Mits trioquote:Op maandag 3 juli 2006 22:21 schreef Poedel het volgende:
Mijn vriend is bi, en ik zou het best spannend vinden om hem met een andere man samen te zien.![]()
2 mannen met elkaar bezig heeft wel iets vind ik..![]()
Ik moet nu echt stoppen met drinken en gaan slapen aangezien ik over 4 uur moet beginnen met werken....want ik begin teveel te vertellenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 04:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat is er mis met bi-mannen![]()
Kan toevallig wel gezellig zijn, mits in trio vorm vind ik![]()
Mja dat hoeft echt niet perséquote:Op maandag 3 juli 2006 23:06 schreef thaleia het volgende:
Het moet wel twee aantrekkelijke mannen betreffen, maar dan: zeker! Denk alleen dat je niet gauw twee mannen zo gek krijgt. Als man twee vrouwen zover krijgen lijkt me makkelijker.
inderdaad dat vind ik nou ook!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 04:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
Volgens mij weinig mis mee hoor. Als alle partijen er van genieten geen probleem lijkt me.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 04:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
En je woont in de buurtquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:20 schreef badlittlegirl het volgende:
Mijn man is bi... maar toch wil hij het niet...hij is te jaloers.
Hij word al gek bij het idee dat er een ander aan me zit.
Jammer want het is een van m'n fantasieen.![]()
Deal...jij mag mee doenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:31 schreef Virgin het volgende:
ik vind 2 mannen die het met elkaar doen geil zolang ik maar mee mag doen![]()
![]()
Nee hoor een trio is mij zoveel mogelijk verwennenquote:Op woensdag 1 oktober 2003 13:50 schreef sniker het volgende:
veel homo's doen niet eens aan anale sex
en dat weet ik uit onderzoeken en uit persoonlijke gesprekken met homo's
en futuregirl da vind ik wel heel erg egoistisch klinken als je een trio doet met 2 mannen mogen ze niet aan elkaar zitten alleen aan jouw dat is dan toch gewoon aan hun zeluf om te bepalen
een trio is toch een samenspel van 3 mensen ongeacht sexe
Wat zij zegt. ( Behalve het trio-gedeeltequote:Op zondag 9 juli 2006 16:28 schreef -babydoll- het volgende:
Trio lijkt me helemaal niets. Twee mannen bezig is wel okmaar dan niet anaal
quote:Op zondag 9 juli 2006 19:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wat zij zegt. ( Behalve het trio-gedeelte, alhoewel trio alleen met nog een vrouw erbij, niet 2 mannen
)
En ik wou nog even zeggen: 2 mannen die zoenen/vrijen![]()
Nee, niet mijn idee van sexy... Doe mij maar gewoon een leuke vent helemaal voor mij alleenquote:Op dinsdag 30 september 2003 11:52 schreef BEAUCHAMP het volgende:
Maar wat vinden vrouwen van twee mannen die met elkaar bezig zijn? Ook al dan niet in een trio met die ene vrouw?
dat is niet de vraag, hèquote:Op zondag 9 juli 2006 20:12 schreef zoalshetis het volgende:
ach natuurlijk zijn er best wat vrouwen die graag pijpen terwijl ze geneukt worden. of dp willen. kom op zeg!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |