quote:Man ik hou van een goede pit, maar dit zal je toch maar gebeuren. Zoiezo, een show op de derde verdieping van een appartementencomplex,...?
MOW-zine.com :
Our regards go out to the family and friends and to everyone who attended the Death By Stereo show where several people were injured and a one kid died.Below is a copy/paste of a US website:
A Virginia Tech student died and 5 other people were injured after falling out of a third floor apartment window. Blacksburg police received the call just after 10:00 p.m. They say more than 50 people had gathered inside an apartment on Harrell Street to listen to live bands. During the show, some people in the crowd were slam dancing. That pushed the victims into a window that broke out. They fell approximately 20 feet and landed on a concrete patio. 19 year old Daniel James Martin of Emerald Isle, North Carolina later died at Montgomery Regional Hospital. 21 year old James Michael Kontkanen of Manassas Park was airlifted to Roanoke Memorial Hospital where he is in critical condition. The other four victims were taken to Montgomery Regional Hospital.
dat is vragen om problemen...
pitjuh bouwen is leuk, maar goed, je gaat toch ook niet bij een concert van K3 trashen!?
alhoewel....ik heb verhalen gehoord
quote:Hahaha nee, maar stel je voor. hoe vet zou dat zijn,....
Op dinsdag 30 september 2003 16:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Organiseert Mojo veel concerten in appartementen dan?
wel vaag dat zon raam dan breekt of dat niemand het is opgevallen...
En jah op de 3e verdieping in een appartement een metal feestje houden? vragen om problemen.
Ben afgelopen weekend 2 keer naar Stretch arm strong geweest )arnhem en leuven). Waren te gekke shows, maar ook ik zit onder de blauwe plekken en schrammen. Een gast had zijn knieschijf aan de zijkant van zijn been zitten. Denk ook niet dat je deze shows moet vergelijken met Mojo hoor
Maar goed, een dode is natuurlijk ff wat extremer. Maar ja kan ook gebeuren natuurlijk!
quote:Vind ik niet, je moet gewoon niet uit het raam vallen.
Op dinsdag 30 september 2003 16:25 schreef metallicattim het volgende:
En jah op de 3e verdieping in een appartement een metal feestje houden? vragen om problemen.
quote:Damn zeg...
Op dinsdag 30 september 2003 16:18 schreef Thomasumo het volgende:
Voor die genen die de mojo verboden te ver vonden gaan:
[..]Man ik hou van een goede pit, maar dit zal je toch maar gebeuren. Zoiezo, een show op de derde verdieping van een appartementencomplex,...?
Bij menigeen shows is er daarom ook een limiet van mensen die binnen kunnen.
quote:Tell me about it, ik heb ooit de headliner van een festival (EHCP) moeten missen voor een spoed bezoekje an de tandarts. Maar stel je voor de grap eens voor. Een wall of death richting een groot raam, das wel erg hardline mosh!
Op dinsdag 30 september 2003 16:26 schreef StretchArmStrong het volgende:
Ghehehe, dit soort shows (emocore metalcore hardcore) zijn ook geen "mosjpits" zoals jij dat zegt hoor. Hier gebeuren andere dingen.Ben afgelopen weekend 2 keer naar Stretch arm strong geweest )arnhem en leuven). Waren te gekke shows, maar ook ik zit onder de blauwe plekken en schrammen. Een gast had zijn knieschijf aan de zijkant van zijn been zitten. Denk ook niet dat je deze shows moet vergelijken met Mojo hoor
![]()
Maar goed, een dode is natuurlijk ff wat extremer. Maar ja kan ook gebeuren natuurlijk!
Conclusie, Moshen is niet dodelijk, mits goed gedaan.
Ik sta niet vaak in de pit omdat ik liever vooraan sta bij de artiesten.
Maar als het niet echt een favo bands is van mij, maar toch relaxte muziek, dan vind je mij wel in de moshpit.
Death by Stereo.
Letterlijk death. Super.
En moshen is koel.
Maar niet als je naar beneden flikkert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |