Dat gekloot met zo'n stukkie hout daar doe ik natuurlijk niet aan. Dat doen ze om zogenaamd geen zwavel of gas in de sigaar te laten komen, want dat verpest de smaak. Na 2 terkjes proef je dat toch echt niet meer, grote onzin dus, die houten aansteekdingtjes. Ik steek mijn sigaar net als mijn sigaret gewoon aan met met een supermarktaansteker.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 01:46 schreef krakkemieke het volgende:
Viel me van de week nog op ja.... Een Engelse landheer in een serie, die z'n sigaar aanstak met een Zippo!
amenquote:Op maandag 1 november 2004 12:56 schreef NITR0 het volgende:
sigaren paffen is a way of life
shit je bent me voor .... en dan meteen mijn favo sigaren opnoemen hequote:Op maandag 1 november 2004 12:30 schreef Aschkael het volgende:
Paf de laatste tijd aardig wat sigaren weg. Vooral in combinatie met koffie en een glas Lagavullin is dat echt relaxen. Vooral die Dominicaanse sigaren vind ik erg goed, Arturo Fuente Gran reserve en de Cuesta Rey Centenarios zijn erg goed.
En dan die mooie lipjes in je avatarquote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb laatst mehari's geprobeerd, met kruiden en filter
die zijn echt lekker
Tja, maar toch, ik rook bij gebrek aan slechter (woon in Singapore en daar verkopen ze geen NL sigaren) Cohibo Siglo IV en V, 30 euro per stuk. Dan heb ik toch liever een doosje Ruysdaal voor 8 euroquote:Op woensdag 22 december 2004 12:27 schreef 205_Lacoste het volgende:
Nou is de kwaliteit van de Dominicaanse sigaar niet te onderschatten natuurlijk hé, zachter dan de Nederlandse.
Moet een ideetje uitwerken om sigaren te gaan importeren naar Singapore.... Is denk ik best een markt voor.. .quote:Op woensdag 22 december 2004 12:53 schreef 205_Lacoste het volgende:
Haha, dat kan ik me voorstellen ja!
Die ken ik, best goede stookkwaliteitquote:Op dinsdag 21 december 2004 22:07 schreef du_ke het volgende:
Maar net voor oud en nieuw een paar lekkere Balmoral Dominican Selection small Panatela gehaald betaalbaar (5 voor 4,50) maar ook erg goed te roken.
Meeste sigaren gaan uit als je er niet aan trekt, je kan ze dan meteen of iets later aansteken. Ik vind hoe langer je wacht des te minder de smaak is. Maar een Churchill (Romeo y Julietta) rook ik toch echt niet in 1 keer op.quote:Op woensdag 22 december 2004 23:42 schreef Bowny het volgende:
Is het trouwens "not-done" om een sigaar uit te laten gaan cq. doven? Of moet je zo'n ding echt in 1 keer op smoken, omdat je anders de smaak kan verpesten ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |