quote:Ik heb 'm maar besteld. Ook eerst wat nummers gedownload en hij is het geld wel waard denk ik.
Op maandag 29 september 2003 17:21 schreef PimD het volgende:
Ik heb het album al een tijdje op mp3 hier staan - en ben van plan het binnenkort te kopen. Favoriet op het moment is "Get Your Hands Off My Woman"
quote:iedereen vergelijkt ze altijd met Queen - maar ik persoonlijk, als Queen fan, vindt dit nogal meevallen... Ik heb geen idee waarmee je ze kunt vergelijken - ik vind het soms wel wat weg hebben van Guns n' Roses....
Op maandag 29 september 2003 17:30 schreef Famas het volgende:
met welke band kan ik hun muziek vergelijken?? ik zie dat ze heavy metal maken...dus met welke heavy metal band kan ik ze vergelijken?
quote:Ze nemen zichzelf wel serieus, dus waarom zou ik dat niet doen?
Op dinsdag 30 september 2003 02:15 schreef Tokus het volgende:
grappige band, die je ook niet echt serieus moet nemen. Best leuk debuutalbum, voor ff tussendoor
Alleen vind ik ze niet echt heavy metal klinken Het deed met erg aan The Cure denken eigenlijk. Beetje jaren 80 punkig vond ik het.
quote:Niet zo heel raar dat het TMF-publiek het afkraakt...
Op maandag 29 september 2003 15:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
En ik zag gisteren die clip op TMF (!) en die is echt ont-zet-tend fout. Hij werd dan ook compleet afgekraakt door het TMFclipstempubliek.
Maar ik vind het wel gaaf. Mijn eerste reactie was dan wel: Dit is gay... Dat is het nog steeds wel een beetje, maar ik vind het wel geweldig! De 80's zijn sowieso leuk (The Final Countdown, I Can't Dance ), en dit is ook leuk!
Die vent is trouwens wel lelijk...
ontopic: Heb zojuist kaartjes gehaald voor London Calling in paradiso alweer The Darkness een van de acts zal zijn (en aan de hand van het huidige succes ook wel de act zijn met de meeste speelminuten)
Helaas heeft de paradiso een verplicht lidmaatschap, weet iemand of je die lidmaatschappen ook ergens kan online kan kopen, geen zin om weer half uur eerder te komen voor die debiele lidmaatschapkaartjes
*Kirke zucht, en wordt alsmaar ouder en vergeetachtiger*
quote:Als Freddie Mercury en Robert Plant samen een kind hadden kunnen produceren had het er uitgezien als de Darkness-meneer....
Op woensdag 1 oktober 2003 17:55 schreef Kirke het volgende:
Zijn gezicht komt me een beetje bekend voor, ik weet alleen niet waarvan.
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 18:02 schreef MuadDib het volgende:[..]
Als Freddie Mercury en Robert Plant samen een kind hadden kunnen produceren had het er uitgezien als de Darkness-meneer....
Ik las in de Oor dat ze in het voorprogramma van Robbie Williams gestaan hadden, deden ze dat ook maar in Nederland dan hoefden we niet 45 minuten maar die vervelende Skin te luisteren.
WoooooHooooooooooooo ROCK 'N ROLL
vrij naar O. Osbourne
quote:Ik vind dat 'ie lijkt op de hoofdpersoon uit de film Tommy (die blinde) .... misschien daarvan
Op woensdag 1 oktober 2003 17:55 schreef Kirke het volgende:
Zijn gezicht komt me een beetje bekend voor, ik weet alleen niet waarvan.*Kirke zucht, en wordt alsmaar ouder en vergeetachtiger*
quote:De rest van de cd is ook erg cool. Zeker de moeite waard!
Op donderdag 9 oktober 2003 17:10 schreef GoodspeeD het volgende:
Ik vind het wel erg cool. Zag vandaag ineens de clip voorbij komen op MTV of TMF. De tweede keer vond ik het een cool nummer. Maar ff gedownload en ben ook onder de indruk. Coole plaat "I believe in a thing called love". Ben benieuwd naar de rest van hun.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |