abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 oktober 2003 @ 18:09:31 #26
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_13669354
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 17:53 schreef Guusie het volgende:

[..]
Motor altijd in de schuur. PS2 non-stop aan

No way Vind motorrijden net wat leuker dan PS2
Maar als het spekglad is, is een keuze gauw gemaakt.
pi_13669407
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 18:09 schreef JK het volgende:

[..]

No way Vind motorrijden net wat leuker dan PS2
Maar als het spekglad is, is een keuze gauw gemaakt.

dan word het motorrijden he!
  maandag 6 oktober 2003 @ 12:27:19 #28
4259 JK
pi_13685778
Loopt wel storm he, dit topic !!!
Denk dat Sony nog wel wat meer mag adverteren.. the world vs you..
pi_13695730
nee joh JK iedereen is aan het gamen, geen tijd meer voor fok
pi_13696037
Word DNAS ook toegepast voor te surfen? Of is dit enkel en alleen voor games?
  maandag 6 oktober 2003 @ 21:58:03 #31
4259 JK
pi_13700369
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 19:15 schreef interp het volgende:
Word DNAS ook toegepast voor te surfen? Of is dit enkel en alleen voor games?
Volgens mij kan je niet eens surfen op de PS2, althans, niet via de netwerk disc... denk dat ze daar nog een browser cd voor moeten maken DNAS wordt in elk geval wel gebruikt om Central Station te bereiken...
pi_13701139
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 21:58 schreef JK het volgende:

[..]

Volgens mij kan je niet eens surfen op de PS2, althans, niet via de netwerk disc... denk dat ze daar nog een browser cd voor moeten maken DNAS wordt in elk geval wel gebruikt om Central Station te bereiken...

Eindelijk
Maar met netwerk disc moet je normaal kunnen surfen mits je naar een ander ip gaat dan Central Station, ondersteunt flash/java etc.
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 10:13:18 #33
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_13707540
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 21:58 schreef JK het volgende:

[..]

in theorie is het mogelijk om met je PS2 over het WWW te surfen.
kijk maar eens op www.brookfresh.co.uk
ik heb het zelf een keer geprobeerd, en het werkte
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 11:37:50 #34
4259 JK
pi_13709356
Ze moeten gewoon een bijna gratis disc leveren met een browser zonder IP adressen te hoeven invullen. Daarnaast software om via de Eyetoy te kunnen ' bellen' naar elkaar zodat je elkaar kan zien en met elkaar kan lullen... moet kunnen...
  woensdag 8 oktober 2003 @ 15:32:08 #35
4259 JK
pi_13741328
Ik ga een toetsenbord kopen voor de PS2... moet USB zijn. Nu zie ik m bij mediamarkt voor 40 euro van Datel.. maar bij Mycom is er een Cherry keyboard voor 18 euro.. is ook USB... die moet toch ook werken?

Gister weer gelachen met Tony 4... echt mooi met z'n allen skaten Alleen merk wel dat ik meer moet oefenen. Maarja al die kiddo's doen het de hele dag.... ik alleen als ik tijd heb na mn fulltime baan

Maargoed, hoeveel Fokkers hebben een netwerkadapter? 3 ofzo ?

pi_13744070
nouw ikke iig, ik ga ook ff eerst kijken of ik een gewoon usb toesteboordje er kan inpluggen.... daar heb ik er namelijk zat van.. en ik word tamelijk gek van dat socom gechat... dat je de heletijd naar de letter moet gaan.. maarja.. je moet er iets voor over hebben
  woensdag 8 oktober 2003 @ 17:32:22 #37
10785 Smots
pi_13744648
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 15:32 schreef JK het volgende:
Ik ga een toetsenbord kopen voor de PS2... moet USB zijn. Nu zie ik m bij mediamarkt voor 40 euro van Datel.. maar bij Mycom is er een Cherry keyboard voor 18 euro.. is ook USB... die moet toch ook werken?

Gister weer gelachen met Tony 4... echt mooi met z'n allen skaten Alleen merk wel dat ik meer moet oefenen. Maarja al die kiddo's doen het de hele dag.... ik alleen als ik tijd heb na mn fulltime baan

* Smots steekt zijn hand op
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_13748059
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 15:32 schreef JK het volgende:
Slomy meld zich ook. Speel wel alleen maar Socom online. Mijn volgende online spel wordt denk ik pas NFS:Underground.
......
  woensdag 8 oktober 2003 @ 20:00:23 #39
4259 JK
pi_13748328
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 17:07 schreef Guusie het volgende:
nouw ikke iig, ik ga ook ff eerst kijken of ik een gewoon usb toesteboordje er kan inpluggen.... daar heb ik er namelijk zat van.. en ik word tamelijk gek van dat socom gechat... dat je de heletijd naar de letter moet gaan.. maarja.. je moet er iets voor over hebben
Okee, 4 fokkers dus al incl. moi
Binnenkort LangeJan ook effe eentje aansmeren...

Maaruh Guussie kan je dat vanavond nog even checken of een gewoon USB bordje werkt ? Want ik ga morgen richting Mediamarkt en kom ook nog bij Mycom in de buurt... USB is USB zou ik zeggen... de EyeToy kan je immers ook op de PC aansluiten, het is alleen dat er geen drivers voor te krijgen zijn. Al denk ik dat ze met den QuickMessenger cam van Logitech wel overeen zouden komen (de drivers)...

Ik zit te wachten op mn loon dan kan ik effe wat netwerktitels gaan kopen... hmm nog 3 weken wachten :X Met mn creditcard zal ik es effe wat titeltjes gaan bestellen Effe op Play rondsnuffelen straks...

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 8 oktober 2003 @ 20:19:50 #40
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_13748901
En ik heb vandaag wireless met een PS2 online socom zitten spelen

Binnenkort in de winkel

pi_13749197
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 20:00 schreef JK het volgende:

[..]

Okee, 4 fokkers dus al incl. moi
Binnenkort LangeJan ook effe eentje aansmeren...

Maaruh Guussie kan je dat vanavond nog even checken of een gewoon USB bordje werkt ? Want ik ga morgen richting Mediamarkt en kom ook nog bij Mycom in de buurt... USB is USB zou ik zeggen... de EyeToy kan je immers ook op de PC aansluiten, het is alleen dat er geen drivers voor te krijgen zijn. Al denk ik dat ze met den QuickMessenger cam van Logitech wel overeen zouden komen (de drivers)...

Ik zit te wachten op mn loon dan kan ik effe wat netwerktitels gaan kopen... hmm nog 3 weken wachten :X Met mn creditcard zal ik es effe wat titeltjes gaan bestellen Effe op Play rondsnuffelen straks...

Sorry kan vandaag niet, maar zal vrijdag even kijken of het lukt dan misschien... ik denk eerlijk gezegd niet, zijn best oude toestenborden.. nawja oud.. wat je oud kan noemen..
  woensdag 8 oktober 2003 @ 20:39:06 #42
4259 JK
pi_13749473
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 20:29 schreef Guusie het volgende:

[..]

Sorry kan vandaag niet, maar zal vrijdag even kijken of het lukt dan misschien... ik denk eerlijk gezegd niet, zijn best oude toestenborden.. nawja oud.. wat je oud kan noemen..

Hmmm ja maar USB voor PS2 is volgens mij echt niet anders joh... waarom zouden ze een andere USB standaard nemen.. het is dat ik hier alleen PS/2 toetsenborden heb
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 8 oktober 2003 @ 20:41:13 #43
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_13749530
Niemand impressed dat ik wireless online socom heb zitten spelen vandaag?

woensdag 8 oktober 2003 @ 20:43:25 #44
10785 Smots
pi_13749596
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 20:41 schreef Swetsenegger het volgende:

Ongetwijfeld
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 8 oktober 2003 @ 20:44:49 #45
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_13749636
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 20:43 schreef Smots het volgende:

[..]

Ongetwijfeld

Een absolute innovatie. Kan niemand zeggen. En niemand is ernstig onder de indruk met uitroepen als "WOW! vertel vertel vertel Swets"

Moeilijk publiek die PS2 gamers

woensdag 8 oktober 2003 @ 20:46:42 #46
8372 Bastard
Persona non grata
pi_13749688
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 20:41 schreef Swetsenegger het volgende:

Kheb het van de week gewoon met plugged gespeeld.. en het viel me zwaar tegen dat ps2 online gebeuren.
The truth was in here.
  woensdag 8 oktober 2003 @ 20:47:23 #47
4259 JK
pi_13749701
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 20:44 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Een absolute innovatie. Kan niemand zeggen. En niemand is ernstig onder de indruk met uitroepen als "WOW! vertel vertel vertel Swets"

Moeilijk publiek die PS2 gamers

Vind het mooier als je er nog een UPS aan hangt en daar de PS2 en een tv op hangt... dan ben je pas ECHT wireless... ik hoef geen wireless setje, de kabels lagen hier toch al een jaar te wachten op de PS2 adapter (of een andere PC)
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 8 oktober 2003 @ 20:49:23 #48
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_13749751
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 20:47 schreef JK het volgende:

[..]

Vind het mooier als je er nog een UPS aan hangt en daar de PS2 en een tv op hangt... dan ben je pas ECHT wireless... ik hoef geen wireless setje, de kabels lagen hier toch al een jaar te wachten op de PS2 adapter (of een andere PC)

Maar ja, er zijn zat mensen welke graag wireless zouden connecten met internet. nu kan dat nog niet met een playstation of Xbox. Binnenkort dus wel
-edit- en een UPS is alleen een back-up om ervoor te zorgen dat je server netjes afsluit en geen data verliest.
Het is geen noodstroom voorziening.
  woensdag 8 oktober 2003 @ 20:52:16 #49
4259 JK
pi_13749822
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 20:49 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Maar ja, er zijn zat mensen welke graag wireless zouden connecten met internet. nu kan dat nog niet met een playstation of Xbox. Binnenkort dus wel
-edit- en een UPS is alleen een back-up om ervoor te zorgen dat je server netjes afsluit en geen data verliest.
Het is geen noodstroom voorziening.

Er zullen er vast wel zijn die het graag willen, maar dat zijn meer de mensen die het voor de 'leuk' willen hebben... even stoer doen voor de andere mensen dat ze net even wat anders hebben dan de rest

Ennuh UPS is idd voor netjes afsluiten, maar je kan 'm natuurlijk ook gebruiken als noodstroom voorziening... voor een paar minuten

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 8 oktober 2003 @ 21:07:08 #50
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_13750203
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 20:52 schreef JK het volgende:

[..]

Er zullen er vast wel zijn die het graag willen, maar dat zijn meer de mensen die het voor de 'leuk' willen hebben... even stoer doen voor de andere mensen dat ze net even wat anders hebben dan de rest

Voor de leuk?
Welnee, juist puur voor het gemak.
Zoon heeft een playstation op zijn kamer, router hangt in de meter kast.
Meters kabel trekken, gaten boren.

Of wireless connecten?
[/quote]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')