quote:volgens mij lag dat 83% wel wat lager, en ik behoor tot de 98%. Ik geef gewoon toe, dat het een taboe is vink wel vreemd :/
Op donderdag 2 oktober 2003 20:45 schreef Daphne85 het volgende:
98% van de mannen en (ik geloof) 83% van de vrouwen masturberen regelmatig...
quote:das geen taboe, das gewoon ziek
Op zaterdag 4 oktober 2003 20:17 schreef Yamyam het volgende:
Volgensmij zijn er echt wel grotere taboes dan masturbatie hoor. Wat dacht je van necrofilie, pedofilie, sex met dieren, verliefd worden op bejaarden als jong persoonzijnde (weet de naam ff niet meer), dromen over seks met mensen die je kent, je familie, ed, allerlei perversiteiten, werken als prostituee, dus nee lijkt me niet. Ik ben zelf trouwens bereid om overal over te praten. Jammer dat als je hier bv een discussie over necrofilie zou beginnen je alleen maar stompzinnige reacties zult krijgen.
quote:Daar heb ik inderdaad nog weinig mensen openlijk voor uit horen komen.
Op zaterdag 4 oktober 2003 20:17 schreef Yamyam het volgende:
Volgensmij zijn er echt wel grotere taboes dan masturbatie hoor. Wat dacht je van necrofilie, pedofilie, sex met dieren, verliefd worden op bejaarden als jong persoonzijnde (weet de naam ff niet meer), dromen over seks met mensen die je kent, je familie, ed, allerlei perversiteiten, werken als prostituee, dus nee lijkt me niet. Ik ben zelf trouwens bereid om overal over te praten. Jammer dat als je hier bv een discussie over necrofilie zou beginnen je alleen maar stompzinnige reacties zult krijgen.
hehe, zeg tim jonge moet je es luisteren, ik was gister weer in het mortuarium, daar lag me toch een verrektes lekker lijk, dus ik heb die eens even flink vannnuuuuh ... hahaha, ja dat was me een geile stoot zeg.
hoor je weinig
quote:is ook niet het eerste waar je aan denkt als iemand je naar jouw grootste taboe vraagt omdat de gemiddelde mens het ook niet doet
Op zaterdag 4 oktober 2003 21:44 schreef GWD het volgende:[..]
Daar heb ik inderdaad nog weinig mensen openlijk voor uit horen komen.
hehe, zeg tim jonge moet je es luisteren, ik was gister weer in het mortuarium, daar lag me toch een verrektes lekker lijk, dus ik heb die eens even flink vannnuuuuh ... hahaha, ja dat was me een geile stoot zeg.
hoor je weinig
op een forum als dit zal ik ook niet uitgebreid over masturberen praten maar irl of op msn doe ik er cker niet moeilijk over
quote:jouw reactie bewijst maar weer dat het dus wel taboe is.
Op zaterdag 4 oktober 2003 21:02 schreef Salie het volgende:[..]
das geen taboe, das gewoon ziek
maar masturberen is toch verboden in bepaalde religies, dat zal mogelijk ook uitmaken bij zo'n onderzoek.
quote:dat zou hem zn leven kosten als ik t journaal mag geloven
Op zondag 5 oktober 2003 13:01 schreef UniversalNation het volgende:
alleen de paus rukt niet
quote:open er een topic over
Op zondag 5 oktober 2003 17:43 schreef Lurcker het volgende:
hey, hallo, ik ruk me
quote:
Vrouwen hebben overigens minder moeite met het bespreken van erectieproblemen dan mannen.
LOL ..ik wist niet dat die van mij ook omhoog kon gaan
*kijkt zoekend naar beneden..ziet niks alleen*
(heeft ie zich soms verstopt )
Waarom het voor vrouwen zo'n taboe is weet ik ook niet.. je ziet vaak genoeg wel de (terechte) opmerking dat als je als man vrouw zou zijn je der niet vanaf zou kunnen blijven.
Ik denk dat als je vrouwen in het lichaam van een man zou stoppen ze ook al snel met masturberen zouden beginnen trouwens. Ook als ze dat eerst niet deden
Is het beste tijdverdrijf dat er is.
Beweer het tegendeel en jok.
quote:*helemaal mee eens is en toevoegt dat het GRATIS is en een heelijk slaapmutsje.
Op zondag 5 oktober 2003 22:22 schreef Captain_Chaos het volgende:
Wat een benauwd gedoe zeg.Is het beste tijdverdrijf dat er is.
Beweer het tegendeel en jok.
Amen
quote:Maar ik denk wel dat kontneuken ook iets minder vaak gedaan wordt dan masturberen
Op maandag 6 oktober 2003 18:37 schreef lammegiraf het volgende:
grootste taboe? meer nog dan kontneuken? ik betwijfel het.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |