quote:whahaha lamenielache
Op zondag 5 oktober 2003 13:01 schreef UniversalNation het volgende:
alleen de paus rukt niet
[edit]
hoewel ondetussen mischien niet meer maar niet gedaan ...
Wat natuurlijk wel geil is samen met je vriendin masturberen en dan naar elkaar kijken.
Vrouwen wel, die doen daar toch altijd moeilijk over, dat heeft geen naam. In den beginne (als je ze net leert kennen) dan masturbeert er geen een, dat durven ze pas toe te geven als je ze echt al goed kent. Triest geleuter.
Het is niet zo dat masturbatie ruim bepraat wordt in mijn vriendenkring maar er wordt wel normaal over gesproken ja. Kreten als 'ik ga maar eens aan mn fluit trekken' vliegen dan ook regelmatig door ons huis, los van het feit of er al dan niet vrouwelijke huisgenoten aanwezig zijn. Die zie je dan trouwens altijd leuk verlegen naar de grond kijken. Ja voor meisjes is het toch nog iets heel engs
quote:Ik zou zeggen: moet ik je helpen?
Op dinsdag 7 oktober 2003 14:54 schreef Kamphuys het volgende:
Kreten als 'ik ga maar eens aan mn fluit trekken' vliegen dan ook regelmatig door ons huis, los van het feit of er al dan niet vrouwelijke huisgenoten aanwezig zijn. Die zie je dan trouwens altijd leuk verlegen naar de grond kijken. Ja voor meisjes is het toch nog iets heel engs
quote:Nee, ze betasten zichzelf alleen met twee handen.
Op woensdag 1 oktober 2003 20:20 schreef toska het volgende:
Vrouwen masturberen niet.
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 20:21 schreef astridje het volgende:[..]
Nee, ze betasten zichzelf alleen met twee handen.
quote:mij mag je wel helpen
Op dinsdag 7 oktober 2003 20:04 schreef Daphne85 het volgende:[..]
Ik zou zeggen: moet ik je helpen?
![]()
ff serieus, no taboos here ik ruk me suf, maar nu even niet
ik hou voor mezelf een 40 days 40 nights wedstrijd. of 't gaat lukken is een ander verhaal
quote:geil
Op dinsdag 7 oktober 2003 20:21 schreef astridje het volgende:[..]
Nee, ze betasten zichzelf alleen met twee handen.
Hoe dat komt? Wellicht een kwestie van opvoeding?
Hoe dan ook, lekker leven en laten leven. Mensn worden r niet meer of minder door.
quote:Is dat zo
Op woensdag 1 oktober 2003 18:30 schreef afhrodite het volgende:
Meisjes praten daar echt nooit over! Jah wel soms over wat je met je vriend hebt gedaan, maar meisjes praten samen echt nooit over masturberen... maar ik ken heel veel jongens die het daar gwoon over hebben, daarnaa een geintje maken en idd gewoon weer doorlullen...
Nooit ?
Dat zie je verkeerd . Die meiden zijn er wel, jij kent ze alleen niet. Ofwel: tegen jou praten ze er misschien niet over.
Dat het gemiddeld genomen een taboe is, mee eens. In mijn vriendenkring niet .
quote:Kan me niet voorstellen dat 17% van de vrouwen niet masturbeert. Zal dat aan de opvoeding liggen ofzo? Schaamtegevoel gekweekt oid?
Op donderdag 2 oktober 2003 20:45 schreef Daphne85 het volgende:
98% van de mannen en (ik geloof) 83% van de vrouwen masturberen regelmatig...
quote:hoe hebben ze dat onderzoek gehouden? Vast niet op straat aan iedereen gevraagd
Op donderdag 2 oktober 2003 20:45 schreef Daphne85 het volgende:
98% van de mannen en (ik geloof) 83% van de vrouwen masturberen regelmatig...
quote:Ik denk dat je vergeet dat we in Nederland ook nog een heleboel vrouwen hebben met een andere cultuur en religie die misschien niet eens weten wat zij onder hun rokken hebben...
Op zaterdag 3 januari 2004 03:01 schreef scanman01 het volgende:[..]
Kan me niet voorstellen dat 17% van de vrouwen niet masturbeert. Zal dat aan de opvoeding liggen ofzo? Schaamtegevoel gekweekt oid?
Niet masturberen lijkt me eigenlijk ongezond en een teken dat er toch iets niet in orde is.
(Gokje eigenlijk, probeer ook maar wat...)
quote:Och, mijn vriendin heeft nog nooit gemasturbeerd, gewoon omdat ze 't nix aan vindt in d'r eentje... Kan niet zeggen dat ze niet in orde is ofsow en de seks is er niet minder om.
Op zaterdag 3 januari 2004 03:01 schreef scanman01 het volgende:[..]
Kan me niet voorstellen dat 17% van de vrouwen niet masturbeert. Zal dat aan de opvoeding liggen ofzo? Schaamtegevoel gekweekt oid?
Niet masturberen lijkt me eigenlijk ongezond en een teken dat er toch iets niet in orde is.
quote:Dat is toch vreemd. Masturberen en vooral het klaarkomen daarna is toch erg lekker, dus vreemd dat ze dat niet doet dan. Als iemand niet masturbeert is dat vaak omdat ze het raar of vies vinden om het bij zichzelf te doen. En dat bedoel ik dus met dat er dan iets niet helemaal goed is.
Op zaterdag 3 januari 2004 14:36 schreef Norckon het volgende:[..]
Och, mijn vriendin heeft nog nooit gemasturbeerd, gewoon omdat ze 't nix aan vindt in d'r eentje... Kan niet zeggen dat ze niet in orde is ofsow en de seks is er niet minder om.
quote:lol, wij allemaal.
Op zaterdag 3 januari 2004 15:42 schreef guuswandelaar het volgende:
ik zit nu te rukken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |