abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 oktober 2003 @ 13:16:47 #26
23538 Sas22
Undercover bitch
pi_13569086
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 13:05 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Ik ben ondertussen al vaste klant in onze lokale bioscoop, dus 11 uur... nix aan de hand. En ik ga vrij vaak alleen naar de bios, soms twee of drie keer naar dezelfde film. Beetje bekritiseren en reviews op het net posten. Maar dat terzijde.

En sorry dat ik het zo moet zeggen hoor, maar Viggo heeft een pràchtige stem Klein minpuntje is als hij in de trailer naar z'n troepen roept, zijn stem er nogal verkouden aanklinkt...
Voor de rest is het een toffe gast, een heel down-to-earth persoon.
Totally Zen.

Agree maar ik vind hem ook gewoon heel erg overtuigend overkomen.
Zoals bijvoorbeeld hier :
Hier is hij gewoon ook heel koningklijk op.
Nie sloan mo schuppe!
pi_13572575
Hoeveel delen zijn er eigenlijk? Wordt dit het laatste deel?
pi_13572769
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 15:24 schreef Kid het volgende:
Helaas, hierna is 't echt afgelopen (of de prequel De Hobbit moet ooit nog eens komen, al lijkt me dat stug)
pi_13573038
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 15:24 schreef Kid het volgende:
omg... ik dacht dat iedereen nu toch wel wist dat er 3 delen waren........

anyway.. kijk er zeker erg erg naar uit!

Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
  Moderator woensdag 1 oktober 2003 @ 16:46:59 #30
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_13574997
Ik weet niet of het ooit al eens gemeld is, maar de officiele tijdsduur van de film is nu bekend:
quote:
The theatrical cut of LOTR:ROTK will run for three and a half hours (give or take a minute), as opposed to the oft-rumoured 3 hours, 4 hours, 4 ½ hours... So there you go. Start planning your Decembers around that.
bron: AICN
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  woensdag 1 oktober 2003 @ 16:49:21 #31
67587 The_NiteAngyl
and Sylvaënor live forever
pi_13575075
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 15:42 schreef somegirl het volgende:

[..]

omg... ik dacht dat iedereen nu toch wel wist dat er 3 delen waren........

anyway.. kijk er zeker erg erg naar uit!

Da's net zoals die reactie, "Goh, zijn d'r nu ook al boeken van?"
En van de Hobbit... ging ergenst een gerucht over een tvserie, maar da's ook maar met een schepje zout te nemen.
"Onto the paper scribe I the words that fro my heart move -
With every dight letter, with the ebb of ink,
The point of the quill my penmanship doth mirror."
pi_13576014
Joppe, dat weet ik, maar ik dacht dus dat je het over de wachttoren had, en ik denk dat die toren een outpost van Minas Morgul is. Maar dat het Minas Morgul is lijkt me bijna zeker, das de enige plek waar we nóg niets over weten, en toch creepy genoeg is om het te zijn, we weten wel wat over Barad-Dûr.

En meteen een mooie terugvindpost

Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_13579209
Waarom zouden we niks weten over Minas Morgul?
In de eerste film zie je al hoe de Nazgul uitrijden door de poorten van Minas Morgul. Dus iedereen weet sowieso dat in die stad de Nazgul heersen (nou ja, de Witchking).
De toren boven Cirith Ungol is gewoon één van de vele wachttorens die de grens van Morrrdorrr rijk is.
pi_13579389
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 19:35 schreef Joppe het volgende:
Waarom zouden we niks weten over Minas Morgul?
In de eerste film zie je al hoe de Nazgul uitrijden door de poorten van Minas Morgul. Dus iedereen weet sowieso dat in die stad de Nazgul heersen (nou ja, de Witchking).
De toren boven Cirith Ungol is gewoon één van de vele wachttorens die de grens van Morrrdorrr rijk is.
D'oh, dat was ik vergeten, maar meer weten we er niet van. Wel leuk licht, dat groene, dat zie je altijd in spookhuizen e.d.
Some say in ice
  woensdag 1 oktober 2003 @ 19:46:14 #35
37817 Wutangtony
I'll Fok You Up!!!!!!!
pi_13579454
Het boek komt morgen!! ik ga dan snel ff het boek lezen, en dan de film checken! of is het niet slim om van te voren het boek te lezen???
Wat moet je anders?
  woensdag 1 oktober 2003 @ 19:50:00 #36
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_13579544
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 19:46 schreef Wutangtony het volgende:
of is het niet slim om van te voren het boek te lezen???
Jawel hoor, want met een boek gebruik je je eigen fantasie en daardoor is het spannender.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_13579606
quote:
Het boek komt morgen!! ik ga dan snel ff het boek lezen, en dan de film checken! of is het niet slim om van te voren het boek te lezen???
Ik heb de boeken al tig keer gelezen, en als je een beetje wilt weten waarover het gaat, doe het dan maar, maar je kan ook teleurgesteld zijn omdat het toch niet was hoe je dacht dat het was. Je moet het zelf maar weten.
Some say in ice
pi_13590736
quote:
Hahaha! grappenmaker!
Als je het boek een beetje wilt begrijpen trek er dan gerust een maandje of zo voor uit voordat je het helemaal uithebt! Ik ben zelf al zo'n 3 maanden bezig. bijna uit!
quote:
Cirith Ungol is trouwens die tunnel/pas, maar ik neem aan dat je de wachttoren boven de pas bedoelt Dat is gewoon een simpele wachttoren (afgezien van die dingen bij de poort dan) dus het lijkt me niet dat daar opeens groene bliksems uitkomen
Die dingen bij de poort zijn toch de wachters waar Sam op stuit? en die hij dan afleid met het licht van Galadriel?

Oh ja en een of andere gast op www.theonering.net heeft de precieze grote van Shelob berekend....

KLIK HIER VOOR HET SPINNETJE

pi_13591569
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 10:10 schreef fratsman het volgende:
Hahaha! grappenmaker!
Als je het boek een beetje wilt begrijpen trek er dan gerust een maandje of zo voor uit voordat je het helemaal uithebt! Ik ben zelf al zo'n 3 maanden bezig. bijna uit!
Ik vind de lotr trilogie vrij eenvoudig vergeleken met andere werken van tolkien (bijv. Silmarillion). Ik heb de hele serie al twee keer gelezen, alleen mijn probleem is dat ik het eigenlijk te snel lees zodat het niet zo lang blijft hangen. Van de andere kant bekeken kan ik het dan wel elk jaar opnieuw gaan lezen.

Quote over die wachters bij de poort van de wachttoren van Cirith Ungol:

quote:
They were like great figures seated upon thrones. Each had three joined bodies, and three heads facing outward, and inward across the gateway. The heads had vulture faces and on their great knees were laid clawlike hands. They seemed to be carved out of huge blocks of stone, inmovable, and yet they were aware: some dreadfull spirit of evil vigilance abode in them. They knew an enemy. Visible or invisible none could pass unheeded. They would forbid his entry, or his escape.
Sam weet er toch door te komen hoe, lees het boek of ga naar de bios!

Edit: typo's

"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
  donderdag 2 oktober 2003 @ 11:16:31 #40
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_13592107
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 10:38 schreef Natalie het volgende:
11 uur? Arghhh.... dat is wel erg lang voor een bioscoopbezoek. Tot nu toe vind ik TTT de leukste. Ben benieuwd of ik straks kan zeggen dat RotK mij favoriete deel wordt.
Het zijn geen 3 films......tis eigenlijk gewoon 1 hele lange film die ze in stukken hebben geknipt.

Vindt niet dat je kunt zeggen van TTT is leuker maar goed blijft mijn mening

Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  donderdag 2 oktober 2003 @ 11:22:32 #41
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_13592248
Ik ga naar de Marathon hier in Dordrecht met zo'n 20 vrienden en vriendinnen

Begint om 16:30 uur FOTR tot 19:45 (15 min. pauze tussendoor)
Dan om 20:15 TTT tot 23:30 (15 min. pauze tussendoor)
En dan eindelijk vanaf 0:05 tot ongeveer 03:30 ROTK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb er echt ongelooflijk veel zin in!

Ga ervoor overigens ook nog naar de Marathon van The Matrix

donderdag 2 oktober 2003 @ 11:29:34 #42
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_13592403
Ik houd thuis een marathonnetje, scheelt een hoop geld en alleen het beeld is iets minder (groot), en ROTK kijken we leuk in Antwerpen
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_13597145
ik weet niet of het al gepost is, maar zie hier:

http://entertainment.msn.com/movies/movie.aspx?m=523187

de OFFICIELE TRAILER.

en ja hij is weer geweldig. Ik kan nu echt niet meer wachten.

......
pi_13597178
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 14:39 schreef Slomy het volgende:
ik weet niet of het al gepost is, maar zie hier:

http://entertainment.msn.com/movies/movie.aspx?m=523187

de OFFICIELE TRAILER.

en ja hij is weer geweldig. Ik kan nu echt niet meer wachten.

Goeiemorgen!!!!
pi_13597226
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 14:40 schreef fratsman het volgende:

[..]

Goeiemorgen!!!!

Sorry, feest gehad gisteravond en ben eigenlijk ook pas echt net wakker , maar ook hoi

Sorry dus voor mijn over-enthousiasme, maar vond de trailer erg indrukwekkend zo op de vroege morgen

(staat nu ook hier zie ik: http://www.lordoftherings.net/index_rotk_trailer.html)

......
pi_13597441
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 14:41 schreef Slomy het volgende:

[..]

Sorry, feest gehad gisteravond en ben eigenlijk ook pas echt net wakker , maar ook hoi

Sorry dus voor mijn over-enthousiasme, maar vond de trailer erg indrukwekkend zo op de vroege morgen

(staat nu ook hier zie ik: http://www.lordoftherings.net/index_rotk_trailer.html)

Lord of the Rings: The Return of the King deel 2

Klik eens, lees eens door en kijk naar de datums...

of heb je vanaf maandag liggen slapen?

pi_13597605
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 14:48 schreef fratsman het volgende:

[..]

Lord of the Rings: The Return of the King deel 2

Klik eens, lees eens door en kijk naar de datums...

of heb je vanaf maandag liggen slapen?

Ja maar dat topic lees ik nooit door, teveel spoilers
......
pi_13597717
Als ik 11 uur in de bios zit ben ik tegen de tijd dat ROTK begint zo stoned en bezopen dat ik waarschijnlijk lig te slapen.
  donderdag 2 oktober 2003 @ 15:01:50 #49
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_13597859
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 14:56 schreef Roellio het volgende:
Als ik 11 uur in de bios zit ben ik tegen de tijd dat ROTK begint zo stoned en bezopen dat ik waarschijnlijk lig te slapen.
Mag je bij jou in de bios blowen

Vorig jaar lag ik wel half te slapen tijdens TTT.......nu ga ik heeeeeeel veeeeeeeel Golden Power drinken

pi_13597960
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 14:53 schreef Slomy het volgende:

[..]

Ja maar dat topic lees ik nooit door, teveel spoilers

Dan heb ik niks gezegd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')