quote:Agree maar ik vind hem ook gewoon heel erg overtuigend overkomen.
Op woensdag 1 oktober 2003 13:05 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Ik ben ondertussen al vaste klant in onze lokale bioscoop, dus 11 uur... nix aan de hand. En ik ga vrij vaak alleen naar de bios, soms twee of drie keer naar dezelfde film. Beetje bekritiseren en reviews op het net posten. Maar dat terzijde.En sorry dat ik het zo moet zeggen hoor, maar Viggo heeft een pràchtige stem
Klein minpuntje is als hij in de trailer naar z'n troepen roept, zijn stem er nogal verkouden aanklinkt...
Voor de rest is het een toffe gast, een heel down-to-earth persoon.
Totally Zen.
quote:Helaas, hierna is 't echt afgelopen (of de prequel De Hobbit moet ooit nog eens komen, al lijkt me dat stug)
Op woensdag 1 oktober 2003 15:24 schreef Kid het volgende:
Hoeveel delen zijn er eigenlijk? Wordt dit het laatste deel?
quote:omg... ik dacht dat iedereen nu toch wel wist dat er 3 delen waren........
Op woensdag 1 oktober 2003 15:24 schreef Kid het volgende:
Hoeveel delen zijn er eigenlijk? Wordt dit het laatste deel?
anyway.. kijk er zeker erg erg naar uit!
quote:bron: AICN
The theatrical cut of LOTR:ROTK will run for three and a half hours (give or take a minute), as opposed to the oft-rumoured 3 hours, 4 hours, 4 ½ hours... So there you go. Start planning your Decembers around that.
quote:Da's net zoals die reactie, "Goh, zijn d'r nu ook al boeken van?"
Op woensdag 1 oktober 2003 15:42 schreef somegirl het volgende:[..]
omg... ik dacht dat iedereen nu toch wel wist dat er 3 delen waren........
anyway.. kijk er zeker erg erg naar uit!
En meteen een mooie terugvindpost
quote:D'oh, dat was ik vergeten, maar meer weten we er niet van. Wel leuk licht, dat groene, dat zie je altijd in spookhuizen e.d.
Op woensdag 1 oktober 2003 19:35 schreef Joppe het volgende:
Waarom zouden we niks weten over Minas Morgul?
In de eerste film zie je al hoe de Nazgul uitrijden door de poorten van Minas Morgul. Dus iedereen weet sowieso dat in die stad de Nazgul heersen (nou ja, de Witchking).
De toren boven Cirith Ungol is gewoon één van de vele wachttorens die de grens van Morrrdorrr rijk is.
quote:Jawel hoor, want met een boek gebruik je je eigen fantasie en daardoor is het spannender.
Op woensdag 1 oktober 2003 19:46 schreef Wutangtony het volgende:
of is het niet slim om van te voren het boek te lezen???
quote:Ik heb de boeken al tig keer gelezen, en als je een beetje wilt weten waarover het gaat, doe het dan maar, maar je kan ook teleurgesteld zijn omdat het toch niet was hoe je dacht dat het was. Je moet het zelf maar weten.
Het boek komt morgen!! ik ga dan snel ff het boek lezen, en dan de film checken! of is het niet slim om van te voren het boek te lezen???
quote:Hahaha!
Het boek komt morgen!! ik ga dan snel ff het boek lezen, en dan de film checken! of is het niet slim om van te voren het boek te lezen???
quote:Die dingen bij de poort zijn toch de wachters waar Sam op stuit? en die hij dan afleid met het licht van Galadriel?
Cirith Ungol is trouwens die tunnel/pas, maar ik neem aan dat je de wachttoren boven de pas bedoelt Dat is gewoon een simpele wachttoren (afgezien van die dingen bij de poort dan) dus het lijkt me niet dat daar opeens groene bliksems uitkomen
Oh ja en een of andere gast op www.theonering.net heeft de precieze grote van Shelob berekend....
quote:Ik vind de lotr trilogie vrij eenvoudig vergeleken met andere werken van tolkien (bijv. Silmarillion). Ik heb de hele serie al twee keer gelezen, alleen mijn probleem is dat ik het eigenlijk te snel lees zodat het niet zo lang blijft hangen. Van de andere kant bekeken kan ik het dan wel elk jaar opnieuw gaan lezen.
Op donderdag 2 oktober 2003 10:10 schreef fratsman het volgende:
Hahaha!grappenmaker!
Als je het boek een beetje wilt begrijpen trek er dan gerust een maandje of zo voor uit voordat je het helemaal uithebt! Ik ben zelf al zo'n 3 maanden bezig. bijna uit!![]()
Quote over die wachters bij de poort van de wachttoren van Cirith Ungol:
quote:Sam weet er toch door te komen hoe, lees het boek of ga naar de bios!
They were like great figures seated upon thrones. Each had three joined bodies, and three heads facing outward, and inward across the gateway. The heads had vulture faces and on their great knees were laid clawlike hands. They seemed to be carved out of huge blocks of stone, inmovable, and yet they were aware: some dreadfull spirit of evil vigilance abode in them. They knew an enemy. Visible or invisible none could pass unheeded. They would forbid his entry, or his escape.
Edit: typo's
quote:Het zijn geen 3 films......tis eigenlijk gewoon 1 hele lange film die ze in stukken hebben geknipt.
Op woensdag 1 oktober 2003 10:38 schreef Natalie het volgende:
11 uur? Arghhh.... dat is wel erg lang voor een bioscoopbezoek. Tot nu toe vind ik TTT de leukste. Ben benieuwd of ik straks kan zeggen dat RotK mij favoriete deel wordt.
Vindt niet dat je kunt zeggen van TTT is leuker maar goed blijft mijn mening
Begint om 16:30 uur FOTR tot 19:45 (15 min. pauze tussendoor)
Dan om 20:15 TTT tot 23:30 (15 min. pauze tussendoor)
En dan eindelijk vanaf 0:05 tot ongeveer 03:30 ROTK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb er echt ongelooflijk veel zin in!
Ga ervoor overigens ook nog naar de Marathon van The Matrix
http://entertainment.msn.com/movies/movie.aspx?m=523187
de OFFICIELE TRAILER.
en ja hij is weer geweldig. Ik kan nu echt niet meer wachten.
quote:Goeiemorgen!!!!
Op donderdag 2 oktober 2003 14:39 schreef Slomy het volgende:
ik weet niet of het al gepost is, maar zie hier:http://entertainment.msn.com/movies/movie.aspx?m=523187
de OFFICIELE TRAILER.
en ja hij is weer geweldig. Ik kan nu echt niet meer wachten.
quote:Sorry, feest gehad gisteravond en ben eigenlijk ook pas echt net wakker
Op donderdag 2 oktober 2003 14:40 schreef fratsman het volgende:[..]
Goeiemorgen!!!!
Sorry dus voor mijn over-enthousiasme, maar vond de trailer erg indrukwekkend zo op de vroege morgen
(staat nu ook hier zie ik: http://www.lordoftherings.net/index_rotk_trailer.html)
quote:Lord of the Rings: The Return of the King deel 2
Op donderdag 2 oktober 2003 14:41 schreef Slomy het volgende:[..]
Sorry, feest gehad gisteravond en ben eigenlijk ook pas echt net wakker
, maar ook hoi
Sorry dus voor mijn over-enthousiasme, maar vond de trailer erg indrukwekkend zo op de vroege morgen
(staat nu ook hier zie ik: http://www.lordoftherings.net/index_rotk_trailer.html)
Klik eens, lees eens door en kijk naar de datums...
of heb je vanaf maandag liggen slapen?
quote:Ja maar dat topic lees ik nooit door, teveel spoilers
Op donderdag 2 oktober 2003 14:48 schreef fratsman het volgende:[..]
Lord of the Rings: The Return of the King deel 2
Klik eens, lees eens door en kijk naar de datums...
of heb je vanaf maandag liggen slapen?
quote:Mag je bij jou in de bios blowen
Op donderdag 2 oktober 2003 14:56 schreef Roellio het volgende:
Als ik 11 uur in de bios zit ben ik tegen de tijd dat ROTK begint zo stoned en bezopen dat ik waarschijnlijk lig te slapen.
Vorig jaar lag ik wel half te slapen tijdens TTT.......nu ga ik heeeeeeel veeeeeeeel Golden Power drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |