abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13733371
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 07:18 schreef Hare het volgende:
Dit zijn Godvr de mooiste screens ever!!!!

spoiler
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
-
-
-
-
-
-
-
-
-

WAUW!

Geweldig!!!!
Hoeveel dagen nog tot 17 december? Denk dat ik onderhand maar eens ga reserveren voordat ik pas in 2004 terecht kan....

spoiler:

btw, mooie pic van hare majesteit Shelob!
  woensdag 8 oktober 2003 @ 11:37:45 #77
4180 Hare
Come fly with me!
pi_13735626

Dit plaatje....wat is dat daar links wat daar zo rookt?

Heb zelf geen enkel idee en kan me ook niks herinneren uit het boek

The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_13735781
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 11:37 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]

Dit plaatje....wat is dat daar links wat daar zo rookt?

Heb zelf geen enkel idee en kan me ook niks herinneren uit het boek

Die stad is toch Minas Tirith?
EN ik zie een grote massa volk ervoor, oorlog dus, ooit een oorlog gezien zonder rook?
  woensdag 8 oktober 2003 @ 12:04:57 #79
23538 Sas22
Undercover bitch
pi_13736227
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 11:43 schreef fratsman het volgende:

[..]

EN ik zie een grote massa volk ervoor, oorlog dus, ooit een oorlog gezien zonder rook?

Rechts is Minas Tirith
Links is figuurlijk "the shadow from Mordor" (volgens mijzelf)

ROTK
Hfdstk Minas Tirith door Gandalf

quote:
At the sunrise I shall take you to the Lord Denethor again. No, when the summons comes, not at sunrise. The Darkness has begun. There will be no dawn.
Nie sloan mo schuppe!
  woensdag 8 oktober 2003 @ 12:08:02 #80
4180 Hare
Come fly with me!
pi_13736278
quote:

[..]

Oeps. Had al die mensen niet gezien. Zijn er ook zoveel

Lijkt net gewoon grond dan he!!!!

pi_13736301
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 12:08 schreef Hare het volgende:

[..]

Oeps. Had al die mensen niet gezien. Zijn er ook zoveel

Lijkt net gewoon grond dan he!!!!

Zit echt bomvol ja, ben echt razend benieuwd hoe die battle er in de film gaat uitzien!
  woensdag 8 oktober 2003 @ 12:10:58 #82
23538 Sas22
Undercover bitch
pi_13736341
Als ik heel eerlijk ben en kijk naar die gave screen caps dan moet ik toch wel bekennen dat Shelob een beetje tegenvalt zo op het eerste zicht. Ik hoop dat ze op het doek water beter is want ik vind het op de cap wel een beetje erg nep uitzien. Niet dat ik perse naar dat stuk zit uit te kijken, want er zijn genoeg geweldige scenes te verwachten maar toch...

Die cap met Aragorn en Anduril.... die vind ik wel helemaal geweldig.

Nie sloan mo schuppe!
pi_13740918
ik heb kaartjes voor de lotr maraton in zoetermeer

ik was de eerste du8s ik mocht zelf mijn plaatsen uitzoeken ben ik wle hele erg blij om 11,5 uur op een kut plek zitten lijkt me niets....

eten!!!
pi_13741380
En het boek heb ik uit!!!!

Vind het wel jammer dat de zuivering van de Gouw niet in de film zit. Vond dat toch wel een spannend hoofdstuk.

spoiler:

Dan ben ik wel in de film benieuwd hoe Saruman aan zijn einde komt, aangezien Wormtongue hem in de Gouw om zeep hielp.
  woensdag 8 oktober 2003 @ 16:38:22 #85
67587 The_NiteAngyl
and Sylvaënor live forever
pi_13743244
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 15:33 schreef fratsman het volgende:

Vind het wel jammer dat de zuivering van de Gouw niet in de film zit. Vond dat toch wel een spannend hoofdstuk.

spoiler:

Dan ben ik wel in de film benieuwd hoe Saruman aan zijn einde komt, aangezien Wormtongue hem in de Gouw om zeep hielp.

We hebben ondertussen het bericht al gelezen over de 'vaas' van Gríma die vergif bevat. Zou het kunnen zijn dan Saruman door Gríma vergiftigd wordt en over het balkon sodemietert op het welbekende wiel?
Of duwt Gríma Saruman van het balkon?
Hoe dan ook, Pippin moet op de één of andere manier aan de palantír komen, dus lijkt het mij niet meer dan logisch dat Saruman voor zijn val de naar de palantír grijpt en meeneemt tijdens zijn val.
Dit alles zal vrij vroeg in de film moeten gebeuren, aangezien dat de film niet op Isengard zal focussen, maar daar oostenlijk ervan.

Iemand andere theorieën?

"Onto the paper scribe I the words that fro my heart move -
With every dight letter, with the ebb of ink,
The point of the quill my penmanship doth mirror."
  woensdag 8 oktober 2003 @ 16:38:29 #86
4180 Hare
Come fly with me!
pi_13743247
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 15:33 schreef fratsman het volgende:

spoiler:

spoiler:
doet Wormtongue nu nog steeds volgens de geruchten, alleen er zijn wel meerdere manieren opgenomen. En dan waarschijnlijk wel ergens anders dan in de shire natuurlijk
pi_13744274
quote:

[..]

Klopt, in het boek schieten ze brandende stenen af, de stad in, dus het zal wel Minas Tirith zijn.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  woensdag 8 oktober 2003 @ 20:09:08 #88
67587 The_NiteAngyl
and Sylvaënor live forever
pi_13748574
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 17:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Klopt, in het boek schieten ze brandende stenen af, de stad in, dus het zal wel Minas Tirith zijn.

Ha, ha... en niet alleen stenen Ik hoop wat dat daarvoor komt ook in de film terugkomt!
spoiler:
Voordat die brandende projectielen afgeschoten worden, worden de inwoners van Minas Tirith eerst verrast door de hoofden van de boeren van de Pelennor, die eerst in de stad geschoten worden
"Onto the paper scribe I the words that fro my heart move -
With every dight letter, with the ebb of ink,
The point of the quill my penmanship doth mirror."
pi_13748653
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 20:09 schreef The_NiteAngyl het volgende:

[..]

Ha, ha... en niet alleen stenen Ik hoop wat dat daarvoor komt ook in de film terugkomt!
spoiler:

Voordat die brandende projectielen afgeschoten worden, worden de inwoners van Minas Tirith eerst verrast door de hoofden van de boeren van de Pelennor, die eerst in de stad geschoten worden

Dat zou erg goor zijn iig.
spoiler:
En het teken van Sauron op de gezichten gebrand.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  donderdag 9 oktober 2003 @ 11:13:27 #90
4180 Hare
Come fly with me!
pi_13759726
quote:
Got Tickets for The Lord of the Rings Trilogy Marathon?
Source: New Line Cinema Wednesday, October 8, 2003

Tickets are going on sale Thursday, October 9 for New Line Cinema's upcoming "The Lord of the Rings Special Extended Screening Engagement". The tickets are also already becoming available at this moment for select theaters on Fandango.com and MovieTickets.com. The schedule for this special theatrical screening series is as follows:

December 5-11
Special Extended Edition The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring.

December 12-15
Special Extended Edition The Lord of the Rings: The Two Towers.

Tuesday, December 16
One-time-only marathon of both the Extended Edition prints followed by the first screenings of The Lord of the Rings: The Return of the King.

Zijn er misschien bioscopen in Nederland die dit ook gaan doen?

* Hare is jaloers op de Amerikanen voor deze ene keer!!!

pi_13760897
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 20:12 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Dat zou erg goor zijn iig.
spoiler:

En het teken van Sauron op de gezichten gebrand.

Daar zal PJ geen moeite mee hebben getuige Braindead
pi_13771718
We kunnen hem nu ook op groot scherm zien!!!
de trailer, that is....
quote:
ROTK-trailer vanaf vandaag in de bioscopen!
Door: leo 16:37, Donderdag 9 oktober
Een korte herinnering voor de mensen die het alweer vergeten waren: vanaf vandaag draait de trailer voor The Return of the King in een groot aantal bioscopen!

Over het algemeen mogen we aannemen dat de trailer overal te zien zal zijn voor A-film's nieuwe Nederlandse speelfilm 'Phileine Zegt Sorry' (naar het boek van Ronald Giphart). Mensen in Eindhoven kunnen hem echter ook voor andere films zien, aldus de mensen van Pathe Eindhoven:

Voor de liefhebbers die de trailer op een groter scherm willen zien dan 17", 19" of 21": de trailer van Return of the King zit bij Pathé Eindhoven voor de films "Bad Boys 2" en "Phileine Zegt Sorry"

www.fellowship.nl

Dat zou tijd worden zeg!!!

zondag 12 oktober 2003 @ 22:43:59 #93
4180 Hare
Come fly with me!
pi_13837685
KUT!

Kom er net achter dat er al te reserveren is voor de marathon bij ons in Doetinchem. Vorig jaar waren ze een van de laatste. En met het reserveren en met het aankondigen van een marathon.

En nu hebben ze beiden al gedaan En zit de halve zaal dus al vol

En zit ik dus niet op de beste seats. . Ergens in het midden van de zaal nu.

Moet morgen maar eens met wat geld langsgaan

pi_13837956
Iedereen de nieuwste geruchten op lordoftherings.net gelezen? Het schijnt dat ze volgend jaar terug gaan om nieuwe scenes op te nemen voor de extended DVD van ROTK.

*slik*

Aan de andere kant is het wel logisch ook, tenslotte hebben ze ook voor de andere twee ná het uitbrengen in de bioscoop ook nieuwe, extra scenes opgenomen.

[Dit bericht is gewijzigd door Trence op 12-10-2003 23:10]

zondag 12 oktober 2003 @ 23:43:45 #95
4180 Hare
Come fly with me!
pi_13839348
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 22:52 schreef Trence het volgende:
Iedereen de nieuwste geruchten op lordoftherings.net gelezen? Het schijnt dat ze volgend jaar terug gaan om nieuwe scenes op te nemen voor de extended DVD van ROTK.

*slik*

Aan de andere kant is het wel logisch ook, tenslotte hebben ze ook voor de andere twee ná het uitbrengen in de bioscoop ook nieuwe, extra scenes opgenomen.

WAUW! Dat zou echt wel helemaal gaaf zijn. Ook echt iets wat logisch klinkt als je hoort met hoeveel liefde iedereen aan deze film heeft gewerkt .

Alleen kan het zelf nergens vinden op die site. Heb je misschien een rechtstreekse link?

pi_13839967
Sorry, sorry, sorry, het moest ook theonering.net zijn .

Zij linken weer naar een artikel op Aintitcoolnews.com.

Voor diegenen die geen zin hebben om een andere site te openen:

spoiler:

Johnny Bartlett, Nouveau Zealand Mega-Spy, has told us of some rumours circulating around the twin islands. It seems theres a strong possibility that many of the LORD OF THE RINGS cast will return for additional filming next year. Why? Wont RETURN OF THE KING have already been released? Seems the extra footage may be used in the DVD Extended Edition for ROTK. Could this be more footage for the ending that fans are beginning to sweat about? The scouring of the Shire? Or could it be for a larger LOTR box set, the Tom Bombadil sequence that Jackson said (pre-FOTR release) hed love to go back and film? You dont need prompting to begin rabid speculation so get talkbacking!
  maandag 13 oktober 2003 @ 09:26:00 #97
4180 Hare
Come fly with me!
pi_13842979
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 00:15 schreef Trence het volgende:
Sorry, sorry, sorry, het moest ook theonering.net zijn .

Zij linken weer naar een artikel op Aintitcoolnews.com.

Voor diegenen die geen zin hebben om een andere site te openen:

spoiler:

Johnny Bartlett, Nouveau Zealand Mega-Spy, has told us of some rumours circulating around the twin islands. It seems theres a strong possibility that many of the LORD OF THE RINGS cast will return for additional filming next year. Why? Wont RETURN OF THE KING have already been released? Seems the extra footage may be used in the DVD Extended Edition for ROTK. Could this be more footage for the ending that fans are beginning to sweat about? The scouring of the Shire? Or could it be for a larger LOTR box set, the Tom Bombadil sequence that Jackson said (pre-FOTR release) hed love to go back and film? You dont need prompting to begin rabid speculation so get talkbacking!

Als dit toch eens waar zou zijn. De scouring of the Shire toch nog in de extended edition!!!! Een van de leukste hoofdstukken, spoiler:
waar de hobbits laten zien dat ze een stukje wijzer zijn geworden

Maar ik denk niet dat Tom Bombadil in de film opgenomen zal worden. Peter Jackson heeft altijd gezegt dat hij niet nog eens een speciale box uit zou brengen nadat de 3 boxen apart zouden zijn uitgebracht. En aangezien Tom Bombadil in de eerste film zou horen, gaat dit waarschijnlijk niet gebeuren.

En toch, stel dat hij het wel doet....ik zou zo de box met alledrie de delen kopen.

pi_13843023
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 09:26 schreef Hare het volgende:

[..]

Als dit toch eens waar zou zijn. De scouring of the Shire toch nog in de extended edition!!!! Een van de leukste hoofdstukken, spoiler:

Maar ik denk niet dat Tom Bombadil in de film opgenomen zal worden. Peter Jackson heeft altijd gezegt dat hij niet nog eens een speciale box uit zou brengen nadat de 3 boxen apart zouden zijn uitgebracht. En aangezien Tom Bombadil in de eerste film zou horen, gaat dit waarschijnlijk niet gebeuren.

En toch, stel dat hij het wel doet....ik zou zo de box met alledrie de delen kopen.

Lijkt me leuk om dat eens te zien, hoe ze dat gaan opzetten.

Edit- wel alles lezen

I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
  maandag 13 oktober 2003 @ 09:34:21 #99
23538 Sas22
Undercover bitch
pi_13843051
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 09:26 schreef Hare het volgende:

[..]

I sincerly doubt it. Ik weet niet hoor maar dit lijkt mij overdreven
gespeculeerd.

Alle sets zijn afgebroken, props geclassificieerd en alle benodigdheden om te filmen afgebroken. Ik zal het even overleggen met mijn nichtje in Amerika maar ik denk dat dit helaas vals hoop is.

Kunnen de spoilertags alleen gebruikt worden als die echt nodig zijn aub. Ik vind het niet echt een spoiler dat hobbits kunnen tonen dat ze wat wijzer geworden zijn.

Alhoewel ik wel graag Tom Bombadil zou willen zien.. en de scourching....

Nie sloan mo schuppe!
  maandag 13 oktober 2003 @ 09:51:22 #100
4180 Hare
Come fly with me!
pi_13843253
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 09:34 schreef Sas22 het volgende:

[..]
Kunnen de spoilertags alleen gebruikt worden als die echt nodig zijn aub. Ik vind het niet echt een spoiler dat hobbits kunnen tonen dat ze wat wijzer geworden zijn.

Mij ook niet, maar er zijn mensen die niet willen weten dat spoiler:
de hobbits het overleven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')