Lijkt me toch sterk dat ze iedere student die mogelijkheid geven, want op die manier zou dus iedere kanslozestudent een rekening kunnen openen, vervolgens maximaal rood staan en met de noorderzon verdwijnen.
Of ben ik nu gewoon gek?
Ook in dat gesprek iets over rood staan, dat leek me wel makkelijk!! Ik dat dus aanvragen met die telefoonmiep en alles ging goed. Zij nog ff navragen of ik, met mijn super salaris, wel rood mocht staan tot max 500 euri Was geen probleem...
Krijg je aantal dagen later brief thuis met dat me verzoek is af gewezen Dus...... Geen idee waarom
quote:A-ha. Dus je moet wel werk hebben.
Op zondag 28 september 2003 21:52 schreef flat_erik het volgende:
Ze belden mij vorige week op van de ABN of ik ergens interrese in hadNope....
Ook in dat gesprek iets over rood staan, dat leek me wel makkelijk!! Ik dat dus aanvragen met die telefoonmiep en alles ging goed. Zij nog ff navragen of ik, met mijn super salaris, wel rood mocht staan tot max 500 euri
Was geen probleem...
Krijg je aantal dagen later brief thuis met dat me verzoek is af gewezen
Dus...... Geen idee waarom
Toch heb ik geld nodig .
quote:Ik weet
Op zondag 28 september 2003 21:55 schreef flat_erik het volgende:
Zolang je geen inkomen hebt gaat niemand je geld "lenen"!
Ik voel me echt zo'n pauper die ieder moment Frisia kan bellen.
quote:
Op zondag 28 september 2003 21:56 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Frisia
quote:
Op zondag 28 september 2003 21:57 schreef sopper het volgende:
Postbank
quote:Maar gewoon zomaar? Dus de bank zegt: "wat leuk dat je student bent, en geen geld hebt - hier 1000 euro".
Op zondag 28 september 2003 21:57 schreef Erosjuhhh het volgende:
bij rabobank kan je tot 1000 euro rood staan als ik het goed heb. en mits je student bent.
Ik geloof er weinig van.
Open een rekening bij Rabobank!!!
Als student kun je rood staan!! Geen enkele voorwaarde, geen enmkele regels!!
Je mag gewoon 1000E rood staan en dat gaat al dezelfde nacht in werking.
suc6
quote:http://www.abnamro.nl/nl/particulier/betalen/studentenrekening/voordelen
Studentenrekening
voordelenkenmerkenaanvragenWil je je bankzaken gemakkelijk en overzichtelijk houden? Je beschikt over alles wat je nodig hebt om je inkomsten en uitgaven te regelen met een Studentenrekening.
Eén rekening voor al je inkomsten en uitgaven
Rood staan tot EUR 1.000,- en na je propedeuse zelfs tot EUR 5.000,-
Voordelige Credit Card.
Al je dagelijkse bankzaken regelen
Een Studentenrekening is een betaalrekening waarop je studiefinanciering binnenkomt. Via je Studentenrekening kun je geld opnemen en overmaken, lenen, verzekeren, sparen of beleggen. Je regelt dit telefonisch, schriftelijk, via internet of een van onze kantoren.Voordelig rood staan
Als je 18 jaar of ouder bent kun je tegen een gunstig tarief rood staan tot EUR 1.000,-. Als je je propedeuse hebt behaald, kun je daarbovenop een Studentenkrediet aanvragen tot EUR 5.000,-.
quote:je hebt je studie financiering als inkomen
Op zondag 28 september 2003 22:01 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Maar gewoon zomaar? Dus de bank zegt: "wat leuk dat je student bent, en geen geld hebt - hier 1000 euro".
Ik geloof er weinig van.
quote:I see. Diezelfde stufie die vrijwel direct op gaat aan boeken/bier/en huur.
Op zondag 28 september 2003 22:02 schreef Teffa! het volgende:
Stufi zien ze ook als inkomen hoor...
Dan kom je dus rood te staan, en ben je dus (met rente) geld terug aan het betalen aan de bank.
Dáárom willen ze dus dat je dat rood staan gaat aanvragen. Vanwege die rente.
Tsjo wat ben ik snel.
quote:Normaal gesproken kan je alleen een studentenrekening aanvragen als je ook daadwerkelijk studiefinanciering op die rekening ontvangt.
Op zondag 28 september 2003 22:03 schreef Erosjuhhh het volgende:[..]
ik weet wél dat ik bij rabobank EN abn studenten rekening aanvraag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |