Mijn screenshot:
De vraag erbij is: Hoe heten de 3 hoofd-personen van deze game en wie bevind zich waar? (qua tijdlijn)
Heeft iemand een antwoord, dan zal ik dat goedkeuren en toezeggen wie de volgende screenshot + vraag mag stellen.
Raad de game aan de hand van een screenshot deel 4
Even zoeken
Maar ga hier maar gewoon verder, dat andere topic is te oud.
quote:Dit is toch veel te makkelijk....iemand ander mag antwoorden hehehehe Geniaal spel trouwens!!
Op dinsdag 30 september 2003 11:29 schreef The_Comeback-kid het volgende:
Om ook in dit sub-forum de kennis van de mensen te testen, post ik een aantal screenshots van bepaalde games. Weet je de naam ervan, geef dan antwoord en is het goed geantwoord, dan ben jij de volgende die een screenshot mag plaatsen, waarop de rest weer mag raden.Mijn screenshot:
[afbeelding]De vraag erbij is: Hoe heten de 3 hoofd-personen van deze game en wie bevind zich waar? (qua tijdlijn)
Heeft iemand een antwoord, dan zal ik dat goedkeuren en toezeggen wie de volgende screenshot + vraag mag stellen.
[Dit bericht is gewijzigd door HANDPUPPE op 30-09-2003 11:36]
quote:Jawel hoor. En je kan toch zo van het WWW een nieuw screenshot vinden + een vraag erbij verzinnen?
Op dinsdag 30 september 2003 11:34 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
Mag ik toch antwoord geven?
Day of the tentacle, Lucasarts.
Noem het de volgende keer gewoon "screenshot01.jpg" of zo.
quote:Laverne, Bernard en Hoagie
Op dinsdag 30 september 2003 11:29 schreef The_Comeback-kid het volgende:
Om ook in dit sub-forum de kennis van de mensen te testen, post ik een aantal screenshots van bepaalde games. Weet je de naam ervan, geef dan antwoord en is het goed geantwoord, dan ben jij de volgende die een screenshot mag plaatsen, waarop de rest weer mag raden.Mijn screenshot:
[afbeelding]De vraag erbij is: Hoe heten de 3 hoofd-personen van deze game en wie bevind zich waar? (qua tijdlijn)
Spel is Day of the Tentacle
quote:Het antwoord is goed Swami. Kan jij proberen een nieuw screenshot hier neer te zetten + leuk vraag erbij??
Op dinsdag 30 september 2003 11:36 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
Hogey -verleden
Bernard - Heden
Laverne - toekomstDay of the tentacle, Lucasarts.
(En ik heb even geen tools hier bij me om zelf een afbeelding te uploaden)
quote:Ik ga het proberen, moment bitte.
Op dinsdag 30 september 2003 11:38 schreef The_Comeback-kid het volgende:[..]
Het antwoord is goed Swami. Kan jij proberen een nieuw screenshot hier neer te zetten + leuk vraag erbij??
quote:Gewoon even aanmelden op Picserver UT
Op dinsdag 30 september 2003 11:38 schreef The_Comeback-kid het volgende:
Mijn excuses voor het extreem kleine screenshot, formaat postzegel uit liliputland.
Maar u moet het ermee doen. Hij is niet ál te moeilijk.
de vraag: Uit welke game komt dit screenshot en van wie is het standbeeld in het midden?
Succes.
quote:De game is goed geraden, het standbeeld niet.
Op dinsdag 30 september 2003 11:51 schreef Marachi het volgende:
Sam and Max hit the road. Standbeeld: Elvis?
quote:Nee ik zie het al het is Conroy Bumpus
Op dinsdag 30 september 2003 11:53 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:[..]
De game is goed geraden, het standbeeld niet.
quote:Goed kijken, dan kunt u een deel van zijn naam in het plaatje terugvinden.
Op dinsdag 30 september 2003 11:53 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:[..]
De game is goed geraden, het standbeeld niet.
quote:Correct.
Op dinsdag 30 september 2003 11:55 schreef Marachi het volgende:[..]
Nee ik zie het al het is Conroy Bumpus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |