quote:Oh, hier doet hij het prima (Broadband Premium). Maar ik heb nog het 'oude' com21 modem.
Op zondag 16 november 2003 14:12 schreef Proef_de_dag het volgende:
en het lukt nog steeds niet om online te komen met casema wanadoo breedband ;-(
het schijnt echt niemand te lukken, er gaan wel geruchten dat het met een router die l2tp ondersteund wel lukt. weet iemand hier iets van?
please help me want ik wordt echt schijt ziek van dat ding.
quote:Dat kan niet ben ik bang. Je kan niet zomaar een ander modem op je verbinding zetten. Je modem heeft een uniek nummer waardoor je uitsluitend met je eigen modem verbinding kunt maken.
Op maandag 17 november 2003 08:45 schreef Proef_de_dag het volgende:
ok thanx, dan ga ik die maar eens ergens vandaan halen. enig idee of ze die nog ergens verkopen en zo ja, waar?
http://nl.playstation.com/news/newsStory.jhtml?storyId=104584_nl_NL_NEWS&linktype=MPC
quote:Sorry als t al bekend was
Volgens onze berekeningen zal EQOA na aanschaf ongeveer ¤2,04 per week gaan kosten. Dat is minder dan een pizza. Dat baseren we op een jaarlijks abonnement van ¤105,99. Maar je kunt ook in termijnen betalen van bijvoorbeeld ¤58,99 per zes maanden, ¤31,99 per drie maanden of ¤11,99 per maand, wat nog steeds maar ¤2,77 per week is. Dit is gebaseerd op automatische afschrijving of betaling via een creditcard (die van jou of van een familielid). Maar er wordt ook een idee ontwikkeld waarbij je je abonnementen in winkels koopt met een scratchcard of pre-paid card.
Hoe bevalt mensen SSX3 online trouwens?
quote:Ik heb het vanmiddag geprobeerd online te spelen maar het lukte niet, een of andere authenticatie fout. Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Twisted metal black kan ik wel online spelen.
Op woensdag 19 november 2003 13:22 schreef philipnorth het volgende:
Hoe bevalt mensen SSX3 online trouwens?
quote:Zal wel Sony zijn.
Op woensdag 19 november 2003 17:34 schreef jimjim1983 het volgende:[..]
Ik heb het vanmiddag geprobeerd online te spelen maar het lukte niet, een of andere authenticatie fout. Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Twisted metal black kan ik wel online spelen.
ik heb adsl usb modem en zo'n network adapter thingy...
is die adapter alleen te gebruiken met een ethernet kaart in je pc?
en zoniet sluit ik die bijgevoegde witte kabel direct op mijn Alcatel modem aan (zodat het dus of PSII-en of internetten wordt) of snap ik er nu echt helemaal niets van?
quote:He?? Neej wat ik heb gedaan, Gewoon mijn internetkabel (in de ps2 gestopt) en in een swicht zodat hij er twee lijnen van maakt, de andere lijn in mijn computer en eentje dus in je ps2 en eentje in je internet..
Op woensdag 19 november 2003 19:55 schreef milagro het volgende:
heren en dames, mag ik even snel wat vragen?ik heb adsl usb modem en zo'n network adapter thingy...
is die adapter alleen te gebruiken met een ethernet kaart in je pc?
en zoniet sluit ik die bijgevoegde witte kabel direct op mijn Alcatel modem aan (zodat het dus of PSII-en of internetten wordt) of snap ik er nu echt helemaal niets van?
Ik hoop dat je het snapt..
quote:nee
Op woensdag 19 november 2003 20:08 schreef Guusie het volgende:[..]
He?? Neej wat ik heb gedaan, Gewoon mijn internetkabel (in de ps2 gestopt) en in een swicht zodat hij er twee lijnen van maakt, de andere lijn in mijn computer en eentje dus in je ps2 en eentje in je internet..
Ik hoop dat je het snapt..
die bijgevoegde kabel die gaat in de PS en in de modem?
kan ik met de bijgevoegde kabel dus aan de gang of moet ik nog iets aanschaffen?
en is een usb modem geen bezwaar?
ik heb geen switch of splitter dus ik kan iig niet beide tegelijk nu.
quote:iemand die weet wat ik hieraan kan doen?
Op woensdag 19 november 2003 17:34 schreef jimjim1983 het volgende:[..]
Ik heb het vanmiddag geprobeerd online te spelen maar het lukte niet, een of andere authenticatie fout. Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Twisted metal black kan ik wel online spelen.
quote:Volgens mij moet je een ethernet modem hebben, of heb ik dat weer fout
Op woensdag 19 november 2003 20:11 schreef milagro het volgende:[..]
nee
die bijgevoegde kabel die gaat in de PS en in de modem?
kan ik met de bijgevoegde kabel dus aan de gang of moet ik nog iets aanschaffen?
en is een usb modem geen bezwaar?ik heb geen switch of splitter dus ik kan iig niet beide tegelijk nu.
Ik krijg bij Need for Speed: Underground een DNAS (613) fout.
Ik heb geen idee wat ik moet doen en waar ik zoiets kan veranderen.
Need for Speed: Underground is gewoon origineel en mijn ps2 is niet omgebouwd.
Kan iemand me helpen ?
quote:I need help
Op vrijdag 21 november 2003 20:23 schreef Slomy het volgende:
HELP.Ik krijg bij Need for Speed: Underground een DNAS (613) fout.
Need for Speed: Underground is gewoon origineel en mijn ps2 is niet omgebouwd.Kan iemand me helpen ?
quote:Je hebt een ethernet modem nodig! je kan namelijk niet online met je ps2 via usb modem alleen via ethernet want er zit op dat modem van de ps2 ook alleenmaar een utp ingangetje
Op vrijdag 21 november 2003 13:28 schreef Guusie het volgende:[..]
Volgens mij moet je een ethernet modem hebben, of heb ik dat weer fout
quote:Ondertussen al vanalles geprobeerd, maar wil maar neit lukken.
Op vrijdag 21 november 2003 20:23 schreef Slomy het volgende:
HELP.Ik krijg bij Need for Speed: Underground een DNAS (613) fout.
Need for Speed: Underground is gewoon origineel en mijn ps2 is niet omgebouwd.Kan iemand me helpen ?
Hoe kan ik btw snel het ip adres van mijn ps2 opzoeken ?
quote:Destruction Derby Arena's(online) komt pas 30 januari 2004 uit.
Op zaterdag 22 november 2003 15:18 schreef Aliendrone het volgende:
Arrrgh ik kan nergens Destruction Derby vinden...
Ok, kmoet ook nog ff die modem en handel kopen voor PS2 maar dat ff terzijde
Nog veel vreemder vind ik het verhaal Tribes : Aerial Assault. Een topper van een 3d fps shooter in hele ruime arena's met voertuigen enz. In Amerika was dat spel echt een hype. Ik zweer dat ik hem heb zien liggen bij de Mediamarkt. Ik heb 'm toen helaas niet gekocht, wat is het vreemde, twee dagen later ging ik weer naar Mediamarkt en het spel was nergens meer te vinden en nu zie ik op Play.com waar hij dus een aantal weken is aangeboden, dat ie is opgeschoven naar 22 augustus 2004 !!!! Is dat bizar of wat???? Hij lag al in de winkel en was al te bestellen in Engeland !!! Something fishy is going on here.
quote:tenzij je een usb to ethernet converter gebruikt zoals ik
Op zaterdag 22 november 2003 14:23 schreef Sickert het volgende:[..]
Je hebt een ethernet modem nodig! je kan namelijk niet online met je ps2 via usb modem alleen via ethernet want er zit op dat modem van de ps2 ook alleenmaar een utp ingangetje
ik heb Telenet (.be) en heb binnenkort die adapter (met fifa2004)...
nou heb ik dus gelezen op de site van telenet:
quote:het eerste heb ik dus al en ik ben niet van plan om nog meer te gaan betalen voor die Gaming Pack (10,- / maand)
Welk product heb je nodig?
Om je Xbox of PlayStation2 aan te sluiten, kan je kiezen uit verschillende abonnementsformules:
* Wil je enkel je console aansluiten, kies dan voor Telenet Internet Mono.
* Wil je je console én je computer aansluiten - al dan niet tegelijkertijd - kies dan voor Telenet Internet Gaming Pack. Zo beleef je de ultieme game-ervaring.
de voordelen zijn:
quote:Nou ga ik zaterdag naar de HCCbeurs en wou een router kopen en die dan het mac-adres van mijn netwerkkaart geven...
je hebt extra upstreamsnelheid (192 Kbps). Dit is erg belangrijk bij het gamen. Zo kan je sneller gegevens versturen en zijn de beelden nog vloeiender.je hebt bovendien dubbel zoveel upstreamvolume. Bij games die veel trafiek vragen, komt dat goed van pas. Gemiddeld kan je zo'n 200 uur of bijna 7 uur per dag spelen.
werkt dit zo?
het lijkt me interessanter dan elke keer die kabel van de pc naar de ps2 te moeten verslepen...
het enige wat ik dan mis, is die extra upstream van die Gaming Pack, maar zou dat echt noodzakelijk zijn??
(ik heb nu een max. van 128 up)
vragen vragen .... ik wil godver gewoon gamen!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |