yup.. we hebben er net na het eten nog allemaal (de mannen dan) nog eentje opgestoken... heerlijk.quote:Op zondag 26 december 2004 01:48 schreef the_Napster het volgende:
Enkele maanden geleden, heb ik samen met een vriend, die zo nu en dan sigaren rookt, ook even geprobeerd, het was de Oud Kampen Sumatra Cum Laude. Het was voor mij, een niet-roker, toch wel lekker
Nog meer mensen ervaring met Oud Kampen?
De Cohiba esplendidos, zelf uit cuba geimporteerd!quote:Op woensdag 28 januari 2004 18:52 schreef GiSH het volgende:
wat is de lekkerste cohiba??
cederhoutjes zijn pauperquote:Op zondag 26 december 2004 00:57 schreef du_ke het volgende:
Inderdaad. En cederhoutjes heb je niet altijd bij de hand
.
helemaal lekker als je ze al in Vieja Habanna geproefd hebquote:Op vrijdag 31 december 2004 10:23 schreef noon het volgende:
[..]
De Cohiba esplendidos, zelf uit cuba geimporteerd!
Heb ik ook voor vanavondquote:Op vrijdag 31 december 2004 10:23 schreef noon het volgende:
[..]
De Cohiba esplendidos, zelf uit cuba geimporteerd!
Jammer, want het staat wel toffer, met een zippo. (die ik helaas kwijt benquote:Op zondag 26 december 2004 00:32 schreef du_ke het volgende:
Gewone gasaansteker wil wel, zippo is idd geen goed idee.
Dat verneuken van de smaak valt wel mee, de eerste paar trekjes smaken wat anders, maar verder maakt het niets uit, of je je sigaar nu aansteekt met een zippo, een supermarktaansteker of met zo'n stukje hout wat bij je sigaren geleverd word. Bij lucifers schijnt het zo te zijn dat er zwavel in de sigaar trekt waardoor je ook de smaak verknalt, maar ik merk er niets van.quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:38 schreef Markster het volgende:
[..]
Jammer, want het staat wel toffer, met een zippo. (die ik helaas kwijt ben)
Maar de benzinesmaak en geur verneuken de sigaar.
Bij een gasaansteker heb je dat een stuk minder, tot v rijwel niet. Maar die dingen zien er natuurlijk niet uit.
Ik gebruik dan ook meestal lucifers, dat is nog wel tof
ik gebruik altijd lucifers of een aansteker. Gewone lucifers zijn ook goed hoor, gewoon het zwavel eerst weg laten branden.quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:15 schreef Jackal_Omega het volgende:
Cederhoutjes ben je een uur mee bezig man.
Gebruik zelf een gewone aansteker. Je hebt tegenwoordig ook lucifers zonder zwavel hoor, dit ruik je wel als dit zo is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |