quote:
Op maandag 29 september 2003 18:59 schreef DJH het volgende:
Vet cool programma!! Alleen zit ik wel met een paar vragen:- Hoe komen ze aan water?--> er is een waterput op elk eiland, die regelamtig gevuld word met vers water.
- Wanneer en waarmee scheren die lui zich?---> knippen met schaartje van zakmes.
- Als een vrouw ongesteld is, hoe zit het dan?----> Worden ze wel ongesteld op het eiland, meen ergens gelezen te hebben dat dat gewoon uitgesteld word ofzo.
- Als je 10 dagen zowat niks eet, en dan opeens een groot stuk taart opvreet, kots je dus alles er weer uit, zij niet? ---> zal wel niet uitgezonden worden, ik weet haast wel zeker dat ze er last van gekregen hebben, net zoals van dat barbeknoeien.
je kon toch wel aan alles zien dat zij het personage was dat nolleke vorig jaar vervulde, waar ik ook een bloedhekel aan had.
welk personage bjorn vervuld is mij echter een raadsel. Ik geloof niet dat er 2 van die rare knakkers op de wereld rondlopen
. wat een schitterende kerel!
quote:Helemaal mee eens!!!!
Op maandag 29 september 2003 16:54 schreef schatje het volgende:[..]
Ik kies dan voor Robin, dat is echt een toffe gozer.
quote:denk het niet, ze zullen het wel gewoon in de bosjes doen of ergens een gat graven en daar een soort van stoel ofzo over heen bouwen.
Op maandag 29 september 2003 20:42 schreef Virus.NL het volgende:
En hebben ze ook een Dixie ergens staan ofzo??
quote:
Op maandag 29 september 2003 22:18 schreef _Supreme het volgende:
moesten we op scouting kamp ook
quote:Er is ergens een put met vers drinkwater voor ze.
Op maandag 29 september 2003 18:59 schreef DJH het volgende:
Vet cool programma!! Alleen zit ik wel met een paar vragen:- Hoe komen ze aan water?
quote:Een echte Robinson scheert zich natuurlijk niet.
- Wanneer en waarmee scheren die lui zich?
quote:Volgens mij hebben ze geen medicijnen mee o.i.d. Maar ik denk niet dat een vrouw ongesteld wordt op zo'n eiland in een ongewone situatie blijft dat vanzelf wel uit. Zie maar naar Diane van bb3 die werd ook maanden niet ongesteld vanwege de ongewone situatie,
- Als een vrouw ongesteld is, hoe zit het dan?
quote:Neej
Op maandag 29 september 2003 20:42 schreef Virus.NL het volgende:
En hebben ze ook een Dixie ergens staan ofzo??
quote:Ow heb ik zondag gemist dat Fatima even apart genomen werd door Ryan ?
Op maandag 29 september 2003 22:44 schreef Molletje het volgende:
[afbeelding]
quote:
[afbeelding]
quote:Heeft die hormonale probleemtjes dan? Lijkt meer op iets dat begint met B.
Op maandag 29 september 2003 22:45 schreef EmjaY het volgende:[..]
Ow heb ik zondag gemist dat Fatima even apart genomen werd door Ryan ?
quote:Lijkt me toch wel een malariagebied daar....
Op maandag 29 september 2003 22:23 schreef berney het volgende:
Volgens mij hebben ze geen medicijnen mee o.i.d.
quote:Die was helemaal abnormaal met haar hysterische jankbuien en haar kwijllapje.
denk niet dat een vrouw ongesteld wordt op zo'n eiland in een ongewone situatie blijft dat vanzelf wel uit. Zie maar naar Diane van bb3 die werd ook maanden niet ongesteld vanwege de ongewone situatie,.
quote:Die is lekker smerig trouwens!
[afbeelding]
Ik dacht dat ze dat soort luxe niet hadden
quote:Dat is een ervenis van die 5 meegenomen dingen (van de vrouwen i.d.g.) die Björn in deel 1 heeft uitgekozen, net zoals de bijvoorbeeld de boullionblokjes die ze bij Fatima d'r kamp hadden.
Op dinsdag 30 september 2003 04:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht dat ze dat soort luxe niet hadden
quote:Volgens mij had Björn allemaal survival dingen en een beauty case tas. Dacht ik
Op dinsdag 30 september 2003 06:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat ze een toilettas hadden uitgekozen, maar dat verklaart het wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |