quote:Bier
Op maandag 27 oktober 2003 14:22 schreef Reda het volgende:[..]
yopz 'k was ook bij de Miele Manifestatie 2003.
Leuke moppies daarzo
collega van mij heeft nog uit de demonstratie koelkast die Heinekens gepakt. (dat tapbier was drama)
Heb ik dat weer?
quote:Aan het einde kreeg je nog dat optreden van die dames en tegelijk werd en bier getapt.
Op maandag 27 oktober 2003 17:57 schreef Swolly het volgende:[..]
Bier
Ik heb geen bier gezien
Heb ik dat weer?
quote:Wat was het??
Op zondag 16 november 2003 20:32 schreef Sonja27 het volgende:
Maar als het net zo'n "kerstpakket" is als vorig jaar dan hoeft het van mij niet hoor. Dat was gewoon een schande
quote:ik speelde ff voor taalpurist, werk niet bij de BCC
Op dinsdag 30 september 2003 17:40 schreef Reda het volgende:[..]
in welke vestiging sta je dan?
quote:Twee flessen wijn, een zak studentenhaver, een zak japanse nootjes en een staafje koffie snoepjes...
Op zondag 16 november 2003 20:40 schreef ElisaB het volgende:[..]
Wat was het??
quote:Oei, al ruim 30 jaar! Veluwe... euhm..... Veenendaal, Ede, Deventer, Amersfoort, Enschede, Apeldoorn, Zeist..... Zit er iets voor je bij?
Op maandag 17 november 2003 00:53 schreef Suika het volgende:
Zijn er bcc vestigingen rond de Veluwe, want ik heb serieus waar tot voor kort nog noooit van die zaak gehoord. Hoe lang bestaat ie al?
quote:Wow... héftig
Op maandag 17 november 2003 18:25 schreef Sonja27 het volgende:
Twee flessen wijn, een zak studentenhaver, een zak japanse nootjes en een staafje koffie snoepjes...
quote:Toen ik er werkte (samen met danny) noemden we ons Bakkers Crooks and Criminals....
Bakkers Cash & Carry
ps...
Ben er uitgewerkt, net zoals ze nu met danny doen...!
[Dit bericht is gewijzigd door ReVu op 17-11-2003 19:03]
quote:Weg gepest maar dan anders, je allemaal feiten opleggen die je fout doet volgens hun enzo.
Op maandag 17 november 2003 20:33 schreef Sonja27 het volgende:
Eruit gewerkt? Was dat nou weer
EN ook omdat ze je niet kenne ontslaan, doen ze het maar zo, het is jammer, maar het gebeurt helaas.
quote:Meld; dat was ik dus
Op maandag 27 oktober 2003 14:22 schreef Reda het volgende:[..]
yopz 'k was ook bij de Miele Manifestatie 2003.
Leuke moppies daarzo
collega van mij heeft nog uit de demonstratie koelkast die Heinekens gepakt. (dat tapbier was drama)
quote:Those were the days...
Op maandag 17 november 2003 19:00 schreef ReVu het volgende:Toen ik er werkte (samen met danny) noemden we ons Bakkers Crooks and Criminals....
quote:
ps...Ben er uitgewerkt, net zoals ze nu met danny doen...!
quote:Als het filiaal rotterdam is roep je waarschijnlijk meteen 'Albert !'
Op maandag 1 december 2003 22:55 schreef Sonja27 het volgende:
Jullie namen zeggen mij niet veel! Bellen jullie weleens met het Call Center of zijn jullie van die mensen die de dingen wel zelf kunnen oplossen? (je hebt van die figuren er tussen die echt voor elk wissewasje met ons bellen, wij hebben nummer weergave en dan zie je dus uit welke plaats iemand belt en dan roepen we weleens van oh daar heb je die uit filiaal dat.... en 9 van de 10 keer klopt het dan! ....
quote:kunnen ze jou niet in hengelo gebruiken?
Op maandag 1 december 2003 23:00 schreef Danny het volgende:
quote:Ach, ik had 3 minuten reistijd (lopend) en doe er nu 5 kwartier over en 5 kwartier terug, maar volgens CAO mag je dus 30 kilometer van je huidige filiaal worden overgeplaatst. Gezien hoe graag ze me kwijt willen zit het er dik in dat ik binnenkort weer 30km wordt overgeplaatst etc. etc. Kan zomaar zijn dat ik binnen een paar maanden inderdaad in Hengelo sta. Zo zijn ze ook wel weer ben ik achter.
Op maandag 1 december 2003 23:04 schreef IETE het volgende:kunnen ze jou niet in hengelo gebruiken?
quote:ik werk sinds de opening van enschede (39) bij BCC, ongeveer 3 maand dus,
Op maandag 1 december 2003 23:05 schreef Danny het volgende:[..]
Ach, ik had 3 minuten reistijd (lopend) en doe er nu 5 kwartier over en 5 kwartier terug, maar volgens CAO mag je dus 30 kilometer van je huidige filiaal worden overgeplaatst. Gezien hoe graag ze me kwijt willen zit het er dik in dat ik binnenkort weer 30km wordt overgeplaatst etc. etc. Kan zomaar zijn dat ik binnen een paar maanden inderdaad in Hengelo sta. Zo zijn ze ook wel weer ben ik achter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |