Laatste deel was: Expeditie Robinson 2003 #9
[Dit bericht is gewijzigd door ruby op 28-09-2003 21:54]
quote:
Ik snap eigenlijk niet dat Fatima en Robin die kippenbotten niet mee hadden genomen. Hadden ze toch nog een soepje van kunnen trekken. Wat wortels en rijst erbij en je hebt weer een voedzaam maaltje.
quote:Ja, ik werd er helemaal nerveus van. Dus ik dacht, laat ik gek doen..ik open een nieuw topic.
Op zondag 28 september 2003 21:51 schreef cptmarco het volgende:
dat duurde lang voordat er een nieuwe topic was...
[Dit bericht is gewijzigd door yootje op 28-09-2003 21:53]
quote:Helemaal geen onzin, heb je Fatima zo overdreven horen janken??
Op zondag 28 september 2003 21:48 schreef -Mk- het volgende:[..]
Waarom? Wat zou jij doen als je honger had? Beetje onzin dat je dan meteen een zeikerd bent.
Dacht het niet hč??
quote:Hij stond een beetje te kokhalzen toen Ilona kakkerlakken moest eten
Op zondag 28 september 2003 21:52 schreef lindaatje het volgende:
Wat voor geinigs heeft robin gedaan????
quote:BEU is ie ze
Op zondag 28 september 2003 21:53 schreef EvilFaith het volgende:
haha oeehhh ik wil volgende week zien!! RUZIE!!
Dat voorstukje, Bjorn: IK BEN ZO BOOS! haha wat een losgeslagen debiel is het ook
quote:hij ownt.
Dat voorstukje, Bjorn: IK BEN ZO BOOS! haha wat een losgeslagen debiel is het ook
quote:IK BEN ZE BEU !
quote:Die wachtten op het water dat Bjorn ze kwam brengen.
Op zondag 28 september 2003 21:53 schreef elcastel het volgende:
Je hoorde volgens mij ook pas deze week dat Björn die kippen 6-8 keer per dag vers water moest brengen, waar waren die meiden toen ?[..]
quote:haha shit dus toch, ik twijfelde wat hij noh wat hij zei
Op zondag 28 september 2003 21:53 schreef -Mk- het volgende:[..]
BEU is ie ze
quote:Niet iedereen is gelijk hoor? De ene heeft meer eten nodig dan de ander..
Op zondag 28 september 2003 21:53 schreef schatje het volgende:[..]
Helemaal geen onzin, heb je Fatima zo overdreven horen janken??
Dacht het niet hč??
quote:Dat vond ik ook geweldig
Op zondag 28 september 2003 21:54 schreef cptmarco het volgende:
Ik vond het wel schattig dat Judge helemaal ontroerd werdt omdat hij een extra stukje vlees kreeg....
quote:idd! Wel sneu het grooootste stuk...en dat was dan een stukje vlees van 2 cm
Op zondag 28 september 2003 21:54 schreef cptmarco het volgende:
Ik vond het wel schattig dat Judge helemaal ontroerd werdt omdat hij een extra stukje vlees kreeg....
[Dit bericht is gewijzigd door cptmarco op 28-09-2003 21:56]
... maar de heks is dood, lang leve de nieuwe heks. Je kunt veel zeggen over Esther, maar ze had gelijk over Bjorn, hij speelt gruwelijk veel toneel, en Bjorn is een triest excuus voor een man. Een eng zielig mannetje dat geheel in zichzelf opgaat. Hij heeft geen flauw benul van de wereld om hem heen, en hij denkt daarbij ook nog dat hij het middelpunt van alles is en dat iedereen klakkeloos wat hij zegt aanneemt.
Maar zijn woorden zijn zo vals en ongemeend dat iedere koe er doorheen kan prikken met een lekkende uier.
eva
.
quote:Ja
Op zondag 28 september 2003 21:55 schreef cptmarco het volgende:
Maar toen hij in het voorstukje riep dat hij ze beu was, was hij toen ook niet bezig met zijn rugzak in te pakken???
quote:Hij wou toch de rol van voedsel-jager en kippen-oppas vervullen??
Je hoorde volgens mij ook pas deze week dat Björn die kippen 6-8 keer per dag vers water moest brengen, waar waren die meiden toen ? Wel klagen vanaf je luchtbedje en lekker eten en toch miepen ??
Hij zal het de dames ook wel niet gevraagd hebben om op de kippen te letten, want het is nu eenmaal een contact gestoord figuur.
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 28-09-2003 21:58]
quote:Ja, om waarschijnlijk z'n eigen kamp (zo'n drie kilometer verder) op te bouwen. Om zich daarna te ontpoppen als super psycho.
Maar toen hij in het voorstukje riep dat hij ze beu was, was hij toen ook niet bezig met zijn rugzak in te pakken???
quote:Dat von'k eigenlijk best wel heel mooi & menselijk.
Op zondag 28 september 2003 21:53 schreef yootje het volgende:
Judge
(omdat ie het toch wel belachelijk vindt dat ie jankt voor wat eten
)
quote:Zeker!! Hij is verschrikkelijk irritant, vervelend en blurg maar hij maakt het programma wél leuk!
Op zondag 28 september 2003 21:55 schreef Jerruh het volgende:
ik ben die bjorn beu, maar voor de afleveringen heeft ie wel vermaakgehalte...
quote:Of hij was het magnesiumstokje weereens aant verstopen
Maar toen Bjorn in het voorstukje riep dat hij ze beu was, was hij toen ook niet bezig met zijn rugzak in te pakken???
Haa volgende week zullen we het zien
quote:idd
Op zondag 28 september 2003 21:57 schreef EvilFaith het volgende:[..]
Zeker!! Hij is verschrikkelijk irritant, vervelend en blurg maar hij maakt het programma wél leuk!
quote:De gouden regel is: irritante mensen er zo lang mogelijk in laten.
Op zondag 28 september 2003 21:57 schreef EvilFaith het volgende:[..]
Zeker!! Hij is verschrikkelijk irritant, vervelend en blurg maar hij maakt het programma wél leuk!
quote:
Op zondag 28 september 2003 21:57 schreef super_honda het volgende:
ik ben blij dat die esther der uit is, wat een afschuwelijk wijf is dat zeg.
beetje schelden op bjorn, terwijl ze dankzij hem te eten hebben want zelf voeren ze de hele dag geen ene flikker uit......
quote:ah ga weg!! Esther roeleerde dus echt wel, heerlijk dat commentaar op Bjorn! Ik kon der om lachen
beetje schelden op bjorn, terwijl ze dankzij hem te eten hebben want zelf voeren ze de hele dag geen ene flikker uit......
Vond het ook echt heerlijk hoe fatima die Ilona aanwees, ze zat der taart nog bijna uit te kotsen of ze moest die beestje alweer naar binnen werken!
quote:Ben ik helemaal met je eens...
Op zondag 28 september 2003 21:57 schreef Ang3l het volgende:[..]
Dat von'k eigenlijk best wel heel mooi & menselijk.
En ook ECHT teamgedrag dat ze hem wat meer eten gaven dan de rest!
quote:Volgens mij was dit toch al door hem verteld en buiten dat, als ze wat te piepen hebben, moeten ze het heft in handen nemen en niet van de zijlijn schreeuwen. (Ik geef toe ik weet niet of dat werkt bij Björn, maar ik heb niets van initiatief gezein wat dit betreft).
Op zondag 28 september 2003 21:56 schreef schatje het volgende:
Hij wou toch de rol van voedsel-jager en kippen-oppas vervullen??Hij zal het de dames ook wel niet gevraagd hebben om op de kippen te letten, want het is nu eenmaal een contact gestoord figuur.
quote:Iemand anders wordt leider en ze raken hun immumiteit kwijt.
Op zondag 28 september 2003 21:59 schreef yootje het volgende:
Wat zou er eigenlijk gebeuren als Fatima of Bjorn hun 2e ambtstermijn niet accepteerden?
quote:Ja, en het leek wel nacht, dusse wat is er gebeurd???????
Maar toen Bjorn in het voorstukje riep dat hij ze beu was, was hij toen ook niet bezig met zijn rugzak in te pakken???
quote:Bjorn eruit?
Op zondag 28 september 2003 21:59 schreef yootje het volgende:
Wat zou er eigenlijk gebeuren als Fatima of Bjorn hun 2e ambtstermijn niet accepteerden?
[Dit bericht is gewijzigd door cptmarco op 28-09-2003 22:01]
quote:vervelend is dat he...zeker bij zo'n voorstukje voor volgende week...oehh
Op zondag 28 september 2003 22:00 schreef cptmarco het volgende:
Ik wil geen week wachten op de volgende aflevering... maar ik zal wel moeten
quote:Ik vond hem in het voorstukje toch een mooi staaltje communicatie ten toon spreiden
Op zondag 28 september 2003 22:00 schreef Bombie het volgende:
Oké.. als Bjorn een goede leider wil zijn, moet hij met iedereen communiceren om problemen uit de weg te ruimen en eensgezindheid te creëren. Dat is zijn gebrek. Hij had de ernst van de oproer kunnen voorkomen. De, door het winnen van de proeven, opgebouwde eensgezinheid is niet onbeperkt.
quote:Precies. Luie mensen hebben een veel lager metabolisme dan sportieve mensen, dus bij een sportief iemand zal de honger des te harder aankomen.
Op zondag 28 september 2003 21:55 schreef -Mk- het volgende:
Niet iedereen is gelijk hoor? De ene heeft meer eten nodig dan de ander..
quote:Ken je de film Alive?
Op zondag 28 september 2003 22:00 schreef Sheepcidus het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd wat er was gebeurd als de rollen waren omgedraaid en het vrouwenkamp juist geen eten had.
quote:Anarchy!
Ben eigenlijk wel benieuwd wat er was gebeurd als de rollen waren omgedraaid en het vrouwenkamp juist geen eten had.
- Judge..kreeg er zelf tranen in mijn ogen van..je zag dat hij het super waardeerde dat die anderen hem het grootste stukje gunde.
- Jutta..vind ik gewoon een pittig wijfje, zeurt niet, komt redelijk over, ze doet gewoon haar ding en zit niemand in de weg. Tenminste niet zo'n type die het met roddelstrategie wint..niet zo'n storende factor tenminste.
Voor de rest heb ik van de anderen nog te weinig gezien.
quote:Hij zal wel van het eiland weg willen zwemmen en dat de crew m nog net kan tegenhouden, zoiets verwacht ik
quote:Als ze beide geen leiders meer zouden zijn.
Op zondag 28 september 2003 22:00 schreef EvilFaith het volgende:[..]
Bjorn eruit?
quote:Inderdaad, vooral toen ie voorover zat, zag je dat echt wel en aan z'n gezicht ook
Op zondag 28 september 2003 22:01 schreef Escaflowne het volgende:[..]
Precies. Luie mensen hebben een veel lager metabolisme dan sportieve mensen, dus bij een sportief iemand zal de honger des te harder aankomen.
Ik vind overigens dat bij Judge goed te zien is dat hij behoorlijk afgevallen is.
quote:Zo dik is hij nooit geweest, altijd al magertjes geweest, al noemt iedereen hem chubby...
Op zondag 28 september 2003 22:01 schreef Escaflowne het volgende:[..]
Precies. Luie mensen hebben een veel lager metabolisme dan sportieve mensen, dus bij een sportief iemand zal de honger des te harder aankomen.
Ik vind overigens dat bij Judge goed te zien is dat hij behoorlijk afgevallen is.
Geen wonder dat ze hem niet meer serieus nemen....
[Dit bericht is gewijzigd door cptmarco op 28-09-2003 22:03]
quote:zo iemand kan niemand toch serieus nemen.... ik heb me echt weer dood gelachen om hem hoor
Op zondag 28 september 2003 22:03 schreef cptmarco het volgende:
Ook zo'n vage actie van Bjorn: eerst toegeven tegen o.a. Esther dat hij fouten heeft gemaakt (niet zo communicatief) om later (na acceptatie 2de termijn) te roepen dat hij het goed gedaan heeft en geen fouten heeft gemaakt.Geen wonder dat ze hem niet meer serieus nemen....
quote:lijkt me net wat voor bjorn, ik acht hem ook wel in staat eerst de vrouwen nog te bewerken met een mes ofzo.
Op zondag 28 september 2003 22:02 schreef SoesGSX600 het volgende:[..]
Hij zal wel van het eiland weg willen zwemmen en dat de crew m nog net kan tegenhouden, zoiets verwacht ik
IK BEN ZE BEU *hak* *snij*
quote:Dat viel mij ook op inderdaad.
Ook zo'n vage actie van Bjorn: eerst toegeven tegen o.a. Esther dat hij fouten heeft gemaakt (niet zo communicatief) om later (na acceptatie 2de termijn) te roepen dat hij het goed gedaan heeft en geen fouten heeft gemaakt (en daarom 2de termijn accepteerd).Geen wonder dat ze hem niet meer serieus nemen....
quote:Ja, maar haar vriendschap met Bjorn kan haar weleens parten gaan spelen.
Op zondag 28 september 2003 22:02 schreef sweetgirly het volgende:
- Jutta..vind ik gewoon een pittig wijfje, zeurt niet, komt redelijk over, ze doet gewoon haar ding en zit niemand in de weg. Tenminste niet zo'n type die het met roddelstrategie wint..niet zo'n storende factor tenminste.
quote:dat wilde ik net zeggen! honger??? welke honger??? laat hhar 2 dagen bij de mannen zitten dan weet ze wat honger is!!!
Op zondag 28 september 2003 22:01 schreef _Supreme het volgende:
ik vond het wel dom van esther:
op het einde, zei ze zo:
''ik heb wel respect voor de mensen die dit hebben gewonnen.
als je het op tv ziet dan kan je het niet ruiken en ervaren
en de honger voelen''
ZE HEEFT HELEMAAL GEEN HONGER GEHAD
quote:Inderdaad. Ik vind haar heel onsportief en een hopeloos geval. Op het eind probeerde ze ook nog wat girl-power op te wekken met haar gezever over het niet meer nodig hebben van een leider. Dat die andere dames dat dan gaan zitten beamen is niet verstandig van ze. Ze hebben Bjorn wel degelijk nodig en Bjorn heeft hun vertrouwen nodig.
Op zondag 28 september 2003 22:01 schreef _Supreme het volgende:
ik vond het wel dom van esther:
op het einde, zei ze zo:
''ik heb wel respect voor de mensen die dit hebben gewonnen.
als je het op tv ziet dan kan je het niet ruiken en ervaren
en de honger voelen''
ZE HEEFT HELEMAAL GEEN HONGER GEHAD
quote:Ben toch wel benieuwd wat voor screening ze hebben toegepast dat hij uit duizenden door de selectie is gekomen
Ook zo'n vage actie van Bjorn: eerst toegeven tegen o.a. Esther dat hij fouten heeft gemaakt (niet zo communicatief) om later (na acceptatie 2de termijn) te roepen dat hij het goed gedaan heeft en geen fouten heeft gemaakt (en daarom 2de termijn accepteerd).Geen wonder dat ze hem niet meer serieus nemen....
quote:spraakmakend gek?
Op zondag 28 september 2003 22:05 schreef GFP het volgende:[..]
Ben toch wel benieuwd wat voor screening ze hebben toegepast dat hij uit duizenden door de selectie is gekomen
quote:Het was toch zelfmoord geweest om het weg te geven je zit er om verder te komen.
Maar als die nou de rol van leider aan Esther had gegeven en dan zelf geen hol uitvoeren. Kijken of ze er dan nog blij mee zijn.
quote:omdat ze bij hem echt wel zien dat hij het een stuk interessanter kan maken en voor meer kijkcijfers kan zorgen! Ook al is het een eikel...
Op zondag 28 september 2003 22:05 schreef GFP het volgende:[..]
Ben toch wel benieuwd wat voor screening ze hebben toegepast dat hij uit duizenden door de selectie is gekomen
Dan moeten die vrouwen het zelf zien te rooien.
En wie weet, lukt dat ze. Maar dan komt Björn dus het kamp lastigvallen. Vuur steeds doven als iedereen slaapt, voedsel stelen enzovoort. Gevolg: Hij wordt verwijderd.
Ik zou spontaan in lachen uitbarsten als ik daar op het eiland zou zitten.
quote:Ach ja, ik snap best dat Bjorn schijtziek word van die wijven
Je hoorde volgens mij ook pas deze week dat Björn die kippen 6-8 keer per dag vers water moest brengen, waar waren die meiden toen ? Wel klagen vanaf je luchtbedje en lekker eten en toch miepen ??
quote:Ach gut, wat zielig.
Op zondag 28 september 2003 22:02 schreef -Mk- het volgende:[..]
Inderdaad, vooral toen ie voorover zat, zag je dat echt wel en aan z'n gezicht ook
.
(not).
quote:Hij gedraagt zicht tenminste als een echte Robinson en niet als een mislukte vakantieganger
Op zondag 28 september 2003 21:55 schreef Kugari-Ken het volgende:
damn ik net zelf een topic aangemaakt omdat het zolang duurde...... maar de heks is dood, lang leve de nieuwe heks. Je kunt veel zeggen over Esther, maar ze had gelijk over Bjorn, hij speelt gruwelijk veel toneel, en Bjorn is een triest excuus voor een man. Een eng zielig mannetje dat geheel in zichzelf opgaat. Hij heeft geen flauw benul van de wereld om hem heen, en hij denkt daarbij ook nog dat hij het middelpunt van alles is en dat iedereen klakkeloos wat hij zegt aanneemt.
Maar zijn woorden zijn zo vals en ongemeend dat iedere koe er doorheen kan prikken met een lekkende uier.
quote:En hij trekt gekke bekken.
Op zondag 28 september 2003 22:06 schreef schatje het volgende:
Maar goed, Robin is toch wel een favoriet van mij geworden.Hij is sympathiek, en humor heeft ie ook.
quote:want?? Volgens als ze willen helpen mag het niet eens, ze doen niks dat klopt, maar dat komt ook omdat Bjorn het allemaal graag zelf doet en zo laat zien hoe goed hij het kan en de dames echt niet zonder hem zouden kunnen..
Op zondag 28 september 2003 22:06 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Ach ja, ik snap best dat Bjorn schijtziek word van die wijven
quote:Zou Bjorn het oerwoud in vluchten??
overleven!! daar ben ik hiervoor he?
quote:Misschien heeft ie dat niet gevraagd, maar waarom zou ie het moeten vragen?
Op zondag 28 september 2003 21:56 schreef schatje het volgende:
Hij zal het de dames ook wel niet gevraagd hebben om op de kippen te letten, want het is nu eenmaal een contact gestoord figuur.
quote:Zekers, dat het nog zo lang geduurt heeft, chapeau voor Bjorn
Op zondag 28 september 2003 22:06 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Ach ja, ik snap best dat Bjorn schijtziek word van die wijven
quote:Dan zorgt het productieteam net als vorig jaar dat er spontaan meer proeven komen om eten te winnen...
quote:Ik zou zeggen, ga er zelf eens zitten
Op zondag 28 september 2003 22:06 schreef schatje het volgende:[..]
Ach gut, wat zielig.
(not).
Ik snap niet dat je zo negatief over hem bent, hij heeft gewoon honger.. Klaar. Kan toch als je niks te eten krijgt? De een heeft gewoon meer nodig dan de ander.
Goed als jij dat als aanstellerij ziet, zelfs als je ziet dat hij erg afgevallen is, prima
quote:yeah right, alsof ze het erg vinden de hele dag op dat luchtbed te liggen of in de zon...
Op zondag 28 september 2003 22:07 schreef EvilFaith het volgende:[..]
want?? Volgens als ze willen helpen mag het niet eens, ze doen niks dat klopt, maar dat komt ook omdat Bjorn het allemaal graag zelf doet en zo laat zien hoe goed hij het kan en de dames echt niet zonder hem zouden kunnen..
[Dit bericht is gewijzigd door SEMTEX op 28-09-2003 22:10]
quote:Wie niet.
Op zondag 28 september 2003 22:08 schreef _Supreme het volgende:
ik vind jutta echt gewoon SUPER lief
quote:LOL, lekker tegendraads ben jij zeg. Ben jij niet gewoon Esther of zo?
Op zondag 28 september 2003 22:08 schreef schatje het volgende:
De dames moeten het voorbeeld van Nolleke volgen, Bjorn er uitwerken.
nofi
quote:ja en dat vraag ik me dus af, ik heb er geen fatsoenlijk gesprek over gezien, wij krijgen alleen maar luie vrouwen en een zwoegende Björn te zien. Daar moet ik mijn mening op baseren. Ik vind dus dat ze eerst maar eens voor bijvoorbeeld de kippen moeten zorgen voordat ze erover klagen.
Op zondag 28 september 2003 22:07 schreef EvilFaith het volgende:
want?? Volgens als ze willen helpen mag het niet eens, ze doen niks dat klopt, maar dat komt ook omdat Bjorn het allemaal graag zelf doet en zo laat zien hoe goed hij het kan en de dames echt niet zonder hem zouden kunnen..
quote:nee tuurlijk niet...maar als ze wel iets dom zegt bjorn al snel dat ze t niet goed doen en dat hij t wel ff zal doen..
Op zondag 28 september 2003 22:09 schreef SEMTEX het volgende:[..]
yeah right, alsof ze het erg vinden de hele dag op dag luchtbed te liggen of in de zon...
quote:
Op zondag 28 september 2003 22:08 schreef _Supreme het volgende:
ik vind jutta echt gewoon SUPER lief
quote:idd, volgens mij hebben die vrouwen maar erg weinig naar voedsel gezocht....
Op zondag 28 september 2003 22:10 schreef elcastel het volgende:[..]
ja en dat vraag ik me dus af, ik heb er geen fatsoenlijk gesprek over gezien, wij krijgen alleen maar luie vrouwen en een zwoegende Björn te zien. Daar moet ik mijn mening op baseren. Ik vind dus dat ze eerst maar eens voor bijvoorbeeld de kippen moeten zorgen voordat ze erover klagen.
quote:Yeah this is tv man
ja en dat vraag ik me dus af, ik heb er geen fatsoenlijk gesprek over gezien, wij krijgen alleen maar luie vrouwen en een zwoegende Björn te zien. Daar moet ik mijn mening op baseren.
quote:ik denk dat er dan veel meer eenheid zou zijn bij de dames en bjorn... Nu komt alles ze aanwaaien, ze hebben voldoende voedsel.
Dan moeten ze wel samen overleven en jagen op het beetje voedsel wat er is... Ik denk dat dat de teamspirit ten goede komt.
of niet.. en het Alive scenario wordt echt realiteit...
quote:Ja dat vroeg ik me ook af, al denk ik dat het wel meevalt..
Op zondag 28 september 2003 22:04 schreef Gert het volgende:[..]
Ja, maar haar vriendschap met Bjorn kan haar weleens parten gaan spelen.
quote:Ik heb er geen behoefte aan
Op zondag 28 september 2003 22:08 schreef -Mk- het volgende:[..]
Ik zou zeggen, ga er zelf eens zitten
quote:Je weet toch van tevoren dat je honger moet lijden??
Goed als jij dat als aanstellerij ziet, zelfs als je ziet dat hij erg afgevallen is, prima
quote:Waarom zou je voedsel zoeken als je al voedsel hebt
Op zondag 28 september 2003 22:11 schreef super_honda het volgende:[..]
idd, volgens mij hebben die vrouwen maar erg weinig naar voedsel gezocht....
quote:Nee hoor, ik gezien dat hij ze dingen leerde en dat hij klaagde dat ze te weinig deden, ik geef toe het kan je ontschoten zijn, 't was Björn's engels : Someone has got to do all the work.
Op zondag 28 september 2003 22:10 schreef EvilFaith het volgende:
nee tuurlijk niet...maar als ze wel iets dom zegt bjorn al snel dat ze t niet goed doen en dat hij t wel ff zal doen..
quote:ja dat bleek toen ik Esther hoorde over haar 3 uur die Björn nodig had, dat zie je niet op TV belachelijk vind ik dat
Op zondag 28 september 2003 22:11 schreef toska het volgende:
Yeah this is tv man
quote:Er kleeft meer aan overleven met een groep dan als einzelganger rond te stampen en je als een mongoloide baviaan te gedragen. Je zit daar met een groep, niet in je eentje, en overleven in een groep is dus net zo belangrijk.
Op zondag 28 september 2003 22:07 schreef SEMTEX het volgende:Hij gedraagt zicht tenminste als een echte Robinson en niet als een mislukte vakantieganger
Als hij in het mannenkamp leider was geweest dan was hij helemaal niets meer. Bjorn denkt dat hij alles kan maken omdat hij op vrouwen neerkijkt, maar zet hem bij mannen, en hij verandert in een zielig wezeltje dat achter ruggen om in de gratie zal proberen te komen.
Bjorn kan niet omgaan met een gelijke, hij kan niet functioneren in een relatie met gelijken, hij denkt nu dat hij functioneert, omdat hij overtuigd is beter te zijn dan de vrouwen, kijk hoe neerbuigend en kinderlijk hij ze behandelt, uit zijn spraakpatronen komt ook een flinke hoeveelheid minachting voor zijn kampgenoten voort. Hij praat op ze neer en denkt dat ze zo goedgelovig zijn dat ze alles wat hij zegt als zoete koek happen, hij is van mening dan vrouwen onder mannen staat. Zijn houding op dat eiland krijst dat uit.
Bjorn is absoluut geen leider, hij is iemand die het beste functioneert alleen, of als er een compleet dominant figuur boven hem staat in een relatie van twee mensen. Hij kan gewoon niet overleven in een groep, want er zijn te variabelen, te veel figuren van gelijke positie.
quote:Weten en ervaren zijn 2 totaal verschillende zaken...
Op zondag 28 september 2003 22:11 schreef schatje het volgende:
Je weet toch van tevoren dat je honger moet lijden??
quote:Bjorn als leider *kuch kuch* moet dat soort dingen aangeven.Als je zijn straatje volgt tenminste.
ja en dat vraag ik me dus af, ik heb er geen fatsoenlijk gesprek over gezien, wij krijgen alleen maar luie vrouwen en een zwoegende Björn te zien. Daar moet ik mijn mening op baseren. Ik vind dus dat ze eerst maar eens voor bijvoorbeeld de kippen moeten zorgen voordat ze erover klagen.
quote:Ja dat weet je, maar weet je ook of je er goed tegen kan, en zo nee, mag je dan niet laten merken dat je er niet tegen kan??
Op zondag 28 september 2003 22:11 schreef schatje het volgende:[..]
Ik heb er geen behoefte aan
.
[..]Je weet toch van tevoren dat je honger moet lijden??
quote:Volgens mij niet dus, alleen een korte update volgende week zondag...
Op zondag 28 september 2003 22:13 schreef Hakkert het volgende:
Wanneer is de herhaling ook alweer.. Heb F1 gekeken
quote:maar ja, communicatief gezien is hij geen held.....
Op zondag 28 september 2003 22:13 schreef schatje het volgende:[..]
Bjorn als leider *kuch kuch* moet dat soort dingen aangeven.Als je zijn straatje volgt tenminste.
quote:
Op zondag 28 september 2003 22:13 schreef Kugari-Ken het volgende:[..]
een mongoloide baviaan te gedragen.
quote:Toch zou het me niet verbazen als zij het loodje legt volgende keer.
Op zondag 28 september 2003 22:11 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me ook af, al denk ik dat het wel meevalt..
Want ondanks dat ze niet zo'n overdreven type als Esther is, heeft ze duidelijk haar plaats in de groep, zelfs gewoon door zichzelf te blijven en haar eigen gang te gaan..en ze is tenminste niet zo'n meeloopster/praatster als de rest..die zijn maar wat beīnvloedbaar..zelfs nu Ester eruit is werkt dat nog door..
quote:Uitstekende analyse
Er kleeft meer aan overleven met een groep dan als einzelganger rond te stampen en je als een mongoloide baviaan te gedragen. Je zit daar met een groep, niet in je eentje, en overleven in een groep is dus net zo belangrijk.
Als hij in het mannenkamp leider was geweest dan was hij helemaal niets meer. Bjorn denkt dat hij alles kan maken omdat hij op vrouwen neerkijkt, maar zet hem bij mannen, en hij verandert in een zielig wezeltje dat achter ruggen om in de gratie zal proberen te komen.
Bjorn kan niet omgaan met een gelijke, hij kan niet functioneren in een relatie met gelijken, hij denkt nu dat hij functioneert, omdat hij overtuigd is beter te zijn dan de vrouwen, kijk hoe neerbuigend en kinderlijk hij ze behandelt, uit zijn spraakpatronen komt ook een flinke hoeveelheid minachting voor zijn kampgenoten voort. Hij praat op ze neer en denkt dat ze zo goedgelovig zijn dat ze alles wat hij zegt als zoete koek happen, hij is van mening dan vrouwen onder mannen staat. Zijn houding op dat eiland krijst dat uit.
Bjorn is absoluut geen leider, hij is iemand die het beste functioneert alleen, of als er een compleet dominant figuur boven hem staat in een relatie van twee mensen. Hij kan gewoon niet overleven in een groep, want er zijn te variabelen, te veel figuren van gelijke positie.
quote:Ze hebben vast de vorige editie's gezien, en wat die deelnemers dus hebben ervaren.
Op zondag 28 september 2003 22:13 schreef GFP het volgende:[..]
Weten en ervaren zijn 2 totaal verschillende zaken...
quote:Geen, alleen een update volgende week zondag om 20:00 uur (van 30 minuten)
quote:Niet.
quote:Niet teveel nee
Op zondag 28 september 2003 22:14 schreef -Mk- het volgende:[..]
Ja dat weet je, maar weet je ook of je er goed tegen kan, en zo nee, mag je dan niet laten merken dat je er niet tegen kan??
quote:Precies, daarom vond ik ook dat Fatima het goed aanpakte tijdens de eerste uitzending.
Er kleeft meer aan overleven met een groep dan als einzelganger rond te stampen en je als een mongoloide baviaan te gedragen. Je zit daar met een groep, niet in je eentje, en overleven in een groep is dus net zo belangrijk.
[Dit bericht is gewijzigd door static op 28-09-2003 22:16]
quote:maar ik denk wel dat het heel anders is, als je het zelf ervaart... Je weet dat het kan gebeuren, maar je bent er nooit op voorbereidt.
Op zondag 28 september 2003 22:14 schreef schatje het volgende:[..]
Ze hebben vast de vorige editie's gezien, en wat die deelnemers dus hebben ervaren.
Eigenlijk moet je thuis gaan oefenen (in hongerlijden)!!!
[Dit bericht is gewijzigd door cptmarco op 28-09-2003 22:16]
quote:Ja, maar daar zat ook een kamp met eten en een kamp zonder eten.. En dan nog weet je niet hoe snel jij honger zou kunnen krijgen.
Ze hebben vast de vorige editie's gezien, en wat die deelnemers dus hebben ervaren.
quote:Ik vind veel van Bjorn's gedrag ook tenenkrommend: dat hij zich nu zo vastklampt aan Jutta bijv., maar toch: hij Robinson't tenminste nog. Als ik die vrouwen zich op dat eiland zo zie gedragen als het zwakke, afhankelijke vogeltje dat alleen maar op een luchtbedje ligt te klagen dat Bjorn zo'n bullebak is, vraag ik me af: hoe ben jij uberhaupt door de screening gekomen? Wat is hier Robinson aan?
quote:Ze is veel sportiever dan Bjorn, luistert ook echt naar de anderen.
Op zondag 28 september 2003 22:16 schreef static het volgende:[..]
Precies, daarom vond ik ook dat Fatima het goed aanpakte tijdens de eerste uitzending.
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 28-09-2003 22:17]
quote:Maar het is al gebleken dat hij niet communicatief vaardig is, daar kun je op inspringen of tegenaan schoppen, het is maar net wat je voorkeur geniet.
Op zondag 28 september 2003 22:13 schreef schatje het volgende:
Bjorn als leider *kuch kuch* moet dat soort dingen aangeven.Als je zijn straatje volgt tenminste.
quote:Fatima doet dat ook niet, maar de mannen maken zelf hun eigen plannen (Check Ryan de sukkel die op expeditie ging.. dat soort plannen maken de vrouwen niet) dus ik denk niet dat het aan Bjorn ligt.
Op zondag 28 september 2003 22:13 schreef schatje het volgende:[..]
quote:Precies!!!!
Ben blij dat ze opgerot is, was die ontevreden smoel toch al zat.
quote:*zucht* Zoals ik al zei, weten en dus ook zien
quote:Hij zei toch ook "Waar gaat dit om, het is maar honger".. Denk dat je jezelf moeilijk in de hand kunt houden
Op zondag 28 september 2003 22:16 schreef schatje het volgende:[..]
Niet teveel nee
.
quote:denk dat het aan beide ligt.... Bjorn heeft er zeker wel wat mee te maken, maar t komt ook doordat de mannen zelf meer doen, maarja misschien komt dat weer omdat Fatima zichzelf niet als echte baas zag, en Bjorn wel..
Op zondag 28 september 2003 22:17 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Fatima doet dat ook niet, maar de mannen maken zelf hun eigen plannen (Check Ryan de sukkel die op expeditie ging.. dat soort plannen maken de vrouwen niet) dus ik denk niet dat het aan Bjorn ligt.
quote:Oké dan
Op zondag 28 september 2003 22:17 schreef GFP het volgende:[..]
*zucht* Zoals ik al zei, weten en dus ook zien
, kunnen je niet echt voorbereiden op het echte werk.
Hij wist wat ie ging doen en wist dat het moeilijk zou zijn en dat hij honger zou hebben, maar dat het zo erg zou zijn, dat het alles wat je doet en wat je denkt zou gaan beinvloeden dat kan je je misschien wel inbeelden vantevoren maar the real thing is toch effe anders...
quote:Precies, die vrouwen hebben het vééls te gemakkelijk. Dat werkt tegen Bjorn. Ze hebben hem niet echt nodig.
Op zondag 28 september 2003 22:16 schreef SEMTEX Wat is hier Robinson aan?
[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 28-09-2003 22:20]
quote:Mooi gesproken.
Op zondag 28 september 2003 22:17 schreef SEMTEX het volgende:
Fatima doet dat ook niet, maar de mannen maken zelf hun eigen plannen (Check Ryan de sukkel die op expeditie ging.. dat soort plannen maken de vrouwen niet) dus ik denk niet dat het aan Bjorn ligt.
quote:Bjorn maakt de vrouwen voor een deel ook wel afhankelijk van hem ja, maar ze zouden zich makkelijk los kunnen maken van hem en zelf iets kunnen organiseren, maar dat zie ik ze ook niet echt doen..
Op zondag 28 september 2003 22:18 schreef EvilFaith het volgende:[..]
denk dat het aan beide ligt.... Bjorn heeft er zeker wel wat mee te maken, maar t komt ook doordat de mannen zelf meer doen, maarja misschien komt dat weer omdat Fatima zichzelf niet als echte baas zag, en Bjorn wel..
quote:Precies. Zorg als team dat hun voorraden verroten, zodat ze geen pannekoekjes meer hebben en laat ze eens een dag zelf naar insectjes en vruchtjes zoeken.. lijkt me best interessant..
Op zondag 28 september 2003 22:20 schreef Gert het volgende:[..]
Precies, die vrouwen hebben het vééls te gemakkelijk. Dat werkt tegen Bjorn. Ze hebben hem niet echt nodig.
quote:Zou kunnen idd, zou ik echt jammer vinden. Was trouwens bij de vorige ER ook zo. Die vrouw met die korte haren, hartstikke leuke meid, doorzettingsvermogen, niemand tot last, at in één keer al die vieze insecten op..wordt ze door die luie meiden eruit gestemd
Op zondag 28 september 2003 22:14 schreef Gert het volgende:[..]
Toch zou het me niet verbazen als zij het loodje legt volgende keer.
Ze is ook een sterke concurente, als arts, dat kan ook meespelen om haar te nomineren.
Aan de andere kant: een arts is wel handig om op zo'n eiland rond te hebben lopen.
Mochten ze haar iig (al snel) eruit gaan stemmen..dan vind ik die meidengroep helemaal niks..en hoop ik dat hun zonder eten komen te zitten, want op die manier winnen vind ik heel laf..rivalen eruit stemmen, vriendjespolitiek en ondertussen daar lui en lekker vakantie vieren!
quote:nope...slecht... vond het ook wel vreemd om ze zichzelf allemaal zo op te zien maken en iedereen die de wimpers ff bijknipt...bedoel kom op zeg.. je zit op een eiland waar je moet overleven..
Op zondag 28 september 2003 22:20 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Bjorn maakt de vrouwen voor een deel ook wel afhankelijk van hem ja, maar ze zouden zich makkelijk los kunnen maken van hem en zelf iets kunnen organiseren, maar dat zie ik ze ook niet echt doen..
quote:Vrouwen en cameras
Op zondag 28 september 2003 22:22 schreef EvilFaith het volgende:[..]
nope...slecht... vond het ook wel vreemd om ze zichzelf allemaal zo op te zien maken en iedereen die de wimpers ff bijknipt...bedoel kom op zeg.. je zit op een eiland waar je moet overleven..
FF van de gelegenheid misbruik maken om te zeggen dat ik blij ben dat die Esther bitch eruit is. Maar let op: die andere blonde die zo tegen haar aanschurkte gaat haar rol overnemen. Je pikt de rotmokkels er zo tussen uit: de lelijke zorgen voor heibel
Oké Björn slaat wel een beetje door in het survivallen maar ja hij moet ook een hele harem voeden. Zal hij dubbelblij zijn dat ie die vreetgrage van een Esther kwijt is. Zag je ook wel wie bij het bakken van de rijstkoekjes de eerste van het uur vrat!
quote:Omdat hij nu eemaal zelf de rol opeist.Als een idioot, helemaal obsessed, gaat ie beestjes zoeken enzo.
Op zondag 28 september 2003 22:20 schreef Gert het volgende:[..]
Precies, die vrouwen hebben het vééls te gemakkelijk. Dat werkt tegen Bjorn. Ze hebben hem niet echt nodig.
quote:En zoals ik al zei...ehm....oké dan ?
Op zondag 28 september 2003 22:19 schreef schatje het volgende:[..]
Oké dan
.
quote:Meintje? Mijntje ? :S
Op zondag 28 september 2003 22:21 schreef sweetgirly het volgende:[..]
Zou kunnen idd, zou ik echt jammer vinden. Was trouwens bij de vorige ER ook zo. Die vrouw met die korte haren, hartstikke leuke meid, doorzettingsvermogen, niemand tot last, at in één keer al die vieze insecten op..wordt ze door die luie meiden eruit gestemd
zij was echt een robinsonvrouw..kom alleen ff niet op haar naam.
Mochten ze haar iig (al snel) eruit gaan stemmen..dan vind ik die meidengroep helemaal niks..en hoop ik dat hun zonder eten komen te zitten, want op die manier winnen vind ik heel laf..rivalen eruit stemmen, vriendjespolitiek en ondertussen daar lui en lekker vakantie vieren!
quote:
Op zondag 28 september 2003 22:23 schreef Pitbulleke het volgende:
WOW EEN ROBINSON TOPIC!!!FF van de gelegenheid misbruik maken om te zeggen dat ik blij ben dat die Esther bitch eruit is. Maar let op: die andere blonde die zo tegen haar aanschurkte gaat haar rol overnemen. Je pikt de rotmokkels er zo tussen uit: de lelijke zorgen voor heibel
Oké Björn slaat wel een beetje door in het survivallen maar ja hij moet ook een hele harem voeden. Zal hij dubbelblij zijn dat ie die vreetgrage
van een Esther kwijt is. Zag je ook wel wie bij het bakken van de rijstkoekjes de eerste van het uur vrat!
quote:Wil je dat alsjebliéft even wat verderop gaan doen?
Op zondag 28 september 2003 22:22 schreef Coos het volgende:
Hagedis!! Wil er iemand hagedis proeven???
wat een zeikwijf
quote:Welkom
WOW EEN ROBINSON TOPIC!!!FF van de gelegenheid misbruik maken om te zeggen dat ik blij ben dat die Esther bitch eruit is. Maar let op: die andere blonde die zo tegen haar aanschurkte gaat haar rol overnemen. Je pikt de rotmokkels er zo tussen uit: de lelijke zorgen voor heibel
Oké Björn slaat wel een beetje door in het survivallen maar ja hij moet ook een hele harem voeden. Zal hij dubbelblij zijn dat ie die vreetgrage
van een Esther kwijt is. Zag je ook wel wie bij het bakken van de rijstkoekjes de eerste van het uur vrat!
Ben het met je eens
Haar grote zwakheid is dat ze misschien zichzelf net iets te passief opstelt en zo de kans loopt om door een heer met een lust naar macht, omver te worden gelopen wanneer het aankomt op conflicten.
Dit zien we nu al met Giovanni, en de SurvivalExpert, deze twee heren accepteren haar leiderschap oppervlakkig, maar eisen op hun eigen manier zelf ook een stuk leiderschap op.
Ryan is nu gecastreerd, hij werd door zijn overduidelijk dominante gedrag in de groep meteen buiten gesloten, en hij ziet het nu in, en met die kennis is hij als leider gecastreerd. Hij zal altijd de underdog blijven, omdat er geen kans meer is voor hem om hogerop te komen binnen de groep, niemand kan hem accepteren als hogere.
Bjorn maakt de fout zichzelf als de tweede komst van Jebus te zien, hij praat neer op zijn groep "je doet dat niet goed meiske" en neemt het vervolgens over. Tja op een gegeven moment zegt zijn groep "ja dag, ik doe het toch nooit goed volgens meneer daar, hij mag het zelf doen."
Bjorn is zo angstig om macht af te staan aan de vrouwen, hij is zo bang om hen teveel zelfstandigheid te geven, omdat voor hem dat in de eerste instantie, zijn macht af zou nemen. Nu komt hij erachter dat het juist die onbereidheid tot vrijheid zijn ondergang is.
Jammer dat hij nooit een gelijke relatie aan kan gaan met een groep, het had hem voor de wind kunnen gaan als hij zich socialer had opgesteld, en als hij de vrouwen als autonome wezens had erkent. Zijn minachting voor vrouwen en groepen is nu zijn grootste zwakte.
quote:Meintje idd
Op zondag 28 september 2003 22:24 schreef Molletje het volgende:[..]
Meintje? Mijntje ? :S
quote:hagedis is erg gezond....
Op zondag 28 september 2003 22:24 schreef Gert het volgende:[..]
Wil je dat alsjebliéft even wat verderop gaan doen?
wat een zeikwijf![]()
Hoelang duurt het nog voor Bjorn helemaal door draait?
quote:Overleven is ook psychisch en veel vrouwen zijn nou eenmaal mentaal sterker als ze zichzelf kunnen verzorgen...
Op zondag 28 september 2003 22:22 schreef EvilFaith het volgende:[..]
nope...slecht... vond het ook wel vreemd om ze zichzelf allemaal zo op te zien maken en iedereen die de wimpers ff bijknipt...bedoel kom op zeg.. je zit op een eiland waar je moet overleven..
quote:Fuck!
Op zondag 28 september 2003 22:14 schreef GFP het volgende:[..]
Volgens mij niet dus, alleen een korte update volgende week zondag...
quote:Laat hem lekker, in plaats daarvan liggen die meiden op een luchtbed te dobberen. Ik kan me niet voorstellen dat ze dat van Björn moesten.
Op zondag 28 september 2003 22:23 schreef schatje het volgende:
Omdat hij nu eemaal zelf de rol opeist.Als een idioot, helemaal obsessed, gaat ie beestjes zoeken enzo.
quote:nog 7 dagen minus een paar uur....
Op zondag 28 september 2003 22:25 schreef du_ke het volgende:
Bjorn is een loser en Fatima niet.
quote:Ja Mijntje...thanx!!
Op zondag 28 september 2003 22:24 schreef Molletje het volgende:[..]
Meintje? Mijntje ? :S
quote:7 dagen
Op zondag 28 september 2003 22:25 schreef du_ke het volgende:
Was weer een erg leuke aflevering. Wel jammer dat Esther er uit is ze had zeker wel pit.
quote:Alleen deep-fried
Op zondag 28 september 2003 22:22 schreef Coos het volgende:
Hagedis!! Wil er iemand hagedis proeven???
quote:Die moest als eerste optiefen.
Op zondag 28 september 2003 22:25 schreef -Mk- het volgende:[..]
Meintje idd
quote:Dat was toch die boerin?
Op zondag 28 september 2003 22:27 schreef schatje het volgende:[..]
Die moest als eerste optiefen.
quote:Ja jammer, die had echt verder moeten komen
quote:Hij laat hun geen andere keuze
Op zondag 28 september 2003 22:26 schreef elcastel het volgende:[..]
Laat hem lekker, in plaats daarvan liggen die meiden op een luchtbed te dobberen. Ik kan me niet voorstellen dat ze dat van Björn moesten.
alhoewel
quote:Zou zomaar kunnen. Maar er ging toch ook een van die leiders (lijtk me toch Bjorn) met een mes zwaaien enzo? Dat mag nog wel even duren van mij. Die freak mag het van mij nog wel een weekje extra volhouden. Hij zorgt iig voor spanning.
Op zondag 28 september 2003 22:26 schreef cptmarco het volgende:[..]
nog 7 dagen minus een paar uur....
quote:Je zult wel in de war zijn met Annete van Big Brother.
Op zondag 28 september 2003 22:28 schreef Gert het volgende:[..]
Dat was toch die boerin?
quote:Ja anders pakt hij zijn mes.
Op zondag 28 september 2003 22:28 schreef schatje het volgende:[..]
Hij laat hun geen andere keuze
.
quote:Och, deeltje 10 pas.
WOW EEN ROBINSON TOPIC!!!
quote:Hij verwachtte ook niet dat hij met allemaal vrouwen opgescheept kwam te zitten en vroeg daar niet om. Hij heeft die teleurstelling waarschijnlijk verwerkt door extra elan aan zijn leiderschap toe proberen te voegen, door die rol op te eisen. Als hij bij de mannen had gezeten was het heel anders gegaan.
Ik hoop dat hij er in ieder geval lang genoeg in blijft voor ons om mee te maken hoe hij zich onder andere mannen gedraagt.
quote:Ja precies...maar wat een wereld van verschil tussen Meintje en Esther..geef mij Meintje maar
quote:ahahahahahahaha
Op zondag 28 september 2003 22:29 schreef Bombie het volgende:[..]
quote:*respect*
Op zondag 28 september 2003 22:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik moet me inhouden om de spoilers over de volgende aflevering niet te lezen. Maar ik kan het.
ik niet..
quote:Op zich is er niet heel veel te lezen..
Op zondag 28 september 2003 22:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik moet me inhouden om de spoilers over de volgende aflevering niet te lezen. Maar ik kan het.
quote:Ja idd dan kan me nog wat worden. Denk niet dat ze hem erg serieus nemen.
Op zondag 28 september 2003 22:29 schreef Bombie het volgende:[..]
Als hij bij de mannen had gezeten was het heel anders gegaan.Ik hoop dat hij er in ieder geval lang genoeg in blijft voor ons om mee te maken hoe hij zich onder andere mannen gedraagt.
quote:Aaaaargh!!! Die was ik eindelijk vergeten.
Op zondag 28 september 2003 22:29 schreef schatje het volgende:
[..]Je zult wel in de war zijn met Annete van Big Brother.
quote:Ben benieuwd hoe iemand als Ryan gaat reageren als Bjorn hem gaat vertellen hoe hij hout moet halen
Op zondag 28 september 2003 22:33 schreef pos het volgende:[..]
Ja idd dan kan me nog wat worden. Denk niet dat ze hem erg serieus nemen.
quote:treffend neergepend ja, daar moet ik je toch gelijk in geven!
Op zondag 28 september 2003 22:24 schreef Kugari-Ken het volgende:
Fatima gaat voor de groep, Fatima stelt zich niet overduidelijk boven de andere mannen, ze ziet zichzelf als leider, gedraagt zich als leider, maar maakt duidelijk dat ze midden in de groep staat.Haar grote zwakheid is dat ze misschien zichzelf net iets te passief opstelt en zo de kans loopt om door een heer met een lust naar macht, omver te worden gelopen wanneer het aankomt op conflicten.
Dit zien we nu al met Giovanni, en de SurvivalExpert, deze twee heren accepteren haar leiderschap oppervlakkig, maar eisen op hun eigen manier zelf ook een stuk leiderschap op.
Ryan is nu gecastreerd, hij werd door zijn overduidelijk dominante gedrag in de groep meteen buiten gesloten, en hij ziet het nu in, en met die kennis is hij als leider gecastreerd. Hij zal altijd de underdog blijven, omdat er geen kans meer is voor hem om hogerop te komen binnen de groep, niemand kan hem accepteren als hogere.Bjorn maakt de fout zichzelf als de tweede komst van Jebus te zien, hij praat neer op zijn groep "je doet dat niet goed meiske" en neemt het vervolgens over. Tja op een gegeven moment zegt zijn groep "ja dag, ik doe het toch nooit goed volgens meneer daar, hij mag het zelf doen."
Bjorn is zo angstig om macht af te staan aan de vrouwen, hij is zo bang om hen teveel zelfstandigheid te geven, omdat voor hem dat in de eerste instantie, zijn macht af zou nemen. Nu komt hij erachter dat het juist die onbereidheid tot vrijheid zijn ondergang is.
Jammer dat hij nooit een gelijke relatie aan kan gaan met een groep, het had hem voor de wind kunnen gaan als hij zich socialer had opgesteld, en als hij de vrouwen als autonome wezens had erkent. Zijn minachting voor vrouwen en groepen is nu zijn grootste zwakte.
quote:Foei, niet meer doen. Volgens mij of morgen- dan wel dinsdagavond herhaling! Redelijk laat, ik meen me tenminste te herinneren dat ik er vorige week zappend vanuit bed tegenaan liep. Hmm tja dan kan het ook nog 's ochtends zijn geweest natuurlijk
quote:ze leren t nooit he....
Op zondag 28 september 2003 22:38 schreef schatje het volgende:
Geen herhaling, alleen samenvatting.*zucht*
quote:Ik hoorde of las ergens dat er vannacht om 12:00 nog herhaald word, klopt dat
Op zondag 28 september 2003 22:38 schreef schatje het volgende:
Geen herhaling, alleen samenvatting.*zucht*
quote:Tsss.. typisch geval van zich veel voelen maar niks zijn: toen Bjorn vroeg om het te zeggen als men er problemen mee had dat hij voor een tweede termijn ging als leider had ze geen pit om iets te zeggen. En bij het "wie vertrouw ik de autosleutels toe" viel ze hem met een rooie kop aan zonder hem ook maar één keer aan te kijken. Nee hoor, geen pit. Waarschijnlijk alleen maar put, in haar vette dijen
Wel jammer dat Esther er uit is ze had zeker wel pit.
quote:
Op zondag 28 september 2003 22:40 schreef Isabeau het volgende:
Iemand had het over een voorproefje over esther waaruit leek te blijken dat ze nog bleef, maar dat is dus niet gebeurd. Waar ging dat nou over?
Dat andere blijft wel overeind staan .
quote:Ik lees op de NET5 pagina dat de update op maandag wordt herhaald en de aflevering op dinsdag. Er staan geen tijden bij.
Op zondag 28 september 2003 22:40 schreef SoesGSX600 het volgende:
Ik hoorde of las ergens dat er vannacht om 12:00 nog herhaald word, klopt dat
quote:Ik zie het nergens..
Op zondag 28 september 2003 22:44 schreef elcastel het volgende:[..]
Ik lees op de NET5 pagina dat de update op maandag wordt herhaald en de aflevering op dinsdag. Er staan geen tijden bij.
quote:bron
Op zondag 28 september 2003 22:45 schreef -Mk- het volgende:
Ik zie het nergens..
quote:Ze gaat met iedereen contact leggen
Op zondag 28 september 2003 22:45 schreef Pitbulleke het volgende:
Wat ik van Fatima wel een beetje eng vind: is zij als hoofdagente (en ik meende ook ME-er) representatief voor de Nederlandse politie? Al voor de honger toesloeg kwam ze zowel geestelijk als lichamelijk niet erg overtuigend op mij over
"Maar waarom wil jij hem dan slaan"
quote:http://www.detvgids.nl
Ik lees op de NET5 pagina dat de update op maandag wordt herhaald en de aflevering op dinsdag. Er staan geen tijden bij.
quote:Op de Net5 pagina staats niets hoor.
Op zondag 28 september 2003 22:46 schreef elcastel het volgende:[..]
quote:Ook weer geen tijden, zal het de nacht uitzending zijn dan ? Misschien heeft er iemand nog zo'n nostalgische gids van papier ?
Op zondag 28 september 2003 22:47 schreef Pitbulleke het volgende:
http://www.detvgids.nl
quote:LOL
Op zondag 28 september 2003 22:42 schreef Pitbulleke het volgende:[..]
Tsss.. typisch geval van zich veel voelen maar niks zijn: toen Bjorn vroeg om het te zeggen als men er problemen mee had dat hij voor een tweede termijn ging als leider had ze geen pit om iets te zeggen. En bij het "wie vertrouw ik de autosleutels toe" viel ze hem met een rooie kop aan zonder hem ook maar één keer aan te kijken. Nee hoor, geen pit. Waarschijnlijk alleen maar put, in haar vette dijen
quote:Er zouden toch helemaal geen herhalingen komen, zodat iedereen wel moet kijken op zondag?
Op zondag 28 september 2003 22:49 schreef elcastel het volgende:[..]
Ook weer geen tijden, zal het de nacht uitzending zijn dan ? Misschien heeft er iemand nog zo'n nostalgische gids van papier ?
quote:Kijk naar vorig jaar: een vrouwenkamp stevent per definitie op de ondergang af. Zonder Bjorn hadden deze dames nu op een houtje zitten bijten en had Esther nog steeds met zandvlooien in haar onderbroek geslapen. Maar dankbaarheid: ho maar. Nee liever werken ze de man eruit (wie snapt dat stemgedrag van de afgelopen twee eilandraden?) om vervolgens zieltogend op de versmelting te wachten. Die Fatima boft handenvol met die groep kerels!
Oké.. als Bjorn een goede leider wil zijn, moet hij met iedereen communiceren om problemen uit de weg te ruimen en eensgezindheid te creëren. Dat is zijn gebrek. Hij had de ernst van de oproer kunnen voorkomen. De, door het winnen van de proeven, opgebouwde eensgezinheid is niet onbeperkt.
quote:Nou ja dat hoor ik iedereen zeggen ja, maar zie mijn link hierboven, dat doet toch anders vermoeden ? Dat er geen tijden bij staan is dan weer raar, maar ze hebben het duidelijk over 29 en 30 september.
Op zondag 28 september 2003 22:55 schreef GFP het volgende:
Er zouden toch helemaal geen herhalingen komen, zodat iedereen wel moet kijken op zondag?
Als alles geweest is gaan ze pas herhalen, toch
quote:Dan hoop ik dat het smiddags is want s'avonds moet ik beide avonden weg
Op zondag 28 september 2003 22:44 schreef elcastel het volgende:[..]
quote:Ja maar "ze hield de eer aan zichzelf" met de stemronde
Björn, ook al heeft ie nog zijn hekel aan haar, probeerde wel het goeie voorbeeld te nemen..waar Esther alleen maar kinderachtig op kon reageren..verwachtte ze zeker niet met haar evil-thoughts
Wat een koe bah bah bah!
Ik zal haar missen
quote:Ik weet bijna zeker dat het onder het nachtprogramma valt, op teletekst is er ook niks te zien en het nachtprogramma laten ze altijd een beetje vrij voor zover ik weet.
Op zondag 28 september 2003 23:00 schreef SoesGSX600 het volgende:
Dan hoop ik dat het smiddags is want s'avonds moet ik beide avonden weg
-edit-
En er had het net al iemand over 's nachts tegengekomen ofzo.
quote:Of je blaat gewoon onzin
Op zondag 28 september 2003 23:02 schreef elcastel het volgende:[..]
Ik weet bijna zeker dat het onder het nachtprogramma valt, op teletekst is er ook niks te zien en het nachtprogramma laten ze altijd een beetje vrij voor zover ik weet.
-edit-
En er had het net al iemand over 's nachts tegengekomen ofzo.
Maar goed, vorig jaar werd het ook 's nachts uitgezonden, herhalend de hele nacht door .
quote:Ik ben trots op je dat je mijn gedachten bevestigd.
Op zondag 28 september 2003 23:11 schreef schatje het volgende:
Of je blaat gewoon onzin.
Maar goed, vorig jaar werd het ook 's nachts uitgezonden, herhalend de hele nacht door
.
quote:Wat lief ben ik hč??
Op zondag 28 september 2003 23:13 schreef elcastel het volgende:[..]
Ik ben trots op je dat je mijn gedachten bevestigd.
quote:Idd wat was dat nou weer voor zwakke oplossing, een echte doorbijtster had het lot laten beslissen..
Op zondag 28 september 2003 23:01 schreef Pitbulleke het volgende:[..]
Ja maar "ze hield de eer aan zichzelf" met de stemronde
Wat een koe bah bah bah!
Ik zal haar missen
Weet je wat het was..ze kon er gewoon niet tegen dat ze uiteindelijk eruit zou worden gestemd..en dit was haar laatste kinderachtige zet!
Doei Esther zorg je dat je niet teveel kipburgers eet in A'dam!
[Dit bericht is gewijzigd door sweetgirly op 28-09-2003 23:16]
quote:Vaak wel ja.
Op zondag 28 september 2003 23:14 schreef schatje het volgende:
Wat lief ben ik hč??
quote:Oh ja bah die ene opmerking in de vorige aflevering toen Bjorn natte ogen had en Esther: "ik kom uit Amsterdam en ik kan hier dus helemaal niks mee". Ik meende dat de jordanezen het vals sentiment en hollands verdriet hebben uitgevonden?!
Doei Esther zorg je dat je niet teveel kipburgers eet in A'dam!
Volgens mij is ze trouwens meer een zoetsnoeper want die zelfgeslachte kipburger van Bjorn hoefde ze ook al niet. En die hagedis ook al niet. En de rijst ook al niet. En de krabben ook al niet. Waar is die meid in hemelsnaam zo kolossaal van geworden??!
quote:Ze hapt overal op, daar wordt je al gauw dik van.
Op zondag 28 september 2003 23:21 schreef Pitbulleke het volgende:
Waar is die meid in hemelsnaam zo kolossaal van geworden??!
quote:Adrem
Ze hapt overal op, daar wordt je al gauw dik van.
Jongens ik veeg de zandvlooien uit mijn tent en leg mij te ruste, de wekker is morgenochtend weer vroeg en onverbiddelijk. Ik kom hier volgende week zeker weer terug of gaat dit de hele week door?
Trusten
quote:Dan zullen er in dit topic een hoop dikke mensen reageren.
Op zondag 28 september 2003 23:22 schreef elcastel het volgende:[..]
Ze hapt overal op, daar wordt je al gauw dik van.
quote:Af en toe kijken en zeker volgende week weer melden, slaap ze ook nog.
Op zondag 28 september 2003 23:24 schreef Pitbulleke het volgende:
Ik kom hier volgende week zeker weer terug of gaat dit de hele week door?Trusten
quote:Volgens mij door opstandig te zijn als het in haar voordeel kan werken en als ze alleen is
Op zondag 28 september 2003 23:21 schreef Pitbulleke het volgende:[..]
Oh ja bah die ene opmerking in de vorige aflevering toen Bjorn natte ogen had en Esther: "ik kom uit Amsterdam en ik kan hier dus helemaal niks mee". Ik meende dat de jordanezen het vals sentiment en hollands verdriet hebben uitgevonden?!
Volgens mij is ze trouwens meer een zoetsnoeper want die zelfgeslachte kipburger van Bjorn hoefde ze ook al niet. En die hagedis ook al niet. En de rijst ook al niet. En de krabben ook al niet. Waar is die meid in hemelsnaam zo kolossaal van geworden??!
Arme man opzich want toen hij die hagedis (volgens mij deed hij dat ook zodat de vrouwen trots op hem zouden zijn..argh ik vind het echt beetje zielig voor hem) wou opeten en nog aanbood ook, draaide hij zich nog helemaal om toen hij dat afschrikwekkende (lees: ondankbare) gezicht van Esther zag..
quote:Daar vroeg ze om en hij excuseerde zich ervoor, toen draaide hij zich om.
Op zondag 28 september 2003 23:33 schreef sweetgirly het volgende:
Arme man opzich want toen hij die hagedis (volgens mij deed hij dat ook zodat de vrouwen trots op hem zouden zijn..argh ik vind het echt beetje zielig voor hem) wou opeten en nog aanbood ook, draaide hij zich nog helemaal om toen hij dat afschrikwekkende (lees: ondankbare) gezicht van Esther zag..
quote:hm ja wat bedoel je precies..
Op zondag 28 september 2003 23:34 schreef elcastel het volgende:[..]
Daar vroeg ze om en hij excuseerde zich ervoor, toen draaide hij zich om.
Maar idd hij excuseerde zichzelf nog ook
(offtopic: Belgen zijn wat dat betreft ook altijd erg beleefd)
..maar come on Bjorn is wat dat betreft juist een softie..ik had allang gezegd 'vreten zul je kreng'
quote:Ik heb hem even opgezocht:
Op zondag 28 september 2003 23:41 schreef sweetgirly het volgende:
hm ja wat bedoel je precies..
quote:Ja, zag ik ook ja.
Op zondag 28 september 2003 23:47 schreef Elevation het volgende:
Leuk detail: Toen die eetproef afgelopen was en ze bij die tafel wegliepen zag je Geert nog snel een graai naar die tafel doen, hij propte nog wat insecten in z'n mond.
Was echt een afgang geweest als hij ze niet had weg gekregen.
quote:Björn
Op zondag 28 september 2003 23:53 schreef elcastel het volgende:[..]
Ik heb hem even opgezocht:
Björn - Da's ons hagedisje
Esther - Ik heb geen moment gedacht dat gaan we opeten
Björn - Wie wil er hagedis ?
Esther - Kan dat iets verder weg ik hoef het allemaal niet echt te zien.
Björn - Sorry sorry
Bij welke editie kwamen er uit het zand baby-schildpadjes tevoorschijn??
Die at men ook niet op .
quote:Ja dat bedoel ik..wat een ondankbare trut die Esther..
Op zondag 28 september 2003 23:53 schreef elcastel het volgende:[..]
Ik heb hem even opgezocht:
Björn - Da's ons hagedisje
Esther - Ik heb geen moment gedacht dat gaan we opeten
Björn - Wie wil er hagedis ?
Esther - Kan dat iets verder weg ik hoef het allemaal niet echt te zien.
Björn - Sorry sorry
quote:Het was niet nodig, maar waarschijnlijk wel lekker.
Op maandag 29 september 2003 00:00 schreef schatje het volgende:
Dat hagedisje vangen was niet nodig.
quote:Ik ben toch wel blij dat Esther eruit is, maar dat kwam al lang naar boven borrelen.
Op maandag 29 september 2003 00:05 schreef schatje het volgende:
Ik baal toch wel dat Esther eruit is, komt nu eigenlijk echt naar boven borrelen.Vreemd
.
quote:Esther niet sociaal?
Op maandag 29 september 2003 00:03 schreef sweetgirly het volgende:[..]
Ja dat bedoel ik..wat een ondankbare trut die Esther..
totaal geen respect en met de smoes dat ze zelf zo sociaal is![]()
en anders is dan Bjorn..ondertussen Bjorn proberen te breken..
lekker sociaal hoor
...
Eerst houd hij die magnesiumsticks voor zichzelf.
Marlieke wil absoluut naar huis, maar toch probeert hij haar over te halen om te blijven, "Ik denk niet dat het goed is als jij weggaat".. Nee niet goed voor Bjorn.
Hij saboteert een proef.
Dat hypocreite gedoe met die afscheidsbrief, die neppe tranen, dat toneelstukje toen hij zogenaamd niet wist wie hij weg moest stemmen.
En hij heeft er geen seconde bij stilgestaan dat hij immuniteit kreeg toen hij zichzelf weer tot leider uitriep...
Mooiste was nog dat Bjorn toen zat te vertellen dat ze het toch zo verschikkelijk gezellig hadden, terwijl iedereen hem pisnijdig aankeek.
Maar goed Bjorn was er van overtuigd dat als Esther weg is het weer reuze gezellig wordt.
Volgende week:
"Ik ben ze BEU!"
quote:Moet jij niet in Ovjl! zijn??
Op maandag 29 september 2003 00:15 schreef WeirdMicky het volgende:
gelukkig is die vieze esther eruit, weg met dat zeikende wijf
quote:Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde mening, want dan valt er al snel niks meer te discussieren op het forum.
Op maandag 29 september 2003 00:16 schreef schatje het volgende:[..]
Moet jij niet in Ovjl! zijn??
quote:Jezus, gelijk zo serieus.
Op maandag 29 september 2003 00:17 schreef -Mk- het volgende:[..]
Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde mening, want dan valt er al snel niks meer te discussieren op het forum.
Wel zonde van het hout (kruis) hč??
quote:
Op maandag 29 september 2003 00:19 schreef schatje het volgende:[..]
Jezus, gelijk zo serieus.
Wel zonde van het hout (kruis) hč??
quote:Ze is wat hypocriet en dat kan sociaal overkomen,
Op maandag 29 september 2003 00:14 schreef Elevation het volgende:
Esther niet sociaal?
quote:Nee dat zeg ik niet. Daarentegen nu je erover begint..hij doet wel zijn best, en hij kan sociaal zijn..dat heeft hij bewezen met Jutta..het is ook maar een mens hoor. En hij wordt genegeerd en afgezeken door Esther en haar crew, moet hij dan lief blijven (wat hij dus nog doet ook met zijn 'sorry sorry' af en toe) en gezellig gaan zitten socializen met een groep die hem uitkotst! Dacht het niet..
Bjorn is sociaal bezig wil je zeggen?
quote:Naja merkte al eerder dat wat mensen zich aan Bjorn vreselijk irriteren, heb er geen last van..zie eerder altijd de corrupte dingen die gebeuren in een groep en zie dan oorzaak en gevolg. Bjorn die zich geen houding weet te geven, ook kinderachtig af en toe doet (onmacht) en Esther's gedrag is helemaal duidelijk.
Eerst houd hij die magnesiumsticks voor zichzelf.
Marlieke wil absoluut naar huis, maar toch probeert hij haar over te halen om te blijven, "Ik denk niet dat het goed is als jij weggaat".. Nee niet goed voor Bjorn.
Hij saboteert een proef.Dat hypocreite gedoe met die afscheidsbrief, die neppe tranen, dat toneelstukje toen hij zogenaamd niet wist wie hij weg moest stemmen.
En hij heeft er geen seconde bij stilgestaan dat hij immuniteit kreeg toen hij zichzelf weer tot leider uitriep...Mooiste was nog dat Bjorn toen zat te vertellen dat ze het toch zo verschikkelijk gezellig hadden, terwijl iedereen hem pisnijdig aankeek.
quote:Ja waarschijnlijk is ie niet zo slim, want Esther's invloed heeft na-weeën en het zou voor de rest van de groep zwak zijn als ze hun-ingebeelde-mee-eens-zijn-met-Esther-instelling opeens laten varen, ook voor tv-kijkend NL..dus kort-samenvattend 'Bjorn is de lul'..als ik een beetje in de toekomst kan kijken met wat ik nu op heb gezien..denk ik dat hij het nog heel moeilijk gaat krijgen..een soort Nolleke 2.
Maar goed Bjorn was er van overtuigd dat als Esther weg is het weer reuze gezellig wordt.
quote:Tja kan me voorstellen..
Volgende week:
"Ik ben ze BEU!"
quote:Robin is bij mij sinds Afl 1 een favoriet
Op zondag 28 september 2003 22:06 schreef schatje het volgende:
Maar goed, Robin is toch wel een favoriet van mij geworden.Hij is sympathiek, en humor heeft ie ook.
V.
quote:Hij wordt gewoon herhaald, hoor...
Op zondag 28 september 2003 22:01 schreef -Mk- het volgende:
Had ik de aflevering maar opgenomen en nog een keer rustig kijken. Helaas..
V.
quote:Inderdaad, toen was hij ook al zo intens met die beestjes.
Op maandag 29 september 2003 00:33 schreef Verbal het volgende:
Robin is bij mij sinds Afl 1 een favorietV.
quote:Nee, de robinson update (van de vorige aflevering) in de nachtprogrammering alleen.
Op maandag 29 september 2003 00:34 schreef Verbal het volgende:[..]
Hij wordt gewoon herhaald, hoor...
V.
quote:Ow. Ik meende de afgelopen weken op maandagavond herhalingen van de hele aflevering te hebben zien langskomen.
Op maandag 29 september 2003 00:34 schreef -Mk- het volgende:[..]
Nee, de robinson update (van de vorige aflevering) in de nachtprogrammering alleen.
V.
Wat Esther betreft, in principe vind ik uitgesproken types leuk in dergelijke programma's, maar dan zie ik liever iemand die Björn klempraat dat iemand die constant een zure kop trekt. Haar opmerking over het autovoorbeeld van Björn was op zich terecht maar door de manier waarop ze het brengt kan ik weinig sympathie voor haar opbrengen. Esther heeft zich mijns inziens overigens verkeken op de stemming. Als ze Karen niet had gevraagd op haar te stemmen had ze twee stemmen gehad. Aangezien vorige week diverse mensen twee stemmen hadden was het toch niet vreemd geweest als één van de anderen drie stemmen had gekregen. Het lijkt me dat ze vooraf niet wist op wie iedereen ging stemmen.
Judge is Expeditie Robinson begonnen met een gewicht dat anderen hebben als ze er na een maand uitkomen. Geen wonder dat hij honger heeft. Ik snap niet dat je geen vetlaagje kweekt als je weet dat je aan het programma mee gaat doen.
Verder viel me op dat het op het ene eiland stormde en op het andere eiland niet. De eilanden liggen blijkbaar ver uit elkaar.
Was Mijntje overigens degene die Expeditie Robinson moest verlaten omdat ze pijn in haar buik kreeg ? In het ziekenhuis bleek dat ze kokos niet verteerde. Ze werd volgens mij niet weggestemd. Of ben ik nu in de war met iemand anders ?
quote:De updates worden 's-nachts op NET5 herhaald.
Op maandag 29 september 2003 00:37 schreef Verbal het volgende:[..]
Ow. Ik meende de afgelopen weken op maandagavond herhalingen van de hele aflevering te hebben zien langskomen.
V.
quote:Jep, dat was eenmalig (afl1), ze willen alle kijkers op de zondagavond hebben.
Op maandag 29 september 2003 00:37 schreef Verbal het volgende:[..]
Ow. Ik meende de afgelopen weken op maandagavond herhalingen van de hele aflevering te hebben zien langskomen.
V.
quote:En de aflevering zelf??
Op maandag 29 september 2003 00:39 schreef static het volgende:[..]
De updates worden 's-nachts op NET5 herhaald.
quote:Neuh, zij werd er gewoon uitgestemt. Degene met de kokos was een zelfde type maar ik meen van de amerikaanse versie.
Op maandag 29 september 2003 00:37 schreef Bus watcher het volgende:
Was Mijntje overigens degene die Expeditie Robinson moest verlaten omdat ze pijn in haar buik kreeg ? In het ziekenhuis bleek dat ze kokos niet verteerde. Ze werd volgens mij niet weggestemd. Of ben ik nu in de war met iemand anders ?
quote:
Op maandag 29 september 2003 00:41 schreef schatje het volgende:
En de aflevering zelf??
quote:dinsdag ?
Op zondag 28 september 2003 22:46 schreef elcastel het volgende:
bron
quote:Dat was Jennifer geloof ik, uit ER2
quote:static zegt wat anders hoor.
Op maandag 29 september 2003 00:43 schreef elcastel het volgende:[..]
[..]dinsdag ?
quote:Nee lieverd, er staan geen tijden bij die link en dus is het zo goed als zeker de nachtuitzending, want er is verder niks over te vinden op teletekst e.d. ook niet. Ik heb het over hetzelfde.
Op maandag 29 september 2003 00:43 schreef schatje het volgende:
static zegt wat anders hoor.
quote:Wel vaag dat ze dan steeds updates doen, maar op dinsdag de hele aflevering. Ach, we zullen zien
Op maandag 29 september 2003 00:45 schreef elcastel het volgende:[..]
Nee lieverd, er staan geen tijden bij die link en dus is het zo goed als zeker de nachtuitzending, want er is verder niks over te vinden op teletekst e.d. ook niet. Ik heb het over hetzelfde.
quote:Ehh, volgems mij was dat de-altijd-insecten-etende Robin....
Op zondag 28 september 2003 23:47 schreef Elevation het volgende:
Leuk detail: Toen die eetproef afgelopen was en ze bij die tafel wegliepen zag je Geert nog snel een graai naar die tafel doen, hij propte nog wat insecten in z'n mond.
quote:Het is volgens mij een wat ingewikkelde constructie.
Op maandag 29 september 2003 00:43 schreef schatje het volgende:[..]
static zegt wat anders hoor.
Dinsdag staat idd ER zonder update.
Ik ga SBS mailen, die vraag komt steeds terug.
quote:Goeie zienswijze, kan me er wel in vinden wat je zegt. Balans is ook moeilijk te vinden in leiderschap en sociaal zijn. Hij kiest voor de harde pak (primaire kant: voedsel (eten), onderdak en veiligheid). Fatima bijvoorbeeld voor de secundaire kant (socializen, erkenning, etc)..Lijkt wel of het of de één of de ander is..maar nooit beiden tegelijk..heb het ook niet eerder gezien eigenlijk volgens mij..
Weer een hoofdrol voor Björn deze week. Björnquote van deze week : Ik heb zeker interesse in jullie, als jullie thuis zijn in België of Nederland. Björn is geen sociale man, maar behalve Jutta neemt geen van de dames het initiatief om samen met hem iets te ondernemen. Ik denk dat Björn zijn leiderschap anders interpreteert als de dames in zijn team. Hij denkt dat leiderschap een soort vaderrol inhoudt. Als Björn daadwerkelijk vertrekt volgende week hoop ik dat we te zien krijgen hoe de dames het redden als ze honger krijgen.
quote:Ja ik vind het ook leuk van die uitgesproken types (zoals ook Bjorn is), alleen die zure kop van Esther daar irriteer(de) ik me ook aan..
Wat Esther betreft, in principe vind ik uitgesproken types leuk in dergelijke programma's, maar dan zie ik liever iemand die Björn klempraat dat iemand die constant een zure kop trekt. Haar opmerking over het autovoorbeeld van Björn was op zich terecht maar door de manier waarop ze het brengt kan ik weinig sympathie voor haar opbrengen. Esther heeft zich mijns inziens overigens verkeken op de stemming. Als ze Karen niet had gevraagd op haar te stemmen had ze twee stemmen gehad. Aangezien vorige week diverse mensen twee stemmen hadden was het toch niet vreemd geweest als één van de anderen drie stemmen had gekregen. Het lijkt me dat ze vooraf niet wist op wie iedereen ging stemmen.
quote:Goeie tip, had ie eerder moeten weten
Judge is Expeditie Robinson begonnen met een gewicht dat anderen hebben als ze er na een maand uitkomen. Geen wonder dat hij honger heeft. Ik snap niet dat je geen vetlaagje kweekt als je weet dat je aan het programma mee gaat doen.
quote:Nee dat was iemand anders volgens mij, dacht een Belgin. Meintje werd volgens mij (al snel) echt weggestemd. Terwijl zij juist zo'n diehard was..
quote:Psst, check je avatar, die is ff lunchen
Op maandag 29 september 2003 00:50 schreef static het volgende:[..]
Het is volgens mij een wat ingewikkelde constructie.
quote:Ik herinner me de naam Mijntje nog wel maar dat is dan ook alles. Blijkbaar heeft ze weinig indruk op mij gemaakt.
Op maandag 29 september 2003 00:43 schreef -Mk- het volgende:Dat was Jennifer geloof ik, uit ER2
quote:SBS is vaak nogal traag met antwoorden, voor je het weet is Expeditie Robinson al weer voorbij
Op maandag 29 september 2003 00:50 schreef static het volgende:[..]
Het is volgens mij een wat ingewikkelde constructie.
quote:Meintje ging er door een complot eruit geloof ik.
Op maandag 29 september 2003 00:55 schreef Bus watcher het volgende:[..]
Ik herinner me de naam Mijntje nog wel maar dat is dan ook alles. Blijkbaar heeft ze weinig indruk op mij gemaakt.
quote:Het zal wel weer beter scoren dan ER2002.
Op maandag 29 september 2003 00:53 schreef -Mk- het volgende:
En nu is het wachten op de kijkcijfers
quote:1.185.000, mjah dat gaat nog spannend worden denk ik
Op maandag 29 september 2003 00:56 schreef schatje het volgende:[..]
Het zal wel weer beter scoren dan ER2002.
quote:Ja waarschijnlijk omdat ze er zo kort inzat en geen grote bek had
Op maandag 29 september 2003 00:55 schreef Bus watcher het volgende:[..]
Ik herinner me de naam Mijntje nog wel maar dat is dan ook alles. Blijkbaar heeft ze weinig indruk op mij gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |