Oh enne... \m/ symfo-rock \m/
Gelukkig was er vuurwerk, want anders was het helemaal niet leuk om naar te kijken.
De muziek was trouwens wel goed. Daar heb ik geen commentaar op
quote:wat verwacht jij dan. ze komen uit een klein plaats Lowestoft. ze zijn in een klap bekendt en een maandje of twee later staan ze op de MTV awards. Ja dan zou ik nog niet precies wat ik moet doen
Op vrijdag 28 november 2003 08:42 schreef lzandman het volgende:
Ik zag laatst hun optreden tijdens de MTV awards. Wat een slappe vertoning. Ze zien er wel heel erg retro uit, maar er straalde helemaal geen energie vanaf. De zanger zat nog een beetje te showen, maar de rest van de band liep maar een beetje onwennig rond. Heel wat anders dan bijv. David Lee Roth in z'n hoogtijdagen.Gelukkig was er vuurwerk, want anders was het helemaal niet leuk om naar te kijken.
De muziek was trouwens wel goed. Daar heb ik geen commentaar op
en straks live. Ik dacht toch echt dat ze zeiden dat ze zouden optrreden
[Dit bericht is gewijzigd door Chillmeister op 28-11-2003 20:57]
[Dit bericht is gewijzigd door ilona-scuderia op 28-11-2003 20:22]
* Chillmeister wil ook BBC3 hebben
quote:Voor zover ik weet bestaan ze al een tijdje en treden ze in Engeland best wel veel op. Bovendien is zo'n MTV-show juist de kans om jezelf te promoten. En ze mogen gerust lekker overdrijven, want dat hoort bij dat genre.
Op vrijdag 28 november 2003 09:18 schreef Chillmeister het volgende:
wat verwacht jij dan. ze komen uit een klein plaats Lowestoft. ze zijn in een klap bekendt en een maandje of twee later staan ze op de MTV awards. Ja dan zou ik nog niet precies wat ik moet doen
quote:treden al wat langer op in engeland, maar nog steeds in een klap bekend. in juli kenden bij niemand ze nog.
Op zaterdag 29 november 2003 01:59 schreef lzandman het volgende:[..]
Voor zover ik weet bestaan ze al een tijdje en treden ze in Engeland best wel veel op. Bovendien is zo'n MTV-show juist de kans om jezelf te promoten. En ze mogen gerust lekker overdrijven, want dat hoort bij dat genre.
quote:Heb hem ook een paar keer beluisterd. 'Keep your hands of my wooooooomaaaannn'...Wat een stem heeft die gast zeg
Op woensdag 3 december 2003 00:31 schreef Timo20 het volgende:
heb de cd gedownkocht en die klinkt verassend goedzeker n lekkere cd en die stem van die zanger vind ik gewoon uber cool
quote:Haha dat is nou net het enige nummer dat totaal niet rockt op die CD...
Op dinsdag 2 december 2003 04:26 schreef Calella het volgende:
Love Is Only A Feeling is echt een wereldnummer!
En ik heb het helemaal niet zo op gitaren.
... ookal zijn ze stuk voor stuk goed natuurlijk
quote:Niks meer aan toe te voegen ! Muziek van vandaag de dag zuigt als een stofzuiger van 1500 watt
Op maandag 17 november 2003 14:29 schreef -username- het volgende:[..]
Door breezer drinkende puberende top 40 slaafjes bedoel je? Vind ik geen maatstaaf, de smaak van het publiek van TMF/mtv is net als TMF/mtv zelf: dikke bagger!
Als je op tmf/mtv zou moeten vertrouwen voor goeie muziek, dan waren we al lang doomed
Dat nummer:
De band:80's rock achtige muziek is btw sowieso
En zeker in de huidige muziekwereld die echt waardeloos en nivoloos is, is dit SUPER.
Ow ja, en in tegenstelling tot wat veel van het breezer slurpende gehersenspoelde TMF/MTV publiek denk (schrik niet tmf'ertjes, dit zet jullie hele wereldtje op zn kop): Het nummer en de muziek is belangerijker dan de clip!!!!
quote:Net even gekeken. Best cool. Ik zou bijna weer een kerstcd gaan maken dit jaar, maar ik denk niet dat ik het doe. Dan moet ik weer dagen zoeken naar leuke nummers en daar heb ik nou net geen zin in.
Op vrijdag 5 december 2003 11:51 schreef Freddie_Taylormaycon het volgende:
Iemand al hun nieuwe Kerssingle gehoord? je kunt hem bekijken op hun site!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |