Even wat info: The darkness is een heavy metal band uit Engeland. In eigen land zijn ze al erg populair en elke zaal waar ze komen is uitverkocht.
De nieuwe clip wordt door MTV regelmatig uitgezonden, dus nu is ook Nederland klaar om veroverd te worden door deze heerlijke muziek.
De discografie is kort maar krachtig:
2003: Permission to land.
Op Deze site is de clip te bekijken en het nummer dus te horen. De kwaliteit is aardig, maar natuurlijk moet iedereen deze band gaan luisteren in de platenzaak!
Cover van de single:
Cover van de cd:
Dit wilde ik even met jullie delen.
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 29-09-2003 15:47]
quote:geloof je het zelf
De nieuwe clip wordt door MTV regelmatig uitgezonden, dus nu is ook Nederland klaar om veroverd te worden door deze heerlijke muziek.
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 29-09-2003 15:47]
quote:Jazeker! Daar ga ik toch zeker niet over liegen?
Op maandag 29 september 2003 15:30 schreef Ichi het volgende:[..]
geloof je het zelf
quote:Geweldige clip!
Op maandag 29 september 2003 15:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
En ik zag gisteren die clip op TMF (!) en die is echt ont-zet-tend fout. Hij werd dan ook compleet afgekraakt door het TMFclipstempubliek.
Dit is eigenlijk gewoon super
quote:Ook toen was het leuk. En het blijft leuk!
Op maandag 29 september 2003 15:36 schreef nozem het volgende:
Nee, dit gaat echt te ver. In de jaren '80 was deze muziek al niet leuk, waarom zou ie dat nu wel zijn?
Nog een leuk artikeltje: http://www.xfm.co.uk/article.asp?id=13289
quote:Jij snapt het.
Op maandag 29 september 2003 15:37 schreef Bosbeetle het volgende:
the comback of big hair rocksamen met electric six die de disco rock terug brengen.
Dit is eigenlijk gewoon super
quote:Hm, het nummer heet I believe in a thing called love. Maar het is inderdaad grappig. Maar het klinkt ook gewoon erg goed!
Op maandag 29 september 2003 15:36 schreef cosmick het volgende:
Ik vind dat 'little thing calles love' wel grappig, typisch 80 met die gillende zang en gitarenBegrijp de hype niet zo goed echter.
quote:Weten ze dat zelf ook? Er staat namelijk niks over op de site.
Op maandag 29 september 2003 15:41 schreef TimoBasso het volgende:
ze komen binnekort ook in de Effenaar
De Effenaar weet alleen dit te melden: zo 08-02 The Darkness (onder voorbehoud).
Duurt dus nog wel even, en is nog niet zeker. Maar het is te hopen.
lijkt de come-back van Europe wel
Dat ze Street Spirit verkracht hebben
quote:Ik vind Street Spirit best leuk eigenlijk.
Op maandag 29 september 2003 15:48 schreef theofiel172 het volgende:
Mja, ik vind het meer een grappige band dan een serieuze....maar in Engeland zijn ze geweldig populair!]Dat ze Street Spirit verkracht hebben
quote:welk nummer op de cd is dat
Op maandag 29 september 2003 17:21 schreef PimD het volgende:
Ik heb het album al een tijdje op mp3 hier staan - en ben van plan het binnenkort te kopen. Favoriet op het moment is "Get Your Hands Off My Woman"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |