abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14686846
quote:
Op zondag 16 november 2003 14:12 schreef Proef_de_dag het volgende:
en het lukt nog steeds niet om online te komen met casema wanadoo breedband ;-(
het schijnt echt niemand te lukken, er gaan wel geruchten dat het met een router die l2tp ondersteund wel lukt. weet iemand hier iets van?
please help me want ik wordt echt schijt ziek van dat ding.
Oh, hier doet hij het prima (Broadband Premium). Maar ik heb nog het 'oude' com21 modem.
pi_14691475
ok thanx, dan ga ik die maar eens ergens vandaan halen. enig idee of ze die nog ergens verkopen en zo ja, waar?
pi_14696346
Speelt iemand hier misschien ook SSX online ? Zo ja.. wat is je userID ?
- Computer games don't affect kids. I mean, if pacman affected us as kids, we'd all run around in darkened rooms munching pills and listening repetitive music. -
pi_14699798
ik heb SSX 3 wel.. alleen nog geen werkende netwerk adapter. dus hoop binnenkort.
pi_14719107
ik speel ssx3 onder naam: floorke.
pi_14736300
ik heb nu ook SSX 3
heb het alleen nog niet online gespeeld, mijn naam zal waarschijnlijk zijn: jimjim1983
pi_14737597
quote:
Op maandag 17 november 2003 08:45 schreef Proef_de_dag het volgende:
ok thanx, dan ga ik die maar eens ergens vandaan halen. enig idee of ze die nog ergens verkopen en zo ja, waar?
Dat kan niet ben ik bang. Je kan niet zomaar een ander modem op je verbinding zetten. Je modem heeft een uniek nummer waardoor je uitsluitend met je eigen modem verbinding kunt maken.
pi_14755900
Everquest online prijs:

http://nl.playstation.com/news/newsStory.jhtml?storyId=104584_nl_NL_NEWS&linktype=MPC

quote:
Volgens onze berekeningen zal EQOA na aanschaf ongeveer ¤2,04 per week gaan kosten. Dat is minder dan een pizza. Dat baseren we op een jaarlijks abonnement van ¤105,99. Maar je kunt ook in termijnen betalen van bijvoorbeeld ¤58,99 per zes maanden, ¤31,99 per drie maanden of ¤11,99 per maand, wat nog steeds maar ¤2,77 per week is. Dit is gebaseerd op automatische afschrijving of betaling via een creditcard (die van jou of van een familielid). Maar er wordt ook een idee ontwikkeld waarbij je je abonnementen in winkels koopt met een scratchcard of pre-paid card.
Sorry als t al bekend was

Hoe bevalt mensen SSX3 online trouwens?

pi_14764075
quote:
Op woensdag 19 november 2003 13:22 schreef philipnorth het volgende:
Hoe bevalt mensen SSX3 online trouwens?
Ik heb het vanmiddag geprobeerd online te spelen maar het lukte niet, een of andere authenticatie fout. Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Twisted metal black kan ik wel online spelen.
  woensdag 19 november 2003 @ 19:46:11 #210
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_14767617
quote:
Op woensdag 19 november 2003 17:34 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Ik heb het vanmiddag geprobeerd online te spelen maar het lukte niet, een of andere authenticatie fout. Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Twisted metal black kan ik wel online spelen.

Zal wel Sony zijn.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
pi_14767868
heren en dames, mag ik even snel wat vragen?

ik heb adsl usb modem en zo'n network adapter thingy...

is die adapter alleen te gebruiken met een ethernet kaart in je pc?

en zoniet sluit ik die bijgevoegde witte kabel direct op mijn Alcatel modem aan (zodat het dus of PSII-en of internetten wordt) of snap ik er nu echt helemaal niets van?

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_14768211
quote:
Op woensdag 19 november 2003 19:55 schreef milagro het volgende:
heren en dames, mag ik even snel wat vragen?

ik heb adsl usb modem en zo'n network adapter thingy...

is die adapter alleen te gebruiken met een ethernet kaart in je pc?

en zoniet sluit ik die bijgevoegde witte kabel direct op mijn Alcatel modem aan (zodat het dus of PSII-en of internetten wordt) of snap ik er nu echt helemaal niets van?

He?? Neej wat ik heb gedaan, Gewoon mijn internetkabel (in de ps2 gestopt) en in een swicht zodat hij er twee lijnen van maakt, de andere lijn in mijn computer en eentje dus in je ps2 en eentje in je internet..

Ik hoop dat je het snapt..

pi_14768293
quote:
Op woensdag 19 november 2003 20:08 schreef Guusie het volgende:

[..]

He?? Neej wat ik heb gedaan, Gewoon mijn internetkabel (in de ps2 gestopt) en in een swicht zodat hij er twee lijnen van maakt, de andere lijn in mijn computer en eentje dus in je ps2 en eentje in je internet..

Ik hoop dat je het snapt..

nee

die bijgevoegde kabel die gaat in de PS en in de modem?

kan ik met de bijgevoegde kabel dus aan de gang of moet ik nog iets aanschaffen?
en is een usb modem geen bezwaar?

ik heb geen switch of splitter dus ik kan iig niet beide tegelijk nu.

pi_14782940
quote:
Op woensdag 19 november 2003 17:34 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

iemand die weet wat ik hieraan kan doen?
Ik gebruik geen router
pi_14814976
quote:
Op woensdag 19 november 2003 20:11 schreef milagro het volgende:

[..]

nee

die bijgevoegde kabel die gaat in de PS en in de modem?

kan ik met de bijgevoegde kabel dus aan de gang of moet ik nog iets aanschaffen?
en is een usb modem geen bezwaar?

ik heb geen switch of splitter dus ik kan iig niet beide tegelijk nu.

Volgens mij moet je een ethernet modem hebben, of heb ik dat weer fout
pi_14826706
HELP.

Ik krijg bij Need for Speed: Underground een DNAS (613) fout.

Ik heb geen idee wat ik moet doen en waar ik zoiets kan veranderen.
Need for Speed: Underground is gewoon origineel en mijn ps2 is niet omgebouwd.

Kan iemand me helpen ?

......
pi_14836625
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 20:23 schreef Slomy het volgende:
HELP.

Kan iemand me helpen ?

I need help
......
pi_14840041
ikke nie weet weet slomy
ik heb dat spel nog niet :S
Narf!
pi_14840091
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 13:28 schreef Guusie het volgende:

[..]

Volgens mij moet je een ethernet modem hebben, of heb ik dat weer fout

Je hebt een ethernet modem nodig! je kan namelijk niet online met je ps2 via usb modem alleen via ethernet want er zit op dat modem van de ps2 ook alleenmaar een utp ingangetje
Narf!
pi_14841203
Arrrgh ik kan nergens Destruction Derby vinden...
Ok, kmoet ook nog ff die modem en handel kopen voor PS2 maar dat ff terzijde
What do blind people see when they're dreaming?
DVD Collectie | Games | Gamertag Xbox Live : Bizkid
pi_14848197
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 20:23 schreef Slomy het volgende:
HELP.

Kan iemand me helpen ?

Ondertussen al vanalles geprobeerd, maar wil maar neit lukken.

Hoe kan ik btw snel het ip adres van mijn ps2 opzoeken ?

......
  zondag 23 november 2003 @ 12:24:14 #223
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_14859642
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 15:18 schreef Aliendrone het volgende:
Arrrgh ik kan nergens Destruction Derby vinden...
Ok, kmoet ook nog ff die modem en handel kopen voor PS2 maar dat ff terzijde
Destruction Derby Arena's(online) komt pas 30 januari 2004 uit.

Nog veel vreemder vind ik het verhaal Tribes : Aerial Assault. Een topper van een 3d fps shooter in hele ruime arena's met voertuigen enz. In Amerika was dat spel echt een hype. Ik zweer dat ik hem heb zien liggen bij de Mediamarkt. Ik heb 'm toen helaas niet gekocht, wat is het vreemde, twee dagen later ging ik weer naar Mediamarkt en het spel was nergens meer te vinden en nu zie ik op Play.com waar hij dus een aantal weken is aangeboden, dat ie is opgeschoven naar 22 augustus 2004 !!!! Is dat bizar of wat???? Hij lag al in de winkel en was al te bestellen in Engeland !!! Something fishy is going on here.

pi_14859880
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 14:23 schreef Sickert het volgende:

[..]

Je hebt een ethernet modem nodig! je kan namelijk niet online met je ps2 via usb modem alleen via ethernet want er zit op dat modem van de ps2 ook alleenmaar een utp ingangetje

tenzij je een usb to ethernet converter gebruikt zoals ik
ik heb geen ethernetkaart, geen ethernet modem en geen router, enkel die converter en een cross-over kabel en het werkt
pi_14999764
ik zit ook nog met een paar vraagtekens...

ik heb Telenet (.be) en heb binnenkort die adapter (met fifa2004)...

nou heb ik dus gelezen op de site van telenet:

quote:
Welk product heb je nodig?
Om je Xbox of PlayStation2 aan te sluiten, kan je kiezen uit verschillende abonnementsformules:
* Wil je enkel je console aansluiten, kies dan voor Telenet Internet Mono.
* Wil je je console én je computer aansluiten - al dan niet tegelijkertijd - kies dan voor Telenet Internet Gaming Pack. Zo beleef je de ultieme game-ervaring.
het eerste heb ik dus al en ik ben niet van plan om nog meer te gaan betalen voor die Gaming Pack (10,- / maand)

de voordelen zijn:

quote:
je hebt extra upstreamsnelheid (192 Kbps). Dit is erg belangrijk bij het gamen. Zo kan je sneller gegevens versturen en zijn de beelden nog vloeiender.

je hebt bovendien dubbel zoveel upstreamvolume. Bij games die veel trafiek vragen, komt dat goed van pas. Gemiddeld kan je zo'n 200 uur of bijna 7 uur per dag spelen.

Nou ga ik zaterdag naar de HCCbeurs en wou een router kopen en die dan het mac-adres van mijn netwerkkaart geven...
zo kunnen ze bij Telenet toch niet zien dat ik met twee apparaten tegelijk aan de kabel zit hé?
Het is niet zo dat ik ze allebei tegelijk ga gebruiken dus ik ben ook niet van plan om dubbel te gaan betalen...

werkt dit zo?
het lijkt me interessanter dan elke keer die kabel van de pc naar de ps2 te moeten verslepen...

het enige wat ik dan mis, is die extra upstream van die Gaming Pack, maar zou dat echt noodzakelijk zijn??
(ik heb nu een max. van 128 up)

vragen vragen .... ik wil godver gewoon gamen!!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')