abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13507662
Met schaamrood (hey ook rood, leuk! ) op m'n kaken wil ik nu voor m'n ABN-AMRO studentenrekening de mogelijkheid om rood te staan aan te vragen.
Maar nu vroeg ik me af, zijn hier nou criteria voor? Ik heb ze op de site niet kunnen vinden - behalve dan dat je een student moet zijn.

Lijkt me toch sterk dat ze iedere student die mogelijkheid geven, want op die manier zou dus iedere kanslozestudent een rekening kunnen openen, vervolgens maximaal rood staan en met de noorderzon verdwijnen.

Of ben ik nu gewoon gek?

pi_13507729
Ze belden mij vorige week op van de ABN of ik ergens interrese in had Nope....

Ook in dat gesprek iets over rood staan, dat leek me wel makkelijk!! Ik dat dus aanvragen met die telefoonmiep en alles ging goed. Zij nog ff navragen of ik, met mijn super salaris, wel rood mocht staan tot max 500 euri Was geen probleem...

Krijg je aantal dagen later brief thuis met dat me verzoek is af gewezen Dus...... Geen idee waarom

pi_13507785
quote:
Op zondag 28 september 2003 21:52 schreef flat_erik het volgende:
Ze belden mij vorige week op van de ABN of ik ergens interrese in had Nope....

Ook in dat gesprek iets over rood staan, dat leek me wel makkelijk!! Ik dat dus aanvragen met die telefoonmiep en alles ging goed. Zij nog ff navragen of ik, met mijn super salaris, wel rood mocht staan tot max 500 euri Was geen probleem...

Krijg je aantal dagen later brief thuis met dat me verzoek is af gewezen Dus...... Geen idee waarom

A-ha. Dus je moet wel werk hebben.
Wat ik dus nu (frictiewerkloosheid) niet heb.

Toch heb ik geld nodig .

pi_13507810
Zolang je geen inkomen hebt gaat niemand je geld "lenen"!
pi_13507854
quote:
Op zondag 28 september 2003 21:55 schreef flat_erik het volgende:
Zolang je geen inkomen hebt gaat niemand je geld "lenen"!
Ik weet .

Ik voel me echt zo'n pauper die ieder moment Frisia kan bellen.

zondag 28 september 2003 @ 21:57:32 #6
24236 sopper
da mini rulezzz
pi_13507891
Postbank biedt het zo aan, dat je als student een formulier moet invullen om NIET rood te kunnen staan.
chupacabra!!
  zondag 28 september 2003 @ 21:57:52 #7
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_13507899
bij rabobank kan je tot 1000 euro rood staan als ik het goed heb. en mits je student bent.
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_13507994
quote:
Op zondag 28 september 2003 21:56 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Frisia

quote:
Op zondag 28 september 2003 21:57 schreef sopper het volgende:
Postbank
pi_13508045
quote:
Op zondag 28 september 2003 21:57 schreef Erosjuhhh het volgende:
bij rabobank kan je tot 1000 euro rood staan als ik het goed heb. en mits je student bent.
Maar gewoon zomaar? Dus de bank zegt: "wat leuk dat je student bent, en geen geld hebt - hier 1000 euro".

Ik geloof er weinig van.

pi_13508059
Stufi zien ze ook als inkomen hoor...
pi_13508109
hee wat n flauwekul zeg van Postbank en ABN

Open een rekening bij Rabobank!!!

Als student kun je rood staan!! Geen enkele voorwaarde, geen enmkele regels!!

Je mag gewoon 1000E rood staan en dat gaat al dezelfde nacht in werking.

suc6

.
pi_13508113
Kijk :
quote:
Studentenrekening
voordelenkenmerkenaanvragen

Wil je je bankzaken gemakkelijk en overzichtelijk houden? Je beschikt over alles wat je nodig hebt om je inkomsten en uitgaven te regelen met een Studentenrekening.

Eén rekening voor al je inkomsten en uitgaven
Rood staan tot EUR 1.000,- en na je propedeuse zelfs tot EUR 5.000,-
Voordelige Credit Card.
Al je dagelijkse bankzaken regelen
Een Studentenrekening is een betaalrekening waarop je studiefinanciering binnenkomt. Via je Studentenrekening kun je geld opnemen en overmaken, lenen, verzekeren, sparen of beleggen. Je regelt dit telefonisch, schriftelijk, via internet of een van onze kantoren.

Voordelig rood staan
Als je 18 jaar of ouder bent kun je tegen een gunstig tarief rood staan tot EUR 1.000,-. Als je je propedeuse hebt behaald, kun je daarbovenop een Studentenkrediet aanvragen tot EUR 5.000,-.

http://www.abnamro.nl/nl/particulier/betalen/studentenrekening/voordelen
  zondag 28 september 2003 @ 22:03:46 #13
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_13508114
quote:
Op zondag 28 september 2003 22:01 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Maar gewoon zomaar? Dus de bank zegt: "wat leuk dat je student bent, en geen geld hebt - hier 1000 euro".

Ik geloof er weinig van.

je hebt je studie financiering als inkomen
ik heb geen idee.. moet nog half jaar wachten namelijk
ik weet wél dat ik bij rabobank EN abn studenten rekening aanvraag
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_13508292
quote:
Op zondag 28 september 2003 22:02 schreef Teffa! het volgende:
Stufi zien ze ook als inkomen hoor...
I see. Diezelfde stufie die vrijwel direct op gaat aan boeken/bier/en huur.

Dan kom je dus rood te staan, en ben je dus (met rente) geld terug aan het betalen aan de bank.

Dáárom willen ze dus dat je dat rood staan gaat aanvragen. Vanwege die rente.

Tsjo wat ben ik snel.

pi_13511649
quote:
Op zondag 28 september 2003 22:03 schreef Erosjuhhh het volgende:

[..]

ik weet wél dat ik bij rabobank EN abn studenten rekening aanvraag

Normaal gesproken kan je alleen een studentenrekening aanvragen als je ook daadwerkelijk studiefinanciering op die rekening ontvangt.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_13528032
Banken zijn gek op studenten die rood willen staan op hun rekening, het is de manier om je aan de bank te binden.
Een eendagsvlieg heeft in ieder geval de dag van zijn leven. ------- Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben
pi_13540056
De kredietlimiet bij de Postbank stud-rekening is 999 euro en niet 1000. En waar denk je dat banken aan verdienen? Juist mensen die rood staan niet aan een of ander oudje die nog 3000 euro spaargeld heeft staan
  woensdag 1 oktober 2003 @ 00:56:23 #18
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_13562226
Trouwens als je propedeuse haalt, kun je dus idd nog 5000 euro aan studentenkrediet aanvragen. En je bent pas echt tof als je een studenten creditcard bij de ABN aanvraagt, is ook mogelijk (je moet wel genoeg voeding hebben op je rekening, dat weer wel )
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')