abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 12:58:34 #126
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_14028867
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 12:54 schreef burku003 het volgende:
Wel gelezen maar dat kon natuurlijk gebaseerd zijn op oude info, voordat ik geld ga uitgeven aan een netwerkappiedappie en een niet al te goedkoop spel wil ik wel zeker zijn natuurlijk... meneer smots zal wel een ingewijde zijn maar ik neem toch liever het zekere voor het onzekere. De boel is besteld, wat heb ik hier veel zin in zeg... ssx2 was mijn ps2 niet uit te rammen.
Vond SSX lastig te besturen, maar denk dat ik deel 3 wel ga kopen vanwege de online mogelijkheid. Maargoed, 31 oktober komt ie bij Play uit (SSX3). Dus nog even wachten

Ik wacht op Simpsons Hit & Run, maar dat duurt nog 2 weken

pi_14029081
Lastige besturing ? Vreemd, ik heb dat spel gekocht tegelijk met mijn ps2 en het was jaren geleden dat ik videospellen had gespeeld. Na SSX heb ik nog veel spellen gekocht maar deze vond ik toch zeker het meest speelbaar, ook qua besturing.. misschien handige (of overbodige) tip : je kunt het beste je linker pookje gebruiken en deze continu naar voren drukken, je kan dan je bochten heel mooi curven door gewoon naar links en rechts te schuiven, vanuit het midden is het pookje wel erg gevoelig.
- Computer games don't affect kids. I mean, if pacman affected us as kids, we'd all run around in darkened rooms munching pills and listening repetitive music. -
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 13:13:59 #128
4259 JK
pi_14029287
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 13:06 schreef burku003 het volgende:
Lastige besturing ? Vreemd, ik heb dat spel gekocht tegelijk met mijn ps2 en het was jaren geleden dat ik videospellen had gespeeld. Na SSX heb ik nog veel spellen gekocht maar deze vond ik toch zeker het meest speelbaar, ook qua besturing.. misschien handige (of overbodige) tip : je kunt het beste je linker pookje gebruiken en deze continu naar voren drukken, je kan dan je bochten heel mooi curven door gewoon naar links en rechts te schuiven, vanuit het midden is het pookje wel erg gevoelig.
Ik vind 'm heel langzaam gaan. je haalt geen hoge snelheid En met stunts vaak op mn bek. Ach ik oefen nog wel een keer goed.
pi_14029401
Heel veel truuks maken, zoveel mogelijk op ijs boarden en natuurlijk tactisch je adrenaline gebruiken voor meer speed.. dan ga je toch echt behoorlijk hard. Heb je wel al alle levels unlocked ?
- Computer games don't affect kids. I mean, if pacman affected us as kids, we'd all run around in darkened rooms munching pills and listening repetitive music. -
pi_14030785
Hallo meisjes!

Hej, ik heb een vraag..

Weten jullie waar ik een beetje mooie screens voor NFS : Underground kan vinden..

Ik zoek, maar ik kan niet vinden.. ja een paar hele rotte lowres plaatjes..

Alvast Bedankt.

woensdag 22 oktober 2003 @ 00:09:05 #131
4259 JK
pi_14043593
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 14:09 schreef LangeJan het volgende:
Hallo meisjes!

Hej, ik heb een vraag..

Weten jullie waar ik een beetje mooie screens voor NFS : Underground kan vinden..

Alvast Bedankt.

In mijn OPM2 blad die bij mij op de plee ligt ennuh kijk eens op Central Station, daar zijn vast wel foto's te vinden. En kom gewoon effe zaterdag ofzo langs bij me, dan kan je 'm spelen want dan heb ik namelijk de demo liggen.. samen met nog een shitload aan goeie demo's.

In elk geval schijnen alle races wel 's nachts te zijn dacht ik.

woensdag 22 oktober 2003 @ 00:10:52 #132
4259 JK
pi_14043635
edit
  woensdag 22 oktober 2003 @ 00:11:50 #133
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_14043653
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 14:09 schreef LangeJan het volgende:
Hallo meisjes!

Hej, ik heb een vraag..

Alvast Bedankt.

In het NFSU topic natuurlijk
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_14069515
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 00:11 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

In het NFSU topic natuurlijk

Ow haha, najah, ff kijken zo.

Ik heb nog wel een paar vraagjes..

Ik heb een ethernetadappie en een (dankzij JK) getweaked ADSL modem en een Sitecom 5-poorts switch..

Het modem zit op de switch en vanaf de switch gaat ie naar de PC en ook weer van de switch met 15 meter flatcable (UTP) naar de PS2.

Nu deed mijn PS2 niet online gaan, alleen als ik de kabel die op de PS2 moest aansloot op mijn PC deed mijn internet het wel gewoon. Dus de kable en de switch is goed..

Is er nog iets waar ik rekening mee moet houden??

Bij het er afhalen van de ethernetadappie en keek of die wel goed vast zat, leek de IDE aansluiting op dat ding los te zitten, lijkt me niet helemaal goed, of hoort dat zo?

pi_14071487
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 12:19 schreef HansvanOchten het volgende:
Hallo mensen,
Ik heb een probleem met me ps2 onlne setup.
Configuratie:
PC1 server, usb adsl 2 netwerkkaarten, XP
PC2 niks bijzonders, 98
PS2
Nu heb ik dus pc 1 met 2 netwerkkaarten aan de ps2 en andere pc gebonden.
Via een bridge verbind hij deze 2 aan elkaar.
Probleem is nu dat ik alleen met de ps2 online kan als beide pc's aanstaan.
Ligt dit aan de bridge (instellingen) of is er iets anders?
gebruik je op de ps2 als gateway het IP van de 1e pc of van de 2e?
  donderdag 23 oktober 2003 @ 15:19:49 #136
4259 JK
pi_14080781
Ik neem anders wel een klein tvtje mee, dat verrotte ding zonder SCART Moet je alleen effe je originele PS2 videokabel zoeken LangeJan!

Dan hangen we direct de modem aan de PS2 met de utpkabel die Sony meeleverde.

ENnuh nog effe half ontopic :

Ik heb Midnight Club 2 en FireWarrior !!!
Online Firewarrior is relaxt, weinig servers maar je maakt gewoon je eigen... MNC2 had geen servers Dan maar zelf een servertje... alleen je kan online niet alle auto's motoren direct rijden. Je moet ze eerst offline halen denk ik zo.

Gister ook nog even een THPS4 game gehost. Ik vraag me af, host je het nou op je eigen PS2 of op de server en dat je dan extra 'server' commando's in je menu hebt ? Ik denk zelf dat je dus zelf geen echte server thuis draait maar dat het online op een snel systeem gebeurd...

Wordt wel dikke pret als we het bij LangeJan goed aan de gang krijgen. Dat rare ding ziet gewoon geen netwerkverbinding.

pi_14081926
[quote]Op dinsdag 14 oktober 2003 11:40 schreef Smots het volgende:

[..]

Nog niet, maar reken er maar op dat je straks voor Everquest per maand mag afrekenen.

Hoelang blijft het dat je niet per maand voor hoeft te betalen en hoeveel zal je dan ongeveer gaan moeten betalen.
Zelf denk ik dat ze het niet kunnen doen dat je per maand zou moeten betalen. Bij x-box is het zo dat je een netwerkverbinding van microsoft heb, bij playstation heb je je eigen verbinding. Dus dan zouden ze je er niet af kunnen gooien als je niet zou betalen.

pi_14085660
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 15:19 schreef JK het volgende:
Ik neem anders wel een klein tvtje mee, dat verrotte ding zonder SCART Moet je alleen effe je originele PS2 videokabel zoeken LangeJan!

Dan hangen we direct de modem aan de PS2 met de utpkabel die Sony meeleverde.

ENnuh nog effe half ontopic :

Ik heb Midnight Club 2 en FireWarrior !!!
Online Firewarrior is relaxt, weinig servers maar je maakt gewoon je eigen... MNC2 had geen servers Dan maar zelf een servertje... alleen je kan online niet alle auto's motoren direct rijden. Je moet ze eerst offline halen denk ik zo.

Gister ook nog even een THPS4 game gehost. Ik vraag me af, host je het nou op je eigen PS2 of op de server en dat je dan extra 'server' commando's in je menu hebt ? Ik denk zelf dat je dus zelf geen echte server thuis draait maar dat het online op een snel systeem gebeurd...

Wordt wel dikke pret als we het bij LangeJan goed aan de gang krijgen. Dat rare ding ziet gewoon geen netwerkverbinding.

Ik ga het vanavond gewoon nog ff proberen!

Misschien toch ff mijn netwerkkaartje zelf op halfduplex zetten en bij de PS2 ook.

Ik vraag het nog maar een keertje.. hoort die IDE uitgang voor de PS2 HDD een beetje los te zitten? Of moet ie vast zitten.

donderdag 23 oktober 2003 @ 19:15:32 #139
4259 JK
pi_14086351
Je hebt mail LangeJan, de oplossing is al gevonden.
pi_14086982
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 03:45 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

gebruik je op de ps2 als gateway het IP van de 1e pc of van de 2e?

Dat is dus een klein probleem.
Nu staat ie op auto.
normaal:
netwerkaart 1 (pc1) 196.???????.1
netwerkaart 2 (pc2) 196.???????.2
netwerkkaart 3 (pc1) 196.??????.3
Gebruik ik dat als gateway netwerkkaart 3?
Built for Speed
pi_14094762
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 19:15 schreef JK het volgende:
Je hebt mail LangeJan, de oplossing is al gevonden.
ja, ik heb hem ontvangen thx! , misschien handig om even te vermelden in dit topic hoe we het zooitje aangesloten hadden, voor eventuele robelemen bij anderen?
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 11:05:18 #142
4259 JK
pi_14100164
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 00:07 schreef LangeJan het volgende:

[..]

ja, ik heb hem ontvangen thx! , misschien handig om even te vermelden in dit topic hoe we het zooitje aangesloten hadden, voor eventuele robelemen bij anderen?

Nee, die lezen maar de handleiding of gaan maar op het internet zoeken

In elk geval is het het beste om een ethernet modem te gebruiken die zelf kan inloggen op het ADSL netwerk. De nieuwe modems doen dat allemaal al geloof ik, de oude Alcatel Home ethernetmodem kan je tweaken zodat je nooit meer een VPN verbinding hoeft te maken...
Meer zeg ik niet

Ohja nog 1 ding wel. USB modem en PS2 is k*t met proxysoftware op de PC... weg doen die USB modem en koop een degelijk ethernetmodem.. bijv. zo'n 510 modem....

pi_14113890
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 00:09 schreef JK het volgende:

[..]

In elk geval schijnen alle races wel 's nachts te zijn dacht ik.

Kut, ik ben nachtblind
  zaterdag 25 oktober 2003 @ 02:04:56 #144
4259 JK
pi_14121113
Tering wat is FireWarrior kut om online te spelen zeg... lag lag lag.. niet normaal meer.. zou bijna zonde van mn geld zijn, had beter Soul Calibur 2 kunnen kopen
pi_14121489
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 02:04 schreef JK het volgende:
Tering wat is FireWarrior kut om online te spelen zeg... lag lag lag.. niet normaal meer.. zou bijna zonde van mn geld zijn, had beter Soul Calibur 2 kunnen kopen
ik merkte het net ja..

Kom je in dat level. zeg je dat je iedereen dood gaat maken..

Ben je zelf binnen 2 sec dood om dat een of andere laggende malloot een bom onder je voeten dropt..

Wat een kutspel

zaterdag 25 oktober 2003 @ 11:03:14 #146
4259 JK
pi_14122979
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 02:45 schreef LangeJan het volgende:

[..]

ik merkte het net ja..

Kom je in dat level. zeg je dat je iedereen dood gaat maken..

Ben je zelf binnen 2 sec dood om dat een of andere laggende malloot een bom onder je voeten dropt..

Wat een kutspel

Maar vergeet het * niet achter die gameserver he. Er staat bij 'If server is behind NAT/Firewall then connection problems may appear'.. dus ik moet eigenlijk nog even een goeie server vinden...

Maarja, voortaan niet meer zo impulsief een netwerkspel kopen dus. En met Midnight Club 2 wil ik die motoren hebben man, wat moet ik nou met snelle auto's.. oprotten daarmee ! Ik wil motoren!

Maar wat betreft Fire Warrior, ik denk dat als we 'm tegen elkaar zouden doen met goede verbindingen dat er dan niets aan de hand is. Er zijn altijd wel mensen die lag hebben maar dan verpesten ze het wel voor de rest. Want gister hadden dus veel mensen last van lag... ik had de game moeten hosten.. no lag

zaterdag 25 oktober 2003 @ 11:07:17 #147
4259 JK
pi_14123020
Oh en nog effe wat stoms.. die Twisted Metal Black Online. Misschien best een leuke titel online.. effe kort en snel racen en schieten... je krijgt 'm dus voor 55 euro samen met een netwerkadapter... en los issie dus 45 euro. Dan kan je toch veel beter die 10 euro meer neerleggen en je netwerkadapter dan voor bijv. 25 euro als nieuw weer doorverkopen? Heb je weer 15 euro winst... snap niet dat ze TWB:Online gewoon voor minder geld weg doen. Ik koop 'm als ie 30 euro gaat kosten....
pi_14123163
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 11:07 schreef JK het volgende:
Oh en nog effe wat stoms.. die Twisted Metal Black Online. Misschien best een leuke titel online.. effe kort en snel racen en schieten... je krijgt 'm dus voor 55 euro samen met een netwerkadapter... en los issie dus 45 euro. Dan kan je toch veel beter die 10 euro meer neerleggen en je netwerkadapter dan voor bijv. 25 euro als nieuw weer doorverkopen? Heb je weer 15 euro winst... snap niet dat ze TWB:Online gewoon voor minder geld weg doen. Ik koop 'm als ie 30 euro gaat kosten....
Wat nog vreemder is, is dat ie in de VS gratis is. Daar hoef je alleen een bonnetje wat bij je adapter zat in te vullen.
pi_14125135
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 11:21 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Wat nog vreemder is, is dat ie in de VS gratis is. Daar hoef je alleen een bonnetje wat bij je adapter zat in te vullen.

Dan denken ze zeker dat wij meer geld hebben dan de Amerikanen, dat is juist goed man!

Trouwens, hoe groot is de kans eigenlijk dat GT4 NIET online komt in europa..

Ik heb daar nl. ergens wat over opgevangen..

pi_14126017
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 13:38 schreef LangeJan het volgende:

[..]

Dan denken ze zeker dat wij meer geld hebben dan de Amerikanen, dat is juist goed man!

Trouwens, hoe groot is de kans eigenlijk dat GT4 NIET online komt in europa..

Ik heb daar nl. ergens wat over opgevangen..

GT4 voor 100% online in Europa. <---- feit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')