....stil...onder de indruk.....
quote:Jep, echt wel!!! Die is zo vet!!!
Op woensdag 5 november 2003 11:29 schreef fratsman het volgende:Geweldig......
Zeker die met de Nazgul op de Pellenor fields
Die film kan echt niet meer stuk!!!!!
quote:volgens www.fellowship.nl wordt die film dus wel echt 3 1/2 uur!!! Daar heb ik dus echt wel pijnlijk zitvlees voor over!
Op woensdag 5 november 2003 11:36 schreef Hare het volgende:[..]
Jep, echt wel!!! Die is zo vet!!!
Die film kan echt niet meer stuk!!!!!
Ik zag trouwens laatst ook een plaatje van Aragorn waar hij Eowyn geneest. Jomanda maar ik kan hem nergens meer vinden...
quote:spoiler:
Op woensdag 5 november 2003 11:40 schreef fratsman het volgende:[..]
volgens www.fellowship.nl wordt die film dus wel echt 3 1/2 uur!!! Daar heb ik dus echt wel pijnlijk zitvlees voor over!
Ik zag trouwens laatst ook een plaatje van Aragorn waar hij Eowyn geneest. Jomanda
maar ik kan hem nergens meer vinden...
The Board is set, the pieces are moving. We've come to it at last... [aanvulling]The greatest movie of our time[/aanvulling]
De kaartjes liggen alweer een maand in de kast en kunnen er gelukkig over niet al te lange tijd uitgehaald worden.
quote:Ik zou maar reserveren; de voorgaande jaren zat alles al stampvol de eerste drie weken na de premiere.
Op woensdag 5 november 2003 20:54 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Vraagje. Is het wijs om nu alvast te reserveren? Voor 19 dec. ofzo. (Je weet maar nooit, maar kan het nu al. Zo nee, weet iemand wanneer het wel kan? )
quote:Ik heb een week van tevoren gereserveerd vorig jaar, en we konden 8 dagen na de premiere ofzo terecht. Was geeneens zo druk.
Op woensdag 5 november 2003 20:55 schreef CherryLips het volgende:[..]
Ik zou maar reserveren; de voorgaande jaren zat alles al stampvol de eerste drie weken na de premiere.
quote:Reserveren is dus echt al mogelijk volgens mij. In Doetinchem iig geval al een weekje of drie. Zou dus maar opschieten als ik jou was!!
Op woensdag 5 november 2003 20:54 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Vraagje. Is het wijs om nu alvast te reserveren? Voor 19 dec. ofzo. (Je weet maar nooit, maar kan het nu al. Zo nee, weet iemand wanneer het wel kan? )
quote:deze
Op woensdag 5 november 2003 21:09 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Iedereen die nieuwe filmposter al gezien?
Die is te vinden op www.lordoftherings.net
quote:Zo, nieuwe dekstop-achtergrond.
Op woensdag 5 november 2003 21:35 schreef Hare het volgende:[..]
deze
quote:Zit ergens anders, maar zal eens kijken. (Lees bellen)
Op woensdag 5 november 2003 21:05 schreef Hare het volgende:[..]
Reserveren is dus echt al mogelijk volgens mij. In Doetinchem iig geval al een weekje of drie. Zou dus maar opschieten als ik jou was!!
quote:Dank. Right click. Set as background. Bij deze.
Op woensdag 5 november 2003 21:35 schreef Hare het volgende:[..]
deze
quote:waarom staat arwen er zo groot op..?
Op woensdag 5 november 2003 21:37 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Zo, nieuwe dekstop-achtergrond.
Mooi is ie.
quote:Daar begrijp ik nou ook niets van, rot toch op met dat kind. als ze nou kon acteren of een boeiende rol had in het geheel DAT IS DUS NIET ZO. waarom niet eowyn!?!!?! die is stukken belangrijker, heeft een grotere rol en ziet er ook nog eens beter uit. ook kan ze beter acteren... ik ga ook altijd naar de wc als arwen stukjes komen. ik weet ze precies dus ik ga altijd sparen voor die momenten. Ik heb zelden in een film iemand zo dom een tekst zien/horen oplezen... zo dat is eruit...
Op woensdag 5 november 2003 22:28 schreef CherryLips het volgende:[..]
waarom staat arwen er zo groot op..?
(en waar is legolas?)
quote:Wij denken hetzelfde goede vriend, precies hetzelfde....
Op woensdag 5 november 2003 22:56 schreef FokTijn het volgende:[..]
Daar begrijp ik nou ook niets van, rot toch op met dat kind. als ze nou kon acteren of een boeiende rol had in het geheel DAT IS DUS NIET ZO. waarom niet eowyn!?!!?! die is stukken belangrijker, heeft een grotere rol en ziet er ook nog eens beter uit. ook kan ze beter acteren... ik ga ook altijd naar de wc als arwen stukjes komen. ik weet ze precies dus ik ga altijd sparen voor die momenten. Ik heb zelden in een film iemand zo dom een tekst zien/horen oplezen... zo dat is eruit...
quote:Ben 't met je eens over de 'acteer-prestaties'. En hoelang ze te zien is op 't scherm.
Op woensdag 5 november 2003 22:56 schreef FokTijn het volgende:[..]
Daar begrijp ik nou ook niets van, rot toch op met dat kind. als ze nou kon acteren of een boeiende rol had in het geheel DAT IS DUS NIET ZO. waarom niet eowyn!?!!?! die is stukken belangrijker, heeft een grotere rol en ziet er ook nog eens beter uit. ook kan ze beter acteren... ik ga ook altijd naar de wc als arwen stukjes komen. ik weet ze precies dus ik ga altijd sparen voor die momenten. Ik heb zelden in een film iemand zo dom een tekst zien/horen oplezen... zo dat is eruit...
Maar Arwen heeft wel een belangrijke rol, als <spoiler> Aragorn en Arwen gaan trouwen, is 't toch wel leuk om te weten hoe/wat/waarom, bij 't boek had ik echt zoiets van 'wtf', 'Arwen? Wie was dat ook alweer? Elf? Ohhhh ja!'.... dus wat dat aangaat, leuk dat ze 't in de film wel ff uitleggen <spoiler>.
Maar ze is wel teveel te zien, beetje meisjes de bioscoop in lokken met een liefdesverhaaltje.
quote:Aanhangsels lezen.
Op woensdag 5 november 2003 23:38 schreef LiToKi het volgende:
Maar Arwen heeft wel een belangrijke rol, als <spoiler> Aragorn en Arwen gaan trouwen, is 't toch wel leuk om te weten hoe/wat/waarom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |