abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13525185
JAAAAAH.. die is zoooo gaaf.. die deden ze dus ook op de opening van Jackass the Movie.. in london.. (zag ik op mtv)
lang afgevraagt hoe deze band nou heette
jajajajajajajajajjajaja
pi_13525207
met welke band kan ik hun muziek vergelijken?? ik zie dat ze heavy metal maken...dus met welke heavy metal band kan ik ze vergelijken?
The house that produces the most spice will control dune.
There are no set territories and no rules of engagement.
  maandag 29 september 2003 @ 17:34:16 #28
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_13525300
quote:
Op maandag 29 september 2003 17:21 schreef PimD het volgende:
Ik heb het album al een tijdje op mp3 hier staan - en ben van plan het binnenkort te kopen. Favoriet op het moment is "Get Your Hands Off My Woman"
Ik heb 'm maar besteld. Ook eerst wat nummers gedownload en hij is het geld wel waard denk ik.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_13525450
kvind ze ook wel veT, alleen de streetspirit cover is idd nogal kut... hij zingt echt HOOOG
pi_13525648
quote:
Op maandag 29 september 2003 17:30 schreef Famas het volgende:
met welke band kan ik hun muziek vergelijken?? ik zie dat ze heavy metal maken...dus met welke heavy metal band kan ik ze vergelijken?
iedereen vergelijkt ze altijd met Queen - maar ik persoonlijk, als Queen fan, vindt dit nogal meevallen... Ik heb geen idee waarmee je ze kunt vergelijken - ik vind het soms wel wat weg hebben van Guns n' Roses....
Nee.
pi_13525834
ff wat fotokes

Nee.
pi_13525953
vind het niet veel.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 30 september 2003 @ 02:15:35 #33
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_13536717
grappige band, die je ook niet echt serieus moet nemen. Best leuk debuutalbum, voor ff tussendoor
Nothing lasts forever but the certainty of change
  dinsdag 30 september 2003 @ 12:21:04 #34
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_13541934
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 02:15 schreef Tokus het volgende:
grappige band, die je ook niet echt serieus moet nemen. Best leuk debuutalbum, voor ff tussendoor
Ze nemen zichzelf wel serieus, dus waarom zou ik dat niet doen?
Ik hoop dat de cd snel bezorgd wordt.
pi_13542053
quote:
Ze nemen zichzelf wel serieus
Nam Spinal Tap zichzelf ook niet serieus?
pi_13546537
Toevallig hoorde ik ze gisteren op 3fm 8- en moet zeggen dat het wel grappig en verfrissend hoorde.

Alleen vind ik ze niet echt heavy metal klinken Het deed met erg aan The Cure denken eigenlijk. Beetje jaren 80 punkig vond ik het.

And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  dinsdag 30 september 2003 @ 16:22:14 #37
33549 Thomasumo
User 33549 reporting for
pi_13547899
Ik heb het vanochtend op mtv gezien, dat was schrikken! Dit is geen camp, noch retro. Hooguit waardeloze camp of ultraslechte retro.
I am SO omniscient that if there were to be two omnisciences, I'd be both!
pi_13552297
* PimD heeft de cd inmiddels besteld bij play.com - geen geld toch, 8 pond...
Nee.
pi_13552424
Ik vind het wel een grappig plaatje. Niet wereldschokkend of zo, maar het luistert gewoon lekker weg. En de gelijkenis met Queen? Laat ik het stellen dat ik denk dat ze de beginperiode van Queen wel een van hun inspiratiebronnen is geweest.
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  woensdag 1 oktober 2003 @ 15:59:02 #40
59590 Spleed
Kolensky drinking milk
pi_13573521
quote:
Op maandag 29 september 2003 15:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
En ik zag gisteren die clip op TMF (!) en die is echt ont-zet-tend fout. Hij werd dan ook compleet afgekraakt door het TMFclipstempubliek.
Niet zo heel raar dat het TMF-publiek het afkraakt...

Maar ik vind het wel gaaf. Mijn eerste reactie was dan wel: Dit is gay... Dat is het nog steeds wel een beetje, maar ik vind het wel geweldig! De 80's zijn sowieso leuk (The Final Countdown, I Can't Dance ), en dit is ook leuk!

Die vent is trouwens wel lelijk...

lief, saai & lui
  woensdag 1 oktober 2003 @ 16:45:12 #41
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_13574941
als Him fan zou je toch geen probleem met lelijke zangers moeten hebben (just for the record, heb ook alle HIM albums hoor, maar ville is ook niet bepaald moeders mooiste, although de gemiddelde vrouwelijk HIM fan daar toch anders over denkt )

ontopic: Heb zojuist kaartjes gehaald voor London Calling in paradiso alweer The Darkness een van de acts zal zijn (en aan de hand van het huidige succes ook wel de act zijn met de meeste speelminuten)

Helaas heeft de paradiso een verplicht lidmaatschap, weet iemand of je die lidmaatschappen ook ergens kan online kan kopen, geen zin om weer half uur eerder te komen voor die debiele lidmaatschapkaartjes

You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
  woensdag 1 oktober 2003 @ 17:55:58 #42
52704 Kirke
www.kirke.nl
pi_13576966
Kheb ze van de week voor het eerst gezien op MTV, errug stoere clip! Goeie zanger ook. Zijn gezicht komt me een beetje bekend voor, ik weet alleen niet waarvan.

*Kirke zucht, en wordt alsmaar ouder en vergeetachtiger*

'T best bewaarde geheim van Nederland
pi_13577109
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 17:55 schreef Kirke het volgende:
Zijn gezicht komt me een beetje bekend voor, ik weet alleen niet waarvan.
Als Freddie Mercury en Robert Plant samen een kind hadden kunnen produceren had het er uitgezien als de Darkness-meneer....
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  woensdag 1 oktober 2003 @ 18:06:41 #44
52704 Kirke
www.kirke.nl
pi_13577199
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 18:02 schreef MuadDib het volgende:

[..]

Als Freddie Mercury en Robert Plant samen een kind hadden kunnen produceren had het er uitgezien als de Darkness-meneer....

'T best bewaarde geheim van Nederland
pi_13578608
Ik vond het aanvankelijk niks, maar de clips zijn altijd behoorlijk amusant. Ik kan me niet voorstellen dat deze heren zichzelf ECHT serieus nemen. De glamrock en de hairmetalinvloeden liggen er namelijk wel heel dik boven op. Het enige minpuntje vind ik de nietszeggende gitaarsolo's, ik had dan toch nog liever een gitarist in de stijl van Eddie van Halen gezien, dat had het helemaal afgemaakt
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_13592665
Ik kan het wel waarderen als een band zich niks aan trekt van de huidige mode en gewoon muziek maakt die ze zelf helemaal te gek vinden. Ik heb de single nu een keer of 2 voorbij zien komen en ben best onder de indruk. Ik houd wel van dat 'op het randje' foute imago en die hoge uithalen van de zanger.

Ik las in de Oor dat ze in het voorprogramma van Robbie Williams gestaan hadden, deden ze dat ook maar in Nederland dan hoefden we niet 45 minuten maar die vervelende Skin te luisteren.

WoooooHooooooooooooo ROCK 'N ROLL
vrij naar O. Osbourne

It's been a long time, I shouldn't have left you
Without a strong rhyme to step to.
pi_13768874
Ik vind het wel erg cool. Zag vandaag ineens de clip voorbij komen op MTV of TMF. De tweede keer vond ik het een cool nummer. Maar ff gedownload en ben ook onder de indruk. Coole plaat "I believe in a thing called love". Ben benieuwd naar de rest van hun.
pi_13769069
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 17:55 schreef Kirke het volgende:
Zijn gezicht komt me een beetje bekend voor, ik weet alleen niet waarvan.

*Kirke zucht, en wordt alsmaar ouder en vergeetachtiger*

Ik vind dat 'ie lijkt op de hoofdpersoon uit de film Tommy (die blinde) .... misschien daarvan
  donderdag 9 oktober 2003 @ 17:40:14 #49
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_13769644
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 17:10 schreef GoodspeeD het volgende:
Ik vind het wel erg cool. Zag vandaag ineens de clip voorbij komen op MTV of TMF. De tweede keer vond ik het een cool nummer. Maar ff gedownload en ben ook onder de indruk. Coole plaat "I believe in a thing called love". Ben benieuwd naar de rest van hun.
De rest van de cd is ook erg cool. Zeker de moeite waard!
Gisteren zag ik de clip van een ander nummer op The Box. Ik was natuurlijk te laat, nog geen minuut voor het einde. Maar op www.thedarknessrock.com kun je clips kijken.
pi_13770098
Ik vind het wel een verademing met al die k*t R&B en die stomme kloterap.
De hele tijd vrouwonvriendelijk mongolen met kettingen, auto's etc.
Ik kan er wel op kotsen
Elkaar allemaal een veer in de reet steken en met elkaar een nummer opnemen.
Ze leren de jeugd alleen maar matrialistisch te zijn met alle problemen van dien
PSN: Poekimammi_nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')