Could not connect to Socom server. Please check to make sure your internet connection is functioning properly and that the selected network configuration settings are correct.
Ik heb dit nu al zo'n 3 keer gehad. En ik kan dan zeker zo'n uur niet online komen.
Wanneer ik naar Network Configuration ga en daar mijn online verbinding test, zegt ie dat alles goed werkt en dat er geen problemen zijn.
Weten jullie misschien een oplossing voor mijn probleem ???
Maar nu mijn vragen:
1. Hoeveel kost zo'n "modem" voor de PS2?
2. Gaat PS2 ook gewoon lekker over breedband verbinding?
3. Moet je voor online play met de PS2 nou ook gaan betalen zoals bij Xbox Live? Of is dit allemaal al lekker inbegrepen in de prijs van de modem en de games die hiervoor zijn??
quote:1. 35 euro, icm met Twisted Metal of Hardware online arena 50/55 euro
Op dinsdag 4 november 2003 12:53 schreef Aliendrone het volgende:
Uuuuh, ik gebruik voor mn netwerk thuis een hubswitch waar tot nu toe 2 pc en mn xbox live ingeplugged zitten en dat werkt als een zonnetje...Maar nu mijn vragen:
1. Hoeveel kost zo'n "modem" voor de PS2?
2. Gaat PS2 ook gewoon lekker over breedband verbinding?
3. Moet je voor online play met de PS2 nou ook gaan betalen zoals bij Xbox Live? Of is dit allemaal al lekker inbegrepen in de prijs van de modem en de games die hiervoor zijn??
quote:Er zit geen modchip in je PS2? Heb je wel andere online games al getest of die wel werken ? Mogelijk dat het DNAS systeem je blokkeerd ?! Hier gaan al mijn netwerkgames meteen goed.
Op vrijdag 31 oktober 2003 21:15 schreef Slomy het volgende:
Ok ik heb een probleem met Socom.
Ik kies online in het hoofdmenu --> dan inloggen --> Dan krijg je te zien connecting to network, checking DNAS data en dan checking Universe.
Dan gaat het fout. Dan zie ik het Socom Universe, maar zie bij Players en dat andere XX staan.
Ik krijg dan deze foutmelding:Could not connect to Socom server. Please check to make sure your internet connection is functioning properly and that the selected network configuration settings are correct.
Ik heb dit nu al zo'n 3 keer gehad. En ik kan dan zeker zo'n uur niet online komen.
Wanneer ik naar Network Configuration ga en daar mijn online verbinding test, zegt ie dat alles goed werkt en dat er geen problemen zijn.Weten jullie misschien een oplossing voor mijn probleem ???
quote:Nee, er zit geen modchip in mijn ps2. Heb m niet omgebouwd. Daarbij heb ik toen op die gamus mundus avond van Sony het pakket besteld met daarin Netwerkadapter, Socom en memorycard.
Op dinsdag 4 november 2003 13:52 schreef JK het volgende:[..]
Er zit geen modchip in je PS2? Heb je wel andere online games al getest of die wel werken ? Mogelijk dat het DNAS systeem je blokkeerd ?! Hier gaan al mijn netwerkgames meteen goed.
Edit: Ik heb nog geen andere online games voor mijn ps2, dus dat heb ik nog niet kunnen uitproberen.
quote:Thnx, kzat er namelijk aan te denken om destruction derby aan te schaffen voor mn ps2 en dan ook online te gaan....
Op dinsdag 4 november 2003 13:43 schreef jimjim1983 het volgende:[..]
1. 35 euro, icm met Twisted Metal of Hardware online arena 50/55 euro
2.Het kan alleen over een breedband verbinding
3.Het is gratis, alleen sommige spellen zoals everquest moet je wel voor betalen.
Need for Speed: Underground
Syphon Filter: The omega strain
The Sims erop uit!
quote:Had ik ook, zit aan je instellingen lag bij mij aan dat ik kpn niet had ingevuld maare dat moest wel.. kijk nog ff heel goed je instellingen na, en als je het niet zeker weet gewoon proberen, kan volgens mij niet zo veel fout gaan!!
Op vrijdag 7 november 2003 22:19 schreef Proef_de_dag het volgende:
Hee beste mensen!!
ik heb sinds vandaag een ps2 netwerk adapter. allemaal leuk en aardig maar ik krijg geen verbinding. ik heb casema wanadoo breedband kabel. en ik krijg het 2e "balletje" bij de instalatie niet op groen.
als iemand me uit mijn frustratie kan helpen, graag even mailen: boelemans@hotmail.com
Ik zie dat ze hem bij play.com al hebben, maar heb hem hier nog niet in de winkel gezien.
quote:Als ik het spel had wel!!
Op maandag 10 november 2003 19:55 schreef jimjim1983 het volgende:
geinstalleerdiemand hier die morgen middag tegen mij durft te spelen? of zijn jullie bang?
quote:ik weet het nog niet, ik ga wel snel een nieuw online spel halen maar ik weet nog niet welke.
Op maandag 10 november 2003 21:14 schreef Guusie het volgende:[..]
Als ik het spel had wel!!
maare, ik heb het niet! Dus nee, ga je nog socom kopen?
quote:Ik heb ook UPC en haal nog niet eens 40 kbps
Op dinsdag 11 november 2003 12:54 schreef burku003 het volgende:
Wat is de snelheid in kbps die je nodig hebt om online te spelen ? Ik heb een kabel verbinding via UPC maar haal vaak met downloads maar 40 kbps..
quote:kbit of kbyte? 40kilobyte per seconde is voldoende, 40kilobit (5kilobyte) is echt veelste weinig en dan kan je nog beter gewoon via de telefoonlijn op internet...
Op dinsdag 11 november 2003 12:54 schreef burku003 het volgende:
Wat is de snelheid in kbps die je nodig hebt om online te spelen ? Ik heb een kabel verbinding via UPC maar haal vaak met downloads maar 40 kbps..
quote:ken ik niet
Op woensdag 12 november 2003 12:02 schreef Kontiki het volgende:
Nog meer mensen hier met Warhammer: Firewarrior? De online modus is erg leuk!
quote:Dat is altijd het 'probleem' aan het einde van het jaar, er komen dan zoveel leuke spellen uit
Op zaterdag 15 november 2003 11:35 schreef jimjim1983 het volgende:
wanneer komt XIII eigenlijk uit?
ik ga binnenkort een spel halen maar ik twijfel nog tussen NFS:underground, socom, XIII en Mario Kart double dash.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |