quote:
The Xbox, Cube and PC versions do look better than PS2, both appearing to have better colors, improved lighting and particle effects
Wat nu?
quote:eentje aanmaken werkt wel meestal
Op donderdag 16 oktober 2003 15:23 schreef HansvanOchten het volgende:
Hallo, net alles aangesloten en werkt.
Kom ik op central Station, krijg ik de mededeling dat ik geen central station id hebWat nu?
(serieus)
quote:Nog even en ik kom erbij.. hopelijk vandaag of morgen al.. kan niet wachten om te verliezen online !
Op donderdag 16 oktober 2003 15:36 schreef IrfieJ het volgende:
dat midnight club 2 is wel een lache spel om online te spelen .. maar idd weinig mensen..
Net lekker twisted metal gedaan. Loopt lekker en zit er wel rdelijk goed uit. Het is iigg fun!
Nog meer mensen hier die de game doen?
quote:Need for speed underground komt/is uit. dat gaat over getunede cars enzo..lijkt me wel leuk..
Op donderdag 16 oktober 2003 16:50 schreef Anti-Dajjal het volgende:
Wanneer komt voor de PS2, The Fast And The Furious nou eens een keertje uit?
ben helemaal geen racer maar me broertje wel.. kheb hier stuk of 10 autorace spellen vind er geen reet aan.. geef mij maar een goede adventure of beat'm up.. vind ik veel leuker.
quote:is niet nodig.. er is GT1 , GT2 en GT3.. en als je even wacht is nr 4 er ook zo
Op donderdag 16 oktober 2003 16:50 schreef Anti-Dajjal het volgende:
Wanneer komt voor de PS2, The Fast And The Furious nou eens een keertje uit?
quote:je hebt de netwerkadapter nodig en het cdtje.. anders kom je niet online..
Op vrijdag 17 oktober 2003 06:01 schreef Hertog_Martin het volgende:
heb je nou echt zon heel pakketje nodig of is breedbandadapter en breedbandverbinding genoeg?
quote:Ja en een code.. Die zit dan bij de cd
Op zondag 19 oktober 2003 15:20 schreef IrfieJ het volgende:[..]
je hebt de netwerkadapter nodig en het cdtje.. anders kom je niet online..
quote:Hebbie hem al?
Op donderdag 16 oktober 2003 15:49 schreef JK het volgende:[..]
Nog even en ik kom erbij.. hopelijk vandaag of morgen al.. kan niet wachten om te verliezen online !
quote:Nee, maandag of dinsdag hoop ik. Beetje langzame levering he uit Engeland.. maarja scheelt wel weer veel euro's. Al zag ik Fire Warrior bijv. al liggen voor 49,95 ofzo.. scheelt 7 euro met het buitenland. Die euro per dag extra had me dan niets uitgemaakt. Maarja, had 'm al besteld.
Op zondag 19 oktober 2003 17:07 schreef Guusie het volgende:[..]
Hebbie hem al?
Maar das mooi, want het weer wordt toch waterkoud deze week. Zit ik mooi binnen achter de PS2.
quote:Hoeveel netwerkverbindingen heb je?
Op maandag 20 oktober 2003 12:19 schreef HansvanOchten het volgende:
Hallo mensen,
Ik heb een probleem met me ps2 onlne setup.
Configuratie:
PC1 server, usb adsl 2 netwerkkaarten, XP
PC2 niks bijzonders, 98
PS2
Nu heb ik dus pc 1 met 2 netwerkkaarten aan de ps2 en andere pc gebonden.
Via een bridge verbind hij deze 2 aan elkaar.
Probleem is nu dat ik alleen met de ps2 online kan als beide pc's aanstaan.
Ligt dit aan de bridge (instellingen) of is er iets anders?
[Dit bericht is gewijzigd door Fathom op 20-10-2003 14:19]
quote:Engeland
Op zondag 19 oktober 2003 23:24 schreef JK het volgende:[..]
Nee, maandag of dinsdag hoop ik. Beetje langzame levering he uit Engeland.. maarja scheelt wel weer veel euro's. Al zag ik Fire Warrior bijv. al liggen voor 49,95 ofzo.. scheelt 7 euro met het buitenland. Die euro per dag extra had me dan niets uitgemaakt. Maarja, had 'm al besteld.
Maar das mooi, want het weer wordt toch waterkoud deze week. Zit ik mooi binnen achter de PS2.
quote:Het zit op de kanaal eilanden, dus lagere/geen belasting dus goedkoper. Speed Kings kost daar 27 euro en hier nog 45 euro. Gewoon www.play.com , over het algemeen altijd goedkoper dan Nederland.
Op maandag 20 oktober 2003 14:47 schreef Guusie het volgende:[..]
Engeland
daar is het meestal veel en veel duurder dan hier.. welke site gebruik je? ik neem aan dat je ze vanaf een site haalt...
![]()
quote:2 dus, 1 pc 1 ps2
Op maandag 20 oktober 2003 14:17 schreef Fathom het volgende:[..]
Hoeveel netwerkverbindingen heb je?
quote:De rate? Bedoel je de koers? Laatst toen ik bestelde was 1 pond 1,42 euro.
Op maandag 20 oktober 2003 15:36 schreef Guusie het volgende:
hmmz.. zie allemaal ponden.. ponden vind ik nooit leuk zijn zo duurweet je misschien ook de rate anders ga ik wel even zoeken
quote:Ja die gaat online. Staat wel meer niet op Play. Midnight Club 2 kan ook niet op het netwerk volgens Play
Op dinsdag 21 oktober 2003 12:29 schreef burku003 het volgende:
Ik kan nergens terug vinden dat SSX3 ook online gespeeld kan worden, op play.com staat er niets over bij. Kan iemand hier misschien uitsluitsel geven ?
De openingspost van Smots zeker niet gelezen,hmm?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |