quote:*meedoet*
Op zondag 2 november 2003 09:02 schreef Dr_Crouton het volgende:
*op de grond trappelt van ongeduld...*![]()
![]()
My god, vooral nu ik een poster van de film heb en daar de hele dag naar zit te kijken begin ik meer en meer ongeduldiger te worden. Ik wil die film ziehien!
En Liv Tyler vind ik een hele mooi vrouw, vooral in deze film. Heel natuurlijk en gewoon echt stralend. Het is dat Aragorn een leukere poster had, anders hing zij nu op mijn muur.
quote:WAAR haal jij die posters??? Ik heb van deel 1 en deel 2 de (mooiste)
Op zondag 2 november 2003 09:05 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
*meedoet*
My god, vooral nu ik een poster van de film heb en daar de hele dag naar zit te kijken begin ik meer en meer ongeduldiger te worden. Ik wil die film ziehien!
En Liv Tyler vind ik een hele mooi vrouw, vooral in deze film. Heel natuurlijk en gewoon echt stralend. Het is dat Aragorn een leukere poster had, anders hing zij nu op mijn muur.
quote:Parijs
Op zondag 2 november 2003 09:11 schreef JeOma het volgende:[..]
WAAR haal jij die posters??? Ik heb van deel 1 en deel 2 de (mooiste)
posters al hangen, maar ik vond 'm van Aragorn niet spannend genoeg. Ik wil Shelob of een orc-battle ofzo...
Daar hadden ze zo'n 30 verschillende posters van LotR - RotK. Van Aragorn tot Saruman (die btw 80 euro kostte).
Mijn poster kostte 9,15.
quote:*Met plezier meedoet
Op zondag 2 november 2003 09:02 schreef Dr_Crouton het volgende:
*op de grond trappelt van ongeduld...*![]()
![]()
Nog maar 45 dagen tot de premiere... [klaagzang-mode]Waarom kan het nu niet eerder zijn
[/klaagzang-mode]
quote:www.large.nl, het is deze alleen hij is smaller en hoger, ik vond 'm wel stijlvol...
Op zondag 2 november 2003 09:14 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik heb trouwens alleen van 2 nog geen goeie poster gevonden. Welke heb jij? (en waar gekocht?)
quote:Die heb ik ook gezien ja, maar eigenlijk wil ik er (weer) een met een of meerdere characters erop
Op zondag 2 november 2003 09:40 schreef JeOma het volgende:[..]
www.large.nl, het is deze alleen hij is smaller en hoger, ik vond 'm wel stijlvol...
[afbeelding]
EDIT: posters.nl heeft er meer, onder lord of the rings 2 staat er 1 en onder lord of the rings staan er meer
quote:OE VETTE SITE!! Thanks!
Op zondag 2 november 2003 12:05 schreef CherryLips het volgende:
hmm jammer dat www.funquest.nl het even niet doet, die heeft vaak mooie posters...
en www.posters.nl heeft er maar 1EDIT: posters.nl heeft er meer, onder lord of the rings 2 staat er 1 en onder lord of the rings staan er meer
Ik kan alleen geen RotK posters vinden, of zoek ik verkeerd op posters.nl??
quote:PosterSale.nl heeft er heel wat.
Op zondag 2 november 2003 09:49 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Die heb ik ook gezien ja, maar eigenlijk wil ik er (weer) een met een of meerdere characters erop
.
quote:
Op zondag 2 november 2003 12:59 schreef Joppe het volgende:[..]
PosterSale.nl heeft er heel wat.
Hier kun je stemmen voor de bloopers!!!
Wel doen he?!
quote:Been there, done that
Op zondag 2 november 2003 20:01 schreef Silmarwen het volgende:
http://www.petitiononline.com/cpd957em/petition.htmlHier kun je stemmen voor de bloopers!!!
Wel doen he?!
quote:Me too
Op zondag 2 november 2003 20:04 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Been there, done that
Echt goed idee. Moeten ze zeker doen!!! Zou echt leuk zijn om te zien!!!
quote:Wat ook nog leuk was... De uitreiking van de MTV nogwat awards met Gollum...
Op zondag 2 november 2003 22:19 schreef Hare het volgende:[..]
Me too
Echt goed idee. Moeten ze zeker doen!!! Zou echt leuk zijn om te zien!!!
quote:Idd, zulke dingetjes zijn echt supertof. Zeker voor de echt fans denk ik. Die hebben al weet ik niet hoe lang meegeleeft met al die gasten. Alle extra's van de dvd's gekeken. Dromen allemaal dat ze die 2 jaar erbij waren, al was het maar als kabelsjouwer. En bloopers geven dat sfeertje helemaal denk ik. Je leeft zo mee met die gasten dus is het des te leuker te zien dat er wat fout gaat!
Op zondag 2 november 2003 22:24 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Wat ook nog leuk was... De uitreiking van de MTV nogwat awards met Gollum...
quote:Aan de andere kant, op dit moment heb ik -zelfs na het zien van de extra's van de extended edition van FotR- nog steeds zo'n waanidee dat het allemaal perfect is. Als je de bloopers ziet gaat het magische er toch een klein beetje vanaf vind ik. Bij een comedy of vage actiefilm is het erg lollig om de bloopers te zien, maar bij Lord of the Rings niet. Ik teken de petitie niet.
Op zondag 2 november 2003 22:30 schreef Hare het volgende:[..]
Idd, zulke dingetjes zijn echt supertof. Zeker voor de echt fans denk ik. Die hebben al weet ik niet hoe lang meegeleeft met al die gasten. Alle extra's van de dvd's gekeken. Dromen allemaal dat ze die 2 jaar erbij waren, al was het maar als kabelsjouwer. En bloopers geven dat sfeertje helemaal denk ik. Je leeft zo mee met die gasten dus is het des te leuker te zien dat er wat fout gaat!
edit: zo vind ik het al bijna jammer als je Elrond voor 't eerst ziet, dat je vrijwel ongewild in de lach schiet omdat je direct aan Agent Smith denkt...
[Dit bericht is gewijzigd door JeOma op 02-11-2003 22:56]
quote:"You've been living two lives, Mr Baggins. In one life you are Bilbo Baggins, owner of a respectable hobbit hole in the Shire. You have a green front door, you avoid your relatives and you look after Gamgee's idiot son. The other life is lived in the shadows, where you go by the alias Underhill and are on the run from virtually every evil we have a name for. One of these lives has a future, and one of them does not."
Op zondag 2 november 2003 22:41 schreef JeOma het volgende:
edit: zo vind ik het al bijna jammer als je Elrond voor 't eerst ziet, dat je vrijwel ongewild in de lach schiet omdat je direct aan Agent Smith denkt...
"That, Mister Underhill, is the sound of inevitability"
quote:HAHAHA!! Hij is fijn!!
Op maandag 3 november 2003 21:05 schreef Dagonet het volgende:[..]
"You've been living two lives, Mr Baggins. In one life you are Bilbo Baggins, owner of a respectable hobbit hole in the Shire. You have a green front door, you avoid your relatives and you look after Gamgee's idiot son. The other life is lived in the shadows, where you go by the alias Underhill and are on the run from virtually every evil we have a name for. One of these lives has a future, and one of them does not."
quote:Hij is erg netjes ja
Op maandag 3 november 2003 21:32 schreef JeOma het volgende:[..]
HAHAHA!! Hij is fijn!!
quote:Ik dacht ook meteen aan Agent Smith bij het voor het eerst zien van Elrond.
Op maandag 3 november 2003 21:05 schreef Dagonet het volgende:[..]
"You've been living two lives, Mr Baggins. In one life you are Bilbo Baggins, owner of a respectable hobbit hole in the Shire. You have a green front door, you avoid your relatives and you look after Gamgee's idiot son. The other life is lived in the shadows, where you go by the alias Underhill and are on the run from virtually every evil we have a name for. One of these lives has a future, and one of them does not."
of zoiets
quote:"No, not impossible, inevitable"
Op maandag 3 november 2003 22:35 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Ik dacht ook meteen aan Agent Smith bij het voor het eerst zien van Elrond.
Je moet dan ook niet de making of gaan maken. Daar zie je Theodred dansen op de trap. (wat wel leuk was.)
Nog 42 dagen toch?? Heb mn verlof dagen al opgenomen en mn elven oortjes besteld, en plechtig beloofd aan mijn ouders in de bioscoop niet de tekst mee te zeggen. (ik kijk elke week een van de 2 films gisteren was het deel 1 dus kan de tekst nu wel dromen en iedere keer mompel ik mee en krijg ik een luid ge SHHHHHHHHHHHTt te horen )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |