abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13550293
De provider van een site die ik onderhoud heeft besloten om een fire-wall ofzo rond de ftp-server te bouwen oid, in ieder geval het komt erop neer dat hij geen ongeregistreerde ip-adressen meer wil laten inloggen op de ftp-server. Ik moet dus mijn ip-adres laten registreren.

Nu zit ik nog met modem-dialup connection te internetten, dus ik zeg "maar ik heb geen vast ip/uitzondering maken/range mijn inbel provider/ anything ?"
"Jammer" is het enige antwoord.

Nu is de enige manier om de page te updaten, de files naar de computer van iemand anders te sturen, die het dan voor mij upload. Als hij tijd heeft/er is/...
Flink kut dus, zeker omdat ik php-sql paginas altijd direct wil kunnen uitproberen.

Goed om lang verhaal kort te maken;

Kan ik via een omweg toch inloggen op de ftp-server ? Ofwel door een ander vast ip-adres aan te kunnen nemen (die ik kan laten registreren), ofwel door gebruik te maken van de computer van een derde ofzo?

thnx by 4baat

pi_13550321
webftp programme installeren op je webspace.
pi_13550334
Je kan via een proxyserver blijven connecten , en zodoende heb je altijd maar 1 IP.
-------------------------------------
pi_13550340
Wat ik zou doen, is de server waar je naar upload nabouwen op je eigen pc en alles in één keer updaten zodra diegene er tijd voor heeft. Zo weet je zeker of het werkt; maar omzeilen kan zo niet
pi_13550347
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 18:03 schreef Roonaan het volgende:
webftp programme installeren op je webspace.
natuurlijk !! Dat ik daar zelf nie opgekomen ben!

Thanks

pi_13550348
Offtopic: Betaal je voor die dienst? Waarom verandert de provider ineens de boel, zonder haar klanten tegemoed tekomen?

Ontopic: Zoek een provider met shell-toegang zoals XS4All, dan kan je de boel vanaf de shell uploaden.

Hier Karen, ik doe wat ik doe
Ik ben een losbol, yeah baby, je m'en fou
Ik hou van koetjes en kleurtjes op m'n snuit
Maar zie de schoonheid diep onder je huid
pi_13550402
ff apache en php op je eigen PC zetten dan kan je zo ook op je eigen PC testen
google search: phpdev
[url=http://www.06ringtones.nl]06ringtones.nl[/url]
pi_13550469
anders maak je in php een upload scriptje
  dinsdag 30 september 2003 @ 18:33:08 #9
3280 Wekko
Zoek het plaatje!
pi_13551032
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 18:03 schreef gellow het volgende:
Je kan via een proxyserver blijven connecten , en zodoende heb je altijd maar 1 IP.
Dit lijkt me wel de makkelijkste optie ja. De meeste providers hebben zelf al een goede proxy server, ff op de site van je provider kijken dus.
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')