quote:das waar ook ja, dat was niet in Argelès zelf
Op donderdag 16 januari 2003 16:06 schreef SignOTheTimes het volgende:[..]
Een jaar of 15 geleden ben ik 2 jaar achter elkaar in Gala Gogo geweest (wat overigens in St Cyprien Plage, wat ernaast ligt) ligt, en daar heb ik heel wat nachten op het strand doorgebracht.
quote:
Een jaar of 10 geleden ben ik ook op camping "Le Soleil" geweest. Deze lag helaas een end van het strands al heb ik begrepen dat er momenteel een enorm gaaf zwembad is!
quote:La Sirene had toch die opendichtlusco?
Op donderdag 16 januari 2003 16:16 schreef SignOTheTimes het volgende:
Foutje... was La Sirene ipv Le Soleil. :|(
quote:Er was wel een gezellige bar/disco, maar geen openlucht! Misschien is die later gekomen met dat zwembad!
Op donderdag 16 januari 2003 16:17 schreef realist_ik het volgende:[..]
La Sirene had toch die opendichtlusco?
quote:niet slecht ... not bad at all ...
Op donderdag 16 januari 2003 16:21 schreef SignOTheTimes het volgende:
[afbeelding]
quote:Ik heb me daar erg vermaakt maar ik was toen 15
Op zaterdag 11 januari 2003 16:18 schreef [Efink] het volgende:
Hoe'st stappen in Argeles? leuk!
Hoe zijn de prijzen, duuuuuurvooral drankjes zijn echt duur, wij hadden een pasje vor gratis entree, dus de entree-prijzen weet ik niet..
zijn er vooral discotheken of meer barren er is een discotheek; La Playa, die is erg leuk maar meer keus is er dus niet. Wel een scala aan barretjes, "de kroeg" is een leuke nederlandse tent!
wat voor muziek in de discotheken Hmm ik was 3 jaar geleden..maar dat het leuk was weet ik nog wel, maar smaken verschillen zoiezo!
wat voor publiek? leeftijd / land van herkomst? Veel fransen en algerijnen (-->vallen meisjes lastig.) maar ook veel Nederlanders van alle leeftijden.
spui uw reacties... ben benieuwd!
quote:het uitgaan is inderdaad superduur, 10 euro entree in de playa en de Queops (incl. 1 drankje) en alle drankjes daarna zijn minimaal 5 euro! als je een X-travel card hebt is de entree gratis, dat scheelt al een boel.
Op zaterdag 11 januari 2003 16:18 schreef [Efink] het volgende:
Hoe'st stappen in Argeles? leuk!
Hoe zijn de prijzen, duuuuuur vooral drankjes zijn echt duur, wij hadden een pasje vor gratis entree, dus de entree-prijzen weet ik niet..
zijn er vooral discotheken of meer barren er is een discotheek; La Playa, die is erg leuk maar meer keus is er dus niet. Wel een scala aan barretjes, "de kroeg" is een leuke nederlandse tent!
wat voor muziek in de discotheken Hmm ik was 3 jaar geleden..maar dat het leuk was weet ik nog wel, maar smaken verschillen zoiezo!
wat voor publiek? leeftijd / land van herkomst? Veel fransen en algerijnen (-->vallen meisjes lastig .) maar ook veel Nederlanders van alle leeftijden.
spui uw reacties... ben benieuwd!
Ik ging toen overigens nog niet uit, dus daar weet ik nix van
.
Als je zorgt dat je van te voren lekker indrinkt in je appartement/op je terras of camping dan valt hetuitgaan qua prijs wel mee. De eerste x vond ik ded Queops de leukste disco de 2de x de Playa. Ligt volgens mij maar net aan het jaar. Verder is er een leuke (deels openlucht ) bar/restaurant/disco en de ..... (ben de naam evn kwijt (was voeger "de kroeg") aan de boulevard. Leuke coctailbar.
quote:"De Kroeg" idd
Op woensdag 22 januari 2003 11:35 schreef Chielus het volgende:
2 x geweest,Als je zorgt dat je van te voren lekker indrinkt in je appartement/op je terras of camping dan valt hetuitgaan qua prijs wel mee. De eerste x vond ik ded Queops de leukste disco de 2de x de Playa. Ligt volgens mij maar net aan het jaar. Verder is er een leuke (deels openlucht ) bar/restaurant/disco en de ..... (ben de naam evn kwijt (was voeger "de kroeg") aan de boulevard. Leuke coctailbar.
Ik moet zeggen dat ik me er echt super heb vermaakt! perfect weer, mooi strand, super sfeer op de camping, leuk uitgaan. Het enige wat ik er op aan te merken heb is de enorme partijen stof vanwege de droogte. Maar verder een absolute aanrader!
![]()
Zijn er hier mischien nog meer mensen die op front du mer hebben gezeten?
Hmm.. beter..quote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:06 schreef gfree het volgende:
Ben er 3 jaar geleden geweest, erg relaxed strand en het uitgaan is nog niet zo erg verhollandst
zoals in lloret oid. wel ok.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |