maar kan natuurlijk niet in de schaduw staan van Spinal Tap
Goede muziek (ook de andere platen zoals Black Shuck en Growing on Me) en een prima band. Muziek zoals je nu nog zelden ziet
nu komen ze weer terug.. zucht
quote:Hm, vind het een geinige afwisseling anders. Rockbands moeten zichzelf eigenlijk nooit serieus gaan nemen.
Op zaterdag 15 november 2003 14:54 schreef Mr.Black het volgende:
Ik was altijd blij dat we die tijden achter ons hadden gelaten..nu komen ze weer terug.. zucht
quote:Da's waar.. Maar er waren ook glamrock bands die zichzelf serieus namen... en dat is echt super fout!! imho
Op zaterdag 15 november 2003 14:55 schreef Aventura het volgende:[..]
Hm, vind het een geinige afwisseling anders. Rockbands moeten zichzelf eigenlijk nooit serieus gaan nemen.
quote:Ja, klopt. Maar ik loop nu al zolang mee in het rock/metalwereldje en heb al zoveel gezien, ik vind dit wel verfrissend. Niets meer, niets minder.
Op zaterdag 15 november 2003 15:01 schreef Mr.Black het volgende:[..]
Da's waar.. Maar er waren ook glamrock bands die zichzelf serieus namen... en dat is echt super fout!! imho
quote:Door breezer drinkende puberende top 40 slaafjes bedoel je? Vind ik geen maatstaaf, de smaak van het publiek van TMF/mtv is net als TMF/mtv zelf: dikke bagger!
Op maandag 29 september 2003 15:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
En ik zag gisteren die clip op TMF (!) en die is echt ont-zet-tend fout. Hij werd dan ook compleet afgekraakt door het TMFclipstempubliek.
Dat nummer:
De band:
80's rock achtige muziek is btw sowieso
En zeker in de huidige muziekwereld die echt waardeloos en nivoloos is, is dit SUPER.
Ow ja, en in tegenstelling tot wat veel van het breezer slurpende gehersenspoelde TMF/MTV publiek denk (schrik niet tmf'ertjes, dit zet jullie hele wereldtje op zn kop): Het nummer en de muziek is belangerijker dan de clip!!!!
quote:Daarom is het juist wél een maatstaaf. Hoe slechter de TMF-mainstream pulp het vindt, hoe beter de muziek is
Op maandag 17 november 2003 14:29 schreef -username- het volgende:[..]
Door breezer drinkende puberende top 40 slaafjes bedoel je? Vind ik geen maatstaaf, de smaak van het publiek van TMF/mtv is net als TMF/mtv zelf: dikke bagger!
![]()
quote:Ik zet liever gewoon de cd aan. En voor de clip ga ik wel naar de site.
Op maandag 17 november 2003 18:15 schreef Tijn het volgende:
Gave band, gave clip, gave CD. Op zo'n manier ga ik wel MTV kijken
quote:Vergelijkbaar met de prijzen die men hier voor de bejaarde Stones neertelt. Ik zou dan liever The Darkness zien dan The Stones die alleen nog maar een slap aftreksel zijn van wat ze ooit waren.
Op dinsdag 18 november 2003 14:42 schreef Chillmeister het volgende:
Ik heb de laatste 3 jaar in Norwich gestudeerd aan de universiteit. Nou Norwich ligt dus vlak naast een klein plaatsje dat Lowestoft heet. en voor de kenners onder, die weten dat ze daar vaandaan komen. Ik heb gehoord van mensen die daar nog studeren dat the Darkness daar gaat optreden. Een van mij vrienden heeft zijn kaartje voor 100pond (140 ~ 150 euro) verkocht!! somminge kaartjes worden doorverkocht voor meer dan 200 pond! dat is toch gewoon kranzinning! ik denk niet dat ik er zoveel geld voor over zou hebben om wie dan ook te zien.
quote:Precies super veel.
Op dinsdag 18 november 2003 14:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:[..]
Vergelijkbaar met de prijzen die men hier voor de bejaarde Stones neertelt. Ik zou dan liever The Darkness zien dan The Stones die alleen nog maar een slap aftreksel zijn van wat ze ooit waren.
Maar feit blijft inderdaad dat het krankzinnig is om 200 Pond, zo'n 300 Euro toch?, te betalen voor een concertkaartje.
Kut Cobain en zulk muziek vindt ik nog steeds goed. Maar niet alles hoeft serieus te zijn. Muziek gaat o.a. om vermaak en dat is precies wat deze jongens doen
quote:Ja, dat wel, maar in de jaren 80 was er tenminste het besef dat Spinal Tap een grap was.
Op dinsdag 18 november 2003 15:03 schreef Chillmeister het volgende:
Maar niet alles hoeft serieus te zijn. Muziek gaat o.a. om vermaak en dat is precies wat deze jongens doen
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 14:48 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Kurt Cobain en Layne Staley zijn voor niks gestorven
en eddie vedder ... oh nee die is nog niet dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |