abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13521292
ik heb dus de 19e een abbo bij telfort + Nokia 6100 aangevragd, contract uitgeprint, en direct opgestuurd, samen met legitimatie en recent bank-afschrift.

nu heb ik noig steeds nix vernomen van gsmplaza.nl

hoelang duurt dat bij deze shop

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

pi_13521505
kan ook aan telfort liggen, ik heb nog voor de 19e bij telfort een nieuw contract +tel aangevraagd en ik heb ook nog nix gehoord of gezien
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_13521539
quote:
Op maandag 29 september 2003 15:18 schreef Hurby het volgende:
kan ook aan telfort liggen, ik heb nog voor de 19e bij telfort een nieuw contract +tel aangevraagd en ik heb ook nog nix gehoord of gezien
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_13521543
telecom.nu heeft vaak ook goeie deals btw, heb ik goede ervaring mee.
pi_13521635
quote:
Op maandag 29 september 2003 15:20 schreef denieuweburen het volgende:
telecom.nu heeft vaak ook goeie deals btw, heb ik goede ervaring mee.
heb je veel aan als je alles al ondertekend hebt opgestuurd, hij vraagt toch niet waar ze de beste deals hebben
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

maar mischien voor een volgende keer dan

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

pi_13521814
quote:
Op maandag 29 september 2003 15:23 schreef Hurby het volgende:

[..]

heb je veel aan als je alles al ondertekend hebt opgestuurd, hij vraagt toch niet waar ze de beste deals hebben

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

maar mischien voor een volgende keer dan

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Fijn dat je het antwoord op je eigen vragen weet. Het was idd bedoeld als suggestie voor de toekomst. Misschien dat de papieren niet bij Gsmplaza zijn aangekomen en dan kan het eventueel nu al een alternatief zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop