heb het afgelopen weekend voor het eerst gehoord en was meteen verkocht ...
heb 3 tracks... Bubblz, Mega ( ) en Ping Pong
3x
maar is de rest van dat album ongeveer in dezelfde stijl?
(arrythm ofzo)
quote:Wil je men EP van hun, the end against the middle ofzo kopen?
Op dinsdag 30 september 2003 08:47 schreef realist_ik het volgende:
wie vindt dit ook geweldig?heb het afgelopen weekend voor het eerst gehoord en was meteen verkocht ...
heb 3 tracks... Bubblz, Mega (
) en Ping Pong
3x
maar is de rest van dat album ongeveer in dezelfde stijl?
(arrythm ofzo)
heb er niet zo'n geweldige recensie over gelezen en ben eigenlijk op zoek naar dat nieuwe album arrythmia
thx anyway
quote:ik misschien wel
Op dinsdag 30 september 2003 12:55 schreef Born_2B_Scorned het volgende:[..]
Wil je men EP van hun, the end against the middle ofzo kopen?
Ik meen me te herinneren dat ze onlangs uit elkaar gegaan zijn, overigens.
quote:persoonlijk vind ik die ook de beste , ik heb "Tragic Epilogue" , de 8 track : "The Ends Against the Middle" , Arrythmia en dan "Antipop vs Mattew Shipp" , de eerste drie zijn textueel zeer hilarisch , maar zitten productioneel heel amateuristisch in elkaar vind ik tenminste , die laatste is best een goede productie om naar te luisteren ,maar dan moet je ook wel een beeetje van acid jazz houden
Op dinsdag 30 september 2003 23:02 schreef Zander het volgende:
Ik ken eigenlijk alleen de cd die ze samen met jazzpianist Matthew Shipp hebben opgenomen, dankzij een niet nader te noemen Fok!ker (bedankt Parodiuzz!), en dat is wel een lekker cdtje, al weet ik niet of het erg vergelijkbaar is met hun andere werk. Maar wel een goed idee om eens wat meer van APC checken.Ik meen me te herinneren dat ze onlangs uit elkaar gegaan zijn, overigens.
en idd , ze zijn een jaartje geleden uit elkaar gegaan omdat zowel Priest als Beans een solo carriere wilden proberen op te starten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |