abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 november 2003 @ 22:12:00 #51
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_14538171
quote:
Op maandag 10 november 2003 22:05 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Tuurlijk is het mogelijk! Gewoon wachten tot de kaartverkoop begint!
Vorig jaar warend e kaartjes 15 euro ongeveer.

Ja maar ik wil ze gratis
Maargoed, TV vind ik altijd wel leuk, sowieso is een kijkje 'achter de schermen' wel leuk. Enidols is misshcien niet heel goed, maar wel een event natuurlijk.
[KNE]-Mod
pi_14538282
quote:
Op maandag 10 november 2003 22:12 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Ja maar ik wil ze gratis
Maargoed, TV vind ik altijd wel leuk, sowieso is een kijkje 'achter de schermen' wel leuk. Enidols is misshcien niet heel goed, maar wel een event natuurlijk.

Nou dat ken je wel vergeten, tenzij je iemand kent die daar werkt. Of meedoen aan prijsvragen.

Ik ken daar ook wel iemand, maar volgens mij geven ze niet zomaar kaartjes weg......helaas!

maandag 10 november 2003 @ 22:17:15 #53
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_14538346
quote:
Op maandag 10 november 2003 22:15 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Nou dat ken je wel vergeten, tenzij je iemand kent die daar werkt.

[KNE]-Mod
  zaterdag 22 november 2003 @ 00:51:11 #54
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_14834092
Was vanmiddag op het nieuws dat ze dit jaar veel meer op internet gaan plaatsen. Daar heb ik ooit een mailtje over gestuurd. In Belgie hebben ze echt alle audities, line ups en weetikveel wat op internet (en gratis!).

Nu gaan ze dus de helft van de 17000 audities ook op internet plaatsen

Kan ik wel waarderen

Religie maakt meer kapot dan je lief is
pi_14943747
quote:
Etiënne wordt nieuwe Simba

door onze redactie

Foto: Roy Beusker

AMSTERDAM - Na maanden een intensief trainingsprogramma gevolgd te hebben aan de Lion King School hoorde Etiënne Poeder maandag van Joop van den Ende dat hij de hoofdrol, Simba, mag spelen in de theaterproductie The Lion King!

In eerste instantie zou Robby Kensmil de leeuwenrol in de Van den Ende mega-productie vertolken. Maar dat ging niet door. Om 'persoonlijke redenen' had de voormalig pizzacourier plotseling de handdoek in de ring gegooid.

Gisteren werd bekend dat Etiënne Poeder zijn opvolger is. Hij zal vanaf maart te zien zijn als Simba, het vriendje van Nala.

Ik heb begrepen dat die Etienne iemand was die bij idols niet ver kwam (hoorde zoiets bij SBS6)? Iemand hem bij idols gesignaleerd vorig jaar?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_14944350
en een plaatje:

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  woensdag 26 november 2003 @ 15:11:47 #57
22605 Tragedy
When the feelin's gone
pi_15041337
Eric is het hele jaar niet naar de kapper geweest, zo te zien bij Life & Cooking.

En de jury zegt niet op zoek te zijn naar een nieuwe Jim of Jamai, maar een nieuw idool.

pi_15041353
quote:
Op zondag 30 november 2003 18:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
Eric is het hele jaar niet naar de kapper geweest, zo te zien bij Life & Cooking.

En de jury zegt niet op zoek te zijn naar een nieuwe Jim of Jamai, maar een nieuw idool.

Dat word ik dus
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_15054340
blablablabla,

schaam me dood man, zal me nooit weer vergeten uit te loggen.}:|

[Dit bericht is gewijzigd door Lupos op 02-12-2003 09:59]

Je bent wat je wordt als je niet oppast
pi_15057985
quote:
Op maandag 1 december 2003 10:20 schreef Lupos het volgende:
Jullie zullen mij er ook terug zien. Ik hoop dat jullie allemaal op mij gaan stemmen als ik zo ver kom!!!!
Als ik aanneem dat jij dit bent

---Edit: Foto uit fotoboek verwijderd, geen foto's zonder toestemming plaatsen.---

Vrees ik voor je dat je die 2e ronde niet gaat halen

[Dit bericht is gewijzigd door Tom_Tom- op 01-12-2003 13:16]

pi_15065333
Fase I; Landelijke audities

De eerste zes afleveringen van Idols gaan allemaal over de landelijke audities. In diverse steden in Nederland hebben de juryleden gezocht naar muzikaal talent. En dat heeft hilarische maar ook ontroerende taferelen teweeggebracht. De hele maand december en de eerste twee weken van januari staan in het teken van deze audities. Veel kijkplezier!

AUDITIES

Aflevering 1: 06 december 2003
Aflevering 2: 13 december 2003
Aflevering 3: 20 december 2003
Aflevering 4: 27 december 2003
Aflevering 5: 03 januari 2004
Aflevering 6: 10 januari 2004

Bron: www.idols.nl

maandag 1 december 2003 @ 19:39:22 #63
67615 Shadowcat
Macho does not prove mucho
pi_15068064
Bij American Idol 2 en Pop Idol 2 waren/zijn er volgens mij meer dan 10 finalisten, gaat dat hier ook gebeuren? Want dan komen er nog meer afleveringen (er komen er al 2 meer dan bij Idols 1, want er zijn dit jaar 2 extra afleveringen van de audities, dus 6 ipv 4).
I never travel without my diary, so that I always have something sensational to read.
  maandag 1 december 2003 @ 19:50:33 #64
67615 Shadowcat
pi_15068418
Onee als er meer dan 10 finalisten zouden zijn maakt niet uit want er worden er soms meerdere per aflevering weggestemd, zie http://www.itv.com/popidol/finalists.stm
I never travel without my diary, so that I always have something sensational to read.
pi_15068834
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat wij dit jaar geen extra finalisten hebben. Wij houden het op 10 helaas.

Ze zegt ook dat de redactie nog erg geheimzinnig doet, en dat het dus allemaal opeens kan veranderen.

De finale zou eerst op 24 april zijn. En nu zeggen ze weer dat het 1 mei wordt. Dus misschien door die verschuiving van de finale datum, hebben we toch 2 finalisten extra???

De redactie wil dit jaar veel geheim houden, leuk voor de pers. Ik vind ook dat er ontzettend weinig reclame is gemaakt de afgelopen 2 weken. Dit had veel meer moeten zijn vind ik. Maar misschien gaat het deze week gebeuren?

Trouwens www.idols.nl is online. Volgens mij werkt de site nog niet optimaal, maar ze zijn er mee bezig.

Ook kan je vanaf zaterdag tegen een gering tarief audities bekijken van de kandidaten die noet op tv zijn geweest! WAAROM NOU ALTIJD BETALEN!

maandag 1 december 2003 @ 20:04:50 #66
67615 Shadowcat
pi_15068894
Nou ja helaas helaas, er waren er vorig jaar ook wel een paar overbodig (oftewel kansloos, die hadden nooit gewonnen). 5 à 6 was meer dan genoeg geweest. Maar wel minder spannend natuurlijk.
pi_15069074
quote:
Op maandag 1 december 2003 20:04 schreef Shadowcat het volgende:
Nou ja helaas helaas, er waren er vorig jaar ook wel een paar overbodig (oftewel kansloos, die hadden nooit gewonnen). 5 à 6 was meer dan genoeg geweest. Maar wel minder spannend natuurlijk.
Nee dat vind ik nou niet. Ik vind het heel erg jammer. Er hebben er wel meer dan 10.000 meer ingeschreven dan vorig jaar.

Ik vind 12 een mooi getal. 12 finalisten betekend dus ook 2 afleveringen meer! Dat zou echt mooi zijn, nog langer genieten van Idols!

Vorig jaar vond ik er maar 3 (Joell, Bas en Jim) overbodig de rest was helemaal top!

maandag 1 december 2003 @ 20:14:18 #68
67615 Shadowcat
pi_15069228
Of als er 12 waren zou je er ook in 1 aflevering 3 ipv 1 uit kunnen kwakken. Haha dat zou echt mooi zijn, 3 op de schopstoel denkende dat er maar 1 naar huis hoeft en dan moeten ze alledrie. Moet je dan die koppen eens zien. Net als bij Expeditie Robinson vorig jaar met Lydia, Deborah en Luc, die gingen er ook gedrieën uit.
pi_15069279
quote:
Op zondag 30 november 2003 18:43 schreef Tom_Tom- het volgende:

Normaal gesproken ben ik niet zo gecharmeerd van dat lange haar naar achter, maar bij Eric staat het wel aardig.
pi_15069540
quote:
Op maandag 1 december 2003 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
Ook kan je vanaf zaterdag tegen een gering tarief audities bekijken van de kandidaten die noet op tv zijn geweest! WAAROM NOU ALTIJD BETALEN!
He bah, dat is stom. Bij Deutschland Sucht Den Superstar flikten ze dit vorig jaar ook al, maar dan kon je zelfs de audities enzo die gewoon op TV waren geweest zelfs niet zien zonder betalen.
pi_15114042
Ik heb zojuist de nieuwe veronica ontvangen. Er staat een heel artikel in over Idols.

Ook staan er precies 30 kandidaten die mee hebben gedaan met Idols.

Met als tekst, de nieuwe idols????

Het valt me heel erg op......er zijn maar 3 workshoprondes. Betekend dat 10 van deze 30 kandidaten de finalisten worden??? Als dit zo is, dan snap ik niet waarom ze dat nu al bekend maken welke dertig de workshoprondes halen!

pi_15114065
quote:
Op woensdag 3 december 2003 12:59 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb zojuist de nieuwe veronica ontvangen. Er staat een heel artikel in over Idols.

Ook staan er precies 30 kandidaten die mee hebben gedaan met Idols.

Met als tekst, de nieuwe idols????

Het valt me heel erg op......er zijn maar 3 workshoprondes. Betekend dat 10 van deze 30 kandidaten de finalisten worden??? Als dit zo is, dan snap ik niet waarom ze dat nu al bekend maken welke dertig de workshoprondes halen!

Ik lees weer over een stukje tekst heen....er staat bij: wij waren bij de audities in Zwolle......dus laat maar!
  woensdag 3 december 2003 @ 14:56:34 #73
22605 Tragedy
When the feelin's gone
pi_15117143

Huidige stand van zaken bij Pop Idol 2 (laatst overgebleven finalisten + presentatoren)

pi_15120515
Maatje van me, Jop, die is door alle rondes tot nu toe heen!

Hij moet nu wachten tot de volgende rondes beginnen ...hij is ook vrij vaak gefilmt want hij had zo een heel strak shirtje aan en daardoor zag je zijn tepelpiercings heel goed zitten.

Hij heeft o.a. het nummer: Lonesome tonight van Elvis gezongen, dat vonden ze een erg apart en mooi gezongen liedje dat nog niet eerder was uitgekozen bij de voorrondes!

pi_15135355
De hype kan beginnen...

Tooske Breugem geniet er zichtbaar van. Op de Idols II -persconferentie kan ze haar blik niet van het promotiefilmpje afhouden. De eerste ronden in Dordrecht, Eindhoven, Zwolle en Amsterdam zijn voor haar alweer achter de rug. En ook de theaterronden, waar zo'n honderd talenten in spé aan deelnamen, zijn al opgenomen.

Maar zover is het nog lang niet voor de kijker. Eerst kan Nederland vanaf zaterdag 6 december nog zes weekenden (vorig jaar waren dat er vier) lang genieten van die reeds gehouden audities.

Verpleegster

Tooske, die later in de reeks weer zal worden vergezeld door collega Reinout Oerlemans, vertelt: "De audities waren opnieuw fantastisch, druk en intensief. Gebleken is dat er nog genoeg jonge mensen zijn met Een Droom. Waren dat er vorig jaar 7.626, dit jaar is dat aantal ruim verdubbeld naar 16.731. Maar ook nu zijn velen er achter gekomen: zélf op De Stip staan is toch anders."

Haar rol in het geheel kan ze het best vergelijken met die van een verpleegster: "Ik zal, net als vorig jaar, afstand houden. Beste vriendjes zal ik niet kunnen worden, want dat zal mijn doen en laten in de laatste weken alleen maar belemmeren."

Voor Tooske begint de nieuwe reeks opnamen pas weer eind januari, en tot die tijd kan ze genieten van de hype die Idols II ongetwijfeld weer gaat worden. "Vorig jaar was het jaar van mijn leven. En misschien dit jaar opnieuw. Ik heb al wel weer op de tafel geslagen van het lachen. Maar of het een even grote hype wordt? Ik verwacht niets." (telegraaf.nl)

Ik verheug me stiekem toch wel op Idols2, vooral op de labiele kandidaten die denken dat ze heel goed zijn...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')