abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 oktober 2003 @ 11:31:05 #26
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_13566671
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 11:28 schreef R_B het volgende:

[..]

Lijkt me HEEEEEL tof.....
Begin 2004??? of niet

Ik geloof het wel. Tis een absolute must-have vind ik. Heb ooit een keer een 381 Mb videospecial demo gezien bij Insider.... ging gillen toen ik alle opties en controls zag. Helemaal ontwikkeld voor Xbox Lijkt me waanzinnig
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_13566725
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 11:31 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ik geloof het wel. Tis een absolute must-have vind ik. Heb ooit een keer een 381 Mb videospecial demo gezien bij Insider.... ging gillen toen ik alle opties en controls zag. Helemaal ontwikkeld voor Xbox Lijkt me waanzinnig

waar heb je die demo gezien ?? Linkje??
pi_13566733
SC is toch geen livespel? Okee je hebt downloadable content, maar voor die 2 levels hoef je geen live te nemen.
Ik doel voornamelijk op goede single player games die ook via live erg goed multiplayer te spelen zijn (zoals unreal). MM2, MC2, volgens mij is daar de singleplayer gewoon niet zo leuk van...
pi_13566806
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 11:33 schreef DinoPK het volgende:
SC is toch geen livespel? Okee je hebt downloadable content, maar voor die 2 levels hoef je geen live te nemen.
Ik doel voornamelijk op goede single player games die ook via live erg goed multiplayer te spelen zijn (zoals unreal). MM2, MC2, volgens mij is daar de singleplayer gewoon niet zo leuk van...
Moto GP2 is dan wel een goeie
pi_13566857
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 11:36 schreef GTiMICRO het volgende:

[..]

Moto GP2 is dan wel een goeie

het ligt er natuurlijk aan van welk genre je houdt!
pi_13566870
krijg deel 1 binnen vandaag of morgen dus dat is ook weer zo zonde van de centjes

Het gaat mij er dus om: als ik MM3 in ga ruilen, waartegen? (multiplayer live is een vereiste want anders haal ik natuurlijk Kotor)

woensdag 1 oktober 2003 @ 11:40:19 #32
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_13566920
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 11:33 schreef DinoPK het volgende:
Ik doel voornamelijk op goede single player games die ook via live erg goed multiplayer te spelen zijn (zoals unreal).
Ik zie dat omgedraaid. Tis vaak dat je een cool Xboxlive spel koopt met een leuke singleplayer er in. Echt goed in singleplayer zijn die games vaak niet. Die speel je meer Live lijkt me.
pi_13566942
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 11:38 schreef DinoPK het volgende:
krijg deel 1 binnen vandaag of morgen dus dat is ook weer zo zonde van de centjes

Het gaat mij er dus om: als ik MM3 in ga ruilen, waartegen? (multiplayer live is een vereiste want anders haal ik natuurlijk Kotor)

Ik zou MM3 nooit ruilen, MM3 is heilig voor mij
pi_13567663
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 11:41 schreef GTiMICRO het volgende:

[..]

Ik zou MM3 nooit ruilen, MM3 is heilig voor mij

Het enige waar ik mij over opreeg is die music random bug, ik hoop dat de DC dit oplost!

Alleen wanneer komt ie

pi_13567747
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 11:40 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ik zie dat omgedraaid. Tis vaak dat je een cool Xboxlive spel koopt met een leuke singleplayer er in. Echt goed in singleplayer zijn die games vaak niet. Die speel je meer Live lijkt me.

precies wat ik dacht
Unreal is dan wel goed in singleplayer maar dat is denk ik een van de weinigen.

MM3 hou ik denk ik wel, alleen ben ik voorlopig nog niet overtuigd van de kwaliteit van het spel (mede door de lage score op metacritics..)

woensdag 1 oktober 2003 @ 12:24:51 #36
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_13567938
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 12:16 schreef DinoPK het volgende:

[..]

precies wat ik dacht

MM3 hou ik denk ik wel, alleen ben ik voorlopig nog niet overtuigd van de kwaliteit van het spel (mede door de lage score op metacritics..)

Vond MM3 matig en heb het spel verkocht. Zocht een echte racer zoals GT4 of PGR2 maar dat wat het niet echt. Beetje spelletjes en tikkertje spelen met elkaar enzo,...

Nee,... ik wil een racer

pi_13567967
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 12:16 schreef DinoPK het volgende:

[..]

precies wat ik dacht

Hoe is trouwens de SP van RTCW, heb deze game zelf niet, maar wel ooit eens LIVE gespeeld en dit was vet!
pi_13568068
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 12:24 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Vond MM3 matig en heb het spel verkocht. Zocht een echte racer zoals GT4 of PGR2 maar dat wat het niet echt. Beetje spelletjes en tikkertje spelen met elkaar enzo,...

Nee,... ik wil een racer

Ik ben met je eens dat MM3 geen echte sim racer is! Toch vind ik de game geslaagd -> live en als in de single player!

Ik ben altijd een fan van MM serie geweest, en MM3 voldeed aan al mijn verwachtingen.

woensdag 1 oktober 2003 @ 13:29:18 #39
54197 coolnhl
Where The Ice Is Hot!
pi_13569434
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 06:54 schreef Maikel1 het volgende:

[..]

je gelooft me niet he?
zeker omdat ik zo n00bisch speelde
het was de eerste keer dat ik dat spel speelde

Nee, ik maak je zus gewoon voor een trut uit... dat ik met 2-0 voor stond vond ik zelf nog matig voor me eigen... heb daarna een wedstrijdje gespeeld met iemand die heeft 5 periodes geduurt in de 5de periode scorde ik 2-1

Maar als je nog eens zin hebt roep maar!

woensdag 1 oktober 2003 @ 13:37:58 #40
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_13569719
Gisteren mijn box aan de Marantz SR-4300 gekoppeld na alle luidspreker kabels aangedraait te hebben, mijn oude (jaren 70 amateurzelfbouw dingen) speakers eraan gekoppeld en getracht het ding digitaal te laten lezen, wat wel even duurde moet ik zeggen, maar hij DOET het, en daar gaat het om... Hopenlijk deze week ook mijn nieuwe speakers binnen en dan wordt het echt leuk met HALO en Splinter Cell
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_13570644
Ehm... ik heb motogp binnen (ERG gaaf), alleen ik zie nergens een vermelding over xbox live?
Niet in het boekje, niet op de cd, noppes.

Aangezien ik nog geen live heb weet ik niet of er dan wat patches meegeinstalleerd worden zodat je met de full version van motogp online kunt, kan iemand dit bevestigen? Of ben ik een klein beetje opgelicht (lees gemisinformeerd).

pi_13570833
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 14:10 schreef DinoPK het volgende:
Ehm... ik heb motogp binnen (ERG gaaf), alleen ik zie nergens een vermelding over xbox live?
Niet in het boekje, niet op de cd, noppes.

Aangezien ik nog geen live heb weet ik niet of er dan wat patches meegeinstalleerd worden zodat je met de full version van motogp online kunt, kan iemand dit bevestigen? Of ben ik een klein beetje opgelicht (lees gemisinformeerd).

Met MotoGP kun je niet live (Met uitzondering van de demo die op Live Starterskit cd staat).

met motoGP 2 kun je wel direct online!

[Dit bericht is gewijzigd door GTiMICRO op 01-10-2003 14:31]

pi_13570960
Meen je dat nou??... Verdomme, das lekker..

edit: dan ruil ik dus 2 gewilde spelletjes van de playstation tegen 2 xbox 'live spelletjes', kan ik met 1 niet eens op live. Dan had ik het spel net zo goed nieuw in de winkel kunnen kopen als ik kijk naar wat ik voor de ps2 spellen had kunnen krijgen. BAH!

[Dit bericht is gewijzigd door DinoPK op 01-10-2003 14:25]

pi_13570988
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 14:22 schreef DinoPK het volgende:
Meen je dat nou??... Verdomme, das lekker..
ben het nog effe voor de zekerheid aan het nakijken!
pi_13571077
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 14:24 schreef GTiMICRO het volgende:

[..]

ben het nog effe voor de zekerheid aan het nakijken!

Q: How do I play the full version online?
A: You don't. The online demo reads what you have unlocked in the full version off the hardrive and lets you use it in the demo.

van http://forums.xbox.com/ShowPost.aspx?PostID=904995 het werkt dus wel!

pi_13571310
ahah
Goed systeem ook trouwens, beetje zoals het in midnight run geimpelemteerd zit.
Ik weer blij!
pi_13571410
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 14:36 schreef DinoPK het volgende:
ahah
Goed systeem ook trouwens, beetje zoals het in midnight run geimpelemteerd zit.
Ik weer blij!
asje

sorry voor de foute info

pi_13571505
np, moeten ze het ook maar duidelijk neerzetten. Waarschijnlijk staat het op de classic herdruk wel goed vermeldt, maar dit is het originele hoesje.

bedankt!

pi_13572180
Ik wil een nieuw spel! .
Maar weet niet wat. .
Iemand suggesties? .
Wie?
pi_13572207
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 15:08 schreef U-lerZzZ het volgende:
Ik wil een nieuw spel! .
Maar weet niet wat. .
Iemand suggesties? .