Op woensdag 1 oktober 2003 20:33 schreef Furious het volgende:
Je bent niet de enige, ik werd pas hard genaaid.Ik naar Dixons op die feestelijke dag, had op de website Midtown Madness 3 + Live set gezien, hadden ze niet, en nooit van gehoord.
Nou, ik alles los kopen dan maar
Xbox, 200
MM3, 60
Live, 80Dan voel je je pas genaaid.
70 euro teveel betaald
Alvast bedankt.
.
quote:Ja, laat ff weten of het de moeite waard is. Dan kan ik gaan sparen.
Op donderdag 2 oktober 2003 09:13 schreef U-lerZzZ het volgende:
Ik ga vandaag nog KOTOR of Freedom Fighters kopen! Ik wil nu weten welke jullie aanbevelen en waarom!.
Alvast bedankt.
.
quote:Freedom Fighter zal je denk ik leuker/beter vinden. Kotor is vaak ook een hoop leeswerk en heeft veel met SW te maken wat je niet trekt. Ik zou voor FF's gaan
Op donderdag 2 oktober 2003 09:13 schreef U-lerZzZ het volgende:
Ik ga vandaag nog KOTOR of Freedom Fighters kopen! Ik wil nu weten welke jullie aanbevelen en waarom!.
Alvast bedankt.
.
quote:Ja dat denk ik ook ja, maar als je een beetje van RPG's houd dan is KOTOR uiteraard de keuze
Op donderdag 2 oktober 2003 10:18 schreef U-lerZzZ het volgende:
Lijkt FF niet enorm op Brute Force? Dat vond ik namelijk niet echt denderend..
quote:Nee, ik heb BF gespeeld en dat vond ik maar so so, maar Freedom Fighters daarin tegen is wel ff wat cooler! Omgevingen, muziek, verhaal, The gunfights!
Op donderdag 2 oktober 2003 10:18 schreef U-lerZzZ het volgende:
Lijkt FF niet enorm op Brute Force? Dat vond ik namelijk niet echt denderend..
Nou ja je moet het zelf ook maar weten.. of je gaat als een zoutzak een SW verhaal volgen, of je gaat de held uit hangen.
quote:MOtogp2 is ook erg
Op donderdag 2 oktober 2003 10:44 schreef U-lerZzZ het volgende:
Ik ben namelijk ook nog aan MotoGP 2 aan het denken.
Live is erg okay.
quote:Was je er ook wild van? anders moet je niet aan 2 gaan beginnen.. die zou je dan na maximaal 3 uur in de hoek gooien.
Op donderdag 2 oktober 2003 10:57 schreef U-lerZzZ het volgende:
Ik heb deel 1 gespeeld ja. Met mijn. Live demo versie
.
Na een aantal keer geoefend te hebben, had ik het wel onder de knie.
Als je hem vindt: doen natuurlijk
Ik heb MotoGP1 en vind het echt een wereldspel. Kotor moet net je spel zijn, FF lijkt mij niet al te veel replay waarde hebben, en MotoGP is iets voor iedere sim race fanaat.
Toch zou ik voor Kotor gaan
(ik hou daar dus wel van)
quote:Ik heb niet meer gespeeld.Het einde van dat CIA HQ is iig erg lastig. Hierna kun je iig weer flink gaan snipen.
Op donderdag 2 oktober 2003 09:41 schreef R_B het volgende:
Brick_top splinter cell al uitgespeeld?
Ik zit aan het eind van die cia level....
quote:Je hebt ze niet echt nodig in dat level. Vind ik dan.
Op donderdag 2 oktober 2003 11:57 schreef R_B het volgende:
Die sticky camera en andere zijn echt toffe dingetjes......
Moet nog 2 bewakers omleggen...
Dan de trap af....
en dan ben ik er volgens mij....
quote:je bent nog meer genaaid, een Live starterskitje is bij de FRS 30 euro! en op www.gcshop.nl heb je MM3 voor 47,50 euro
Ik naar Dixons op die feestelijke dag, had op de website Midtown Madness 3 + Live set gezien, hadden ze niet, en nooit van gehoord.Nou, ik alles los kopen dan maar
Xbox, 200
MM3, 60
Live, 80Dan voel je je pas genaaid.
70 euro teveel betaald
quote:Hoe kan het trouwens dat je nu bij de frs ineens die live kit voor 29 euro 99 kan kopen?
Op donderdag 2 oktober 2003 16:26 schreef Im-PulzZ het volgende:[..]
je bent nog meer genaaid, een Live starterskitje is bij de FRS 30 euro! en op www.gcshop.nl heb je MM3 voor 47,50 euro
Het zijn natuurlijk wel verouderde demo's die bij de kit geleverd worden...
Misschien dat er binnenkort een andere live kit komt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |