quote:Kan je de DVD remote als controller gebruiken?
Op zaterdag 4 oktober 2003 15:52 schreef American_Nightmare het volgende:
Zijn er eigenlijk goede draadloze controllers voor de xbox? Ik heb wel die DVD remote maar eigenlijk vind ik dat niks..
We gebruiken deze keer maar 2 Xboxen, dus 8 spelers aangezien we deze keer geen hub voor handen hebben, maar het wordt toch nog dikke pret
quote:Het zou voor mij een reden zijn om Live te gaan
Op zaterdag 4 oktober 2003 11:29 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Ja, hij ondersteunt wel multiplayer..
.
.
MP team-assault
alleen als ik wil beginnen staat er iets in de geest van, your xbox must be updated blalbla
en dan lijkt het of ie gaat downloaden maar, dan staat er Live is unavailable (oid)
quote:Dan staan je netwerkinstellingen niet goed denk ik.
Op zaterdag 4 oktober 2003 18:33 schreef pimpin het volgende:
ik heb nu ook live!alleen als ik wil beginnen staat er iets in de geest van, your xbox must be updated blalbla
en dan lijkt het of ie gaat downloaden maar, dan staat er Live is unavailable (oid)
quote:het werkt ik heb ook xbox live! Alleen ik heb beetje een kutnick gekozen kon nix bedenken, namelijk svn maja misschien over een tijdje dat je dat kan veranderen ofzo
Op zaterdag 4 oktober 2003 19:58 schreef American_Nightmare het volgende:[..]
Dan staan je netwerkinstellingen niet goed denk ik.
quote:Dat kan, je moet dan wel even een nieuwe abbonoment nemen
Op zaterdag 4 oktober 2003 20:07 schreef pimpin het volgende:[..]
het werkt ik heb ook xbox live! Alleen ik heb beetje een kutnick gekozen kon nix bedenken, namelijk svn maja misschien over een tijdje dat je dat kan veranderen ofzo
quote:
Konami's Winning Eleven (PES) naar Xbox en Xbox Live?
04/10/2003 | Mirik Smit.
De geruchten zijn al een tijdje bezig, en iedereen is bijzonder enthousiast over de mogelijkheden. Konami brengt mogelijk zijn beroemde Pro Evolution Soccer, genaamd Winning Eleven in Europa, naar de Xbox. Volgens onze maatjes bij Computer and Videogames ziet de producent van Winning Eleven; Seabass, Xbox en de Xbox Live mogelijkheden wel zitten.
quote:Logitech!
Op zaterdag 4 oktober 2003 15:52 schreef American_Nightmare het volgende:
Zijn er eigenlijk goede draadloze controllers voor de xbox? Ik heb wel die DVD remote maar eigenlijk vind ik dat niks..
quote:Ziet er alles behalve comfortable uit
Op zondag 5 oktober 2003 11:06 schreef GTiMICRO het volgende:[..]
quote:deze controller ligt beter hand dan de orginele XBOX controller, maar dat is natuurlijk mijn smaak!
Op zondag 5 oktober 2003 11:09 schreef Furious het volgende:[..]
Ziet er alles behalve comfortable uit
quote:en 2x zo duur als een normale, adviesprijs is ieder geval 70 euro
Op zondag 5 oktober 2003 11:19 schreef GTiMICRO het volgende:[..]
deze controller ligt beter hand dan de orginele XBOX controller, maar dat is natuurlijk mijn smaak!
quote:volgens mij kost hij bij mediamarkt 59 euro,
Op zondag 5 oktober 2003 11:35 schreef Together-Alone het volgende:[..]
en 2x zo duur als een normale, adviesprijs is ieder geval 70 euro
quote:ik hoop SC
Op zondag 5 oktober 2003 12:04 schreef Chocobo het volgende:
Zou MI2 wat worden ?
http://www.mi-game.com/indexFlash.htmlSC of MGS kloon ?
quote:Mjah, ik heb net de server leeg getrokken (HL2?) en bij the hall blijven hangen....
Op zondag 5 oktober 2003 12:29 schreef GTiMICRO het volgende:
ben trouwens weer begonnen aan SC heb gisteren
CIA HQ uitgespeeld
quote:Ik wil ook een leuk speaker setje voor mijn xbox, maar welke?
Op zondag 5 oktober 2003 13:03 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Mjah, ik heb net de server leeg getrokken (HL2?) en bij the hall blijven hangen....
Volgende week als mijn speakers er zijn pas weer verder spelen
quote:Mjah, mijn Sony setje kon geen digitaal optisch slikken, dus dan die er maar uit en na wikken en wegen de afgelopen week toch maar een stap duurder gegaan en een Marantz reciever gekocht voor 350, voor 100 euro aan kabels (optisch is VRIJ duur hier in nederland, in Duitsland ben je goedkoper uit iig) en komende week zijn mijn speakers geleverd als het goed is, dus dan ben ik weer 524 lichter...
Op zondag 5 oktober 2003 13:05 schreef GTiMICRO het volgende:[..]
Ik wil ook een leuk speaker setje voor mijn xbox, maar welke?
Tis een dure stap, maar ik merk nu al (2 HELE oude speakers eraan gehangen) dat het het geld waard is...
Wil je lager zitten dan kan ik je de Logitech Z-680 aanraden als je je Xbox als DVDset wilt gebruiken, heeft ook optische kabel enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |