Okay ik beken! want ik vind dit echt een SUPER plaat, ja echt waar!
Echt een lekker mee zing liedje, en het klinkt toch wel erg lekker en aanstekelijk.
En ook ik herken er wel een beetje Queen in, de hoge noten tijdens de zang en de gitaarsolo deden mij vrijwel direct aan Queen denken. Misschien is dat ook wel de reden dat ik dit zo'n verdomd leuk liedje vind.
Die zanger is een beetje tsja.... uuhhhm ' apart ' en ook de clip doet mij trouwens aan o.a. Radio Ga Ga denken (de klappende handen)
quote:Dat had je dan ook maar laat door. Wat een enorme KUTplaat.
Op vrijdag 10 oktober 2003 11:40 schreef Toffe_Ellende het volgende:
als ik eerlijk ben: hoe vaker ik het hoor, hoe kutter ik het vind.
quote:same here ...
quote:Sorry, maar die lui kraken meestal ' aparte ' muziek of moet ik zeggen niet doorsnee muziek af. En toch worden dat vaak wel grote hits, dit nummer moet je gewoon een paar keer horen. En zo te lezen zijn de meningen aardig verdeelt.
Op maandag 29 september 2003 15:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
En ik zag gisteren die clip op TMF (!) en die is echt ont-zet-tend fout. Hij werd dan ook compleet afgekraakt door het TMFclipstempubliek.
quote:goedzo
Op maandag 29 september 2003 15:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
En ik zag gisteren die clip op TMF (!) en die is echt ont-zet-tend fout. Hij werd dan ook compleet afgekraakt door het TMFclipstempubliek.
quote:Laat dat bij mij nou precies andersom zijn... Vernieuwend is het natuurlijk niet, maar het is een welkome afwisseling van de gemiddelde top 40 meuk.
quote:Nou ja, 15 jaar terug was dit muziek die in de top40 stond. Was zeker ook niet erg geslaagd. Maar in vergelijking met het gros van de top40 muziek moet ik je gelijk geven.
Op maandag 13 oktober 2003 09:21 schreef Sersjee het volgende:[..]
Laat dat bij mij nou precies andersom zijn... Vernieuwend is het natuurlijk niet, maar het is een welkome afwisseling van de gemiddelde top 40 meuk.
quote:moetje dit niet in de klaagbak kwijt
Op donderdag 9 oktober 2003 17:58 schreef Zeiksnor het volgende:
Ik vind het wel een verademing met al die k*t R&B en die stomme kloterap.
De hele tijd vrouwonvriendelijk mongolen met kettingen, auto's etc.
Ik kan er wel op kotsen
Elkaar allemaal een veer in de reet steken en met elkaar een nummer opnemen.
Ze leren de jeugd alleen maar matrialistisch te zijn met alle problemen van dien
Ik moet zeggen dat die clip wel erg grappig is, zo'n beetje elk cliche uit jaren 80 poedel-rock zie je er in terug, maar thuis zou ik er geen cd van opzetten.
Aan de andere kant is het ook wel weer eens verfrissend om een "leuk" positief rocknummer te horen, de laatste paar jaar is rock toch vooral ook een synoniem geworden voor "depressieve zelfmedelijden-muziek".
[Dit bericht is gewijzigd door Zander op 13-10-2003 15:51]
quote:De cd is over het algemeen wat minder over the top dan I believe in a thing called love. Op sommige nummers klinkt het wat serieuzer (Love is only a feeling).
Op maandag 13 oktober 2003 15:14 schreef Zander het volgende:
De eerste keer dacht ik dat het een soort parodie was, zoals Spinal Tap of Bad News of zo. Blijkt het toch 'serieus' bedoeld te zijn..![]()
Ik moet zeggen dat die clip wel erg grappig is, zo'n beetje elk cliche uit jaren 80 poedel-rock zie je er in terug, maar thuis zou ik er geen cd van opzetten.
quote:Héérlijk fout gewoon. Gewéldig
Op maandag 13 oktober 2003 18:49 schreef Seborik het volgende:
Wat zijn die hoge uithalen van de zanger vreselijk.
Moet je het nummer "Stuck In A Rut" es lekker hard aan zetten. Het behang springt spontaan van de muren af, en mijn kat keek me aan zo van...
quote:Ook een erg leuk nummer!
Op maandag 13 oktober 2003 18:53 schreef Baba-O-Riley het volgende:[..]
Héérlijk fout gewoon. Gewéldig
Moet je het nummer "Stuck In A Rut" es lekker hard aan zetten. Het behang springt spontaan van de muren af
quote:en issie binnen?
Op maandag 13 oktober 2003 18:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:[..]
Ook een erg leuk nummer!
Ik hoop morgen toch echt eindelijk die cd eens in de brievenbus aan te treffen. Ik begin nu ongeduldig te worden.
quote:Ja! Eindelijk!
Op dinsdag 14 oktober 2003 20:59 schreef ckyerwin het volgende:[..]
en issie binnen?
Maaruh, lekker nummer, heb het al de hele dag op repeat staan, I believe in a thing called love. Het lijkt inderdaad wel wat op Queen. Lekkere gitaargeluid ook.
quote:Ik vind die hoge uithalen echt heerlijk, lijkt een beetje op Jesus Christ Superstar
Op maandag 13 oktober 2003 18:49 schreef Seborik het volgende:
wat zijn die hoge uithalen van de zanger vreselijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |